Miksi ei Jäähallin pintahöyläyksestä kertyvää jäämurskaa ei levitetä hallin takaseinän puolelle koko pituudelle. Siitä saisi erittäin hyvän starttiharjoitteluladun molempiin suuntiin. Kunnallahan on laitteet millä jäämurske voitaisiin tasoittaa ja vaikka toiselle ladulle pertsaladut ja toiselle luistelualue.
Starttiharjoittelun jälkeen on sosiaalitilat lähellä ja vaikka kuntosali, mikäli kunto kestää ennen tahi jälkeen suksittelun.
Starttilatu
9
319
Vastaukset 9
- OPDF
hullun hommaa ole NÖYRÄ NÖYRYYTTÄ
- ulkotyöläinen
Sen levittäminen maksaa vaiko sama kai se olis jos kunnan äijjät levittelis työajallaan sitä lunta sinne niillä väliajoilla kun kerran heille siittä työnteosta vissiin vielä maksetaan. Ai nii onko kunnalla enään ulkotyöntekijöitä?.
- naurattaa.kunnan.hommat
Takavuosin urheilukentällä oli viisi "kentänhoitajaa". Kai niistä joku vielä on toimessa tai hengissä. Kun se murska tuodaan hallista niin ei se nyt ole vaikeata sitä levitellä. Eikö latukone siihen kelpaa.
On nämä kunnan hommelit vekkuleita. Ennen kunnan työläiset olivat tekevinään töitä ja kunta oli maksavinaan pikku korvausta. Nyt kunnalla on samasta työstä paremmat palkat kuin yksityisellä, mutta hommat ovat keveitä ja lisäksi etuisuuksia kuten eläke-etuudet. Ja lähes valvomaton työ. Ja kunnan autoilla ajetaan niin kuin omilla. Jne jne jne. - No_hae_sitten
kunnalle hommiin, kun on niin helppoa ja kevyttä. Mitä vielä mietit ja valitat?
- naurattaa.kunnan.hommat
Minähän olen - tavallaan. Ennen olin suoraan kunnalla, mutta en saanut millään aikaani kulumaan. Perustin sitten oman yrityksen, ja nyt teen yrittäjänä kunnalle urakoita. Teen hommia myös kenelle hyvänsä. Muutama mies töissä ja koneita, vähän moninaisia hommia.
Olen edelleen sitä mieltä, että keskimäärin kuntien hommat ovat aika köykäisiä. Siksi kunnat ovat vähentäneet suorittavan tason henkilöstöään ja käyttävät yrittäjiä toimiensa hoitajina. Väliin kunnilta saa tosi hyviä "nakkeja", kun on nopea ja joustava. Silti löytyy muutamia kuntia, jotka ovat osanneet organisoida työnsä hyvin ja vastaavat aivan kelvollisesti yksityistä yritystä. Paljon riippuu siis järjestelykyvystä ja johtavien henkilöiden pelisilmästä.
Kerron selvennyksenä, että en ole hämeenkyröläinen - enää. Tarjoan palveluksiani monille kaupungeille ympäri Pirkanmaata, ja vähän kauemmaksikin.
- Ihmetoimintaaa
Ei ketään hiihdä huvikseen! Menkää putkeen suksimaan jos tarvetta.
Voiko startti ladulle päästää homoseksuaaleja.
- fvbghqaeo
se on nimenomaan niitä varten
Eri vähemistöt ovat tervetulleita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1961797Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää2651216Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun
Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom66943Mulla ei ole Suomessa enää mitään
4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.181906Provider miehistä..
Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah251793- 61788
- 46777
Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen64758- 48749
- 93732
- 155684
- 42666
Yt:t kunnassa päättyi
Oliko nämä tarpeelliset ja ratkeaako taloushuolet näiden avulla? Lehdessä ilmoitettujen lukujen perusteella lisää on tul75664Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun
Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on71636Hei rakkaani.
Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi50623Martsusta tuli leuhka
Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal197622Tulisitpa käymään joskus vielä
Olisi niin kiva nähdä pitkästä aikaa. Oletko vielä joskus tulossa?... Niin monet muutoksen tuulet puhaltavat, olisi lohd24586- 31578
Kuisla Group Oy jättänyt yrityssaneeraushakemuksen
Samalla yrityssaneeraukseen on hakeutunut Kuisla henkilökohtaisesti ja Seinäjoen Motelli Oy, joka omistaa Sorsanpesän ki25539Kiulu myynnissä!
Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma26538