Miksi ei Jäähallin pintahöyläyksestä kertyvää jäämurskaa ei levitetä hallin takaseinän puolelle koko pituudelle. Siitä saisi erittäin hyvän starttiharjoitteluladun molempiin suuntiin. Kunnallahan on laitteet millä jäämurske voitaisiin tasoittaa ja vaikka toiselle ladulle pertsaladut ja toiselle luistelualue.
Starttiharjoittelun jälkeen on sosiaalitilat lähellä ja vaikka kuntosali, mikäli kunto kestää ennen tahi jälkeen suksittelun.
Starttilatu
9
109
Vastaukset
- OPDF
hullun hommaa ole NÖYRÄ NÖYRYYTTÄ
- ulkotyöläinen
Sen levittäminen maksaa vaiko sama kai se olis jos kunnan äijjät levittelis työajallaan sitä lunta sinne niillä väliajoilla kun kerran heille siittä työnteosta vissiin vielä maksetaan. Ai nii onko kunnalla enään ulkotyöntekijöitä?.
- naurattaa.kunnan.hommat
Takavuosin urheilukentällä oli viisi "kentänhoitajaa". Kai niistä joku vielä on toimessa tai hengissä. Kun se murska tuodaan hallista niin ei se nyt ole vaikeata sitä levitellä. Eikö latukone siihen kelpaa.
On nämä kunnan hommelit vekkuleita. Ennen kunnan työläiset olivat tekevinään töitä ja kunta oli maksavinaan pikku korvausta. Nyt kunnalla on samasta työstä paremmat palkat kuin yksityisellä, mutta hommat ovat keveitä ja lisäksi etuisuuksia kuten eläke-etuudet. Ja lähes valvomaton työ. Ja kunnan autoilla ajetaan niin kuin omilla. Jne jne jne. - No_hae_sitten
kunnalle hommiin, kun on niin helppoa ja kevyttä. Mitä vielä mietit ja valitat?
- naurattaa.kunnan.hommat
Minähän olen - tavallaan. Ennen olin suoraan kunnalla, mutta en saanut millään aikaani kulumaan. Perustin sitten oman yrityksen, ja nyt teen yrittäjänä kunnalle urakoita. Teen hommia myös kenelle hyvänsä. Muutama mies töissä ja koneita, vähän moninaisia hommia.
Olen edelleen sitä mieltä, että keskimäärin kuntien hommat ovat aika köykäisiä. Siksi kunnat ovat vähentäneet suorittavan tason henkilöstöään ja käyttävät yrittäjiä toimiensa hoitajina. Väliin kunnilta saa tosi hyviä "nakkeja", kun on nopea ja joustava. Silti löytyy muutamia kuntia, jotka ovat osanneet organisoida työnsä hyvin ja vastaavat aivan kelvollisesti yksityistä yritystä. Paljon riippuu siis järjestelykyvystä ja johtavien henkilöiden pelisilmästä.
Kerron selvennyksenä, että en ole hämeenkyröläinen - enää. Tarjoan palveluksiani monille kaupungeille ympäri Pirkanmaata, ja vähän kauemmaksikin.
- Ihmetoimintaaa
Ei ketään hiihdä huvikseen! Menkää putkeen suksimaan jos tarvetta.
Voiko startti ladulle päästää homoseksuaaleja.
- fvbghqaeo
se on nimenomaan niitä varten
Eri vähemistöt ovat tervetulleita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?134555Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3423702Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja363416Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk182880Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin112539- 2732273
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...3071733- 961692
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi461439Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81163