Uskallanko hakea aseenhankkimislupaa kun minulla on armeijasta "punaiset" D-paperit?
Tarkoitus olisi metsästää omilla mailla pienriistaa.
D-paperit ja aseluvat
10
249
Vastaukset
- ainakantsiiyrittää
mitäs uskaltamista siinä on , ehkä hiukan jännittäs, mutta ainahan sitä hakea voi, sittenhän sen vasta tiiät.
- 0la
Etkö kaupasta saa tarpeeksi ruokaa,vai haluatko oravanpaistia.
- ItselläEjaLinnatuomio
Olet sopiva ja tervetullut persoona meihin metsästyksenvastustajien joukkoon. Olet selvästikin meritoitunut.
- Kersantti1990
No jos aikanaan näit vaivaa hakeaksesi vapautuspaperit, niin nauti vapautuksesta. Ei D-miehille tarvikaan antaa lupia.
- Ubbotukki
-Et tarvitse minkäälaista asetta jos kerran armeijaankin liian vaarallinen olet... -Siellä nimittäin kysytään sotilaspassia.. -Se oliskin hauska nähdä se sun selittely että; "olen virallisesti hullu, mutta en olekkaan..." Ei sellaista riskiä kukaan poliisi ota että tuollaiselle lupaa myöntää. Aikoinaan kun kakaroille jakelivat niitä ´22 pistoolin lupia tunnetuin seurauksin, on homma siitä mennyt tiukemmaksi kaikilla aseilla.
- deemies1
syitä voi olla miksei palvelukseen soveltunut esim. liikuntakyky
- deemies1
kasa-ammunta tapahtuu istualtaan radalla kiväärillä
harvemmin kellään maita jotka soveltuvat harrastukseen oli sitten kirjoittaja dee-mies tai joku toinen
- Jänkhäjoohnas
On niitä muitakin konsteja metsästää kuin aseella paukuttelu
- Pössö
Käy nyt ensin metsästystutkinto,tämä riitää pien'riistan pyyntiin omilla
mailla.Lääkärit sitten päätää sekä poiliisi viranomaiset kun haet aseeseen hankintalupaa.Olet kumminkin armeejasta saanut d-paperit
jos nimen omaan opetetaan asein puollustamaan isänmaata.
Tilapäisiä häiriöitä metsästyksessä tapahtuu vuosittain,olet varmaankin lukenut/tuppla parkaisuita,joissa parkaisija todettiin
metsästyskaveriksi. - Ubbotukki
Siellä aselupahaastattelussa kysytään heti alkuunsa sotilaspassia..... ..Jostain syystä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204744
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831712Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871576Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741534Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2541416Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121160Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341151Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651043