Mahtavaa upeeta oli peli taas tänään. Voitto Kanadasta oli makeeta.
Onnea pikkuleijonille!
20
100
Vastaukset
- Kerrankin-viihdettä
Mun piti ihan tosissaan ajatella, olenko jo nitroreseptikelpoinen ja alanko tarvita nitroja, niin jännä oli ottelu. Ja tasan toisen kerran elämässäni katsoin mitään nuorten MM kisoja. Aikuisten pelejä olen seurannut jostain 1964 alkaen kun olin 12 ja sain omat hokkarit.
Niin juu 0 - 2 poistuin Lötkön äärestä. Netistä luin 2 - 3 tilanteesta jolloin siirryin takaisin lötkölle ja tulihan se 3 - 3. Sitten 4 - 4 tilanteessa Reititin hakkasi nitrojen veroisesti ja kun Kadis tasoitti 5 - 5 ajattelin, peli meni siihen. Kävin kahvilla ja tupakalla kun suomalainen joutui jäähylle. Ei kestänyt sydänhermo. Sitten kuulin että kanadalainen sai 2 2 minuuttia joten oi oi jännitys oli kattolampuissa ja TOINEN kanadalainen jäähylle huh huh.
6 - 5 jo vapautti mutta loppu oli pelkkää ylisykettä. Ei pitäisi tässä iässä enää ottaa tuollaisia riskejä kun aiemmin jännitin jo Tanskan voittoa Venäjästä joka VOITTO romahti 44 sekuntia ennen loppuvihellystä 3 - 3 tilanteeseen.
Uskaltaako sitä maanantaina katsoakaan Ruotsi - Suomi välierää- pelihulluttelija
Maanantaina katsotaan taas vaikka sykkisi kuinka, sykkisipä se sydän niille maaleja. On hienoa katsoa nuoria yltiöpäitä joilla ei paina ennakkosuosikit. Jesss.
- Saattanan.Virtanen
Se kyl pitää lisätä, että se Kanadan aito Virtanen saa varmaan turpiinsa viimeistään lentokoneessa kun meni hölmöilemään sen 2 2 minuuttia. Se riepoo kavereita.
- kiakkoo
Oliha siinä jäähyjä mutta jokaisesta miltei rangaistiin maalilla.
- hymyjä.huulien.väliin
http://www.iltasanomat.fi/mmkiekko/art-1451794651108.html
Lytättiin jo, Kanadassa :D
- Ruåtti
Huomista peliä odottelen kuumeisesti. Ruotti kaadetaan.
Kalle on jo 15-vuotias.
Jo nyt Suomen kovin Jää-mieskin.
http://www.ksml.fi/erikoissivut/autot/ralli-kalle-rovanpera-8-v-mykistaa-
youtubessa/870463
H.- hytinäx1
Kohta se alkaa jännittävä ottelu, tsemppiä, kämpa på :))
Onnea pikkuleijonille!!!
Kultaa Suomelle. Wau!- ent.siivoojaparka
Varmaan ne tätä palstaa lukeekin? Eihän ne ole edes 50 .
- JooJooLukevat
Lukee lukee lycky luke lycka tilliä. Lähetin sähkeet jääkiekkoliitolle ja jäähallille, että antakaa pojille tabletit ja kännykät, että pääsevät lukemaan suomi24 palstojen kehuja ja että poikkeavat ennen kaikkea 60 palstalla, olemmehan heidän esikuviaan suomen itsenäisyydestä ja isänmaallisuudesta.
- IIHAILIJANNE
Jee.ONNEA SUOMEN JOUIKKUEELLE ! Upeeta mahtavaa !!!
- ent.siivoojaparka
Kiitos kiitos!
Ollaan me Suomi24 60 palstan joukkue mahtavia.
Eiköhän niillä pojilla ole joku oma sivu, missä onnittelut menisivät paremmin perille, jos Pikkuleijonia haluat onnitella.
Upeeta, Ihanaa...anna kun mä lämään...
Eläköön Kasper Kapanen, Kalpa, Kuopio, Toronto, jippii- Oliko.renkutus
Jesper Kasper ja Joonathan
- PannutMerkille
Vladimir soitti Salelle ennen matsia: "Saatte luvan voittaa, jos pystytte, kun voimalankin tilasitte. Emme ota matsia ihan tosissaan".
- de-meter
Heh, kyllä venäläiset aika tosissaan näyttivät pelaavan ilmeistä ja käyttäytymisestä päätellen. Huonoja häviäjiä, sanon minä...
Kyllä meillä nyt on juhlaa. Ensin kukistettiin länsinaapuri, sitten itänaapuri.
- Gubben
Niinku Rokka sano: Millo hänen pääse varjo sattuu tuon pienen närreen kohal, nii sillo hänel tullookii noutaja ... :D
- kesivä
Vähän tuli paha mieli, kun pikkuleijonat joutuivat ilman käsineitä esiintymislavalle. Pakkasta oli niin paljon, onneksi heillä oli takeissa taskus, välillä ehtivät oleileen kädet taskussa.
Upeita nuoria miehiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381329
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39916Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad35661- 14600
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17553Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17523