Kesärenkailla pärjää hyvin, kun tie on suolattu asianmukaisesti.
Suolan kylvämisessä ei ole mitään järkeä nuukailla!
Lisää suolaa teille!
17
121
Vastaukset
- isolla_ajava
Juuri näin. Tiet on pidettävä aina turvallisessa ajokunnossa.
- Väärin.meni
Laki velvoittaa kuskia toimimaan olosuhteiden mukaan.
Kannattaa lukea velvoite täältä: http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1981/19810267#L2P23 - sinähänsentiedät
Laki velvoittaa myös tienpitäjää. Linkit voit etsiä itse.
- eikannatanuukailla
Kannattaa käydä kävellen itse suolaamassa etukäteen ajoreittinsä niin voit varmistua, että on varmasti kunnolla suolattu. Kyllä sitten pääsee..!
- tyhmäJaKuspääPitääOlla
Tarvitseekin kehitellä tiukemmat myskyt, että saadaan reilummillakin pakkasilla suolailla. Ainakin Tampereen seudulla on pirun liukkaita paikkoja vaikka on kuiva ja kova pakkaskeli, eikä suola oikein pure.
- SirDuke
Suola ja vesiliuos toimii hyvin kovillakin pakkasilla ja aikaansaa miellyttävän pehmeän sohjokerroksen.
- näinsemenee
Kyllä. Suola on halpa henkivakuutus. Ei ole sitten niin tarkkaa niiden renkaiden kanssa.
- enemmän
Juu, lisää suolaa vaan.
https://www.youtube.com/watch?v=WoWamu8itfI- painavaa_asiaa
AUTO EI OLE MIKÄÄN SILLI!
- etteitotuusunohdu
Suolaa, suolaa! Enemmän suolaa!
- setotuus
Toimi hyvin tänäänkin. Ilman suolaa moottoriteillä ajettaisiin kävelynopeutta.
Taas oli ihan kesäkelit, eli suola toimii todella hyvin sään lauhtuessa.- lobotomia.vajakeille
Missäs päin maailmaa tänään suolattiin?
- lauhaaon
Täälläkin saattaisi suola toimia. Vieläkö lasketaan -32 kesäkeliksi?
- kannatetaanautokauppias
no niin trolli voi lopettaa prosoimisen.mä laita ajoreitille lämmintä sian paskaa se sulattaa hyvin . ja lisäksi oikein vahvaa suolaliuosta .hyvä ajaa kesärenkailla ja auto ruostuu alta pois eipähän tarvitse pestä.voi ostaa uuden tilalle.
- JotakinPositiivista
Moni kiittää, kun teillä on suolaa lämpötilan lähestyessä nollaa.
Ilman nastarenkaita ei enää pärjäisi, jos teitä ei olisi suolattu. - tsemppiäsinne
Nyt vallitseekin taas kerran ihanteelliset olosuhteet teiden suolaamista silmällä pitäen. Toivokaamme, että kaikki tiet saadaan suurin piirtein suolattua tasaisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.3510634- 425622
- 435173
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk2033911- 483628
- 133563
- 313076
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise832959- 452728
- 562633