Huomasi olevansa liian nuori Hua Hiniin.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2016010420906564_vi.shtml
Jerekin tuli järkiinsä
12
96
Vastaukset
- eowfp
Toivottavasti ei tee elämänsä pahinta virhettä ja muuta sinne. Parempiakin paikkoja on.
- HuonoHuHin
Moni Hua Hinistä asunnon on ostanut. Moni näistä ei vain ollut käynyt muissa Thaimaan kohteessa ennen ostoa ja sehän nyt näitä hatuttaa. Se tulee tälläkin palstalla selväksi.
- Huonoahuahin
Mitens tämä kirjoittajan asuntohankintaprojektit, kaupungin asuntoko?, postimerkin kokoisella poolilla, maksaako postimerkin kokoisen poolin veden lämmittämisen kaupunki, toisin on Hua Hinissä kaikki pitää itse maksaa omalla rahalla, vettä ei tosin tarvitse lämmittää, tältä Ex jääkiekkoilijalta vain loppuivat fyrkat, joten ei pitänyt sopimustaan....
- huonohuahin
Huonoahuahin kirjoitti:
Mitens tämä kirjoittajan asuntohankintaprojektit, kaupungin asuntoko?, postimerkin kokoisella poolilla, maksaako postimerkin kokoisen poolin veden lämmittämisen kaupunki, toisin on Hua Hinissä kaikki pitää itse maksaa omalla rahalla, vettä ei tosin tarvitse lämmittää, tältä Ex jääkiekkoilijalta vain loppuivat fyrkat, joten ei pitänyt sopimustaan....
Tuloni aivan liian suuret kaupungin asuntoon. Karalahti ei ole ex jääkiekkoilija.
- OmassaAsunVelattomana
Huonoahuahin kirjoitti:
Opettele pilkun käyttö, kysymysmerkin jälkeen ei tule pilkkua. Lause aloitetaan isolla kirjaimella. Taidat itse olla niitä kaupungin vuokratalossa asuva köyhällistöön kuuluva. Kirjoitustaito tuo esiin heikon koulutustason ja sitä kautta heikot tulot. Myös tietosi Karalahdesta olemattomat Jere pelaa ammatikseen edelleen ja varmasti hänen tulonsa paremmat kuin sinulla, köyhä.
- omastamielestään
Otahanuriinpojun mielestä Hiekkaharju on eliitti asuinaluetta, ja luulee myös Hua Hinin olevan :)
- 545454
Ei todellakaan hatuta ja hyvin on asunnolla käyttäjiä riittänyt. Minun paras sijoitus ja vaikka Suomessa on useita sijoitusasuntoja niin ei tuotto ole niissä lähelläkään mitä Thaimaassa....n. 12% viime vuosi.
- OtaHanuriinPoju
OmassaAsunVelattomana kirjoitti:
Opettele pilkun käyttö, kysymysmerkin jälkeen ei tule pilkkua. Lause aloitetaan isolla kirjaimella. Taidat itse olla niitä kaupungin vuokratalossa asuva köyhällistöön kuuluva. Kirjoitustaito tuo esiin heikon koulutustason ja sitä kautta heikot tulot. Myös tietosi Karalahdesta olemattomat Jere pelaa ammatikseen edelleen ja varmasti hänen tulonsa paremmat kuin sinulla, köyhä.
Katsos toinen idiootti on pölahtänyt paikalle, sijoitusjohtaja... täällähän on oikein idioottien kokoontumisajot, on pilkuttajaa, lerppatrollia sekä sokerina pohjalla tämä sijoitusjohtaja, joka uhkasi ostaa pystikseni ja oli siirtämässä hiekkaharjua pattayalle, taitaa olla kyse yhdestä ja samasta pikku pojasta jonka matkan äiti maksaa kerran vuodessa pattayalle, aikansa hän viettää siellä boyztownissa tai mitä se nyt onkaan...
- rahamiesjereon
OmassaAsunVelattomana kirjoitti:
Miljoonia hankkinut pelaamalla, muka rahat loppu hah. Ei taida 30% lomarahan alennus vaikuttaa? Jere pelannu yli 20v lätkää. Tavallinen duunari saa tehdä 120v työtä putkeen hankkiakseen saman.
- väärätdropihanurihomolla
OtaHanuriinPoju kirjoitti:
Katsos toinen idiootti on pölahtänyt paikalle, sijoitusjohtaja... täällähän on oikein idioottien kokoontumisajot, on pilkuttajaa, lerppatrollia sekä sokerina pohjalla tämä sijoitusjohtaja, joka uhkasi ostaa pystikseni ja oli siirtämässä hiekkaharjua pattayalle, taitaa olla kyse yhdestä ja samasta pikku pojasta jonka matkan äiti maksaa kerran vuodessa pattayalle, aikansa hän viettää siellä boyztownissa tai mitä se nyt onkaan...
Otahanuripoju jälleen harhoissaan kirjoittelee. On tämä Hiekkaharjun elitisti sekaisin.
- vähintään20prossaaonhyvä
545454 kirjoitti:
Ei todellakaan hatuta ja hyvin on asunnolla käyttäjiä riittänyt. Minun paras sijoitus ja vaikka Suomessa on useita sijoitusasuntoja niin ei tuotto ole niissä lähelläkään mitä Thaimaassa....n. 12% viime vuosi.
Heh heh. Et ymmärrä kannattavasta sijoittamisesta yhtään mitään jos vain 12% on voittoa vuodessa.
- VaiAkkaa
Ettei vaan uusi akkansa ulosmitanut svenssonin kruunut. Poika palaa vielä perse palijaana Stapelstadeniin Puistolaan. Taloa ja kakkaa köyhempänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181026Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42909
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 72875