Silmälasit Iisalmesta

KisiksenReija

Mistä Iisalmessa kannattaa ostaa silmälasit? Missä on hyvä palvelu ja hinnat sopivat?

32

4591

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sokkee

Nissen tietenkin. Sieltä saa kolmet lasit samalla hintaa, kuin muilta yhdet.

• entinenjulkunenonhyvä

Vai Nissen, jos missä niin siellä palvelu aivan perseestä. Minua juoksuttivat optikolla välillä silmälääkärissä eikä sen valmiinpaa tullut. Vaikka ilman antaisivat lasit en tarvii sen puulaakin palveluja!

• JohnRambo

Minulta myös ääni Nissenille: hinnat kohdillaan, palvelu hyvää ja kaikki toiminut niinkuin pitääkin.

Instru ollut kanssa hyvä. Vähän kallista mutta sekin vaihtelee.

Yhdestä pienestä olen kuullut niin paljon negatiivista että sinne en menisi. Oma kokemus kun siellä kerran kävin ei ollut myöskään hyvä.

• samaamielt

samaa mieltä entinen ...jne..kanssa, en enää koskaan osta NISSEniltä. Nissenin oma optikko oli täys toope.. vai mikä lie ?

• minäkinmieltä
        samaamielt kirjoitti:

samaa mieltä entinen ...jne..kanssa, en enää koskaan osta NISSEniltä. Nissenin oma optikko oli täys toope.. vai mikä lie ?

Jos se sama nuori tyttö opitikkona mikä mullakin ei siitä mitään tullut juoksutti ja aikoja varaili viikojen päähän, kävelin Julkuselle kyllä onnistui heti.

• jaboonusta

Maxista 3 ja 4 3€ kappale.

• Rillipää123

Paras palvelu Optimolla.Silmälasit voivat olla hinnakkaammat,mutta laadukkaammat myös.No riippuu tietysti siitä,millaiset linssit tulee,itsellä miinusta reilusti,niin linssit maksaa aina.Instrussa myös hyvä palvelu,mutta viime vuosina kehykset ei ole olleet itselleni mieleisiä.
      Nisseniltä ja Silmäasemalta ei saa kotiin sovitettavaksi kehyksiä,muualta muistaakseni saa.
      Yleensä kyllä kierrän kaikki ja pyydän tarjoukset ja sovittelen kehykset.Parin vuoden välein ruljanssi.

• Tintti-Tyttö

Joskus kävin tuolla ja palvelu ihan hirveetä. Optikko haisi pastilleille (ja vanhalle viinalle) ja oli muutenkin epäsiisti. Hyi.

Kaikenhuippuna sovittu hinta ei sitten pitänyt edes paikkaansa kun laseja menin hakemaan :-(

• Lasi_Vati

Samaa kuullut muualtakin... Varmaan aika epämiellyttävää kun lemuava naama tulee lähelle.

• Sorbusta

Kai juoppo nyt viinalle haisee :-)

• 5432

Kyllä silmäasema on ainakin meidän perheen kakkula kauppa , kyllä sieltä on kotia saanut kehyksiä kokeiltavaksi .

• Optimoonmenisin

Silmäaseman laseissa vasta kolmannet lasit olivat käypäiset (ekat ja tokat toinen linssi veti maan kallelleen), ja pojallamme taas linssi putosi kehyksistä heti kotiin tultua. Emme asioi enää siellä.

• tekevällesattuu
        Optimoonmenisin kirjoitti:

Silmäaseman laseissa vasta kolmannet lasit olivat käypäiset (ekat ja tokat toinen linssi veti maan kallelleen), ja pojallamme taas linssi putosi kehyksistä heti kotiin tultua. Emme asioi enää siellä.

Samoin kävi mullekin Vieremälle ajaessa liikkennemerkit näytti kahdelta. Korjasivat kyllä virheensä toinen linssi oli virheellinen.

• Bälyt

Etsi jostakin vanhat sitso-,vissyvesi pullot kaksi kappaletta , leikka pohja irti siinä linssit.
      Sannoiksi käy rauta lankaa
      Siinä sinulle ja muillekkin hyvät silmälasit

• Rillipiä

Kannattaa hommata näöntarkastus sieltä mistä halvimmalla saat. Hyvällä tuurilla tarkistavat ilmaiseksi!

Ja sitten kun on silmälasiresepti kourassa, niin esimerkiksi tuolta tilaamaan lasit: https://www.lensway.fi/

Ainakin itselleni tulivat juuri sellaiset rillit tuolta kuin pitikin :) Muitakin netin kautta toimivia silmälasiliikkeitä löytyy, joten jos ei tuolta löydy sopivaa mallia, niin google laulamaan ja etsimään muita vastaavia nettikauppoja.

