Kaksi vuotta vanha Hp halppis kannettava. Oli win 8.1. Päivitin win 10 netistä. Recover osiolle ei ole ajastettu varmuuskopiointi. Yritin manuaalisesti win 10 tallentamista järjestelmä hallinta/varmuuskopio/tee näennäislevy. Ilmoittaa ettei recover osio tila riitä! Miten asia korjataan? Jos win 8.1 recover osio formataan onnistuuko sitten? Onko ntfs oikea?
Hp recover levy
4
<50
Vastaukset
- alpha10
Peru päivitys, asenna 10 omalle osiolle.
- jokutehkäosaavat
Mulla olisi myös mahdollisuus päivittää Win 7 kymppiin ilmaiseksi, mutta tuota en ymmärrä jos asennetaan kymppi omalle osiolle, eikös se muutu maksulliseksi?
- optiosanktio1
Kovon voi osioida ja asentaa W7 toiselle osiolle ja W10 toisella käynnistysjärjestyksen voi myöhemmin vali ta kumpi käynnistyy automaattisesti ensin, toisen saa käynnitymään valittemalla sen.
Itse asensin seiskan c-osioon ja kympin d-osioon ja hyvin pelaa ainakin toistaiseksi - optiosanktio1
Niin... eihän se recover osion tila tietenkään riitä mutta mikäli C-osiolla on tilaa ja osiointityökalu mahdollistaa sen pienentämisen niin tee uusi osio vaikkapa 30gigaa ja tallennö kympin näköistiedosto sille osiolla ja jätä kasin palautusosio varalle tekemättä/poistamatta sitä jos siihen joskus haluat palata.
Järkevintä olis tietenkin tallentaa näköistiedosto ulkopioliselle kovolle jolle voi tallentaa myös omat tiedostot siltä varalta että nykyinen kovo hajoaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949