missä sijaisee vm. 2000 opel astran oljynsuodatin. näkyykö se.
öljynsuodatin
6
111
Vastaukset
- eimaksapaljon
Tuo riippuu siitä moottorista. Suosittelen lämpimästi jotain öljynvaihtopistettä niin ei tarvitse arvata mikä on öljynsuodatin.
- kuaolkaoi
tuossa mallissa se on öljypohjan sisällä.
joudut ottamaan pohjan pois,
helppoa ku heinänteko
- mekaanikonpoikako
Osaatkohan avata konepellin? Nimittäin sieltä voit mahdollisesti nähdä kyseisen osan ja jos suunnittelet öljyjen vaihtoa, niin tarvitset vielä muutakin erityisosaamista, mutta siitä sitten myöhemmin kunhan olet ensin perehtynyt näihin oleellisiin edellä kerrottuihin asioihin.
- öhhöh7
Omassa 2002 1.8l astrassa se on pakosarjan vieressä, ajosuuntaan katsottuna vas. puolella. Se on sellainen peltikuorinen pyöritettävä patruuna. Jossain malleissa on myös ns. "sisäpatruunaa" Joka löytyy mustan muovikannen alta.
Muissa konetyypeissä voipi olla jossain muualla. - suodattaja
Siellähän se on pakoputken kannatinlaakerin vieressä, samassa paikassa sijaitsee myös akkuveden suodatin.
- gfjhgh
S-nan suodattaja! Vastaa p-le asiallisesti, jos joku jotakin vilpittömästi kyselee, vaikka miten mielestäsi tyhmiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056