• Säästöä

Kannattaa pyytää optikkoa mittaamaan silmien väli. Sitä tarvitaan kun tilaa lasit. Voi sen kyllä itsekin mitata kun piirtää silmät mallilaseihin, jotka tulee kun tilaa netistä. Jos lasit eivät oikein asetu kasvoille kun ne tulee voi aina käydä optikkoliikkeessä säätämässä. Kannattaa kertoa että lasit on ostettu heiltä nii säätävät ilmaiseksi. Myös näöntarkastuksesta ei kannata maksaa mitää, aina joku liike tekee sen ilmaiseksi.

• FAVOPTIC

Favoptic, jo kolmannet moniteholasit lasit, linssit "kaikilla mausteilla", käytössä ja hyviksi havaittu - hinta ollut n. 1/4 ns. kivijalkakauppojen hintoihin verrattuna. Myös asiakaspalvelu huippuluokkaa lasien rikkoontuessa takuuajan jälkeen. Tuolta hankin seuraavatkin lasini.

• herbapullonpohjat

Leikkauta atjosella entisiin sankoihin sopivat linssit turvalasista!

• Eipätuohaittaa

Minulle kävi silleen, että asensivat piilolinssit väärinpäin. Epäilevät astronautiksi.

• Koomikko2

Hauska mies. Sinusta kuullaan vielä komiikkapuolella

• minionss

Minions lasit päähän ja homma kunnossa.

• Rillipöllöt

Kaverini osti rillit Nisseniltä, minä Optimosta. Molemmat olemme ihan tyytyväisiä. Hinta oli suurinpiirtein sama, koska meille tuli ohennetut linssit ja heijastamattomat pinnoitteet. Peruslasi oli Nisseniltä halvempi, mutta lisämaksujen kanssa jäi vain vähän halvemmaksi. Palveluissa ei ollut haukkumista, optimossa oli kiireettömämpi tunnelma, muita asiakkaita ei silloin ollut.

• Medilaser

Suosittelen laserleikkausta. Kerralla maksat pari tonnia, etkä laseja enää tarvitse.

• Optiker

Kyllä näin voi olla jos ei näkö enää muutu. Sitähän ei laserleikkaus takaa. Myös lähinäkölasit tarvitset noin 45 vuoden iässä, ellet leikkauta toista silmää virheettömäksi ja jätä toista silmää tahallaan heikoksi kauas. Jos jätät toiseen silmään noin - 2,0 DTP virheen, et laseja tarvitse koskaan, mikäli näkö ei muutu.

• tahmeat

kyllä NISSENILTÄ ei saa kunnon laseja lupaavat kolmet mutta ottavat lisä hintaa ja linssit huono laatuset aina pitää olla pesemässä kun keräävät kaiken lian ja pölyn, nämä lasit riittää turhaa mainosta, ei enää koskaan nissen?

• Samatäälä

Olet oikeassa.

• VirranOlla

Aijaa, toisten lasit pölyyntyy helpommin kuin toisten ? Joku perustekin tuolle varmaan löytyy? Vai laittavatko Nissenillä "tahmaa" pintaan :-D

Olen ostanut useammat Nisseniltä ja aina on mennyt homma putkeen.

• penanakee

Löytytavara toimistosta käy kyselemässä ja sovittamassa,siellä on kaikkien halvimmat

• ummutäält

Minä löysin sieltä sopivat tekohampaat

• VilleValot

Minä tiijjän mistä en aenakaan minä silimälaseja osta :-D

Sanotaanko vaekka että minun nuaman lähelle ee viinalle haesevat tuu eekä silimiä ronkloo vapiseva kätiset. Ja ninnannunnan vuan kaekille.

Vuan vieläpä jiäpi siltikkiin montakii paekkoo mistä voep ostoo \0/

• puolisokea

Ensiksikin, jos joku kirjoittaa tänne ihan oikeaa asiaa, miksi kaikkien pöpien pitää alkaa kirjoittamaan ihan kakkaa. Aloittakaa ihan oma viestinne sitä varten. Silmäasemalta olen saanut todella hyvää palvelua. Viimeksikin aurinkolasit voimakkuuksilla kaupan päälle ja bonukset tuplana ja linssitkin on pysyneet paikoillaan ja hyvästä palvelusta, sekä kunnon tuotteista olen valmis maksamaankin.

• nelisilmä

Tokmannista saa hyvät lasit vitosella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      176
      4987
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4366
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3097
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      251
      2933
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2882
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2501
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27