Kyllä niin syräntä hyytää tää
kun sanat vieraan on kuin jää
miksi on vihainen outo tuo
kun ei yhtynyt oo elomme vuo
Täs laulussa on rikkaat sanat se on melkein samanveronen kun pelimanninpenkillä sanoitus.
Tykkään sellasista mis ei oo pelkkää lallal laata.
https://www.youtube.com/watch?v=o7O2kExav1Q
Mieluimmin keinuttaja kuin keinussa
131
595
Vastaukset
En nyt mitään syvällisempää osaa tähän(kään) tällätä, ei muuta kuin porskutellaan eteenpäin ja sanotaan kuten entinen paikkakuntalainen bussikuski; "tule siekii ruma tyttö kyytiin, on tääl muitakii rumia", sil viisii myö hyväst pärjätää.
Tämä laulu se sopii kuin nappi ottaan.
https://youtu.be/EdrkNzeu-PwTässä pieni huomautus "runoilijoille"
Lukekaa "savun hälvettyä" aloituksen riimitys kommentissani Koti-kiusatulle.
Se on erityisen tarkoin kirjoitettu, ajatellen lausujaa.
Ensimmäinen rivi on riimin kanta-rivi.
"...täältä kaukaa"
Viimeinen rivi on kokonaisuuden vahvistava loppu-soinnuin.
"...suudelmaa antaa."
Miettikää siis tarkoin mitä ja miten kirjoitatte.
Lörpön riimin loputkin lurpahtavat.
Uusi aloitus taas.
mm...mmno hyvä että kerrankin ajoissa :)
Musa-aloitus...?
Joutuu miettimään mikä ero on leivällä, johon on sipaistu pikkuisen Voita.
Leivällä, jonka päälle on sivelty voita runsaasti.
Kunpi onpi voi-leipä?
Olipa kerran kaksi rumaa paistosta.
Niistä piti saada aikaiseksi herkullinen täyte-kakku.
Vaikka viipaleista rapsutti pois kaiken pohjaan-palaneen mustuaisen.
Ei paljon valmista tullut.
Kerma-vaahtokin pursutti kuin lihavalla ainakin.
Kunnes muistivat rumat Kirsikkansa.
Kutsuivat sen mukaan ja nostivat korkeimmalle.
Voi, kuinka kaunis näky kokoelmasta tuli.
https://www.youtube.com/watch?v=Obi4iELWJ3Y
H.Sehän täs onkin kun sä teet runo/musiikki palstaa ja mä huitasen riimit lonkalta.
Runos on vuoratettu syränveret hikisin otsin riimeis on kärynyt tupakka suupieles ja savu menny silmään ,jälki on vähän suttusta.
Olen sanonutkin et ei niin välii vaik ei kulttuurin puolel meniskään kaikki jutut.koti-kiusattu kirjoitti:
Sehän täs onkin kun sä teet runo/musiikki palstaa ja mä huitasen riimit lonkalta.
Runos on vuoratettu syränveret hikisin otsin riimeis on kärynyt tupakka suupieles ja savu menny silmään ,jälki on vähän suttusta.
Olen sanonutkin et ei niin välii vaik ei kulttuurin puolel meniskään kaikki jutut."koti-kiusattu"
6. kuukausi menossa ilman röökiä.
Pitäisiköhän tätä ollenkaan sanoa.
Osattomat nostavat porun.
Mietin hetkisen.
Minä ymmärrän asenteen, millä riimejäsi tuotat.
Anna palaa vaan tavallasi, jos olet tosissasi.
Sinun liirumisi ei saa minua voimaan pahoin.
Ainakaan toistaiseksi :)
Näköjään kelpaat tytöillekin.
"Rakas änkytä vielä kuin nuorukainen ujo
kerro tunteesi suo sun riimisi rujo"
Kuuntele musiikki lohduton
sen tuska, kaipuu pohjaton:
https://www.youtube.com/watch?v=AZzRZw0AbMs
H.hunksz kirjoitti:
"koti-kiusattu"
6. kuukausi menossa ilman röökiä.
Pitäisiköhän tätä ollenkaan sanoa.
Osattomat nostavat porun.
Mietin hetkisen.
Minä ymmärrän asenteen, millä riimejäsi tuotat.
Anna palaa vaan tavallasi, jos olet tosissasi.
Sinun liirumisi ei saa minua voimaan pahoin.
Ainakaan toistaiseksi :)
Näköjään kelpaat tytöillekin.
"Rakas änkytä vielä kuin nuorukainen ujo
kerro tunteesi suo sun riimisi rujo"
Kuuntele musiikki lohduton
sen tuska, kaipuu pohjaton:
https://www.youtube.com/watch?v=AZzRZw0AbMs
H.Ota huomioon hunkki se juttu et mä en kirjota siksi et sulla olis hyvä mieli,voit sä mieleskin pahottaa sillä mun alotus mun tapa kirjottaa.
koti-kiusattu kirjoitti:
Ota huomioon hunkki se juttu et mä en kirjota siksi et sulla olis hyvä mieli,voit sä mieleskin pahottaa sillä mun alotus mun tapa kirjottaa.
"koti-kiusattu"
Teillä on ilmi-selvästi sala-liitto Ancelinan kanssa :)
Niin mukavasti halitte minua molemmin puolin.
Vitsi, vitsi...
Ja jos ei...
Niin on hyvä, paljon hyvempi.
Kuin alkaa moittivammin vakavemmin.
Laittaa musiikkia hän, ettei ihan tsätiksi menisi.
Totanoin...kenelle sitten osoitat hyvän mielesi?
"Pata keittää kauheata moskaa
lapa heiluu sekoittaa.
Läävässä sikaset kurnuttaa
samassa muusissa nahkaansa hoitaa"
https://www.youtube.com/watch?v=4t1nErD0F8I
H.
Se on sitten meikäläisen runoilut runoiltu ja riimit riimitelty, ei kestäisi mursunnahkainen pers*kään, kun suurennuslasilla joka sana tutkitaan ja haukut perään laitetaan.
Sanonko mikä on lörppöä..
Joten rumarillumarei vaan.
https://youtu.be/LZhMXzwbZpk"Ancelina"
Lemmikkini...Kirsikkani...
Miksi sinä itseesi otit?
Noin voimakkain sanoin ja miettein.
"Olutta moitit hyväksi käytät
kaljaa syyksi kaikkeen näytät
Älä sorru liian helppoon ansaan
luule syyllinen olut on kaikkeen kansaan"
https://www.youtube.com/watch?v=b_ApCirYKsg
H.Anseli
Silloin ku oltiin kiskonkatkasu kursseilla niin tääkin hunkin lähestymistapa oli meillä esillä.
Ei pure meihin paatuneisiin lonkalta roiskijiinhunksz kirjoitti:
"Ancelina"
Lemmikkini...Kirsikkani...
Miksi sinä itseesi otit?
Noin voimakkain sanoin ja miettein.
"Olutta moitit hyväksi käytät
kaljaa syyksi kaikkeen näytät
Älä sorru liian helppoon ansaan
luule syyllinen olut on kaikkeen kansaan"
https://www.youtube.com/watch?v=b_ApCirYKsg
H.hunksz
Sovinistipossukkani...Karjala-kaljatölkkini...
Nuo eivät olleet voimakkaita sanoja eivätkä mietteitä, vain pelkkää pientä ininää.
Tukkasi hulmuaisi jos voimakkaita sanoja käyttäisin.
Olen sulkenut riimini homeisen laatikkoni pohjalle, siten ne eivät häiritse ansioutuneempien runoilijoiden ja arvostelijoiden herkkiä tunteita.
Kaada itsellesi vaan.
https://youtu.be/Wtotjd8zJdQ
A.koti-kiusattu kirjoitti:
Anseli
Silloin ku oltiin kiskonkatkasu kursseilla niin tääkin hunkin lähestymistapa oli meillä esillä.
Ei pure meihin paatuneisiin lonkalta roiskijiinKoti-kiusattu
Niinkö se menee, että jos ei ruoska tehoa, niin sitten otetaan lirkku käyttöön?
Vai oliko se kuitenkin päinvastoin.
Meihin ei pure kumpikaan konsti, mutta onhan joitain joskus kiva testata. Kuinka suhtautuvat, tosin jo ennestään tuttua. Mihin sitä koira karvoistaan pääsisi, ellei kapi iske.Ancelina kirjoitti:
hunksz
Sovinistipossukkani...Karjala-kaljatölkkini...
Nuo eivät olleet voimakkaita sanoja eivätkä mietteitä, vain pelkkää pientä ininää.
Tukkasi hulmuaisi jos voimakkaita sanoja käyttäisin.
Olen sulkenut riimini homeisen laatikkoni pohjalle, siten ne eivät häiritse ansioutuneempien runoilijoiden ja arvostelijoiden herkkiä tunteita.
Kaada itsellesi vaan.
https://youtu.be/Wtotjd8zJdQ
A."Ancelina"
Minä laitoin taatusti yyn.
Näköjään vasta lähettämisen jälkeen.
Ainakin on se pastessani.
"Sovinistipossukka"
Jotenkin minä nautin tuosta hellyttelystä ihan sairaasti.
"Kun pimeys laskeutui alkoi Home elää
levittäytyen pienestä pisteestä.
Seinille laatikon pursuten elämää
rakennetta luoden niin selkeän seesteistä"
Huomaa silmien ilme:
https://www.youtube.com/watch?v=1EuI3SnKezE
YH.hunksz kirjoitti:
"Ancelina"
Minä laitoin taatusti yyn.
Näköjään vasta lähettämisen jälkeen.
Ainakin on se pastessani.
"Sovinistipossukka"
Jotenkin minä nautin tuosta hellyttelystä ihan sairaasti.
"Kun pimeys laskeutui alkoi Home elää
levittäytyen pienestä pisteestä.
Seinille laatikon pursuten elämää
rakennetta luoden niin selkeän seesteistä"
Huomaa silmien ilme:
https://www.youtube.com/watch?v=1EuI3SnKezE
YH.hunksz
Mikä se sellainen yy on? Ei kai sun ainoa ystäväsi vielä ole kuollut, voin olla sitten ekalla tai tokalla varasijalla.
Niin, Kirka ja Kirkan silmien ilme, aahh, hän katsoi minua ehkä juuri tuollaisella katseella, kun kohtasimme Lasipalatsin kulmilla. Seuraavana talvena hän kuoli.
Tämä laulu nyt sattui olemaan tuossa laittamasi vieressä, sopii kuitenkin oikein hyvin.
https://www.youtube.com/watch?v=DhAn_UWsDwA
Kokeillaas taas, sovinistipossukkani:
YP.
- kesivä
Huomenta!
Kuulkaas kookoo ja Anceli, kyllä noi loat oli tarkoitettu mun niskaan. Olinkin jo osannut odottaa, että milloin sitä alkaa lapiolla lentää.
Kökköjähän ne mun riimit ovat olleet lukijoiden lukea.
Minulle nämä keinuketjut ovat antaneet paljon, tosi paljon.
Koitan nyt vetäytyä ja etsiä mielensäpahoittajien ryhmän.
Tämä sopii nyt mun olotilaan, toivottavasti osaatte tulkita mitä mä tarkoitan.
Merja Rantamäki:
https://www.youtube.com/watch?v=UR11gEbp4xc"kesivä"
Eivät ne ole.
Älä tunkeudu asiattomuuksin.
Tyhjin odotuksin.
Epä-toivoisesti toivoen vihdoinko mulle...
Odota, saattaa vuorosi joskus tulla.
Nyt se ei ole.
https://www.youtube.com/watch?v=fOOivNRTVIU
H.
- pohojammaalta
Mitä järkeä on väsätä runoa?
Parempi on sanoa konstailematta asiansa niinkuin se on.- kesivä
pohojanmaalta
Minä olen huono keskustelija. Riimitys on ollut minulle sellainen pururata, missä olen takkiani tyhjentänyt. - siilimuori3
Riimityksen avullakin saattaa tehdä marttyyrialoituksen kun on saanut korjaavaa palautetta. Kuka vieras nyt minua kiusaa kun ei ihailun sanoja ja aplodeja raiukkaan. Huuli mutrussa Anceli ja koti-kiusattu. Löysätkääs vähän.
siilimuori3 kirjoitti:
Riimityksen avullakin saattaa tehdä marttyyrialoituksen kun on saanut korjaavaa palautetta. Kuka vieras nyt minua kiusaa kun ei ihailun sanoja ja aplodeja raiukkaan. Huuli mutrussa Anceli ja koti-kiusattu. Löysätkääs vähän.
Olisi niin kiva jos olisit samalla aaltopituudella, (kiusii, kuten muitakin joskus), katopa kun kaikkea ei aina tarvitse ottaa niin tiukasti ja sanatarkasti. MOT.
Jos otan vielä löysemmin, valun pöydän alle.siilimuori3 kirjoitti:
Korjaava palaute? eilenkö ? sitäkö se olikin?
- siilinuori
koti-kiusattu kirjoitti:
Korjaava palaute? eilenkö ? sitäkö se olikin?
Juuri tuota tarkoitin. Täällä joku kaipasi rehellisyyttä mut hyvä esimerkki et just tän takia sitä ei kannata antaa.
- siilimuori3
Ancelina kirjoitti:
Olisi niin kiva jos olisit samalla aaltopituudella, (kiusii, kuten muitakin joskus), katopa kun kaikkea ei aina tarvitse ottaa niin tiukasti ja sanatarkasti. MOT.
Jos otan vielä löysemmin, valun pöydän alle.Anceli minähän olen. Joskus pitää vain kokeilla sietokyvyn rajoja. Itse kunkin.
siilimuori3 kirjoitti:
Anceli minähän olen. Joskus pitää vain kokeilla sietokyvyn rajoja. Itse kunkin.
No hyvä, kyllä ne sitten toimehen tullaan, kun vielä on viitonen kahviin ja pullaan. Tuo saa käydä musiikista.
Miekin kokeilin tuon sovinistipossukkani rajoja, eikös tää peijooni ottanut ihan tosissaan.
Sil viisii, pitää vaan muistaa ettei naura väärässä kohtaa. Eikä käytä hymiöitä, se vie kaiken tehon.- siilimuori3
Ancelina kirjoitti:
No hyvä, kyllä ne sitten toimehen tullaan, kun vielä on viitonen kahviin ja pullaan. Tuo saa käydä musiikista.
Miekin kokeilin tuon sovinistipossukkani rajoja, eikös tää peijooni ottanut ihan tosissaan.
Sil viisii, pitää vaan muistaa ettei naura väärässä kohtaa. Eikä käytä hymiöitä, se vie kaiken tehon.Nii. Kaikilla on oma rajansa sietokyvyssä. Mut joskus voipi käydä niinkin et sitä saa mitä tilaa.
siilimuori3 kirjoitti:
Nii. Kaikilla on oma rajansa sietokyvyssä. Mut joskus voipi käydä niinkin et sitä saa mitä tilaa.
No mie sain, vaik en tilannutkaan, lemmikikseen sanoi :)
siilinuori kirjoitti:
Juuri tuota tarkoitin. Täällä joku kaipasi rehellisyyttä mut hyvä esimerkki et just tän takia sitä ei kannata antaa.
Ensin oli siilimuori3 nyt siilinuori oleks sä puskan puska vai kuka?
Tosta korjaavast palautteest niin voik sä nyt sanoo et kuka sanoi ja kelle ja mitä ja mitä mun nyt pitäis korjata ja miksi?- siilimuori3
koti-kiusattu kirjoitti:
Ensin oli siilimuori3 nyt siilinuori oleks sä puskan puska vai kuka?
Tosta korjaavast palautteest niin voik sä nyt sanoo et kuka sanoi ja kelle ja mitä ja mitä mun nyt pitäis korjata ja miksi?Mä vaan sohaisin. Jos osui., päätä itse tartteeko tehdä jotain jos ei, jätä sikseen. Mun mielestä maalailit paloman aloitteen vähemmän ystävällisesti. Jos sun aloitusta joku maalailisi samalla tavoin., mitä tykkäisit?
- siilimuori3
Ancelina kirjoitti:
No mie sain, vaik en tilannutkaan, lemmikikseen sanoi :)
:). Tykkäsit sie?
siilimuori3 kirjoitti:
:). Tykkäsit sie?
Ilman muuta, harvoin jos koskaan tuollaista silmiinsä saa ;)
siilimuori3 kirjoitti:
Mä vaan sohaisin. Jos osui., päätä itse tartteeko tehdä jotain jos ei, jätä sikseen. Mun mielestä maalailit paloman aloitteen vähemmän ystävällisesti. Jos sun aloitusta joku maalailisi samalla tavoin., mitä tykkäisit?
Oletko sinä myös paloma ? vai miten mä ymmärrän sun touhus?
Päivällä ei paloma nikki sanonut mitään asiasta vai oletko sä nyt muuten vaan säkättämässä asiasta joka ei sulle kuulu- Menimaku
koti-kiusattu kirjoitti:
Päivällä ei paloma nikki sanonut mitään asiasta vai oletko sä nyt muuten vaan säkättämässä asiasta joka ei sulle kuuluLuulotautia enemmän, ei voi olla totta.
- mautonta
Menimaku kirjoitti:
Luulotautia enemmän, ei voi olla totta.
Onhan toi ihme touhuu kun siilimuori hoitaa paloman asioita vääräs ketjus ei joka asiaan tarvi hänenkää puuttuu.
- silimuori3
koti-kiusattu kirjoitti:
Päivällä ei paloma nikki sanonut mitään asiasta vai oletko sä nyt muuten vaan säkättämässä asiasta joka ei sulle kuuluNoinko lujille ottaa. Mulla n vaan ollu se käsitys et pidät itsestäsi ja siitä et muut kehaisee, ei siinä mitään. Patsastelet soutatuolilla Mut jos yksikä epämieluisa palaute sulle, vedt heti herneet nenuun. Marttyyrin viitta päälle ja haukut perään. Relax vaan. Ja kyllä tää kuuluu mulle. Mun testi ja mun mielipide :D.En ole paloma, puutun ainoastaan sinun tökerään lasikupuvertaukseen palomasta.
- siilimuori3
mautonta kirjoitti:
Onhan toi ihme touhuu kun siilimuori hoitaa paloman asioita vääräs ketjus ei joka asiaan tarvi hänenkää puuttuu.
En hoida. Annnan palautetta aiheessa minkä paloma aloitti ja tämä aihe jatkuu myös tässä ketjussa. Jotut vaan eivät lainkaan siedä sitä että toimintansa kyseenalaistetaan.
siilimuori3 kirjoitti:
En hoida. Annnan palautetta aiheessa minkä paloma aloitti ja tämä aihe jatkuu myös tässä ketjussa. Jotut vaan eivät lainkaan siedä sitä että toimintansa kyseenalaistetaan.
Kirjotahan siiliimuori3/ siilinuori sinisellä niin sun sanas on enemän toresta otettavia, puskan on helppo huurella .
- Ininä.seis
koti-kiusattu kirjoitti:
Kirjotahan siiliimuori3/ siilinuori sinisellä niin sun sanas on enemän toresta otettavia, puskan on helppo huurella .
Miten sä jaksat loppumattomasti jankuttaa tosta sinisellä kirjottamisesta. Koita nyt inisijä tajuta että se teksti on sen ihmisen oma mielipidd ihan siitä riippumatta onko siinä nurkassa sinistä vai mustaa väriä.
Ja sillä kirjoittajalla on sama oikeus kirjoittaa tänne kuin sullakin. Ihan riippumatta sun lempiväreistä. - sinipuma
Ininä.seis kirjoitti:
Miten sä jaksat loppumattomasti jankuttaa tosta sinisellä kirjottamisesta. Koita nyt inisijä tajuta että se teksti on sen ihmisen oma mielipidd ihan siitä riippumatta onko siinä nurkassa sinistä vai mustaa väriä.
Ja sillä kirjoittajalla on sama oikeus kirjoittaa tänne kuin sullakin. Ihan riippumatta sun lempiväreistä.Inisijä tahtois varmaan ottaa yhteyttä kirjoittajiiin siksi sitä sinistä. Itse välillä mustalla ja sitten väittää että se joku muus. Niihän noi rekatut tekee kaikki puskista välillä.
sinipuma kirjoitti:
Inisijä tahtois varmaan ottaa yhteyttä kirjoittajiiin siksi sitä sinistä. Itse välillä mustalla ja sitten väittää että se joku muus. Niihän noi rekatut tekee kaikki puskista välillä.
Nykyisen systeemin käyttöönoton tultua voimaan rekatutkaan eivät voi ottaa yhteyttä toisiinsa, sillä profiilissa ei ole sitä mahdollisuutta.
Selvänäkijöitä täällä on yllättävän paljon, suhteessa kirjoittajien määrään. Ovatko kaikki Suomen selvänäkijät asettuneet tälle foorumille.- siilimuori3
koti-kiusattu kirjoitti:
Minulla ei ole siilimuorisinistä ja onhan tota et epämieluisa palaute on helppo leimata huteluksi. Sillä todestahan sitä ei voi ottaa tai edes omakseen harkita.
- siilimuori3
koti-kiusattu kirjoitti:
Päivällä ei paloma nikki sanonut mitään asiasta vai oletko sä nyt muuten vaan säkättämässä asiasta joka ei sulle kuuluNiin tai onko setä setä vai setä täti :D.
- esmesmi
siilimuori3 kirjoitti:
Niin tai onko setä setä vai setä täti :D.
Kyllä setä on täti niin multinikki ku vo.
- mitä.sinä.sanoa
esmesmi kirjoitti:
Kyllä setä on täti niin multinikki ku vo.
Siis mitä häh?
- oiko.lukija
mitä.sinä.sanoa kirjoitti:
Siis mitä häh?
Kyllä tuo meidän yksi setä on täti. Multinikkinen kuin voi olla.
- Jaajaajaaa
oiko.lukija kirjoitti:
Kyllä tuo meidän yksi setä on täti. Multinikkinen kuin voi olla.
Kovin joviaalin tyypin kuvaa itsestään kk täällä yrittää tyrkyttää. Mutta herranpieksut jos joku kirjoittaa muuta kuin nuolemalla persustaa niin heti on nokka solmussa. Voi kurja kk, uskalsiko joku livetä fanilauman linjasta ja sanoa oman mielipiteensä.
Jaajaajaaa kirjoitti:
Kovin joviaalin tyypin kuvaa itsestään kk täällä yrittää tyrkyttää. Mutta herranpieksut jos joku kirjoittaa muuta kuin nuolemalla persustaa niin heti on nokka solmussa. Voi kurja kk, uskalsiko joku livetä fanilauman linjasta ja sanoa oman mielipiteensä.
Meehän rekkautumaan ,mä kun tykkään sinisestä sen jälkeen voit sättiä oikein urakalla.
Äiti joskus opetti et tuntemattomien kans ei puhella.- Ime.peukkua
koti-kiusattu kirjoitti:
Meehän rekkautumaan ,mä kun tykkään sinisestä sen jälkeen voit sättiä oikein urakalla.
Äiti joskus opetti et tuntemattomien kans ei puhella.Niin kauan kuin ylläpito sallii tänne rekkautumatta kirjoitella, tulen niin tekemään. Sinä voit horista omia vaatimuksiasi ihan rauhassa, ei vois vähempää kiinnostaa.
Ime.peukkua kirjoitti:
Niin kauan kuin ylläpito sallii tänne rekkautumatta kirjoitella, tulen niin tekemään. Sinä voit horista omia vaatimuksiasi ihan rauhassa, ei vois vähempää kiinnostaa.
Taas eri puska tunnus onks teit koko suku siel huutelemas?
On pahan sisusta porukkaa ,menkää nyt vaan kiltisti rekkautumaan niin olette parempia ihmisiä sitten ,jotenkin rehellisimpiä sanoisin.- ent.siivoojaparka
koti-kiusattu kirjoitti:
Äiti joskus opetti et tuntemattomien kans ei puhella.Miksi et tottele äitiäsi?
Montako palstalaista tunnet? Minä en tunne ketään, mutta ei minun äitini ole kieltänytkään keskustelemasta tuntemattomien kanssa. - kylmätotuus
koti-kiusattu kirjoitti:
Taas eri puska tunnus onks teit koko suku siel huutelemas?
On pahan sisusta porukkaa ,menkää nyt vaan kiltisti rekkautumaan niin olette parempia ihmisiä sitten ,jotenkin rehellisimpiä sanoisin.Tuosta jutustasi onkin helppo ottaa koppi.
En ole vieläkään saanut sinulta vastausta suoraan kysymykseeni, jonka taannoin esitin.
Toistanpa kysymykseni, jos sopii?! Toistan sen vaikkei sopisikaan.
Mikä tekee minusta puskasta kirjoittajan verrattuna toisiin rekkautumattomiin? Nimimerkkejä en enää viitsi toistaa, koska muistat ne muutenkin.
Yksi nimimerkeistäsi oli minut tunnistavinaan, mutta hänkin häipyi, kun tivasin häneltä oletettuja tietojaan.
Mitäs peliä se tällainen peli on olevinaan?
Usko huvikses, ettei minulla ole mitään tarvetta lähteä puskiin luikkimaan!
Ne ovat aivan toisia nimimerkkejä, jotka pensaista huutelevat.
Vilase vaikka peiliin, niin sieltä saattaa yksi puskajussi tuijottaa.
Sen vielä kirjoitan, ettei rekisteröityminen tee kenestäkään yhtään rehellisempää! Ja minua parempaa ihmistä ei ole olemassakaan, sehän on jo kaikkien tiedossa!
Ha, ha, ha, aari, aami ja syli!
Mahtaakohan sitä vastausta vieläkään herua? Ja jos tulee, niin kukahan Muskettisotureista sen antaa? - kylmätotuus
koti-kiusattu kirjoitti:
Äiti joskus opetti et tuntemattomien kans ei puhella.Mitäs tulikaan tunnustettua?
Roolit, ne roolit....mitäs mä sanoin?! kylmätotuus kirjoitti:
Tuosta jutustasi onkin helppo ottaa koppi.
En ole vieläkään saanut sinulta vastausta suoraan kysymykseeni, jonka taannoin esitin.
Toistanpa kysymykseni, jos sopii?! Toistan sen vaikkei sopisikaan.
Mikä tekee minusta puskasta kirjoittajan verrattuna toisiin rekkautumattomiin? Nimimerkkejä en enää viitsi toistaa, koska muistat ne muutenkin.
Yksi nimimerkeistäsi oli minut tunnistavinaan, mutta hänkin häipyi, kun tivasin häneltä oletettuja tietojaan.
Mitäs peliä se tällainen peli on olevinaan?
Usko huvikses, ettei minulla ole mitään tarvetta lähteä puskiin luikkimaan!
Ne ovat aivan toisia nimimerkkejä, jotka pensaista huutelevat.
Vilase vaikka peiliin, niin sieltä saattaa yksi puskajussi tuijottaa.
Sen vielä kirjoitan, ettei rekisteröityminen tee kenestäkään yhtään rehellisempää! Ja minua parempaa ihmistä ei ole olemassakaan, sehän on jo kaikkien tiedossa!
Ha, ha, ha, aari, aami ja syli!
Mahtaakohan sitä vastausta vieläkään herua? Ja jos tulee, niin kukahan Muskettisotureista sen antaa?Kylmä totuus
Keskellä yätä olet miettiny syntyjä syviä , jotta rauhan saisit niin vastaanhan minä.
Puska on yleisnimitys kirjoittajalle joka ei ole rekisteröinyt nikkiä omakseen, ymmärsitkö?
Ei siinä ole sen isompaa ramatiikkaa.
Tolla rehellisyys heitolla härnäsin noit ystäviäni jotka koko pitkän päivän jaksoi mua muistaa.- Jalosyreenipensas
koti-kiusattu kirjoitti:
Kylmä totuus
Keskellä yätä olet miettiny syntyjä syviä , jotta rauhan saisit niin vastaanhan minä.
Puska on yleisnimitys kirjoittajalle joka ei ole rekisteröinyt nikkiä omakseen, ymmärsitkö?
Tolla rehellisyys heitolla härnäsin noit ystäviäni jotka koko pitkän päivän jaksoi mua muistaa.Mikäs "sen isompaa ramatiikkaa" on sellaisen lempinimi , joka rekisteröi kymmenen nikkiä itselleen ja aina kirjoittaa milloin milläkin niistä koti-kiusatulle Rehellisesti sinisellä.
Sellainen monien nikkien rekisteröinti on mahdollista eikä edes vaikeaa. - pelkuriraukat
Jalosyreenipensas kirjoitti:
Mikäs "sen isompaa ramatiikkaa" on sellaisen lempinimi , joka rekisteröi kymmenen nikkiä itselleen ja aina kirjoittaa milloin milläkin niistä koti-kiusatulle Rehellisesti sinisellä.
Sellainen monien nikkien rekisteröinti on mahdollista eikä edes vaikeaa.Lisää puskia ja kaikki yhden kimpussa , olette te rohkeita suoraan sanojia .
- tuitui.tui
pelkuriraukat kirjoitti:
Lisää puskia ja kaikki yhden kimpussa , olette te rohkeita suoraan sanojia .
Kukas se siellä?
- Tuntematonnnn
pelkuriraukat kirjoitti:
Lisää puskia ja kaikki yhden kimpussa , olette te rohkeita suoraan sanojia .
Tekisit sinäkin kk:lle mieliksi ja käyttäisit sitä sinistä nikkiäsi!
Tuntematonnnn kirjoitti:
Tekisit sinäkin kk:lle mieliksi ja käyttäisit sitä sinistä nikkiäsi!
näin se pyörii kiusattukin teiän mielissänne ,kävellen vaan sälli matkaansa jatkaa.
https://www.youtube.com/watch?v=tKk4DdRxhk4- kylmätotuus
koti-kiusattu kirjoitti:
Kylmä totuus
Tolla rehellisyys heitolla härnäsin noit ystäviäni jotka koko pitkän päivän jaksoi mua muistaa.Ensiksi pieni oikaisu. Nimimerkkini on "kylmätotuus", eikä "kylmä totuus".
Toisekseen veliseni minulla on jo ikää siinämäärin, etten tarvitse kenenkään lupaa siihen, mihin aikaan vuorokaudesta kirjoitan. Ymmärsitkö?
Kun kirjoitat rehellisyydestä, niin se saa minut hymyilemään, joskin hieman vinosti.
Osoita jatkossa kirjoituksissasi selkeästi, että aivan kaikki rekkaamattomat ovat "puskalaisia", muuten lajittelet meidät jyviin ja akanoihin!
Tässä musiikkia perjantai-illan ratoksi.
https://www.youtube.com/watch?v=4Ka2yOLQT-A
- Heikunkeikku
Tanssittaisko? Tanssittaisko tangoa?
Pientä liikuntaa ainakin minä kaipaisin. Jos jaksaisin nostaa takapuoleni tästä tuolilta, kaapaisisin isoon tyynyn ja alkaisin sitä viemään oikein viimeisen päälle.
Riepottelisin ja taivuttelisin ja kääntäisin vasemmalle sillä tavalla äkkinäisesti ja siitä sitte nopiaa oikealle yhtä äkkinäisesti.
Taidan kuitenkin tehdä taivuttelukierteet vaan ajatuksissani, koska se on helpompaa, eikä tosiaan tarvitse tuolilta nousta.
Tässä kuunneltavaksi/tanssittavaksi älyttömän taitavasti soitettu Tango.
https://www.youtube.com/watch?v=gqOHNP-RThU
PS. Mahtavasti kerrottu laivatarina tuolla toisessa ketjussasi. En viitsi sitä nostaa ylös, vaan nakkaan tässä kiitokset.- ihana-ei-sanoja
upeeta
- Heikunkeikku
ihana-ei-sanoja kirjoitti:
upeeta
"Sulle-jolla-ei-oo-sanoja":)
Upeeta joo, yhen sanan löysit ja ihan oikian sanan vetäsit.
Kuuntelen nyt tuon naisen soittoa taustamusiikkina.
Hän soitti äsken Piazzollan (josta tykkään ylipaljon) Libertangon sellistin kanssa. Siis ihan ÄLYTTÖMÄN hyvä tulkitsija.
Tutun näköinen herrasmies, kuin Ruben Stiller, astelee varmoin askelin edelläni, pipo päässä, kaulukset pystyssä, takinlieve tammimyrskyn vietävänä, kädet syvällä taskuissa. Moraalinvartijalla tiukka katse Aleksanterin katuun. Suurkirkkoa paleltaa, Kiseleff houkuttelee lämpimällä, musiikilla, jäätelökahvilla. Punainen jalankulkija syttyy. Tavoitan tuon tutun näköisen, etsin ja löydän, rakkaan ruben stillerini lämpimän käden.
https://youtu.be/UX8mQKbx4cI- niinpäsniin
Kotikuusi seisoo vahvana pihan laidalla ottaen vastaan tuulet ja tuiskut, antaen suojan linnuille ja oraville. Kivan näköistä kun pörröhännät istuvat käpyä syömässä pienillä hampaillaan.
Vahva ihminenkään ei pienistä tuulahduksistä heivahda. Joskus saattaa kyynelkin vierähtää poskelle, aivan kuin sadepisara kuusen oksille, mutta lujana pysyy tiukan paikan edessä.
https://www.youtube.com/watch?v=1l17UFPk5woYksinäiset kuuset vahvoja ovatkin, tuulet ja tuiskut kunnolla hakanneet ja välillä saaneet osakseen elämän aurinkoa ja valoa. Vahvat juuretkin mokomilla. Ei elämästä ilman kyyneleitä selvitä, ne kirkastavat, niiden jälkeen kaiken näkee kirkkaammin.
Kuusikossa kun porukassa kasvaa, niin koko porukka menee nurin kun oikein tuulee ja tuiskuaa. Ei siellä synkissä edes valoa nähdä.
Jos olisin puu, Kumpi ompi parempi...
Lehdetön puu https://youtu.be/Yn6zhD_zoHM
Linnuton puu https://youtu.be/T4LRUm3VGMs
Ilman lintuja en haluaisi elää.- ent.siivoojaparka
rosaliiin kirjoitti:
Yksinäiset kuuset vahvoja ovatkin, tuulet ja tuiskut kunnolla hakanneet ja välillä saaneet osakseen elämän aurinkoa ja valoa. Vahvat juuretkin mokomilla. Ei elämästä ilman kyyneleitä selvitä, ne kirkastavat, niiden jälkeen kaiken näkee kirkkaammin.
Kuusikossa kun porukassa kasvaa, niin koko porukka menee nurin kun oikein tuulee ja tuiskuaa. Ei siellä synkissä edes valoa nähdä.
Jos olisin puu, Kumpi ompi parempi...
Lehdetön puu https://youtu.be/Yn6zhD_zoHM
Linnuton puu https://youtu.be/T4LRUm3VGMs
Ilman lintuja en haluaisi elää.Kana on ihan hyvää, mutta tuskin minä menettäisin elämänhaluani se puutteesta. Aina sitä jotain muuta löytyy syötäväksi. Muita lintuja en sitten syökään paitsi kalkkunaa joskus.
ent.siivoojaparka kirjoitti:
Kana on ihan hyvää, mutta tuskin minä menettäisin elämänhaluani se puutteesta. Aina sitä jotain muuta löytyy syötäväksi. Muita lintuja en sitten syökään paitsi kalkkunaa joskus.
Voi, sinua onnellista. Tiedätkö minulta heti katoaa elämänhalu, jos pihalintuni katoavat, varsinkin jos varikseni katoaa.Kkauhea parku, itku ja ikävä.
Se on niin surullista kun mökkini katolla ei kukaan päivystä menojani ja tulojani, jos mr varis on lähtenyt omille teilleen. Viime aikoina hän usein hiippailee vakioreviirinsä ulkopuolella. Pitäisi taas vähän kouluttaa, ainakin kesään mennessä olisi otuksen hyvä tapojaan vähän parantaa.
https://youtu.be/6uTY0A6uMP0- marylin2
rosaliiin kirjoitti:
Voi, sinua onnellista. Tiedätkö minulta heti katoaa elämänhalu, jos pihalintuni katoavat, varsinkin jos varikseni katoaa.Kkauhea parku, itku ja ikävä.
Se on niin surullista kun mökkini katolla ei kukaan päivystä menojani ja tulojani, jos mr varis on lähtenyt omille teilleen. Viime aikoina hän usein hiippailee vakioreviirinsä ulkopuolella. Pitäisi taas vähän kouluttaa, ainakin kesään mennessä olisi otuksen hyvä tapojaan vähän parantaa.
https://youtu.be/6uTY0A6uMP0Onko varis se ruben stiller mies ?
marylin2 kirjoitti:
Onko varis se ruben stiller mies ?
Ei tietenkään, ole huoleti hassu, se on lintu, jonka edeltäjän edeltäjän edeltäjän edeltäjä jo kiusasi talon asukkaita. Se on, sen hortonomin, joka minussa pikkiriikkisenä asuu, sen alter ego. Se vaanii, ruusupuskiani ja orvokkipenkkejäni. Kiltti ja muuten hyväntahtoinen mutta joskus ärsyttävä, liikaa täydellisyyttä vaativa, rikkaruohoja vihaava otus. Variksen päänasennosta jo näkee mitä se kohta suunnittelee tekevänsä, hyvin ennakoitavissa oleva veijari.
- marylin2
rosaliiin kirjoitti:
Ei tietenkään, ole huoleti hassu, se on lintu, jonka edeltäjän edeltäjän edeltäjän edeltäjä jo kiusasi talon asukkaita. Se on, sen hortonomin, joka minussa pikkiriikkisenä asuu, sen alter ego. Se vaanii, ruusupuskiani ja orvokkipenkkejäni. Kiltti ja muuten hyväntahtoinen mutta joskus ärsyttävä, liikaa täydellisyyttä vaativa, rikkaruohoja vihaava otus. Variksen päänasennosta jo näkee mitä se kohta suunnittelee tekevänsä, hyvin ennakoitavissa oleva veijari.
Kävisi tuo varis miehestäkin, saman tapasia temppuja.
- att2
Kaikki hyvin parasta kaikissa keinuissa.
Yritän lukea kuunnella.
Ajoin tänään yli 900km lujaa keski nopeus takaisin oli ainakin 140km/t.
Aurinko paistoi takaapäin, muutamalla kovempi tuskin minun matkalla.
Pakkanen koko matkalla miinus 12-4. - att2
Jo alusta siis hän....
https://www.youtube.com/watch?v=KdTFOjRmLJ0&list=PL7D3E090F57B5BA61
Tiden-aika. - att2
https://www.youtube.com/watch?v=Gtf-eu-cM5c.
Tiet elämässä omassa maassa vieraassa tiet ovat monia , luulen miljoonat Suomesta muuttaneet kaikilla on ovat tiet. Monien mielestä on Suomi vieras maa tunnen sen itse. - att2
Kulttuurin keinussa istuin ,kesäteatteria sisätiloissa, oli iso ero kesän takapuolen puuduttavan penkin ja toppatuolin välillä.
Flittailemaan opettivat eronneita ja karanneita ,eihän ne kurssit oikein tahdo onnistua mut niin kai se kesäteatterimainen soppa syntyykin.
Minua on aina viehättänyt amatöörien suoritukset ,minkä tairossa menettää sen heittäytyminen korvaa, niin tosissaan painetaan suurella syrämellä.
Ei mennut hukkaan tääkän pyhänseutu muutaman huulenkin opin kuhan vaan muistais oikeella hetkellä.
Nukkukaahan karvakuonot makeesti.Sitäkös varten maa on pakkasen puremilla? Meilläkin -24. Hyrr.
Auttaisko swag, kroppa heilumaan.
Alessia Cara - Here
https://www.youtube.com/watch?v=UKp2CrfmVfwEilen ku kotia ehtoolla ajelin niin tuli mieleen et eihän se talvi oo alkanutkaan vielä.
Pikkasen vaan kynsiään näytellyt.
Kauppaan pitäis lähtee kuhan toi auto kerkeis lämpeemään ,nyt ei kerkee riimittelemään ,runoratsu on kohmees.
https://www.youtube.com/watch?v=WH8gov-iI3I- niinpäsniin
Meidän mittari näyttää -29 astetta. Jospahan kesällä olisi yhtä paljon lämpimän puolella.
Jalat heilumaan ettei varpaita palella.
https://www.youtube.com/watch?v=KgPBJC4tmo4 niinpäsniin kirjoitti:
Meidän mittari näyttää -29 astetta. Jospahan kesällä olisi yhtä paljon lämpimän puolella.
Jalat heilumaan ettei varpaita palella.
https://www.youtube.com/watch?v=KgPBJC4tmo4Huhhuh on varmaan väärä sanonta, mutta huhhuh :)
Kävin katsomassa Yle:n säätiedotusta, koska tämä helpottaa. Alasivussa luki Lähetä palautetta. Saako siihen valittaa jos sää on surkea.- niinpäsniin
hmp.f kirjoitti:
Huhhuh on varmaan väärä sanonta, mutta huhhuh :)
Kävin katsomassa Yle:n säätiedotusta, koska tämä helpottaa. Alasivussa luki Lähetä palautetta. Saako siihen valittaa jos sää on surkea.Mitähän tuohn Matti Huutonen sanoisi jos valittaisi?
Katsoin tv1:n säätiedotusta ja ruudun alalaidassa kulki eri paikkakuntien lukemia. Isompiakin pakkaslukemia näytti olevan. Olen joskus joutunut menemään töihin yli -40 asteen pakkaslukemilla. Auton renkaat tuntuivat neliskulmaisilta ja auto muutenkin jäykältä.
https://www.youtube.com/watch?v=xgpTIjEnyWU - niinpäsniin
niinpäsniin kirjoitti:
Mitähän tuohn Matti Huutonen sanoisi jos valittaisi?
Katsoin tv1:n säätiedotusta ja ruudun alalaidassa kulki eri paikkakuntien lukemia. Isompiakin pakkaslukemia näytti olevan. Olen joskus joutunut menemään töihin yli -40 asteen pakkaslukemilla. Auton renkaat tuntuivat neliskulmaisilta ja auto muutenkin jäykältä.
https://www.youtube.com/watch?v=xgpTIjEnyWUMitähän tuohon...
o kateissa niinpäsniin kirjoitti:
Mitähän tuohn Matti Huutonen sanoisi jos valittaisi?
https://www.youtube.com/watch?v=xgpTIjEnyWUJa vissiin pohjoisessa on aikamoiset lukemat tänäänkin?
Olen joskus ite kävellyt 5 kilsaa -42:ssä, oli aika jäykkää se kävelykin :) No, eipä tunnu taas -10 asteen pakkaset miltään. On toi hassua kuitenkin, kun ei ollut lunta ja pakkastakin vaivaat pari astetta, niin tuntui että miten tämän palelemisen kestää. Nyt on taas aika hyvin tottunut. Kun on vaan vaatetta niin pärjää. Koirakin laittaa villapaidan mielellään, sais löytää sellaiset tossutkin jotka pysyy tassuissa, nyt se hauva nuuskii aina kolmella jalalla, selvästi paleltaa anturoita.- niinpäsniin
hmp.f kirjoitti:
Ja vissiin pohjoisessa on aikamoiset lukemat tänäänkin?
Olen joskus ite kävellyt 5 kilsaa -42:ssä, oli aika jäykkää se kävelykin :) No, eipä tunnu taas -10 asteen pakkaset miltään. On toi hassua kuitenkin, kun ei ollut lunta ja pakkastakin vaivaat pari astetta, niin tuntui että miten tämän palelemisen kestää. Nyt on taas aika hyvin tottunut. Kun on vaan vaatetta niin pärjää. Koirakin laittaa villapaidan mielellään, sais löytää sellaiset tossutkin jotka pysyy tassuissa, nyt se hauva nuuskii aina kolmella jalalla, selvästi paleltaa anturoita.Laitoin koiralle takin päälle. Kovin oli aran ja nolon näköinen, koska ei ole ennen takkia päällään pitänyt. Tossut olisivat kyllä tarpeen koska lämpöisiin anturan karvoihin jäätyy jääpaakkuja ja niitä pitää vähän väliä sulatella pois käsillä. Onneksi oli lämpimät kintaat joihin voi kätensä sujauttaa.
Kylmä viima tunkee luihin ja ytimiin jos ei ole kunnon vaatteita päällä.
-28.2C ulkona, nyt kun olisi kuin Alaskan malamuutti, tai edes sen turkki, niin ei palelisi pihallakaan.
Huomatkaa laulajan ilme, aika vekkuli:
https://youtu.be/xalj2ZaIkmM"Ancelina"
Tässä, heitän silmillesi :)
"YHY...
lyhyt tuskainen nyyhkäisy.
Silmä-kulmien pyyhkäisy
ihanan tuskan räyty.
Syvään syvälle henkäisy
vartalo vavisten tehty.
tunne vahva kestämätön
melkein lemmestä on."
https://www.youtube.com/watch?v=ylbRDXKSauQ
YH.hunksz kirjoitti:
"Ancelina"
Tässä, heitän silmillesi :)
"YHY...
lyhyt tuskainen nyyhkäisy.
Silmä-kulmien pyyhkäisy
ihanan tuskan räyty.
Syvään syvälle henkäisy
vartalo vavisten tehty.
tunne vahva kestämätön
melkein lemmestä on."
https://www.youtube.com/watch?v=ylbRDXKSauQ
YH.hunksz
"Oih, sinä possukkaiseni
saat heittää silmilleni mitä vain
kaiken otan vastaan naurahtain
älä suotta itkua silmiisi kierrä
kierroksia laitat lisää
ja neitosten tunteita hierrä
pian vapiset onnesta aivan
huomaat että tulosta tuottaa sun vaivas
saat valita parhaan päältä
muut syrjään kääntää
suuren ilon se sulle tuottaa
voit hymyillä taas
ja onneesi luottaa."
https://www.youtube.com/watch?v=KPCvSfsAtfk
YP.
Täällä mittari näyttää miinus 29.9 sehän on kuin, sanonko missä... pakkasukot sen kun nurkissa paukkaa, mutta onneksi...
Sinun lämmin kätesi, minun kylmät jalkani, sinun kiharasi minun otsatukkani, sinun kauniit sanasi, minun kököt riimini, sinun lehtesi, minun kirjani, sinun punaisesi, minun hopeani, sinun lenovo, minun lenovo, sinun votkasi minun liköörini, sinun rockkisi, minun valssini, sinun järkesi, minun hassuni, sinun boss, minun dior, sinun politik, minun romantik, sinun harmaa raitasi, minun valkoinen pitsini, sinun minun ja minun sinun.
Siinä ne ovat, näistä sen teen. Meidän tilkkupeitteemme. Taustaksi haalin pilvien aamu-utuisen kajon, vanuksi kepeiden unelmien suloiset lepereet. Rakkauden sinilintu tikatkoon lempeyden pistoilla, solmikoon solmuilla läheisyyden, tupsuilla ystävyyden, keväthankien timantit kaiken kruunatkoon. Tämän lämpimän alla, vain me kahden, sylikkäin.
https://youtu.be/Mou3m3IuwlY- huomaako.hän.sinut
Tuo sinun virtuaalirakkautesi menee aina vain syvemmälle ja syvemmin ja paremmin näkyy, onko se edes enää virtuaalia, ihanaa kuitenkin ;))
huomaako.hän.sinut kirjoitti:
Tuo sinun virtuaalirakkautesi menee aina vain syvemmälle ja syvemmin ja paremmin näkyy, onko se edes enää virtuaalia, ihanaa kuitenkin ;))
Voi, olen vain pieni harmaa hiiri, toivottavasti kukaan ei minua huomaa, vilistän täällä hiljaa hiipien, riimejä sieltä täältä riipien, rakkaus on lempiaiheeni, tällä hetkellä elämän vaiheeni, yritä ymmärtää... onhan kevät, siipeni melkein liitävät.
- Heikunkeikku
"rosaliiin"
No heh, olipas värikäs rakkaudentunnustus. Varsinainen rakkaustilkkutäkki, jonka sinilintu on tikannut kasaan. Hyvin keksitty. Aivan ihanaa tekstiä, luin sen runon muodossa, loistava! ♥
Robin Schulz - Show Me Love
https://www.youtube.com/watch?v=DMg8LwfXdyc
- Marylin2
On virtuaalirakkauskin parempaa kuin ei ollenkaan rakkautta,kohteelle voi kuvitella monen laisia ihania ominaisuuksia,ei ole väliä mitä todellisuus olisi. Ei tarvitse pettyä eikä tulla hylätyksi, kääriytyy sinisiin pumpulisiin unelmiin,elä hötössä ja harhoissa.
Oi, Dear Marylin, rakkaus on aina ihanaa, eikö vaan, sinutkin se aina kietoo syleillen lämpimään "tilkkupeittoon", ei ehkä minun tekemääni, ehkä lämpimämpään, ehkä suloisempaan. "Sinisistä pumpulisista unelmista" ei elämä mene pilalle, usko minua. En elä hötössä enkä harhoissa, vaan sanojen lempeissä puutarhoissa.
Rakkaus haluaa kasvaa, tiedätkö, no tiedäthän sinä, kun rakastaa ja kun saa vastarakkautta, niin se rakkaus kasvaa ja kasvaa ja joskus kuppi kaatuu, niinhän siinä käy, senkin me 60 tiedämme. Odotellaan vaan ihan rauhassa, kyllä sekin päivä tulee...
https://youtu.be/2GmVajkqLNU
- Heikunkeikku
28 ja pikkusen yli oli aamulla pakkasta kun Michelin-ukkona (akkana) taapersin kahvikupin kanssa parvekkeelle. Ei tuntunut kylmältä, koska mojuin niin paksun vaatekerran alla. Kahvi maistui namskutaraaraa hyvältä.
Mutta missä linnut? Oikein niitä murehtii kun eivät tule kotio.
Kuuntelin eilen Katica Illenyin musiikkia. Klassisen musiikin taituri, mutta kun vetelee "kevyttäkin" musiikkia niin taitavasti, että mitä muuta voi sanoa ku Oijettä.
Tässä Katican hieno sovitus tuttuun kappaleeseen:
https://www.youtube.com/watch?v=WLZWuQRdGrY"Heikunkeikku"
Kulta-P
Sinähän olet pienosti.
muista sormiasi :)
Tunnustettava on.
Että hyvin harvoin klassisti onnistuu poppisti.
Ei onnistunut kappaleessasikaan.
Jotenkin tunsin vaivautuneesti.
Syynä luultavasti Viulu.
Piti ihan selailla muistisaan hakusesti.
Ennen-kuin muistin tämän.
George Martin in piano:
https://www.youtube.com/watch?v=raWEDnyVnEs
H.- Heikunkeikku
hunksz kirjoitti:
"Heikunkeikku"
Kulta-P
Sinähän olet pienosti.
muista sormiasi :)
Tunnustettava on.
Että hyvin harvoin klassisti onnistuu poppisti.
Ei onnistunut kappaleessasikaan.
Jotenkin tunsin vaivautuneesti.
Syynä luultavasti Viulu.
Piti ihan selailla muistisaan hakusesti.
Ennen-kuin muistin tämän.
George Martin in piano:
https://www.youtube.com/watch?v=raWEDnyVnEs
H.Mitä tekstirypäskää tänne on väännetty, sillä aikaa ku olin ruokaa tekemäs ja vetäsin sen jo naamaanki.
Niitä on kato semmosia MONI-taituri-ihmisiä. Jotka tekee mitä niitä huvittaa.
Tämä Katica Illenyi on moninainen-nainen. Hää klassista soutaa, hää jazzia, swingiä, mitä vaan tuottaa. JA huom. Hää on erittäin hyvä laulajatar.
Eikä täs vielä kaikki. Tradaa! Hää myös tanssii. Kyllä-kyllä ja näitä kaikkia TODELLA ammattimaisesti. Oikeen melekeen pistää vihaksi, kummusta (kun musta) ei monitaituria oo tullut. Miks ne muut vaan.
.
Munkin piti hakusesti muistia kollata. Oli vaikea hyvistä hakustaa vain yhtä.
Tästä saattanet pitää, ku sielä pari muutakin tyyppiä heiluttaa sormiaan. Eikä heiluttele viulun kieliä.
Jerusalem, oi Jerusalem.
Sielä nauhotettu esitys viime vuodelta. Tai sitkin sanon, että toissa vuonna.
Kelpaako tai jos ei, niin kelepaako kellekään. Tämä on nimittäin yli-hyvä ki-pa-le.
https://www.youtube.com/watch?v=fhItrftVef0 Heikunkeikku.
kirjotin sulle kadonneista linnuista ja sen jälkeen oikein vasiten kiertelin Piikkiötä ja kattelin,ei ollut lintuja.
Tänään 10,30 pyrähti 30/50 linnun parvi syömään joukossa pari mustarastasta, lähretään porukalla Peteliuksen juttusille kysymään et missä ne henkailee.
Jos joku asiasta tietävä lukee tämän niin kertokaa ihmees tietonne.- Heikunkeikku
koti-kiusattu kirjoitti:
Heikunkeikku.
kirjotin sulle kadonneista linnuista ja sen jälkeen oikein vasiten kiertelin Piikkiötä ja kattelin,ei ollut lintuja.
Tänään 10,30 pyrähti 30/50 linnun parvi syömään joukossa pari mustarastasta, lähretään porukalla Peteliuksen juttusille kysymään et missä ne henkailee.
Jos joku asiasta tietävä lukee tämän niin kertokaa ihmees tietonne.Pari tuntia sitte vein kuusi talipalloa roikkumaan oksille. Nyt kävin kurkistamassa parvekkeelta ja sielä oli 4-5 lintua talipallojen kimpus.
Yleensähän niitä on aina ollut monilukuinen parvi. Nyt ei tosiaan ainakaan pariin kuukauteen. Ihme juttu.
Kyselin yhessä sun ketjussa, että onko muiden pihoissa näkynyt lintuja? Olis kiva tietää muidenkin pihojen lintutilanne, kuin vaan meidän pihojen.
Että jotta vastatkaa nyt te muutpihalaisetkin. Heikunkeikku kirjoitti:
Mitä tekstirypäskää tänne on väännetty, sillä aikaa ku olin ruokaa tekemäs ja vetäsin sen jo naamaanki.
Niitä on kato semmosia MONI-taituri-ihmisiä. Jotka tekee mitä niitä huvittaa.
Tämä Katica Illenyi on moninainen-nainen. Hää klassista soutaa, hää jazzia, swingiä, mitä vaan tuottaa. JA huom. Hää on erittäin hyvä laulajatar.
Eikä täs vielä kaikki. Tradaa! Hää myös tanssii. Kyllä-kyllä ja näitä kaikkia TODELLA ammattimaisesti. Oikeen melekeen pistää vihaksi, kummusta (kun musta) ei monitaituria oo tullut. Miks ne muut vaan.
.
Munkin piti hakusesti muistia kollata. Oli vaikea hyvistä hakustaa vain yhtä.
Tästä saattanet pitää, ku sielä pari muutakin tyyppiä heiluttaa sormiaan. Eikä heiluttele viulun kieliä.
Jerusalem, oi Jerusalem.
Sielä nauhotettu esitys viime vuodelta. Tai sitkin sanon, että toissa vuonna.
Kelpaako tai jos ei, niin kelepaako kellekään. Tämä on nimittäin yli-hyvä ki-pa-le.
https://www.youtube.com/watch?v=fhItrftVef0Niin häipy ku paukku saharaan ,koko pitkä juttu.
TEin tunnin lenkin kuntofillarilla ja palkaks tuli perunaa ja silliä, älyttömän hyvää ja yksinkertasta .
Makoilin ja kuuntelin kun viulu keinutti kohti torkkuja sit 1,50 kohdal se kitara tuli esiin ,loppu räpsy silmistä, hiton hyvää musiikkia.
Mä kun en soita niin en osaa sanoa onko soittimen käsittely mestarillista ,käsityö ammattia on helpompi arvostella ku itte tekee.
Laitan tän soittajan muistiin ja ehkä viel torkahdankin sen tahdissa. ja kyllä saat mun luvalla karehtia tota melskaavaa lintuparvea.- on.lintuja
Heikunkeikku kirjoitti:
Pari tuntia sitte vein kuusi talipalloa roikkumaan oksille. Nyt kävin kurkistamassa parvekkeelta ja sielä oli 4-5 lintua talipallojen kimpus.
Yleensähän niitä on aina ollut monilukuinen parvi. Nyt ei tosiaan ainakaan pariin kuukauteen. Ihme juttu.
Kyselin yhessä sun ketjussa, että onko muiden pihoissa näkynyt lintuja? Olis kiva tietää muidenkin pihojen lintutilanne, kuin vaan meidän pihojen.
Että jotta vastatkaa nyt te muutpihalaisetkin.Meillä on ollut ensilumesta saakka tiaisia ja närhiä joka päivä joukoittain lintulaudalla ruokailemassa. Olemme laittaneet aurigonkukan siemeniä ja talipalloja tarjolle. Talipallot rauta häkkyrän sisälle ettei närhet ota niitä mukaansa. Auringonkukan siemenistä on iltapäivällä jo lintulauta tyhjä. Laitamme aina iltaisin uudelleen seuraavaa päivää varten uudet siemenet aamua varten. Siellä niitä on jo aamuhämärissä nokkimassa. Oravatkin tahtovat käydä osillaan.
on.lintuja kirjoitti:
Meillä on ollut ensilumesta saakka tiaisia ja närhiä joka päivä joukoittain lintulaudalla ruokailemassa. Olemme laittaneet aurigonkukan siemeniä ja talipalloja tarjolle. Talipallot rauta häkkyrän sisälle ettei närhet ota niitä mukaansa. Auringonkukan siemenistä on iltapäivällä jo lintulauta tyhjä. Laitamme aina iltaisin uudelleen seuraavaa päivää varten uudet siemenet aamua varten. Siellä niitä on jo aamuhämärissä nokkimassa. Oravatkin tahtovat käydä osillaan.
