Selibaatissa tahtomattaan

mama22

Miehen lääkkeet vei halut. Itse haluaisin vaikka joka päivä. Tuntuu, että vika on minussa. Olen normaalipainoinen mitat:
Kuppikoko 65K
Vyötärö 57
Lantio 96
Pituus 167
Paino 57
Mulla on pyöreä peppu. Mahasta erottuu hyvin vähän vatsalihakset. Aika muhkeat huulet. Pitkät hiukset. Käytän seksikkäitä alusvaatteita ja pukeudun korostaen parhaita puoliani. Hoidan ihoani ja hiuksiani ja hygienia tietty kunnossa. Ajelen kainalot ja pillun. Meikkaan aina, kun lähden ulos vaikka kauppaan tai lenkille. En meikkaa liikaa. En tyrkytä itseäni enkä vonkaa. Mies kyllä tietää, että annan aina kun se haluaa, koska pitää mua puutteessa. Panettaa ihan hulluna, mutta mitään ei ole tehtävissä. Saunassa annoin käden vähän vaellella ja sain, mutta ei sitä voi verrata miehen kosketukseen ja kulliin.

19

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Warmup
    • Panettaaaq

      Täällä sinulle olis Lääketankoa...

      • mama22

        Lääketanko?


      • myöskin.puutteessa

        Miten paljon seksiä teillä on ylipäätään; so. miten paljon olisi riittävästi, jotta tarpeesi saisi tyydytyksen?


      • mamma22
        myöskin.puutteessa kirjoitti:

        Miten paljon seksiä teillä on ylipäätään; so. miten paljon olisi riittävästi, jotta tarpeesi saisi tyydytyksen?

        No nyt on 4 kk mennyt puutteessa. Haluaisin vaikka joka päivä, mutta olisi nyt edes kerran kuussa mieluiten kuitenkin viikoittain.


      • puute-kurjuus

        Onneksi on kohtalotovereita, tai on kyllä väärin sanoa onneksi, mutta oon sua puolet vanhempi mies ja vaimon halut on töissä ja työmaalla. Pitkät työpäivät pitää (ilmeisesti) huolen, että itse saan olla puutteessa. Kotona sitten väsyneenä huudetaan ja kirotaan (hän) pienistäkin asioista. Erehdyppä kysymään seksistä; ei nyt, en jaksa, kurkku kipeä, huono olo, aamulla aikanen herätys, se ja se kipeä, jne.... Tai laitappas iltasella käsi varovasti ihan niinku vihjeeksi haaruksiin. Käsketään yleensä häipyä muualle tai sitten vaan käsketään antaa olla rauhassa. Ja käännetään selkä.
        Ennen sitä rakasteltiin muutaman kerran viikossa. Sitten meni että kerran viikossa. Nyt jos tuuri käy, niin kerran kuussa, ja äkkiä peiton alla, joka on saatanan epäeroottista. Itse vaan haluaisin usein viikossa, EDES kerran viikossa, mutta minkäs mahtaa kun toisesta on tullu frigidi. Liekkö se sitten uusi rakkaus syttynyt työmaalla, kun työ menee kaiken ohi. On alkanut siltä tuntumaan.
        Että sellasta lempeä kohta viiskymppisessä perheessä.


    • Nuolenensinutensin

      Missä päin olet ? Autan keskustelussa, sama aihe meilläkin.
      Jäykkyys aamuin illoin.

      • mamma22

        Asun pohjois-suomessa


    • Nuolensinutensin

      Missä päin? Itse olen oulussa.

      • mama22

        Oulun alueella, mutta en lähellä keskustaa.


    • Handeli27
    • Asiat_oikeilla_nimillä

      Juu, ei tuo ole selibaatti. Se on rehellisesti puute.

    • Mies40vieras

      Ehkä sinun pitää lähteä tämän viikon torstaina tai perjantaina alkuillasta pariksi tunniksi Oulun keskustaan "ostoksille"? Eli tapaamme jossain kahvilassa/baarissa ja jos homma tuntuu vielä silloin hyvältä ajatukselta, tulet saunomaan siistin, työmatkalla olevan miehen luokse vuokrahuoneistooni. Pesen kyllä huolella selkäsi... Kaikki jää meidän väliseksi salaisuudeksi, emmekä enää ikinä sen jälkeen tapaa. Jonkun ajan kuluttua mietit: ehkä se sittenkin oli vain unta?

      • jyri1234

        Hei! toivottavasti olet saanut helpotusta tilanteesesi? Olen kokenut samaa itse juuri
        naisystävän lääkityksen vuoksi.


    • Hanhanna
    • Hitaastinauttien

      Voinko auttaa sinua mama22 tai edes jutella asiasta.
      Harrastan liikuntaa paljon , juuri hiihdin 48 km.
      Sama aihe myös meillä.
      Panettaa.. .nytkin ihan kovaaaa

    • Kirjoita minulle, niin voidaan miettiä keskenään mitä asialle vois tehdä. Ymmärrän erityisen hyvin tuollaista tilannetta, kun itsellä samanlaisia vaivoja. Pitemmänpäälle se ei ole terveellistä, kun siitä ei voi oikein puhuakaan kellekään.

    • yxomaishoitaja

      joo se on ikävä juttu... samat kokemukset ja taitaapi olla 8 vuotta takana pakkoselibaattia. Myöskin Oulun seudulla 40 mies. Ihan hirvittävää kun itse on aina halukas.

      • yxomaishoitaja

        niin voit toki "mama22" ottaa yhteyttä jos haluat... nimimerkin jälkeen (at) luukku.com. Pelkkä ajatustenvaihtokin olisi tervetullutta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe