http://1funny.com/wp-content/uploads/2010/09/cute-owl.jpg
Lämpöä päivääsi.
Pirteää pakkaspäivää! :),
14
152
Vastaukset
- Tuohanon
niin kuin minä pipo päässä ;-).
Hyvää päivänjatkoa, ja lämminhenkisiä hetkiä päivääsi.- dodiidodii
siis hantsulla pipo päässä ja naamamerkki.juu.
- Tuohanon
dodiidodii kirjoitti:
siis hantsulla pipo päässä ja naamamerkki.juu.
Hantsulla?
No kuitenkin tuo antenni pipossa, siitä minut tunnistaa, jos satun vastaan tulemaan ;) - ominsanoinsi
turpa kiinni *
- setoinensiellä
Tuohanon kirjoitti:
Hantsulla?
No kuitenkin tuo antenni pipossa, siitä minut tunnistaa, jos satun vastaan tulemaan ;)Huomenta! Oletkohan mm.
Pipo päässä oli pakkanen tai kesähelle? - Tuohanon
setoinensiellä kirjoitti:
Huomenta! Oletkohan mm.
Pipo päässä oli pakkanen tai kesähelle?Enpä sattumoisin ole mm. Petyitkö?
No oikeesti ei mulla edes ole pipoa, sillä en viitsi naurattaa ihmisiä kuoliaaksi pipo päisenä, mutta kokeillu olen ja tuommonen olen se pipo päässä. - jaedelleenetsii
Tuohanon kirjoitti:
Enpä sattumoisin ole mm. Petyitkö?
No oikeesti ei mulla edes ole pipoa, sillä en viitsi naurattaa ihmisiä kuoliaaksi pipo päisenä, mutta kokeillu olen ja tuommonen olen se pipo päässä.No vähän joo. Ajattelin viimein löytäneeni aiemmin kohtaamani pipopään. Pelastin itse kerran pökertyneen pöllön keskeltä 8-tietä. Varma kuolema rekkojen alle olis tullut. Ja kaikki vaan ajoi ohi... Pöllöt siis sitä kautta lähellä sydäntäni.
- MitäOikeinSekoilet
dodiidodii kirjoitti:
siis hantsulla pipo päässä ja naamamerkki.juu.
tässä ketjussa? Mene hoitoon yksinpuhelija.
- hihihihihihi
Ihana Onni hahahahahhahahahahah:D
- söpöhänse
Niin tuo :) Sulla oli kerran se kännykässä taustakuvana jos oikein muistan
- ex-morkkis
ei se auto lähtenyt
- umpijäässä
Kuinka ihmeessä saa tällaisesta pakkaspäivästä pirteän...kysyn vaan :)...pöllökuva kyllä piristää
- pakkasen_puraisema
Onni! Tunnistan nuo silmät.... <3
- Pipot
päähän pakkasella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381