Tässäpä se pointti onkin,lokakuus alotin syötön ja on talii kauraa ja aurinkon kukkaa.
Tuli kauhee määrä syöjiä ja sitten ne vaan häipyi ,ei ollut petolintuja, sapuskaa on edelleen ja se on kuivaa ,ihan ku ne olis porukalla päättäny lähtee etelään.
Ei tintit ja sirkut,punatulkut oo muuttolintui ,mis ne on?- eppu2
koti-kiusattu kirjoitti:
Heikunkeikku.
Jos joku asiasta tietävä lukee tämän niin kertokaa ihmees tietonne.Silloin, kun talvisaikaan vielä oleskelin maalla talvella, havaitsin äkkipakkasen tullen lintujen vähänemisen laudalla.
Sellaisia mahdollisia syitä löysin, että osa kuolee, saattavat siirtyä helpommalle ruokintapaikalle. Talikin kovettuu.
Myös syöttöpaikka pitäisi olla suojainen, pakkasviima voi olla linnuille rankka.
Tietysti lintujen vihollisetkin pistelevät poskeensa niitä. eppu2 kirjoitti:
Silloin, kun talvisaikaan vielä oleskelin maalla talvella, havaitsin äkkipakkasen tullen lintujen vähänemisen laudalla.
Sellaisia mahdollisia syitä löysin, että osa kuolee, saattavat siirtyä helpommalle ruokintapaikalle. Talikin kovettuu.
Myös syöttöpaikka pitäisi olla suojainen, pakkasviima voi olla linnuille rankka.
Tietysti lintujen vihollisetkin pistelevät poskeensa niitä.Ne linnut lähti jo lauhojen kelien aikana evakkoon marraskuussa.
Olen moneen kertaan vaihtanu talit ja melkein itte syöny sitä kauraa ja siementä.
Mul oli iso populaatio ei vaan muutamaa lintua ,niin on metsä äänetön.- on.lintuja
eppu2 kirjoitti:
Silloin, kun talvisaikaan vielä oleskelin maalla talvella, havaitsin äkkipakkasen tullen lintujen vähänemisen laudalla.
Tietysti lintujen vihollisetkin pistelevät poskeensa niitä.Seurasin päivällä tiaisia lintulaudalla. Niitä oli paljon yhtäaikaa laudalla. Kävivät hakemassa laudalta siemenen ja siirtyivät läheisiin puihin niitä nokkimaan, osa jopa kuistillekin. Ensinäkemältä kuistille tulevista tinteistä luulin olevan vain yhden, jonka arvelin keräävän siemeniä kuistille jemmaan, sitten tarkemmin katseltuani useampi haki yksitellen siemenen vuorollaan kuistille nokittavaksi. Tinteillä on kuulema tapana kerätäkin siemeniä jemmaan, varsinkin kuusitiaisilla seinänrakoihin ja kaarnankoloihin.
Sitä olen vaan ihmetellyt että minnekähän ne viime keväänä olleet valtavat tiaisparvet ovat hajonneet. Nytkin niitä on aikalailla, mutta ei läheskään vedä vertoja keväiselle joukoille. - Heikunkeikku
koti-kiusattu kirjoitti:
Ne linnut lähti jo lauhojen kelien aikana evakkoon marraskuussa.
Olen moneen kertaan vaihtanu talit ja melkein itte syöny sitä kauraa ja siementä.
Mul oli iso populaatio ei vaan muutamaa lintua ,niin on metsä äänetön.Mä vastaan kans tänne loppuun. Mulla on ollut jotain lokakuusta asti kahdessa syöttötötsässä linnuille ruokaa. Kuorittuja auringonkukansiemeniä johon oon sekottanut aimo kasan pienistettyjä pähkinöitä. Toisessa syöttötötsässä on ollut siemensekoitetta. Sitten vielä kauraa. Lintujen viidakkorumpu kalaji kauhiasti, että "nysse-on-laittanu-ruokaa" ja niin saapuivat linnut "ruokapöytääni".
Lintuja oli oikein vilisemällä. Erirotuusia ja kokoosia.
Kirjoitin jossakin kommentissani, että kahteen kuukauteen ei oo lintuja näkynyt. Kun fundeerasin tarkemmin, niin korjaan ton kaks kuukautta yheksi kuukaudeksi. Niin se jokseenkin on. Linnut hävis ihan yhtäkkiä.
Ruokapaikka on suojaisassa paikassa. Valtavan ison kuusen "sisällä". Kuusen oksat levittäytyvät leveäksi katoksi, melkein tekis ittekin mieli mennä sinne talvea pitelemään.
Tänään tosiaan kävi 4-5 lintua, mutta nekin häippäs pois.
Yksi tikka on knoputtanut parina-kolmena päivänä yhdessä samassa puussa. Ei, en oo nähnyt tikkaa, kun knoputus on kuulunut vähän kauempaa, mutta ku oon parvekkeella seissy nokka eteenpäin, niin ääni on kuulunut kymmentä vaille kahdessatoista. Eli sama puu se täytyy olla:)
Kysyin yhdeltä kaverilta, joka asuu kaupungin toises laidas, että onko sielä lintuja näkynyt, niin sanoi ettei oo näkynyt.
Mystinen juttu.
Ainoastaan orava tulee uskollisena pomppimaan oksalta oksalle. - eppu2
koti-kiusattu kirjoitti:
Ne linnut lähti jo lauhojen kelien aikana evakkoon marraskuussa.
Mul oli iso populaatio ei vaan muutamaa lintua ,niin on metsä äänetön.Kuorimattomat auringonkukansiemenetkin kovettuu. Kauroja kait ei kaikki linnut saa syötyä. Semmonen muistikuva, että johtuisi nokan mallista.
- eppu2
on.lintuja kirjoitti:
Meillä on ollut ensilumesta saakka tiaisia ja närhiä joka päivä joukoittain lintulaudalla ruokailemassa. Olemme laittaneet aurigonkukan siemeniä ja talipalloja tarjolle. Talipallot rauta häkkyrän sisälle ettei närhet ota niitä mukaansa. Auringonkukan siemenistä on iltapäivällä jo lintulauta tyhjä. Laitamme aina iltaisin uudelleen seuraavaa päivää varten uudet siemenet aamua varten. Siellä niitä on jo aamuhämärissä nokkimassa. Oravatkin tahtovat käydä osillaan.
Muistan kerran, kun laitettiin talipötkö verkossaan roikkumaan.
Ehdin nähdä, kun metsämiehen ajokoira varasti sen, sen jälkeen ostettiin rautahäkkyrä. eppu2 kirjoitti:
Kuorimattomat auringonkukansiemenetkin kovettuu. Kauroja kait ei kaikki linnut saa syötyä. Semmonen muistikuva, että johtuisi nokan mallista.
Tänään siinä kävi muutaman kymmenen linnun parvi ja ne söi hyväl ruokahalul niit tarjolla olevia sapuskoja.
Kysymys edelleen kuuluu missä jallu luuraa?- on.lintuja
eppu2 kirjoitti:
Kuorimattomat auringonkukansiemenetkin kovettuu. Kauroja kait ei kaikki linnut saa syötyä. Semmonen muistikuva, että johtuisi nokan mallista.
Punatulkut tykkäävät kauroista.
on.lintuja kirjoitti:
40kg orottelee syöjäänsä voisin syöttääkkin jos linnun löytäisin.
- eppu2
on.lintuja kirjoitti:
Ja keltasirkut.
Ihania riimejä rakkaudesta, itse en moisiin kykene, mutta kuka vanhoja muistaa, sillä näppäimistö luistaa.
"Oli sulla lapsenpaskankeltainen Carina
kuuluiko vierestäs narina
taisin istua siinä minä
nuori ja tyhmä opiskelija
sinistä villapuseroasi hypistelin
pientä nenääni nyrpistelin
rakastin sua hirmuisesti
monia vuosia tarinamme kesti
Lasipalatsin luona suudeltiin
ja porttikonkiin painauduttiin
muistot on kauniita hauskoja niin
koskaan et vaivu unohduksiin
tuskin sulla enää on Carinaa
vieläkö joudut kuuntelemaan narinaa"
Malli on sama, vuosilukukin melkein oikea, väri on päin punaista.
https://www.youtube.com/watch?v=hqQJKOUzddERäkytäjien uhallakin sanon ystäväni enkeli.
Nyt tuuppasit hyvät riimit esille ja kirsikkana kakussa ,mulla oli keltainen carina 1600 ,elämäni mielenjäänein auto.koti-kiusattu kirjoitti:
Räkytäjien uhallakin sanon ystäväni enkeli.
Nyt tuuppasit hyvät riimit esille ja kirsikkana kakussa ,mulla oli keltainen carina 1600 ,elämäni mielenjäänein auto.Kiitos, jotenkin alkoi vanhaa jo ällöttää tuo rakkauslässytys, piti pistää vähän raaemmalla linjalla. Vaikka olihan siinä herkkääkin, tunnetta nyt kuitenkin, jos myös tulta ja tappuraa.
Saat bonuspisteitä tuosta vanhasta Carinasta, uudesta Toyotastasi olet jo saanutkin.
Vaan oli se aika huikee väri, se keltainen.
https://www.youtube.com/watch?v=bus88NgYnhk- Heikunkeikku
"Ancelina"
Mulla pääsi pie... , no ei toki ei, vaan mulla pääsi nauru heti sun ekalla rivillä.
"Oli sulla lapsenpaskankeltainen Carina" Toi veti huuleni venytysasentoon.
Koko kirjoituksesi kolahti. Kolina vaan kävi.
Mä kans tosta sun jutusta muistin, jokseenkin sama vuosi kyseessä, ku sininen Anglia pysähtyi aina portille mua hakemaan. Äiti oli vahdissa teeveehuoneessa. Säleverho oli laitetty pikkuruisesti raolle, että ku sopivas kohtaa seisoi, näki ku Anglia pysähtyi portille. Isäni katsoi telkkaria samas huonees ja piti äiteen kans vähä kimpas juonitella, ettei isä kaikkia tietäis. Äiti tuli mulle sitte kuiskaamaan, että nysse tuli. Ja minä lähin sitte ulos:)
Kaikkea sitä muistuukin mieleen.
https://www.youtube.com/watch?v=iyTqPQEECrM Heikunkeikku kirjoitti:
"Ancelina"
Mulla pääsi pie... , no ei toki ei, vaan mulla pääsi nauru heti sun ekalla rivillä.
"Oli sulla lapsenpaskankeltainen Carina" Toi veti huuleni venytysasentoon.
Koko kirjoituksesi kolahti. Kolina vaan kävi.
Mä kans tosta sun jutusta muistin, jokseenkin sama vuosi kyseessä, ku sininen Anglia pysähtyi aina portille mua hakemaan. Äiti oli vahdissa teeveehuoneessa. Säleverho oli laitetty pikkuruisesti raolle, että ku sopivas kohtaa seisoi, näki ku Anglia pysähtyi portille. Isäni katsoi telkkaria samas huonees ja piti äiteen kans vähä kimpas juonitella, ettei isä kaikkia tietäis. Äiti tuli mulle sitte kuiskaamaan, että nysse tuli. Ja minä lähin sitte ulos:)
Kaikkea sitä muistuukin mieleen.
https://www.youtube.com/watch?v=iyTqPQEECrMJoskus pääsee, vaikka parhaani mukaan pyrin pidättelemään.
Tällä viikolla kun olen influenssaa potenut, on ilmaisu hiukan takunnut, mutta nyt alkaa irtoamaan löysempääkin tarinaa.
Eihän täällä vaivojaan saa valittaa, sitten on vaivojensa vanki, mutta jos raivoaa ja valittaa, niin onko silloin raivojensa vanki?
Minäpä pääsin kerran Mikkelissä Fiat 600:n kyytiin, hiukan ahdasta, sillä kuski oli isokoinen mies. Halusi saattaa minut töistä kotiin, onneksi matkaa ei ollut kuin muutama kilometri, muuten olisin alkanut potea ahtaanpaikankammoa. Tämä kuski ehdotteli kaikenlaista, mm. pyysi mukaan Vapaakirkon tilaisuuteen :) Arvaa oliko viimeinen kerta, kun kyytiinsä istuin.- Heikunkeikku
Ancelina kirjoitti:
Joskus pääsee, vaikka parhaani mukaan pyrin pidättelemään.
Tällä viikolla kun olen influenssaa potenut, on ilmaisu hiukan takunnut, mutta nyt alkaa irtoamaan löysempääkin tarinaa.
Eihän täällä vaivojaan saa valittaa, sitten on vaivojensa vanki, mutta jos raivoaa ja valittaa, niin onko silloin raivojensa vanki?
Minäpä pääsin kerran Mikkelissä Fiat 600:n kyytiin, hiukan ahdasta, sillä kuski oli isokoinen mies. Halusi saattaa minut töistä kotiin, onneksi matkaa ei ollut kuin muutama kilometri, muuten olisin alkanut potea ahtaanpaikankammoa. Tämä kuski ehdotteli kaikenlaista, mm. pyysi mukaan Vapaakirkon tilaisuuteen :) Arvaa oliko viimeinen kerta, kun kyytiinsä istuin.Se onkin kyllä kummallinen juttu, että joskus tekstit suorastaan ryntäävät ulos sormista ja joskus sitten tuntuu, että on ku mikäkin Ööö, kirjoitus ei onnistu laisinkaan.
Sulla on tänään sormien ulosryntäysfiilinki, joten taohan ku rauta on kuuma ja alkaa löysää tarinaa suoltamaan. Niitä on kiva lukea.
Vaikea kysymys tuo vaivojensa vanki ja raivojensa vanki. Nuo vankiasiat ei oo oikein mun heiniäni. Pyrin kaikin vimmoin vapaana kuleksimaan kaikista vangitsevista vaivoista.
Ai ei sua sitte huvittanut Vapaakirkkoon mennä hänen kans.
Jos sillä oli nuon pieni auto, niin voi olla ettei sen tarttenut jatkaa oman, miten tämän asian nyt muotoilisin, siis hänellä varmaankin sitten oli, voisinko sanoa siten, ettei hänen tarvinnut Isoa autoa hankkia, jos ymmärtänet asiani muotoilun kun en ihan suoraan ilikiä sanoa:) Heikunkeikku kirjoitti:
Se onkin kyllä kummallinen juttu, että joskus tekstit suorastaan ryntäävät ulos sormista ja joskus sitten tuntuu, että on ku mikäkin Ööö, kirjoitus ei onnistu laisinkaan.
Sulla on tänään sormien ulosryntäysfiilinki, joten taohan ku rauta on kuuma ja alkaa löysää tarinaa suoltamaan. Niitä on kiva lukea.
Vaikea kysymys tuo vaivojensa vanki ja raivojensa vanki. Nuo vankiasiat ei oo oikein mun heiniäni. Pyrin kaikin vimmoin vapaana kuleksimaan kaikista vangitsevista vaivoista.
Ai ei sua sitte huvittanut Vapaakirkkoon mennä hänen kans.
Jos sillä oli nuon pieni auto, niin voi olla ettei sen tarttenut jatkaa oman, miten tämän asian nyt muotoilisin, siis hänellä varmaankin sitten oli, voisinko sanoa siten, ettei hänen tarvinnut Isoa autoa hankkia, jos ymmärtänet asiani muotoilun kun en ihan suoraan ilikiä sanoa:)Joskus tekis, toisinaan sitten taas ei, vaikka mitenkä yrittäis vääntää.
Ymmärsin oikein hyvin tuon mutkitellen suorittamasi pikkuautoa koskevan sanailusi. Noin sen täytyi olla.
Jestas sentään! Mitkä ri...riimit.
Ancelinalla.
Kesiit ko rosaliin paljaasti Auringossa.
Vaan ovat paljon laadukkaamasti voimakkaammat.
Tietysti vähän blogaamista...mutta
voi miten paljon on ainesta.
Minä ainakin tunnen voimakasta tarvetta.
Ostaa vanhempi auto.
"Kumi loistaa auringossa
kesä-illan pusikossa.
Auto keinuu
hiljaa kontti helisee.
Pari hellää kiljahdusta
syvää miehen murahdusta.
Kontti aukee
pullo-pari suhahtaa."
https://www.youtube.com/watch?v=gWJ8_B9BVxo
H.Joku kirjoittaa toiveistaan ja unelmistaan
siitä jos ois jos sais
joku joku tulis ja veis
minä höpötän menneistä ja nykyisistä
enkä jostain tulevista
kenties saavuttamattomista unelmista
onko minulla jo kaikki mitä tarvitsen
sitäpä teille kerro en.
Paljon jätin Carina-jutuista pois, siistin sitä, jos leikkisästi sanotaan.
Mutta se ei tarkoita, että olisin unohtanut, en tod.
Kaikkea sitä ihminen on ... :)
Pittää laittaa tää kipale, kun nyt herättelin erinäisii ajatuksii.
https://www.youtube.com/watch?v=KK-vqEu8nFc- ent.siivoojaparka
Mutta jotakinhan sinulle jäi siitä maailman komeimmasta miehestä
https://www.youtube.com/watch?v=NpaJ0BvsnWY ent.siivoojaparka kirjoitti:
Mutta jotakinhan sinulle jäi siitä maailman komeimmasta miehestä
https://www.youtube.com/watch?v=NpaJ0BvsnWYPah, hän mihinkään ole lähtenyt, just tuossa toi puita tupaan.
- ent.siivoojaparka
Ancelina kirjoitti:
Pah, hän mihinkään ole lähtenyt, just tuossa toi puita tupaan.
Näkyi tuoneen. Ja nyt on taas lämmin?
ent.siivoojaparka kirjoitti:
Näkyi tuoneen. Ja nyt on taas lämmin?
Niin hyvä lämmin hellä on mieli jokaisen
tarpeen ihmisellä on olla puita pakkasel.
- henrjii
MK 1 autoista ehkä parhain on https://www.youtube.com/watch?v=9C-DtIVmZRM
- Heikunkeikku
"henrjii"
Olipas inhottavaa katteltavaa. Syrän syrjällänsä sai peliätä kuskien puolesta.
Tässä ohitusyritys. Melekeen onnistu mut ei sitte kuitenkaa. Iloista laulunluritusta ei miehiltä kuulunut. Mä vähä arvelen, että niitä pisti vihaksi vähä enemmästi:)
https://www.youtube.com/watch?v=D4ysA1HaIco
- att2
https://www.youtube.com/watch?v=KKavylzgb7A
Tuntuu hyvältä minulle musiikissa Suomesta . - kesivä
Muuten vaan:
https://www.youtube.com/watch?v=_1JLm-pFrNk- att2
Hyvä eikö vanha..-....
Olen 68vuotta vanha.
- vain-yksi-yö
tuo yksi yö, ihana yö, kai muistat ?
https://www.youtube.com/watch?v=kLEmQby8bL0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381329
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39916Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad35661- 14600
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17553Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17523