Mitä vapaa-aikasihteeri tekee. Katsoin kunnan sivuja ja ei ollut muuta kuin nuorten yökahvila. Taitaa olla vaan virka virkojen joukossa. Olis kiva jos olisi keskitetysti erilaisista mahdollisuuksista tietoa saatavilla.
vapaa-aika
12
509
Vastaukset
- Syvästi.kateellinen
Ettei olisi vaan yhdistelmävirka. Että olisi yhdistetty vapaa-aika-, raittius-, urheilu-. kulttuuri-, hevosottolautakunnan- ja keskusvaalilautakunnan sekä lomalautakunnan sihteerin hommat. Siinä sitten kuluukin sihteerin työaika mietiskellessä mitä oikein pitäisi ensimmäisenä tehdä. Ja mitähän se nyt sitten se pomo eli valitsijamies on keksinytkään. Ja iltapäivänä sitten kirjuuttelen pari kolme sivutoimilupaa!
- Ruusujarisujensijaan
Taitaa osua aika oikeaan mitä katselee kuntatiedotetta... aika monipuolisesti kyllä on ollut yritystä vaikka moni tilaisuus on kyllä peruuntunut kun ei ole ollut osallistujia...
Itse ainakin olen käynyt vapaa-aikasihteerin puheilla... jotkut ideat on mennyt läpi helposti ja lapsille ainakin olen löytänyt toimintaa! Kyllä siellä toimistolla on hyvin autettu harrasteita löytämään!
Meidän perhe odottaa ainakin kovasti talviriehaa helmikuulla!
- Oikeajäsenkirja
Jep Jämijärvi on sivutyöpaikka käy minkä Karviasta kerkee. Silläkin aikaa aukoo tarjouksia ja laatii lomakkeita.Miettii koirallensa hanketta ja seuraavaa Karvian teatteriroolia.
- sekoomus
Kun on yhtäaikaa Karvialainen ja kepulainen, niin voiko enempää vaatia?
- semmostavaannotta
Haluaisin myös vapaa-aikasihteerin. Sellaisen joka sihtereeraisi mulle vapaa-aikaa. Seksikkäässä sisäkön asussa pitäisi asuntoa kuosissa ja olisi käytettävissä heti kun tulee tarve.
- kbs972plondi
http://www.ylilauta.org/satunnainen/50039389 Vapaa aikaa ei tartten kukaan ja joka iikka pakkotöihin jotta Suomen talous paranee ja kaikki lomat täältä Suomen maasta Vitun kuuseen!
- pilluuntunut1976
kbs972plondi kirjoitti:
http://www.ylilauta.org/satunnainen/50039389 Vapaa aikaa ei tartten kukaan ja joka iikka pakkotöihin jotta Suomen talous paranee ja kaikki lomat täältä Suomen maasta Vitun kuuseen!
Vapaa ajat ja loma ajat kokonaan Suomenmaasta pois ja Suomen talous menee alaspäin ja joka iikka pakolla töihin kuutena päivänä viikossa ja keskiajan pakkotyö laki suomeen. http://www.ylilauta.org/satunnainen/50039389
- seliselitaas
Haluaisin kauniin sisäkön sisään kunnes se sanoisi ulos ja ulostaisi.
Sisältöä elämään sisään ja ulos. - matkatyö
Paulaa risukkoon.
- kainykade
Eikö vapaa-aikasihteerin työhön kuulu vapaa-ajan järjestäminen, facebookin selailu, omien sekä muiden organisaatioiden nettisivujen päivittely, kylillä kulkeminen. Siinä sitä jo yhdelle virkatyöntekijälle tekemistä. Harmi ettei jokaisen kunnan toimistohenkilöt ehdi yhtä paljoa.
- hoseliinus
Se on sen takia siellä töissä, kun siellä tarvitaan kynnysmattoa
- kylsiäsitäo
Kunnan sivuja päivitetty! :)
http://www.jamijarvi.fi/kunta/vapaa-aika/nuoriso
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291548- 371451
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551200- 691014
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198996Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991- 74935
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16850Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838