vapaa-aika

enhaluahiihtääputkessa

Mitä vapaa-aikasihteeri tekee. Katsoin kunnan sivuja ja ei ollut muuta kuin nuorten yökahvila. Taitaa olla vaan virka virkojen joukossa. Olis kiva jos olisi keskitetysti erilaisista mahdollisuuksista tietoa saatavilla.

12

581

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syvästi.kateellinen

Ettei olisi vaan yhdistelmävirka. Että olisi yhdistetty vapaa-aika-, raittius-, urheilu-. kulttuuri-, hevosottolautakunnan- ja keskusvaalilautakunnan sekä lomalautakunnan sihteerin hommat. Siinä sitten kuluukin sihteerin työaika mietiskellessä mitä oikein pitäisi ensimmäisenä tehdä. Ja mitähän se nyt sitten se pomo eli valitsijamies on keksinytkään. Ja iltapäivänä sitten kirjuuttelen pari kolme sivutoimilupaa!

• Ruusujarisujensijaan

Taitaa osua aika oikeaan mitä katselee kuntatiedotetta... aika monipuolisesti kyllä on ollut yritystä vaikka moni tilaisuus on kyllä peruuntunut kun ei ole ollut osallistujia...

Itse ainakin olen käynyt vapaa-aikasihteerin puheilla... jotkut ideat on mennyt läpi helposti ja lapsille ainakin olen löytänyt toimintaa! Kyllä siellä toimistolla on hyvin autettu harrasteita löytämään!

Meidän perhe odottaa ainakin kovasti talviriehaa helmikuulla!

• Oikeajäsenkirja

Jep Jämijärvi on sivutyöpaikka käy minkä Karviasta kerkee. Silläkin aikaa aukoo tarjouksia ja laatii lomakkeita.Miettii koirallensa hanketta ja seuraavaa Karvian teatteriroolia.

• sekoomus

Kun on yhtäaikaa Karvialainen ja kepulainen, niin voiko enempää vaatia?

• semmostavaannotta

Haluaisin myös vapaa-aikasihteerin. Sellaisen joka sihtereeraisi mulle vapaa-aikaa. Seksikkäässä sisäkön asussa pitäisi asuntoa kuosissa ja olisi käytettävissä heti kun tulee tarve.

• kbs972plondi

http://www.ylilauta.org/satunnainen/50039389 Vapaa aikaa ei tartten kukaan ja joka iikka pakkotöihin jotta Suomen talous paranee ja kaikki lomat täältä Suomen maasta Vitun kuuseen!

• pilluuntunut1976
        kbs972plondi kirjoitti:

http://www.ylilauta.org/satunnainen/50039389 Vapaa aikaa ei tartten kukaan ja joka iikka pakkotöihin jotta Suomen talous paranee ja kaikki lomat täältä Suomen maasta Vitun kuuseen!

Vapaa ajat ja loma ajat kokonaan Suomenmaasta pois ja Suomen talous menee alaspäin ja joka iikka pakolla töihin kuutena päivänä viikossa ja keskiajan pakkotyö laki suomeen. http://www.ylilauta.org/satunnainen/50039389

• seliselitaas

Haluaisin kauniin sisäkön sisään kunnes se sanoisi ulos ja ulostaisi.
      Sisältöä elämään sisään ja ulos.

• matkatyö

Paulaa risukkoon.

• kainykade

Eikö vapaa-aikasihteerin työhön kuulu vapaa-ajan järjestäminen, facebookin selailu, omien sekä muiden organisaatioiden nettisivujen päivittely, kylillä kulkeminen. Siinä sitä jo yhdelle virkatyöntekijälle tekemistä. Harmi ettei jokaisen kunnan toimistohenkilöt ehdi yhtä paljoa.

• hoseliinus

Se on sen takia siellä töissä, kun siellä tarvitaan kynnysmattoa

• kylsiäsitäo

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      33
      1279
    2. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1085
    3. Tuleeko tästä

Enää mitään. Voiko mitään enää korjata?
      Ikävä
      104
      926
    4. 41000 kavallettu rahaa

uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.
      Pyhäjärvi
      35
      848
    5. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      56
      719
    6. Tietäisitpä vain mitä se

yksikin on susta puhunut :) j
      Ikävä
      42
      716
    7. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      46
      665
    8. Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi

Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks
      Hindulaisuus
      302
      656
    9. Fantasioista

Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai
      Sinkut
      94
      652
    10. Olet sinä ihana

Muttei sua taida kiinnostaa muu kuin sun työ:(
      Ikävä
      29
      625
    Aihe