Tässä olisi linkki paikallislehden artikkeliin, jossa on mielenkiintoisia näkemyksiä tapahtumasta.
http://www.shl.fi/uutiset/srilanka
Artikkeli joka kannattaa lukea..--ajateltavaa!
4
1892
Vastaukset
- hece
Olipa mukava kuulla, että Martti on kunnossa. Sydämellisiä terveisiä vaan sinne Negomboon - okkoma paulá ayubowan.
Täällä Suomessa on kaikki arvoon ja säätyyn katsomatta mukana auttamassa myös Sri Lankaa. Vain se on todella ilahduttavaa nähdä ja todeta tämän kaiken kauheuden keskellä. - suomessa
Miten sieltä saisi vaikka kodittoman lapsen joksikin aikaa suojaan ja kouluun tänne, jotta sitten myöhemmin saisi palata omiensa ja sukunsa luokse kuitenkin, sillä juurillaan on jokaisen hyvä olla.
- sjh
Kannattaisi harkita kummilapsi toimintaa jos haluat auttaa.Ei kannata rasisti suomeen raahata lapsia.
- Hikkaduwa fan
Hei:
Ota PLAN:in kautta kummilapsi. Apu menee perille.Olen itse käynyt vuosittain kummilapsen luona ja tutustumassa PLAN:in toimintaan Sri Lankassa.Vuodesa on tapahtunut tosi paljon.
Sri lankassa PLAN:illa on toimintaa useammalla alueella.Autat siinä samalla montaa muutakin lasta; koko yhteisöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882