Kyllikin siskot auttavat

Mies042

32

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pekko1234567890

      Siis Nyrkki-Kyllikit auttavat pimeällä puutteessa olevia mamuporukoita, ettei enää raiskattaisi ketään? Montako hoidatte yhdessä yössä?

    • Loistavaa-kyllikit

      Hyvä idea. Kun antaa vapaaehtoisesti niin raiskaukset loppuu kuin seinään.

      • höhöhöh

        Luulin ensin, että Kyllikki Saaren suku haluaa pelastaa suomalaisnaiset raiskauksilta.


    • Kyllikit_Kölniin_kanssa

      Ikävää ettei kölnissä ollut Kyllikkejä rauhoittamassa tilannetta
      uutena vuotena.
      Olisi saksalaiset välttyneet monelta pahalta.

      • Hahaha... Tosi on...


    • mites_on

      Eivät kai Kyllikit polje alan hintoja?

    • Tytön_aivot_narikassa

      Johan tuosta kuvasta näkee heti, että Niina Ruuska elää kaukana reaalimaailman totuuksista. ...Mutta kun tulee pari kertaa joukkoraiskatuksi, ehkä silloin ajatusmaailma kirkastuu, jos ei sattumoisin juuri ole halunnutkin tulla joukkoraiskatuksi. Mene ja tiedä.

    • hulluudenhulluus

      Kyllä suvakkeja on raiskattu, se yksikin vantaalainen, ilmeisesti sekosikin siitä, umpisuvakki raiskattiin tällaisella hyväntekeväisyyskeikalla. Mutta ne ei ilmoita niistä, vähän kuin joku uskontokuntaan kuuluminen, lestaraiskaus tai kulttiraiskaus, kuuluu niinkuin asiaan.

    • KierräSuvakkiKaukaa

      Muista kun joku raiskaa - varmista, että ei ole suvakki.

      • Siis... Suvakithan ne ansaitsee tulla raiskatuiksi... Koska hehän sitä haluavat, eiksje?


    • hävetkää.vajakit

      Siis oikeesti... Ihan hyvähän se on, että monenlaiset ihmiset lähtevät liikkeelle ja yhdistävät voimansa. En ole koskaan tällä palstalla käyttänyt sitä vajaaksi-sanaa, mutta nyt on ihan pakko. Täytyy ihmisten, jotka ovat tähän noita idioottikommentteja kirjoittaneet, olla ihan oikeita VAJAKKEJA. TE OLETTE TÖRKYISIÄ NAISVIHAAJIA!

      • naisviharasistit

        Kaikkihan kriittiset ovat naisvihaajia, halla-ahosta lähtien. Hänelläkin on kymmeniä blogeja, jossa hän on naistoimittajien, - tutkijoiden, -polittikkojen ja esim, sosiaalialan naisten kimpussa halveksivia puhuen.

        Sitten on nämä kriittiset , jotka yökauden kirjoittelevat netissä, ei ole aikaa edes haeskella naista tai vihaavat exiään, kun on jäänyt elatusmaksut maksettavaksi eikä aikaa edes tavata lapsiaan heillä "tärkeältä kirjoittelultaan. "

        Niin naisvihamielisiä on nämä rasistien kirjoitukset, alkaen naisten ulkonäöstä raiskaustoivomuksiin ja kaikenlaiseen halveksivaan sävyyn kirjoittelusta. Raiskaamisajatukset näille miehille on se sukupuolielämä, talouspaperi kädessä kirjoittelevat aamuyön tunnit raiskauksista.


      • Olet_SAIRAS
        naisviharasistit kirjoitti:

        Kaikkihan kriittiset ovat naisvihaajia, halla-ahosta lähtien. Hänelläkin on kymmeniä blogeja, jossa hän on naistoimittajien, - tutkijoiden, -polittikkojen ja esim, sosiaalialan naisten kimpussa halveksivia puhuen.

        Sitten on nämä kriittiset , jotka yökauden kirjoittelevat netissä, ei ole aikaa edes haeskella naista tai vihaavat exiään, kun on jäänyt elatusmaksut maksettavaksi eikä aikaa edes tavata lapsiaan heillä "tärkeältä kirjoittelultaan. "

        Niin naisvihamielisiä on nämä rasistien kirjoitukset, alkaen naisten ulkonäöstä raiskaustoivomuksiin ja kaikenlaiseen halveksivaan sävyyn kirjoittelusta. Raiskaamisajatukset näille miehille on se sukupuolielämä, talouspaperi kädessä kirjoittelevat aamuyön tunnit raiskauksista.

        "Kaikkihan kriittiset ovat naisvihaajia, halla-ahosta lähtien. Hänelläkin on kymmeniä blogeja, jossa hän on naistoimittajien, - tutkijoiden, -polittikkojen ja esim, sosiaalialan naisten kimpussa halveksivia puhuen."

        Et sevästikään kykene tajumaan, kuinka alhaisella tasolla järjenjuoksusi kulkee. Väität Halla-Ahon vihaavan naisia, vaikka hänen tavoitteensa on raiskausten vähentäminen ja naisten vapauden turvaaminen siten, että nämä saavat itse päättää kenen kanssa seksiä harrastavat.

        ET TODELLAKAAN OLE TERVE.


      • uranloppu
        Olet_SAIRAS kirjoitti:

        "Kaikkihan kriittiset ovat naisvihaajia, halla-ahosta lähtien. Hänelläkin on kymmeniä blogeja, jossa hän on naistoimittajien, - tutkijoiden, -polittikkojen ja esim, sosiaalialan naisten kimpussa halveksivia puhuen."

        Et sevästikään kykene tajumaan, kuinka alhaisella tasolla järjenjuoksusi kulkee. Väität Halla-Ahon vihaavan naisia, vaikka hänen tavoitteensa on raiskausten vähentäminen ja naisten vapauden turvaaminen siten, että nämä saavat itse päättää kenen kanssa seksiä harrastavat.

        ET TODELLAKAAN OLE TERVE.

        Ei terve mies toivo ketään raiskattavaksi. Ja hänen tasollaan ja koulutuksellaan pitäisi jo pystyä keskustelemaan ikäänkuin fiksummin kuin sinä ja minä. Sinä et edes ymmärrä, mitä kirjoitin. Häntä, vähän "turhaa tohtoria" kiukuttavat naiset, jotka ovat menestyneet. Hänhän oli työtön ennenkuin onnistui pääsemään kansanedustajaksi.

        Halla-aholle olisi suuri pettymys, jos raiskaukset loppuisivat. Se olisi hänen poliittisen uransa loppu, koska häntä ei kiinnosta mikään muu, tokko edes ymmärtää esim, sote-asioista jne. tavallisen ihmisen elämään kuuluvista asioista mitään.


      • V...u.mitä.ääliöitä
        Olet_SAIRAS kirjoitti:

        "Kaikkihan kriittiset ovat naisvihaajia, halla-ahosta lähtien. Hänelläkin on kymmeniä blogeja, jossa hän on naistoimittajien, - tutkijoiden, -polittikkojen ja esim, sosiaalialan naisten kimpussa halveksivia puhuen."

        Et sevästikään kykene tajumaan, kuinka alhaisella tasolla järjenjuoksusi kulkee. Väität Halla-Ahon vihaavan naisia, vaikka hänen tavoitteensa on raiskausten vähentäminen ja naisten vapauden turvaaminen siten, että nämä saavat itse päättää kenen kanssa seksiä harrastavat.

        ET TODELLAKAAN OLE TERVE.

        Tämä ääliolauma kiljuisi RIEMUSTA, jos Kyllikin Siskot joutuisivat väkivallan kohteeksi. Liekö Joensuussa jo järjestäytymässä valematuja raiskaamaan Kyllikin Siskoja?

        Hehän ovat samalla asialla kuin nämä Odin-tyypitkin, niin olen ymmärtänyt. Turvaamassa kaupunkilaisten elämää?


      • Kriittinen.ei-rasisti
        uranloppu kirjoitti:

        Ei terve mies toivo ketään raiskattavaksi. Ja hänen tasollaan ja koulutuksellaan pitäisi jo pystyä keskustelemaan ikäänkuin fiksummin kuin sinä ja minä. Sinä et edes ymmärrä, mitä kirjoitin. Häntä, vähän "turhaa tohtoria" kiukuttavat naiset, jotka ovat menestyneet. Hänhän oli työtön ennenkuin onnistui pääsemään kansanedustajaksi.

        Halla-aholle olisi suuri pettymys, jos raiskaukset loppuisivat. Se olisi hänen poliittisen uransa loppu, koska häntä ei kiinnosta mikään muu, tokko edes ymmärtää esim, sote-asioista jne. tavallisen ihmisen elämään kuuluvista asioista mitään.

