Hei te suomalaista ruokaa valmistavat lounasravintoloitten omistajat! Olen keski-ikäinen, työtön nainen ja haaveenani on perustaa oma lounasravintola tai kahvila lähitulevaisuudessa. Minulla ei ole minkäänlaista ammattikoulutusta eikä työkokemusta alalta, mutta omat lapseni aina kehuvat ruokiani ja sanovat, että minun pitäisi perustaa oma ravintola. Olenkin vakavasti harkinnut ravintola-alan koulutusta aikuisopistossa, mutta koulutus vie mielestäni liikaa aikaa ja sisältää paljon minun kannaltani turhaa opiskelua. Siksipä sainkin idean tarjota itseni palkattomaan työhön johonkin hyvämaineiseen ja mukavaan lounaskahvilaan/ravintolaan vastineeksi opettamisestani. Opetusta tarvitsisin erityisesti ravintolalaitteiden ja -koneiden käytössä ja suurien ruokamäärien valmistuksessa. Hygieniapassi minulta löytyy ja olen valmis tekemään monipuolisesti ja ahkerasti töitä, kunhan saan perehdytyksen. Arvioni mukaan pari viikkoa tai kuukausi voisi olla minulle riittävä aika oppia haluamani asiat ja opetuksen järjestävä työnantaja saisi taatusti motivoituneen ja ilmaisen työntekijän siksi ajaksi. Jos kiinnostaa, laita viestiä [email protected]
Ilmaista työvoimaa tarjolla lounasravintolaan
motivaatio10
4
89
Vastaukset
- äskeinen
Lisäys vielä tähän äskeiseen, että asun Espoossa.
- ehhei
Siis että opettaisin sinut, ja sitten sinä panisit pystyyn kilpailevan yrityksen. Ei tule mitään. Mieluummin palkkaan osaajan pysyvään työsuhteeseen.
- motivaatio10
Eihän sitä kilpailevaa yritystä tarvitse ihan viereen perustaa :)
- dojfshdfisof
Nykyään ei helposti pääse edes ilmaisharjoitteluun, jos ei ole työkokemusta. Pitää olla valmis osaaja, että palkatut laiskat työntekijät voi päästä helpommalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191652
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991478Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36891Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38791Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50776Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43728Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56718Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37710Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37680