Kannattaako enää ostaa ps3? Meillä tällä hetkellä vaan ps2 ja se on pölyttynyt tuolla jo vuosia hyllyssä. Seuraavat vuosi pari olisi käyttöä varmaan vaan jos katsoo blu-rayta tai esim. netflixiä. Itse en nykyään ehdi pelailemaan ja miestäni ei kiinnosta koko homma edes. :D Lapset taas vielä pieniä, isompikin vasta 3v, eli ihan ei vielä konsolilla pelaa ja meinasinkin ton ps2 antaa heidän käyttöön alkuunsa.
Eli kannattaako edes ostaa enää ps3, onko se sit parin vuoden päästä jo ihan vanhentunutta tavaraa. :D Vai pitäiskö suosiolla ostaa vaan pelkkä blu-ray-soitin, missä olis nuo smart-toiminnot, eli saa katsottua youtubea, netflixiä ym. Telkkarissa meillä ei tuota ole, on vanhempaa mallia. Et tippuukohan ps4 hinta vielä kuinkin paljon lähitulevaisuudessa, nyt halvimmillaan näyttäisi olevan 320e.
Ps3 vai Ps4?
äiteee
1
145
Vastaukset
- masterchefff
Saako enää kolmosta?,se on kyllä hyvä konsoli. Hinnatkin tais olla samaa luokkaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663132Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111730
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251019
- 98978
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849