Miten edetä tästä sudenkuopasta...
<3
http://www.geekwidget.com/wp-content/uploads/2010/03/10-gym-characters-intro.jpg
Nimeni on murtunut mies......
19
182
Vastaukset
- ootkosadisti
Miksi pilkkaat Annea muiden naisten tissi ja pyllykuvilla?
- Ripristo
Risto ei vaan tajuu...
- Eikivojaasioita
Ripristo kirjoitti:
Risto ei vaan tajuu...
Se kattelee irl kans naisia koko ajan, vaikk olis treffeilläkin ja se Turn off...
Ei noissa kuvissa kyl mitään.
- tarviit.unta
Mee Risto nukkumaan.
- öitä.ja.häpeää
Menemällä nukkumaan. Huomenna samaa mutta kesä lähestyy, sitten talvi. Pakko puurtaa. Sellaistahan se elämä on. Iskuja sataa ja ne pitää kestää. Kyllä tässä paksu nahka tulee. Helpottaa jokapäivä kuitenkin.
Tehkää edes jotain karkkeja mitkä säikyttää kun masentaa tämä tasapaksu tällähetkellä. - SellainenOnPikkuAnne
Onneksi Anne näkee näiden kuvien läpi:)
- mietintäristolle
Ymmärtäisiköhän Risto jos Anne postaisi isokaluisten miesten kuvia tänne?
mietintäristolle kirjoitti:
Ymmärtäisiköhän Risto jos Anne postaisi isokaluisten miesten kuvia tänne?
Ei se multa olis pois...
- jooojoooo---
Risto_ kirjoitti:
Ei se multa olis pois...
Ehhhehhh
- trollit.nukkuun
Ällö tuo risto niin kuin itsekin ennen. Hyvä että tajusin mutta uskon kuitenki et tuonkin Risto trolli kirjoittaja on sisältä hyvä tyyppi! Öitä!
- ex-morkkis
nyt kuulostat miehekkäältä ja se on hyvä. sudenkuopasta noustaan, kenes ateriat olet? kurrepartion osakas käy töihin ja heittää kävyn siinä sinulle jyystettavää(ensiapu pakkauksena) ettet näänny nälkään.
heittää kaveriksi köyden jota pitkin voit yrittää nousta.
elä menetä toivoa, murut kyllä korjaa sinut laastaroimalla kehosi.- ex-morkkis
kyllä muruista liisteriä löytyy.
- JosAnneOlisiFatty
Risto tykkäisitkö Annesta, jos hän olisi lihava?
- Rambo_
I never sleep
- vuh.sikaa.imetään
En ajattele samallalain kuin ennen. Olen muuttunut. Anne on muuttunut. Pyysin jo kesällä anteeksi puhelimessa. Toivon kaikkea hyvää vaikka se "limerenssi" viestit jne. Ikkunointi. Anne on hyvä äiti lapselleni ja olen sen kertonut. Annen isä ja äiti ovat loisto tyyppejä. Niitäkin olen kohdellut huonosti.
En ole vuosiin IRL edelleenkään yrittänyt. Enkä aijo yrittää. Tiedän että tietää. Annella on hyvä mies mistä olen ollut vuosia iloinen. Vaikka se kirjoitti tänne lapsellisia viestejä että panee Annea selkäni takana siis vittuili. Ei se haittaa. Tottakai avioliitossa pannaan:D Se ei edes loukannut. Ihmiset olettaa liikaa ja tietää liian vähän.
Jutella voisin mutta olen siirtynyt jo Annen yli. Rakastin kyllä mutta en missään nimessä halua Annea kerran tunteet eivät kohtaa. Ihana nainen ja ansaitsee onnensa.
Saan olla kiitollinen tälle pariskunnalle. Olenkin! Kiitos täälläkin heille. Kyllä se on ollut kaikille tiedossa kokoajan.
Olisin ollut täydellisessä kusessa jos olisi pitänyt pelätä lapsenikin puolesta.
En kulje himojeni vallassa vaan pärjään ihan yksin kuin ennenkin. Vuosia ollut jo.
Kiitos ja öitä:-)- ex-morkkis
Hieno juttu ja lopulta kaikki hyvin.
onko uutta mielyttyä löytynyt? - kuolemansellivanki
ex-morkkis kirjoitti:
Hieno juttu ja lopulta kaikki hyvin.
onko uutta mielyttyä löytynyt?En ole vuosiin jutellut IRL kenenkään kanssa sellaisia. Olen vanki. Ei ole luxusta sellaiseen.
Kuvitella voi ja haaveillakin. Ajatus poliisi toisaalla jo kepitti tästäkin! Mutta en tunne ketään. Vuodet helvetissä ja ihmiset muuttuu. Lämmöllä ajattelen. - ex-morkkis
kuolemansellivanki kirjoitti:
En ole vuosiin jutellut IRL kenenkään kanssa sellaisia. Olen vanki. Ei ole luxusta sellaiseen.
Kuvitella voi ja haaveillakin. Ajatus poliisi toisaalla jo kepitti tästäkin! Mutta en tunne ketään. Vuodet helvetissä ja ihmiset muuttuu. Lämmöllä ajattelen.no ei voi muuta kuin harmitella että rypyt, superrypyt ja extra rypyt kerkee tulemaan näin hitaalla tahtii vuosikaupalla odotellen. aika valuu mitä sinä sitä oikein kulutat?!
mikset käy vähän tuulettumassa ilma on keveämpää kun haet vähän elämää, ei onni kaadu yhteen ihmiseen. ehkä niitä löytyy vie kymmenittäin. olen työstänyt muuttoa tässä jo hetkisen kova työ ja huono liksa(tottelemattomia lapsia).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?741380Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,13937Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79872Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.89789Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51684- 53654
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv45595Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46594Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot134588Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.45547