        Halla-ahon seuraava pätkätyö on ihan sen varassa, että saa pidettyä esillä mamuraiskaajahysteriaa. Ei sitä vastakkainasettelua ja suvakkimyyttiä kukaan muu suomalainen enää tarvitse, koska me ollaan jo mamukriittisiä kaikki. Rasisteja ei olla kaikki, se on eri asia.


      • Heheheh

    • liikkuu.liukkailla.vapaa

      Muistu mieleen se vapaan liikkuvuuden tyttö joka järjesti romanian manneille yö sijan uunisaaresta(?) ja kiitokseksi mannet joukkoraiskasivat se heti ekana yönä.

    • OmituistaJaKummallista

      Nämä 'Kyllikit' hyväksyvät islamilaisen maailman naisen kohtelun?

      • Juu...


    • pahempi_juttu

      Eivät voi näin pakkasella laittaa minihametta ja jättää pikkareita pois.

    • logiikkaa

      Kääntäen, jos rasistien mielestä Kyllikit ovat antamassa, eikö samalla ajatuslogiikalla nämä soturit ole raiskaamassa? Olisi hyvin peloittavaa olla lihava vanhahko nainen lenkillä (suvakki, rasistien vihollinen) lenkillä, kun 9 - 10 leveäharteista pullistelevaa miestä tulisi uhossaan vastaan.

    • dfgdfgdfgfdgdfg

      Kyllä siinä Kyllikin siskoilla hymy hyytyy ja vitsit vähenee kun kesken partion tulee puskasta kymmenen tummaa "Kylli-setää" ja antaa vähän kylliä väkisin.

      • xD


    • näintässävarmaankäy

      Huutaako Kyllikit odinia apuun. Olishan se vähä paradoksaalista.

      • Alkaisivat tajuamaan mitä varten se Odin periaatteessa perustettiin...

        Nimi Odin on mielestäni jokseenkin vakuuttavampi kuin Kyllikki...


      • en.oikein.ymmärrä

        Eikö Kyllikit ja Odinit voisi ihan yhdessä hoitaa tätä turvallisuuspartiointia hoitaa. Nehän on samalla asialla.

        Mikä näitä NAISVIHAAJIA vaivaa?


      • isammaaliset
        idompsu kirjoitti:

        Alkaisivat tajuamaan mitä varten se Odin periaatteessa perustettiin...

        Nimi Odin on mielestäni jokseenkin vakuuttavampi kuin Kyllikki...

        Kyllikki on suomalainen kalevalainen nimi. Miksi isäm maaliset miehet tahtovat ulkomaista kieltä ja nimeä käyttää ?

        Ainiin, kansallinen vastarintaliike ei olekaan isam maallinen vaan yhdistäisi Suomen Ruotsiin.


      • isammaaliset kirjoitti:

        Kyllikki on suomalainen kalevalainen nimi. Miksi isäm maaliset miehet tahtovat ulkomaista kieltä ja nimeä käyttää ?

        Ainiin, kansallinen vastarintaliike ei olekaan isam maallinen vaan yhdistäisi Suomen Ruotsiin.

        Se vaan oli mielipide NIMESTÄ... =D

        Omaan makuuni Odin herättää hieman enemmän kiinnostusta ja kunnioitusta kuin Kyllikki...

        Kyllikin siskot herättää mieleen jonkun marjastajatädin kerhon...


      • Marjastavamerikapteeni
        idompsu kirjoitti:

        Se vaan oli mielipide NIMESTÄ... =D

        Omaan makuuni Odin herättää hieman enemmän kiinnostusta ja kunnioitusta kuin Kyllikki...

        Kyllikin siskot herättää mieleen jonkun marjastajatädin kerhon...

        Mitä pahaa on marjastajatädin kerhossa?


      • Marjastavamerikapteeni kirjoitti:

        Mitä pahaa on marjastajatädin kerhossa?

        Ei mitään, mutta... =D Mitä marjastajilla on maansa puolustajia vastaan?
        Eikö rauhallinen ja turvallinen marjastus kelpaa?

        Kenties Kyllikit haluavat jotain muutakin metsästä... ?


    • thug__disposal

      Ruma akka, perinteiseen sosiaalitanttaan eroa on hiusten pituus.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      186
      1850
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      112
      1016
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      97
      912
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    8. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      534
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe