Starttilatu

Jos.toimeen.tartutaan

Miksi ei Jäähallin pintahöyläyksestä kertyvää jäämurskaa ei levitetä hallin takaseinän puolelle koko pituudelle. Siitä saisi erittäin hyvän starttiharjoitteluladun molempiin suuntiin. Kunnallahan on laitteet millä jäämurske voitaisiin tasoittaa ja vaikka toiselle ladulle pertsaladut ja toiselle luistelualue.

Starttiharjoittelun jälkeen on sosiaalitilat lähellä ja vaikka kuntosali, mikäli kunto kestää ennen tahi jälkeen suksittelun.

9

318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OPDF

      hullun hommaa ole NÖYRÄ NÖYRYYTTÄ

    • ulkotyöläinen

      Sen levittäminen maksaa vaiko sama kai se olis jos kunnan äijjät levittelis työajallaan sitä lunta sinne niillä väliajoilla kun kerran heille siittä työnteosta vissiin vielä maksetaan. Ai nii onko kunnalla enään ulkotyöntekijöitä?.

      • naurattaa.kunnan.hommat

        Takavuosin urheilukentällä oli viisi "kentänhoitajaa". Kai niistä joku vielä on toimessa tai hengissä. Kun se murska tuodaan hallista niin ei se nyt ole vaikeata sitä levitellä. Eikö latukone siihen kelpaa.

        On nämä kunnan hommelit vekkuleita. Ennen kunnan työläiset olivat tekevinään töitä ja kunta oli maksavinaan pikku korvausta. Nyt kunnalla on samasta työstä paremmat palkat kuin yksityisellä, mutta hommat ovat keveitä ja lisäksi etuisuuksia kuten eläke-etuudet. Ja lähes valvomaton työ. Ja kunnan autoilla ajetaan niin kuin omilla. Jne jne jne.


      • No_hae_sitten

        kunnalle hommiin, kun on niin helppoa ja kevyttä. Mitä vielä mietit ja valitat?


      • naurattaa.kunnan.hommat

        Minähän olen - tavallaan. Ennen olin suoraan kunnalla, mutta en saanut millään aikaani kulumaan. Perustin sitten oman yrityksen, ja nyt teen yrittäjänä kunnalle urakoita. Teen hommia myös kenelle hyvänsä. Muutama mies töissä ja koneita, vähän moninaisia hommia.

        Olen edelleen sitä mieltä, että keskimäärin kuntien hommat ovat aika köykäisiä. Siksi kunnat ovat vähentäneet suorittavan tason henkilöstöään ja käyttävät yrittäjiä toimiensa hoitajina. Väliin kunnilta saa tosi hyviä "nakkeja", kun on nopea ja joustava. Silti löytyy muutamia kuntia, jotka ovat osanneet organisoida työnsä hyvin ja vastaavat aivan kelvollisesti yksityistä yritystä. Paljon riippuu siis järjestelykyvystä ja johtavien henkilöiden pelisilmästä.

        Kerron selvennyksenä, että en ole hämeenkyröläinen - enää. Tarjoan palveluksiani monille kaupungeille ympäri Pirkanmaata, ja vähän kauemmaksikin.


    • Ihmetoimintaaa

      Ei ketään hiihdä huvikseen! Menkää putkeen suksimaan jos tarvetta.

    • Voiko startti ladulle päästää homoseksuaaleja.

      • fvbghqaeo

        se on nimenomaan niitä varten


    • Eri vähemistöt ovat tervetulleita

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe