Miten mies käyttäytyy

ikäväolemustaan

Jos on ihastunut? Varsinkin, jos on rohkea mies kyseessä? Onko käytöksessä jotain poikkeavaa vai mistä sen voisi huomata?

52

6034

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miehissäoneroja

Hän (mies) yrittää tehdä omin konstein naiseen vaikutuksen ja poistuu näyttämöltä. Myöhempi aika paljastaa, onnistuuko hän siinä tehtävässään. Kaikki miehet eivät suinkaan ole hyökkääviä. Mies antaa naiselle vapauden päättää, kenet hän lopulta haluaa. Katseilla on väliä.

• ikäväolemustaan

Mutta käyttäytyykö jotenkin poikkeavasti seurassa?

• eileikitätunteilla

jos mies on varattu,ei nainen lähde leikkiin mukaan....

• ikäväolemustaan
        eileikitätunteilla kirjoitti:

jos mies on varattu,ei nainen lähde leikkiin mukaan....

Mutta jos ei ole varattu?

• eileikitätunteilla
        ikäväolemustaan kirjoitti:

no sit tietysti voi lähteä...jos kiinnostaa

• SivuhuomioNaiselta

Nainen valitsee vapaan ja kiinnostuneen. Sille sitten alkaa flirtti ja katseet. Varatuille nolla toleranssi ja katse tiukasti lattiassa ja kylmän viileä asiallinen käytös.

• ikäväolemustaan
        eileikitätunteilla kirjoitti:

no sit tietysti voi lähteä...jos kiinnostaa

Mutta miten huomaa sen, että mies kiinnostuu?

• nuorimorsein

Ei lähde silloinkaan jos mies on rahaton laiska yhteiskunnan elätettävä.

• eileikitätunteillax

sori...en lukenu kunnolla kommenttia...jos mies on kiinnostunut,niin voi olla varautunut/ujo seurassa jos samassa seurassa on nainen ,josta mies on kiinnostunut

• ikäväolemustaan
        eileikitätunteillax kirjoitti:

sori...en lukenu kunnolla kommenttia...jos mies on kiinnostunut,niin voi olla varautunut/ujo seurassa jos samassa seurassa on nainen ,josta mies on kiinnostunut

Okei.

• ghdjdkslsööf

Mutta miten huomaa sen, että mies kiinnostuu?

mies hakeutuu seuraasi ja nauraa jutuillesi ja haluaa jutella,keksii jutunjuurta vaikka mistä :D laittelee viestejä,saattaa pyytää lenkille,elokuviin....yleensäkin haluaa olla kanssasi....jos miestä ei kiinnosta,miehestä ei kuulu mitään,siihen ei törmää missään,hävinnyt kuin pieru saharaan ja keksii tekosyitä vältellä sinua.....

• TodellaTodella

ujosti - käyttäydyn.

Muutoin olen kyllä aika ronskea ja välistä menee jopa senat sakaisin.

• ikäväolemustaan

Liittyykö siihen vakavuus tai totisuus, mutta silti katsoo silmiin?

• EmmäOikeentiijä

• ikäväolemustaan

• Etsääkässäätätä

Tottakai hän on vakava, jos on vakavissaan.

• vankkaolemus

Haha :D en ole ainakaan nähnyt hänen tuollaiselta näyttävän. Oli hirveän vakava ja totinen minulle. Jotenkin tuntui, että hänestä ei irronnut huumoria lainkaan minulle.

Ei ilmeisesti halua antaa lipevää tai pellen vaikutelmaa jos totisesti on kiinnostunut sinusta. Jonkinlaisen " olen kunnollinen" kuvan ilmeisesti tahtoo antaa ja sitä myöten jonkinmoisen vaikutelman pyrkii antaan.
        Tuon voi moni tulkita saamattomaksi tai se ettei ole kiinnostunut.
        Tosiasia monesti on se ettei tuollainen ajattelutapa vie mitään eteenpäin.
        Eli juttelu tai jonkinmoinen pieni lipevyys olisi jopa se parempi vaihtoehto.

• ikäväolemustaan
        Etsääkässäätätä kirjoitti:

Tottakai hän on vakava, jos on vakavissaan.

Mutta kun olen nähnyt monien ihastuvan, niin he ovat enemmänkin humoristisia ja yrittävät koko ajan puhua. Tämä käyttäytyi juuri päinvastoin. Mutta tämä on ainakin rohkeampi tapaus kuin ne muut. Onko ujolla ja rohkealla eri tyyli ihastua? Onko se persoonallista?

• ikäväolemustaan
        vankkaolemus kirjoitti:

Ei ilmeisesti halua antaa lipevää tai pellen vaikutelmaa jos totisesti on kiinnostunut sinusta. Jonkinlaisen " olen kunnollinen" kuvan ilmeisesti tahtoo antaa ja sitä myöten jonkinmoisen vaikutelman pyrkii antaan.
        Tuon voi moni tulkita saamattomaksi tai se ettei ole kiinnostunut.
        Tosiasia monesti on se ettei tuollainen ajattelutapa vie mitään eteenpäin.
        Eli juttelu tai jonkinmoinen pieni lipevyys olisi jopa se parempi vaihtoehto.

Tuntui, että hän ehkä halusi olla semmoinen ylikohtelias. Ei uskoltanut puhua minulle mitään tai edes nauraa millekään. Silti sain joitakin sihnaaleita kiinnostuksesta monta kertaa juuri katseellaan.

• ikäväolemustaan

Tuntui, että hän ehkä halusi olla semmoinen ylikohtelias. Ei uskoltanut puhua minulle mitään tai edes nauraa millekään. Silti sain joitakin sihnaaleita kiinnostuksesta monta kertaa juuri katseellaan.

Korjaan tuohon, että signaaleita.

• ikäväolemustaan

Se oli kyllä vähän epäselvää.

• yksipikkumiete

Tuijottaa silmiin vai?
        jos noin niin ETSII niitä signaaleita sinun puoleltasi ja silloin on niin keskittynyt siihen ja jos ei ota selvää ei silloin tiedä mitä sanoa.
        Ja jos ei edes naura niin voi olla että sanoistasikin etsii signaaleita ja jos ei saa varmuutta onko signaaleita vai ei niin ei tiedä miten reagois sanomisiisi,
        saatta johtaa pelkkään pikku irvistykseen :)
        Sitten kun ei saa signaaleita ja kuitenkin itellään tunteet jyllää niin kyllähän
        se kylmään käyttäytymiseen johtaa, täytyy vain kätkee omat tunteensa.
        En tiedä pitääkö paikkansa se että jos puhumista ja humoristisuutta riittää niin silloin on kyse ihastuksesta - mutta jos kyse on jostain "vakavammasta" niin
        puhuminen on vaikeempaa.
        Laulun sanoin : jokaiselle löytyy maailmasta se joku jonka edessä painuu väkisinkin polvilleen. ( tarkemmin sanoja muista mutta jotenkin noin).

• Liian_pitkä

Tästä kirjoituksesta tulee mieleen eräs erittäin suloinen tapaus... Mikä ihmeen jännite meidän välillä oli... Mulle tuli kauhea ikävä, kun piti jättää kotikaupunki taakse... ;) ja se ihana hymy, kun huomasi minun palanneen.. :)

• ikäväolemustaan
        yksipikkumiete kirjoitti:

Tuijottaa silmiin vai?
        jos noin niin ETSII niitä signaaleita sinun puoleltasi ja silloin on niin keskittynyt siihen ja jos ei ota selvää ei silloin tiedä mitä sanoa.
        Ja jos ei edes naura niin voi olla että sanoistasikin etsii signaaleita ja jos ei saa varmuutta onko signaaleita vai ei niin ei tiedä miten reagois sanomisiisi,
        saatta johtaa pelkkään pikku irvistykseen :)
        Sitten kun ei saa signaaleita ja kuitenkin itellään tunteet jyllää niin kyllähän
        se kylmään käyttäytymiseen johtaa, täytyy vain kätkee omat tunteensa.
        En tiedä pitääkö paikkansa se että jos puhumista ja humoristisuutta riittää niin silloin on kyse ihastuksesta - mutta jos kyse on jostain "vakavammasta" niin
        puhuminen on vaikeempaa.
        Laulun sanoin : jokaiselle löytyy maailmasta se joku jonka edessä painuu väkisinkin polvilleen. ( tarkemmin sanoja muista mutta jotenkin noin).

Niin. Oli jotenkin todella kylmän oloinen ja jätti kylmän olon. Ei nauranut tai muuta. Hän ei tunne minua. Pitäisi olla alussa ihastuminen. En usko, että heti vakavampaa.

• NainenMietiskelee

Olen vähän huono varmaan vastaan kun en ole mies, mutta oma kokemus on ihastuneista miehistä se että jokainen poikkeuksetta menee vähän ujommaksi ihastuneena. Asiaan vaikuttaa kuinka mielestäni muutama seikka:

1. Kuinka ihastunut naiseen on
      2. Kuinka tuttuja naisen kanssa ollaan
      3. Miehen itsetunto ja itseluottamus
      4. Miehen varmuus siitä mitä nainen tuntee
      5. Naisen käytös

Oma kokemus on että mies saattaa olla alkuun ujosteleva ja hiukan hermostunut ja kaukaa katselua, mutta minä olen yleensä aika höpöttelevä luonne kun vauhtiin pääsen ja hyvin rohkea ja avoin puhumaan tunteistani jopa niistä aremmista ja hassua kyllä mutta sillä on yleensä se vaikutus että miehetkin uskaltautuu alkaan avautuun ajatuksistaan ja tunteistaan. Minun höpöttelyni saa yleensä ne vapautuun turhista jännityksistä.

Silloin yleensä se vapautunutta flirttiä alkaa tuleen ja sellaista kiusoittelua jolla kokeillaan hiukan reaktioitani. Yleensä kun siitä alku jännityksestä nuo miehet päässeet niin se on ollut aika paljon hymyä, kiusoittelua, flirttiä,pientä vihjailua,
      Katseita ja halua koko ajan olla jotenkin koskettamassa.

Halailua, pään silittelyä, kainaloon kaappaamista, katseen säteilynä kun olen läsnä ja paljon hymyilynä, omistushalua joka näkyy tiettynä muista miehistä eristämis haluna.Minua hiukan aletaan vahtiin kuin omaisuuttaan.

Ollaan kovin halukkaita oleen kaikessa mahdollisessa avuksi, miehistä muuttuu hyväntekijöitä. Minun hyvinvointini tulee etusijalle ja jos jokin on huonosti niin mies on kuin kissa pistoksissa onnettoman ja neuvottoman näkösenä, että miten tuollekin nyt pitäisi oikein tehdä. Se kärsimys mikä ihastuneen miehen silmissä silloin näkyy on aika hellyyttävä näky :)

Miehellä on halu olla läheisyydessäni ja saada huomioini. Saada koskettaa ja nähdä hymyn kasvoillani. Vilpitön halu pitää huolta ja turvassa alkaa näkyä selvästi. Mies pyrkii naisen kanssa kahden keskisiin hetkiin. Haluaa saattaa kotiin, viedä autolla, tarjota kahvit työpäivän jälkeen tai viettää lounastauon yhdessä. Mitä vain kunhan edes hetki kahden.

Jos tätä huomioo ei mies saa mielestään tarpeeksi hänestä muuttuu kiukkutteleva lapsi. Murjotetaan ja muita jotka huomioo sa katsellaan alta kulmien vihaisesti ja sieltä saattaa tulla jopa joku pieni vittuilukin siihen liittyen. Miehestä muuttu tyly, kylmä ja ilkeä naista kohtaan.

• ikäväolemustaan

Mutta ihan alkuvaiheissa, jos ei tunne toista? Miten sillon käyttäytyy?

• Eikötämäolejoselvää

Etäisesti, jos on tunteikas. Hän ei halua olla päänä päsmärinä, vaan on fiksu ja seuraa tilannetta. Ei hymyile, jos on vakavissaan naisen suhteen.

• NainenMietiskelee

Niin ja minusta halutaan yhtäkkiä tietää kaikki. Kysymyksiä tulee paljon ja yksi suurimmista on kysymys olenko vapaa tai jos se jo tiedetään niin alkaa jonkinlainen utelu että onko nyt joku silti mielessä.

Myös kiintoisa seikka on että mies alkaa ehkä ihan kokeilu mielessä sovittaan puheissaan meitä yhteisiin vapaa-ajan viettoihin kahdestaan. "me voitais mennä" ja joskus tuli sellainenkin vastaan että mies alkoi suunnitteleen samaan kaupunkiin muuttamista johonkin lähelleni. Minusta kaikki pieniä kokeiluja että miten reagoin näihin ehdotuksiin.

Se on myös sellainen asia mistä tunnistaa ihastuneen miehen että se ei kyllä näe muita naisia ollenkaan jos ihastuksensa läsnä. Katse ja keskittyminen on täydellisesti vain siinä yhdessä eikä sitä kiinnostusta oikein ole siitä sen naisen läheltä lähteä mihinkään kauaksi. Siinä se pyörii ja tekee vaikka mitä että nainen sen huomaisi.

Olen minä sellaisenkin ihan yli kolmekymppiseltä mieheltä saanut osakseni että sitä on ärsyttänyt kun en huomioi niin se on kiskassu hiuksista, ruiskuttanut vesipullosta vettä naamalleni tai tuupannut hiljaa kyljellään mua. :D Kyllä huomasin! :D

• ikäväolemustaan
        Eikötämäolejoselvää kirjoitti:

Etäisesti, jos on tunteikas. Hän ei halua olla päänä päsmärinä, vaan on fiksu ja seuraa tilannetta. Ei hymyile, jos on vakavissaan naisen suhteen.

Ei hän ainakaan hymyillyt. Hän oli aika turhan vakava.

• NainenMietiskelee

Mutta ihan alkuvaiheissa, jos ei tunne toista? Miten sillon käyttäytyy?

Niinkuin.. kirjoitin minusta alkuun tietenkin katselee kaukaa, on ujo ja hiukan hermostunu.

• ikäväolemustaan
        NainenMietiskelee kirjoitti:

Niinkuin.. kirjoitin minusta alkuun tietenkin katselee kaukaa, on ujo ja hiukan hermostunu.

Entä rohkealla?

• NainenMietiskelee

Entä rohkealla?

Olen edelleenkin vain nainen joka kertoo vain omista mieskokemuksistaan, mutta minä sanoisin että oli rohkea tai ujo niin mies on alkuu ehkä hiukan ujo ihastuneena ja siihen vaikuttaa paljon se miten nainen käyttäytyy ja kuinka varma naisen tunteista mies on.

Jos miehellä ei ole tunteita se on rohkea itsensä mutta jos on niin pitää se ensin varmistella että naisella on myös tunteita miestä kohtaan ja että lähestyminen on ok.

• Kommenttisivusta

No voihan hän silti tykätä sinusta, vaikkei pyrikään sinuun heti kiinni. Miksi ei tykkäisi? Ujous kuuluu asiaan. Sitä ei tarvi ihmetellä. Saatoit itsekin käyttäytyä hieman ujonlaisesti, en tiedä. Jos olet varattu, varovaisuus vain kasvaa.

• ikäväolemustaan

Olen edelleenkin vain nainen joka kertoo vain omista mieskokemuksistaan, mutta minä sanoisin että oli rohkea tai ujo niin mies on alkuu ehkä hiukan ujo ihastuneena ja siihen vaikuttaa paljon se miten nainen käyttäytyy ja kuinka varma naisen tunteista mies on.

Jos miehellä ei ole tunteita se on rohkea itsensä mutta jos on niin pitää se ensin varmistella että naisella on myös tunteita miestä kohtaan ja että lähestyminen on ok.

Voiko vakavuus ja totisuus liittyä ujouteen rohkealla miehellä?

• NainenMietiskelee

Miksi juutut siihen vakavuuteen? En minä tuohon osaa sanoa, kuin itseeni peilaten. Itselläni vakavuuteen on monia syitä.
        1. Tilanne tulee yllättäen, jännittää enkä oikein tiedä miten nyt pitäisi toimia ja yrittää siksi olla asiallinen jottei tee jotain väärää
        2. Mulla on päivä jolloin ei kovasti hymyilytä vaikka kuka seisois edessä
        3. Et hymyile joten hänkään ei hymyile

Ei kai ne miehet kovin paljoa erilailla käyttäydy kun naisetkaan kun ihmislajike tässä ollaan.. joten ehkä nuo toimivat selitykseksi myös miehiin.

• ikäväolemustaan

Miksi juutut siihen vakavuuteen? En minä tuohon osaa sanoa, kuin itseeni peilaten. Itselläni vakavuuteen on monia syitä.
        1. Tilanne tulee yllättäen, jännittää enkä oikein tiedä miten nyt pitäisi toimia ja yrittää siksi olla asiallinen jottei tee jotain väärää
        2. Mulla on päivä jolloin ei kovasti hymyilytä vaikka kuka seisois edessä
        3. Et hymyile joten hänkään ei hymyile

Ei kai ne miehet kovin paljoa erilailla käyttäydy kun naisetkaan kun ihmislajike tässä ollaan.. joten ehkä nuo toimivat selitykseksi myös miehiin.

Koska sain vain vakavuutta hänestä irti. En tiedä.

• NainenMietiskelee

Tuntemani miehet sanoisi tässä kohtaa: Turhaa märehtimistä. Te naiset mietitte liikaa. Kysykää suoraan!

• ikäväolemustaan

Tuntemani miehet sanoisi tässä kohtaa: Turhaa märehtimistä. Te naiset mietitte liikaa. Kysykää suoraan!

En tiedä onko hän kiinnostunut.

• NainenMietiskelee

Yksi lisä huomio niin monet minusta kiinnostuneet miehet alkaa tekeen ihan yhtäkkiä itse joko hirveää selvitystä siitä että on vapailla markkinoilla tai sitten ohimennen sen mainitsee että tässä oltais ihan vapaita.

Joskus oli tilanne kun erään miehen kaveri oli lipsauttanut mulle jostain miehen yhdenyön panosta. Mies katsoi murhaavasti kaveriaan ja sitten se aloitti omatoimisen raportin hätää kärsien siitä että hänellä ei ole ketää, ei ole rakastunut mihinkään. paineet vaan piti purkaa. Hän on ihan vapaa!!

Mua se raportti nauratti kun se tuli sieltä niin tosissaan ja niin omasta halusta ja hätää kärsien kuin peläten että nyt tuli moka.

Ihastunut mies haluaa sinun tietävän että on vapaa eikä ole kiinnostusta muihin naisiin ja se selvitys tulee ilman naisen kysymyksiä ihan miehen omasta tahdosta.

• näytäkolmeviisastamiestä

Ei noin fiksuja miehiä ole olemassakaan. Olet ilmeisesti nähnyt unta.

• omavalta

Yksi lisä huomio niin monet minusta kiinnostuneet miehet alkaa tekeen ihan yhtäkkiä itse joko hirveää selvitystä siitä että on vapailla markkinoilla tai sitten ohimennen sen mainitsee että tässä oltais ihan vapaita.

Joskus oli tilanne kun erään miehen kaveri oli lipsauttanut mulle jostain miehen yhdenyön panosta. Mies katsoi murhaavasti kaveriaan ja sitten se aloitti omatoimisen raportin hätää kärsien siitä että hänellä ei ole ketää, ei ole rakastunut mihinkään. paineet vaan piti purkaa. Hän on ihan vapaa!!

Mua se raportti nauratti kun se tuli sieltä niin tosissaan ja niin omasta halusta ja hätää kärsien kuin peläten että nyt tuli moka.

Ihastunut mies haluaa sinun tietävän että on vapaa eikä ole kiinnostusta muihin naisiin ja se selvitys tulee ilman naisen kysymyksiä ihan miehen omasta tahdosta.

Olen huomannut saman asian. Jos on esim. Varattu mies. Erään kerran olin grillillä syömässä kun siihen tuli mies pojan kanssa syömään seuraavaan pöytään. Alkoi suureen ääneen puhua pojalle että mennään mökille ilman äitiä, sellaisella tiukalla äänellä ja katsoi minua. Sen miehen olisi saanut siitä helposti. En lähde tuollaiseen mukaan ollenkaan. Ja onhan niitä paljon muitakin esimerkkejä. Jaksa niitä kirjoittaa

• NainenMietiskelee

Ihastuneet miehet on juuri tuollaisia kuin kirjoitin. :) Kaikki miehet ei ole, mutta ne jotka tosi ihastuneita ja haluaa ihastuksen kohteensa itselleen niin ovat. Jos mies idiootti ja kamalan ilkeä naista kohtaan niin tuskin on ihastunut, koska jokainen myös tietää että sillä nainen häädetään pois. Täytyyhän sitä sivistynyt ja hyvä kuva naiselle itselle antaa että nainen alkaa lämpeneen sille miehelle.

Poikkeus tietenkin mustasukkaisuus tai joku katkeruus siitä ettei saa tarpeeksi huomioo ihastukseltaan. Ainoastaan niissä tilanteissa olen saanut todella huonoa kohtelua minuun ihastuneilta miehiltä. Se katkeruuden ja vihan määrä mitä silloin on saanut osakseen on uskomaton. Toisaalta sekin vain kertoo että aika paljon ilmeisestikin nyt tykätään kun noin paljon käy tunteisiin.

Tuo oli oikeasti hauska tapaus josta kerroin kun kaverinsa lipsautti miehen yhdenyön panosta jotain minulle. Naureskelin asiaa pitkään sillä arvatkaapa mitä kaverille tapahtui? Vihaisen katseen jälkeen, sitä taputettiin vähän voimakkaammin olkaan ja työnnettiin pois läheisyydestä. Kaveri tajusi vinkin ja häipyi hetkeksi. Sitten alkoi hätää kärsivä selitys että SE OLI VAAN PANO! OLEN IHAN VAPAA!! :D

• pelureitasupliikkimiehet

Tämä on kyllä vaikea kysymys. Ite oon miettiny samaa. On niin ristiriitaista käytöstä.

• muutamasanasanottiin

Hän ja minä satuttiin sattumalta samaan paikkaan ja poislähtiessä hän selvästi etsi minua katseellaan.

• Etvoitietää

Ei voi yleistää, jokainen käyttäytyy omalla tavallaan ja eri ihmisiin ihastuneena ehkä eri tavallakin vielä, riippuu kahden ihmisen välisestä vuorovaikutus-tilanteesta ja -asteesta ja ties mistä. kokemuksista jotka saattaa ehkä muokata aina vähän seuraavaa ihastumistilannetta jne. tai sitten ei.

Yleensä nainen kyllä huomaa ensin sen ennenkuin mies edes itse huomaa. Mies ei välttämättä halua naisesta mitään kuitenkaan vaikka näyttääisi miten kiinnostuneelta muuten.

• ei_totta_tuo

Kun ei halua mitään ei ole oikeasti kiinnostunut

• sex_sex_sex_sex

Voi olla vaan huorapukki

• Enmuistapaljon

Minä olen ihastunut enkä osaa sanoa miten olen ihastunut. Olen niin ihastunut että en soita jatkuvasti. Minä makoilen ja ajattelen usein häntä.

• nonniiiin

Oletko sinä varattu mutta ihastunut?
        On yksi josta ei saa selvää. Välillä on ok asiat sitten vetäytyy kuoreen.
        On ero vähän kesken. Tosin en ole mitään vaatinut. Enkä pahemmin ota yhteyttä. Tässä vaan kuulostellaan

• rokkababe

Hei.. Minulla on pikku "ongelma". Minuun on itsasias kaks ihastunutta ja toinen niistä on mahdollisesti Rakastunut minuun ollut jo 16v mutta naimisissa :/ itse olen hieman ihastunut häneen kans :P. Nämä kaksi ovat kaveruksia ja paneskelin tämän toisen kanssa juhannuksena 2016 (pe,la ja su)
      Se nyt loppui siihen kuin seinään mutta siltä hän tuijottelee perääni , moikkaa mutta chatissa ei vastaa viesteihini, luke kyllä muttei vastaa... anyway
      tämä joka on naimisissa oleva tekee näin:
      aina kun näkee minut tuijottaaa pitkillä katseilla, ettii minun katsetta, tuijottaa niin että hänen työkaverinsakkin on huomannut ja katsoo minua ja tätä miestä vuoretellen, jos hän on duunissa hän jättää kaiken sen mitä hän oli tekemässä ja vain tuijottaa minua tooosi kauan...
      Nykyään hän on minun vuokra isäntä, joten me nähdään usein ja hän ajaa täst ohi usein tai meen lenkille ja kävelen/juoksen siit ohi mihnä tämä asuu.. ja aina vaan tuijottaa ja moikkaa.
      Hän jopa tuijottaa hänen rouvansa silmien alla vaikka tämä olisi mukana jossain ja me törmäämme, hän rupesi käyttäytymään mustasukkaisesti kun olin lenkillä minun mies tutun kanssa, kun muutin kämppään hän sanoi " minulla ei oo mitään vastaan sinua , haluan että tunnet olosi turvalliseksi joten tiedän kämpän sinulle mutta mun täytyy puhua muittenkin kanssa ensin , mutta jos sisin itse päättää ottaisin sinut heti", hän jotenkin ilahtui kun kuuli että olen sinkku, hän auttoi minua autoni kanssa kun vinkkasin hänelle, hän on hermostunut ja punastelee seurassani , tai jos näke minut aina, joskus hän ei edes trvehdi mutta tuijottaa kauan yms . ja jne.
      Mitä mieltä te olette asiasta? Hän on minua ehkä jokunen 16v vanhempikin mutta hänellä ei ole lapsia vain vaimo..
      Itselläni alkaa olla tunteita häntä kohtaan.. enkä pysty rakastumaaan kehenkään muuhun , muut miehet eivät jotenkin nappaa minua :(
      Uskon että jonain päivänä hänestä tulee sinkku ja saisimme vihdoin toisemme ...
      Mitä teen ?? Oon ihan hukassa ja pää pyörällään..

• Rokkababe

Lisään vielä. tähän naimisissa olevaan mieheen liittyen , kesällä ajoin hänen perässä kun hän ajoi traktoria sitten hän ajoi jotta pääsin ohi ja kääntyi traktorissa olevassa tuolissa sivulle laittoi molemman kätensä poskia vastaan ja pää päälle ja tuijotti minua aivan kuin hän uneksii ja jopa mahd. ikävöi minua, tunsin katseet mahan pohjassa, ja kun hän tuli näyttää kämppää hä n oli ottanut myös vihkisormuksen pois ..

Kesällä molemmat nämä kaverukset työskentelivät mihnä asun nurkilla ja aia kun olin pihalla molemmat mokkasivat ja tuijottivat ... mutta tämä naimisissa oleva tuijotti ja tuijottaa vielä enemmän minua..

• uuhaahoanettss

Ota se. Saat sitte kuulla ku se takaaoäin naidessa voihkii ettet tiedäkää mite hyvältä tuntuu naida jotain josta on niin kauan haaveillu ;)

Tai sitte oot pettymys sille ja se totee et kyl nykynen on paras sittekii..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      48
      3130
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      27
      2894
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      121
      2326
    4. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1432
    5. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1336
    6. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      11
      1316
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1083
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      989
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      922
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      802
    Aihe