Haluaisin lahjoittaa lämmintä vaatetta vok:kiin

ÄitiLoimaalta

Siis meidän perheellä olisi ainakin muutamia lasten toppahaalareita ja pari toppapukua. Itselläni myös ylimääräisenä ja lähes käyttämättömänä kolmekin naisten lämmintä talvitakkia. Lisäksi ehjiä rukkasia ja erilaisia pipoja ja myssyjä lasten kokoa. Miesten vaatetta ei oikein käyttämättä jää kun tuo isäntä käyttää kaikki vaatteensa loppuun töissä ja puuhommissa pihalla :)
Tietääkö joku olisiko Alastarolle saapuvilla turvapaikanhakijoilla tarvetta näille ja mihin voisin niitä toimittaa? Kiitos vastauksista mikäli joku osaa minua auttaa :)

9

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • analkoaloi

      Emme ota vastaan lasten ja naisten vaatteita.
      Meillä ei ole niille käyttöä.
      puutetta on 20-60 vuotiaitten miesten vaatteista,
      ja parranajoteristä,partavaahdosta miesten deodoranteista.

      Yst terv:Alastaron VOK

      • ÄitiLoimaalta

        Olen ymmärtänyt että kaupunki halusi majoittaa nimenomaan perheitä Alastarolle. Siksi siis lahjoittaisin omia ja lasten vaatteita :) Vaikka siis tulijoissa paljon miehiä onkin.


    • Niinmetsäjne

      ÄitiLoimaalta seurakunnan kautta ainakin kerättiin tavaraa joten kannattaa ottaa sinne yhteyttä.

      Analkoaloi, miten onnistu provo niinku omasta mielestä?

      • Anonyymi

        Todella nappiin meni:D:D Kun ei ole käyttöä lastenvaatteille eikä naisten:D:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella nappiin meni:D:D Kun ei ole käyttöä lastenvaatteille eikä naisten:D:D

        Aina ei tarjonta ja kysyntä kohtaa.


    • Anonyymi

      Käytettyjen vaatteiden tarjoaminen on loukkaava ele näille maahan tulijoille. Miten silloin kotoutuminen voi tapahtua? Kulkeeko muka loimaalaiset itse käytetyissä vaatteissa? Jotta kotoutumisia voi tapahtua, pitää tulijoille tarjota heti sama elintaso ja toimeentulo, mikä on keskiverto keskiluokkaisella loimaalaisella. Sama pätee asuntojen ja autojen luovuttamisessa. Mitään vääräuskoisten käyttämiä ei ole hyvä tarjota.

      • Anonyymi

        Sama elintaso ei edes riitä. Pitää olla parempi kuin meillä. Kalliimmilla autoilla ne ajelee, kuin tavallinen tolkun mies ja nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama elintaso ei edes riitä. Pitää olla parempi kuin meillä. Kalliimmilla autoilla ne ajelee, kuin tavallinen tolkun mies ja nainen.

        Kyl moni loimaalainen kulkee kirpöikseltä ostetuissa vaatteissa. Ei kaikilla ole varaa ostaa uusia. Ei. Kaikilla ole varaa ostaa uusia huonekaluja. Autosta puhumattakaan. Mitä varten maahanmuuttajilla täytyy olla paremmat olot kuin loimaa laisilla. Jos itse menisin maahanmuuttajana loimaalta jonnekin ulkomaille, mitä minä saisin. Sosiaalitoimisto kirjoittaa monen tuhannen maksusitoumuksia maahanmuuttajille esim giganttiin
        Ei ihme et loimaalla menee huonosti kun täällä on paljon maahanmuuttajia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl moni loimaalainen kulkee kirpöikseltä ostetuissa vaatteissa. Ei kaikilla ole varaa ostaa uusia. Ei. Kaikilla ole varaa ostaa uusia huonekaluja. Autosta puhumattakaan. Mitä varten maahanmuuttajilla täytyy olla paremmat olot kuin loimaa laisilla. Jos itse menisin maahanmuuttajana loimaalta jonnekin ulkomaille, mitä minä saisin. Sosiaalitoimisto kirjoittaa monen tuhannen maksusitoumuksia maahanmuuttajille esim giganttiin
        Ei ihme et loimaalla menee huonosti kun täällä on paljon maahanmuuttajia

        Maahanmuuttajuus on vielä tavallinen asia, mutta pakolaisuus ja turvapaikkashoppailu syö kaupungin resursseja!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      309
      3658
    2. 208
      3009
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2564
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      241
      2027
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1455
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      170
      1344
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1337
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1328
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe