Wauh, siellähän oli uusi kaunis työntekijä, siis thai tyttöä tarkoitin. Kaunis kasvoinen pikkuinen tyttö/nainen!
Harjavallan Neste
10
356
Vastaukset
- aavistanvaantaasen
juuh. totta tosiaan: onkohan hän ns. vapaa
- uuuuuuuuuuuytrre
On ne niin kauniita!
- Rusinataikku
On ne kolmekymppiseksi, sen jälkeen kiihtyvällä vauhdilla muuttuvat huonohampaisiksi rusinoiksi...
- jepulisss
- katsojansilmässä
Jos tykkää pallinaamoista, joilla silmät on vinossa ja viikset kasvaa.
- 151151
Makuasioita. Mä en käsitä näitä äijiä jokka hakee thaikuista seksiä ja vaimoja. Mun makuun noi itämaiset ei ole. Mutta joku kuuma latinonaaras olis unelma!
- Rantapalloilija
Olen odotellut et Harjavaltaan tulis Naisia Irakista tai Syyriasta. Niitä tykkäisin painaa silmät palloina, mut taitaa tässä tulla odottavan aika pitkäksi...
- vaikkaniitätulis
Et tule kaunista lähi-idän neitoa saamaan, sillä ne eivät koskaan kulje missään ilman miespuolista saattajaa!
- kuhakysyn
Onko hyvät rusinapullat
- haukivastaan
Pullat pystyyn ??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4486474Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1703842Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1042496Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251979Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1231333Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751275- 671124
- 631085
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te771029- 44993