TÄHÄN LAITTAA VAIN ANTERO ,TUOTTOA TULEE ?
PALJONKO TULEE NYT ?
Ampeereita ?
ANTERON TUOTTO PALSTA
7
81
Vastaukset
- Anterominäkin
Ei tule mitään. Ei ole tullut päiväkausiin.
- tuuleeko
tämän mukaan ei paljon tuule
http://www.foreca.fi/Finland/Kustavi - patu1976
Eipä ole Anterosta mitään kuulunut...
Joko mies on hiki hatussa lappaamassa halkoja takkaan pitääkseen kämppänsä edes plussan puolella tai sitten aurinko- ja tuulivoimaloidensa tuotto ei riitä edes modeemin virrankulutukseen että nettiin pääsisi?
Veikkaan jälkimmäistä? - vastaaantero
On tainnu mylly jäätyä ja paneelit jäässä ?
vai mitä antero ? - anteroantero
ANTEROLLA EI OLE MITTAREITA , JOLLA MITTAA MITÄÄN VIRTOJA !
TÄMÄN TAKIA EI OLE VASTANNU !
VIRTA TULEEVAIN AKKUIHIN !
SITÄ EI MITATA ANTEROLLA ! - rkködkföahdnyoojgja
Älkään nyt kiusakko Anteroo... Anteron tarttee lämmittää mökkiä vaikkapa puilla ellei halua palella oikein maan perusteeellisesti.
- Mielenterveyshoitaja
Sitä saa mitä tilaa.
Kun jatkuvasti suhtautuu muihin keskustelijoihin ylimielisesti (silloinkin kun Anteron teksteistä joskus vielä oltiin kiinnostuneita) ja vuodesta toiseen julistaa samaa virheellistä tai vääristeltyä evankeliumiaan niin tässä on lopputulos: äijä eristetään asiallisemmilta foorumeilta johonkin suomi24:n nurkan perälle huutelemaan kuuroille korville jotka lukevat Anteron juttuja vain vittuillakseen takaisin.
Minun puolestani Antero saa katsoa peiliin jos ihmettelee miten näin kävi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133996
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831639Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641468Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731455Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371341Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121130Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341070- 931024
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993