Hauka on vittuuntunut.

hauka.äärrsh

Varoituksen sana. Älä sijoita mua kehopalstalle tai mihinkään muuhun nuorten palstalle löylykauhajuttuines!
Hauka nimi on vain tätä palstaa varten.

Mulla on krapula ja en nyt jaksa mitään. Olokin on surumielinen, kun taas tuli vähän töpättyä.

Kuka tämä mustamaalaaja on? Siihen on tasan kaksi vaihtoehtoa. Joko se on alkopalstan vakkarit tai sit se toinen vaihtoehto, mitä en halua edes ajatella.
Kolme tuoretta nimimerkkiä liitty vahvasti tähän peliin.
Muistutan, olen tyhmempi, miltä näytän!!!

21

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • buahahaa

Tissu vitun narsistihintti pitää itseään jatkuvasti esillä, nyt haukana. Vitun hintti jää aina kiinni.

• hauauauauaka

Jaahas... tissuko täällä spämmä vai?
        koita nyt ystävä rakas päättää kuka on tissu.

• tappakaa_haukatissu

Syö paskaa homo.

• hauvauka.hauka

Rakkaus ja kehopalsta on täynnä noita kikkaa mua, oon 12v. Siis onko noi trolleja vai ovatko teinit todella noin sinisilmäisiä? Siellähän voi olla ihan kuka tahansa luurin toisessa päässä. Kaipaan luotsitoimintaa takaisin. Pulinoissa oli esimerkilliset luotsit.

Taisin havaita erään kommentin jossa puhuttiin säärien sokeroinnista ja miehille tarkoitetusta sheiveristä.... Nimimerkki viittasi vahvasti yhteen kestohäirikköön.

• pedoautomaatti

Juu, sinä vitun pedohintti niitä lapsia siellä vonkaat. Asia on kyllä jo tiedossa.

• hauka.EN_KADU

Miksi? Miksi teet näin? Miksi tuhoat vieraita palstoja nimimerkilläni?
        Noh,,, eipähän minun ip-osoite joudu estolistalle.

Jatkan sinun häiriköintiä sopivalla hetkellä,,, hähähää,,, sitähän sä kiukuttelet!

Nyt keskitytään valvontaan ja tallentamaan kaiken mahdollisen.

• hrthtb
        hauka.EN_KADU kirjoitti:

Miksi? Miksi teet näin? Miksi tuhoat vieraita palstoja nimimerkilläni?
        Noh,,, eipähän minun ip-osoite joudu estolistalle.

Jatkan sinun häiriköintiä sopivalla hetkellä,,, hähähää,,, sitähän sä kiukuttelet!

Nyt keskitytään valvontaan ja tallentamaan kaiken mahdollisen.

Työnnä sinä hintti nyrkki persereikääsi.

• hauka.EN_KADU

En muuten työnnä!

Tämä viedään loppuun saakka. Et silti tule saamaan mitään tietoja vaikka kaappaisit tilini. Olen ollut kaukaa viisas ja tulen aina olemaan. Trust no one, pätee tähänkin.

Nyt vaan tarkkailen ja tallennan kaiken.

Penis.

• jtjyuj
        hauka.EN_KADU kirjoitti:

En muuten työnnä!

Tämä viedään loppuun saakka. Et silti tule saamaan mitään tietoja vaikka kaappaisit tilini. Olen ollut kaukaa viisas ja tulen aina olemaan. Trust no one, pätee tähänkin.

Nyt vaan tarkkailen ja tallennan kaiken.

Penis.

Siinähän tallennat vitun hinttiautomaatti, mulla on jo riittävät tiedot.

• hauka654.0

Järkyttävää... Jollain loispummilla on aikaa. Jatkakaa olkaa hyvä.

• hauka.juntti

• Ettekö te nyt osaa käyttäytyä mitenkään ei voi olla niin vaikeaa?

• hauka...........5

Alf.

• haukan.pää.räjähtää

• Oulun.hauka

Siis mitä vittua sä teet!!!!!!
      http://keskustelu.suomi24.fi/t/13860585/viiltelyyn-teria
      Tämä on vakava aihe ja sinä saatanan kusipää vedät pistespämmiä koko palstan tayteen?????

MIKÄ VITTUA SUA VAIVAA????

Minä tuhosin trollisi, en muuta ja SINÄ SAATANAN HOMO tuhoat viattomia palstoja???!!!!!

...surettaa... ja vihastuttaa!

• Vornhen

No joko olet selvittänyt kuka se on

• Nyt loppui häiriköinti,,, Olen vitun tosissani dudes,,, Ilmoittelen kaikki viestit YP:lle,,, saatana kyllästynyt tähän häiriköintiin,,, taas seinään potkaisin toisella jalalla kun vitutuskäyrä nousi,,, tais murtua toinenkin varvas vittu,,, käyttäytykää ja asiallista keskustelua aikaan tai meikä näpäyttää,,, saatana olen nyt tosissani,,,

• Todista olevasi luotsi.

• En missään vaiheessa ole sanonut että meikä olisi luotsi,,, Työskentelen sivariluotsina ja ilmoittelen kaikki asiattomat viestit YP:lle,,, YP päättää napsahtaako porttikieltoa,,, vai mitä,,, Nyt täytyy pussiin hengitellä kun pannaria meinaa tulla,,,
        Vaya con dios,,,

• Tissufani

Väitit feikkitissu useaan otteeseen saavasi luotsinpaikan. Onko mennyt muisti ja toimintasi piti alkaa 1.1.

• hauka.kalastaja

Ollaan hiljaa, että saadaan kalaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      231
      7411
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      143
      2946
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      50
      2432
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      106
      2386
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2101
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      98
      1617
    7. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      234
      1604
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      1468
    9. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      406
      1451
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      7
      1434
    Aihe