http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016010720923985_uu.shtml
Jop joo, kesää juhannusta ja muita tapahtumia odotellessa.
Kiitos suvakit
36
155
Vastaukset
- myöhäistäpyllistää
http://www.iltalehti.fi/pakolaiskriisi/2016010720925039_cm.shtml
Niitä on päästetty tänne aivan liian paljon! - alistavatkristittyjä
http://mvlehti.net/2016/01/07/kolnin-joukkorikastusriehan-uhri-kuvailee-kokemuksiaan-he-kopeloivat-meita-kun-yritimme-paeta/
Tämä on Euroopan ja kristittyjen alistamista eikä mitään muuta!- kutokaavillasukkia
Kuinka noin SÄÄLITTÄVIÄ "miehiä" on ees olemassa?! No näköjään on!
Ja joku norissa on tulevaisuus käskee vielä noille lahjoittaa vaatteita, ettei niille tule kylmä kun raiskaa, varastaa, hakkaa ja alistaa jne. Uskomantotanta pask..aa.
- nuorissa_on_tulevaisuus
Kiitos hyvin käyttäytyneiden uussuomalaisten, mitään ei tapahtunut. Kaikki päästettiin vapaaksi, eikä tuhannesta juhlimaan kokoontuneesta yksikään tehnyt mitään mistä jollakin olisi valittamista.
Aina te tartutte epäilyihin ja kuvittelette, että jokaisen rikoksen takana olisi turvapaikanhakija. Näin ei suinkaan ole, vaan jos kyse on ulkomaalaisesta, niin lähes aina asialla on itäblokin mafia tai vastaava.
Tässä teille ihan jotain muuta ajateltavaa, hienoa toimintaa Suomelta!
http://formin.finland.fi/public/default.aspx?contentid=339853&contentlan=1&culture=fi-Fi- pidäunelmas
Pirä sä nyt se idiootti turpas jo kiinni, sun lässytystä ja unelmointia ei kukaan enää usko!
- hwriuyweuy
"eikä tuhannesta juhlimaan kokoontuneesta yksikään tehnyt mitään mistä jollakin olisi valittamista."
Mistäs sinä sen tiedät? - missäaivot
Osaaksä tollo ees lukea uutisia vai pitääkö sekin vääntää rautalangasta?
- AntiAhmedAhne
Kiitos Suomen poliisin mitään ei tapahtunut. Terrorismia suunnittelevat saatiin rautoihin ja Kölnin kaltaiselta naisten häpäisyltä vältyttiin (tällä kertaa).
- missäaivot
http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/poliisi-helsingin-asematunnelissa-uudenvuodenyona-jopa-1000-turvapaikanhakijaa-kymmenia-poistettiin-paikalta/5642466
Meneekö ees tästä uutisesta jakeluun, että ne oli turvapaikanhakijoita. - wotroiuetu
Jaa että mitään ei tapahtunut
http://www.kauppalehti.fi/uutiset/poliisi-myos-helsingin-uudenvuodenjuhlassa-ahdistelua/5eYUM3cL?ref=ampparit:7921&ext=ampparit
. - Jaritas
Sinun pitää olla kyllä erittäin pahoin mieleltäsi häiriintynyt, kun väännät asiat aina väärinpäin. Kuinka yleesäkkään tuollainen ihminen voi kulkea vapaana.
- Tornados
Minä nyt satuin olemaan töissä(vartija/järjestyksen valvoja) uudenvuoden aattona Helsingissä, ja uskon tietäväni pikkuisen paremmin asioista, kun sinä. Esimerkiksi Helsingin rautatieasemalla on tapahtanut useita seksuaalisia ahdisteluja uudenvuoden aattona. Pahimmillaan asemalla oli ariviolta toistatuhatta irakkilaista, eikä asemalaiturille tohtinu naisihmiset ilman vartijoitten saattamista edes mennä. Saapi nähdä koska poliisi tästä tiedottaa, ja mitä olen antanut itselleni kertoa, on Helsingissä tapahtunut raiskauksiakin uudenvuoden aattona, mutta poliisi ei tientenkään saa asiasta mitään tiedottaa. Eli sinä voit kyllä kauhavan asioista puhua jos niistä olet tietoinen, mutta älä puhu Helsingin asioista, kun niistä et mitään tiedä. Terv: entinen Kauhavalainen.
- AntiAhmedAhne
wotroiuetu kirjoitti:
Jaa että mitään ei tapahtunut
http://www.kauppalehti.fi/uutiset/poliisi-myos-helsingin-uudenvuodenjuhlassa-ahdistelua/5eYUM3cL?ref=ampparit:7921&ext=ampparit
.No niin, olin valitettavasti väärässä. Kölnin kaltaiseksi joukkohäpäisyksi ilmeisesti Helsingissä ei kuitenkaan tilanne kehkeytynyt?
- TheTruth
Siinä linkki suvakeille:
http://www.hs.fi/kaupunki/a1452138124738?jako=1133b3dd856a0387a10e07d0a27cf94e&ref=fb-share - Nuorissa-eitulevaisuutta
Tornados kirjoitti:
Minä nyt satuin olemaan töissä(vartija/järjestyksen valvoja) uudenvuoden aattona Helsingissä, ja uskon tietäväni pikkuisen paremmin asioista, kun sinä. Esimerkiksi Helsingin rautatieasemalla on tapahtanut useita seksuaalisia ahdisteluja uudenvuoden aattona. Pahimmillaan asemalla oli ariviolta toistatuhatta irakkilaista, eikä asemalaiturille tohtinu naisihmiset ilman vartijoitten saattamista edes mennä. Saapi nähdä koska poliisi tästä tiedottaa, ja mitä olen antanut itselleni kertoa, on Helsingissä tapahtunut raiskauksiakin uudenvuoden aattona, mutta poliisi ei tientenkään saa asiasta mitään tiedottaa. Eli sinä voit kyllä kauhavan asioista puhua jos niistä olet tietoinen, mutta älä puhu Helsingin asioista, kun niistä et mitään tiedä. Terv: entinen Kauhavalainen.
Sillä on vähän tai aika paljokin sitä vikaa, et luulee tietävänsä, mut oikeesti se ei tiedä/tajua mistään mitään.
- paskamäihä
TheTruth kirjoitti:
Siinä linkki suvakeille:
http://www.hs.fi/kaupunki/a1452138124738?jako=1133b3dd856a0387a10e07d0a27cf94e&ref=fb-shareOn tää niin surullista, tätähän tässä tilanteessa suomi toivoikin.
Valitettavasti enää ei ole paluuta samaan rauhalliseen lintukoto suomeen, koska osa noista apinoista jää suomeenkin lopunelämäksi ja lisääntyy ja tuo omaa sairasta kulttuuriaan lisää suomeen.
Suomalaiset varmasti aikojen saatossa luovuttaa ja muuttavat muualle, mihin ei ole otettu paljon näitä kulttuurin rikastuttajia. - Minä_myös
Tornados kirjoitti:
Olin siellä enkä nähnyt mitään tuollaista.
Aika paljon täällä puhutaan paskaa.
Sen verran minäkin tiedän Helsingistä ettei se ole muutakuin käsistä karannut rihkamahelvetti,hyvää siellä on pois vievät tiet ja rautatiet. - souyrty
Minä_myös kirjoitti:
Sen verran minäkin tiedän Helsingistä ettei se ole muutakuin käsistä karannut rihkamahelvetti,hyvää siellä on pois vievät tiet ja rautatiet.Ja sekös todistaa että mitään ei tapahtunut?
- toivoton-tapaus
Minä_myös kirjoitti:
Sen verran minäkin tiedän Helsingistä ettei se ole muutakuin käsistä karannut rihkamahelvetti,hyvää siellä on pois vievät tiet ja rautatiet.Ai sun mielestä myös sisäministeri ja muut puhuu paskaa, etkö muuta enää keksi puollustaaksees MAAHANTUNKEUTUJIA?
- TheTruth
Minä_myös kirjoitti:
Sen verran minäkin tiedän Helsingistä ettei se ole muutakuin käsistä karannut rihkamahelvetti,hyvää siellä on pois vievät tiet ja rautatiet.On nuo suvakit sitten kovakalloisia, vaikka jopa yle myöntää Helsingin matu häiriköinnin niin ei mee vaan jakeluun! Suvakit on suvakkeja vaikka voissa paistais.
- helsinginkauhavalainen
Tornados kirjoitti:
Kiitos hyvästä kommentista. Tuolla tavoin käyttäytyvien matujen ja mamujen takia täällä Helsingissä on tällä hetkellä erittäin turvatonta ja niin on kaikkialla Suomessa. Tuollainen käytös maahantulijoiden taholta ei millään tavalla edistä suomalaisten myönteistä suhtautumista heitä kohtaan. Heidän pitäisi nyt kyllä muuttaa käyttäytymistään Suomessa. Eikö heidän omasta piiristään löytyisi ketään täällä jo pidempään asunutta, joka alkaisi ohjata heitä oikeille käytöstavoille? TÄLLAINEN PELI EI VAAN KERTAKAIKKIAAN VETELE! Kiitos kommentista, terv. toinen entinen kauhavalainen
- mitävuosituo
http://yle.fi/uutiset/jopa_kolmannes_nykyisista_tyopaikoista_katoaa__katso_animaatio/8535270
Lisäksi tämä lama ja työpaikkojen katoaminen. Mä en oo koskaan ymmärtänyt, sitä suvakkien ajatusmaailmaa, että me tarvitaan työvoimaa. Ei tarvita. Meillä on vaan matujen takia lisää painetta valtion talouteen, mikä ei kestä sitä, mutta sille ei voi enää mitään, koska meillä valitettavasti on ollut aivottomia päättäjiä.
Hyvää uutta vuotta vaan suomen kansa.- laittaaaatteleen
Suosittelen lukemaan myös kommenttiosion. http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1452138417084.html
- MeilläOnOngelma
Ei se maahanmuuttotaustaisen työvoiman tarve ole suvakeilta lähtöisin, mutta hyödyntävät sitäkin mantraa kun se sattuu omaan ideologiaan sopimaan.
Se väitetty uhkaava työvoimapula on propagandaa taholta joka haluaa Suomeen halpatyövoimaa. Eli lähinnä EK:n ja muun eliitin suuntaan kallistuu tuo kansan sumutus. Ja hehän eivät uhraa ajatustakaan sen kummemmin kantasuomalaisten kun mamujenkaan hyvinvoinnin eteen. Toisin kun suvakit kuvittelevat.
Näillä kahdella asialla ei suoranaisesti ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Kunhan nyt vaan sattuvat intressit menemään hiukan päällekkäin. Ja voin vain kuvitella miten EK:ssa hykerrellään käsiään tämän päivän tilanteelle, ja kun on vielä saatu suvakitkin valjastettua ajamaan heidän henkilökohtaista etuaan. - paskamäihä
laittaaaatteleen kirjoitti:
Suosittelen lukemaan myös kommenttiosion. http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1452138417084.html
Pointti oli? Niin ei tänne edes mahtuisi enempää matuja koska treenatut Irakilais raiskaaja miehet ovat vieneet jo paikat!
- MeilläOnOngelma
paskamäihä kirjoitti:
Pointti oli? Niin ei tänne edes mahtuisi enempää matuja koska treenatut Irakilais raiskaaja miehet ovat vieneet jo paikat!
Eiköhän se pointti ollut tuossa linkissä se että nuoret miehet lähtevät joukolla eurooppaan paremman elämän perään ja jättävät perheensä ja lapsensa sodan armoille näkemään nälkää. Näin oleta, tai ainakin itse tuon tulkitsin.
- näinonasiat
MeilläOnOngelma kirjoitti:
Eiköhän se pointti ollut tuossa linkissä se että nuoret miehet lähtevät joukolla eurooppaan paremman elämän perään ja jättävät perheensä ja lapsensa sodan armoille näkemään nälkää. Näin oleta, tai ainakin itse tuon tulkitsin.
Niin mäkin aattelin, mut epäilin, et onko toi joku suvakin kompo.
- laittaaaatteleen
näinonasiat kirjoitti:
Niin mäkin aattelin, mut epäilin, et onko toi joku suvakin kompo.
Samoja Rasisteja olen kun kaikki muutkin.Samoin kun te linkkini tarkoitin.Ja vielä IS-lehdessä
- näinsehommamenee
laittaaaatteleen kirjoitti:
Samoja Rasisteja olen kun kaikki muutkin.Samoin kun te linkkini tarkoitin.Ja vielä IS-lehdessä
http://mvlehti.net/2016/01/07/lapset-naantyvat-nalkaan-syyriassa-irakilaissotilaat-valittavat-ruoasta-suomessa-video/
Samoin tajus uutisen myös MV, mutta ei sillä väliä oo suvakeille, koska ne on vaan tyytyväisiä, et täällä on treenattuja miehiä keille suvakit kelpaa! No niille nyt tunnetusti kelpaa vuohet ja kissatkin. - NilsHolgersson
Kummallinen ristiriita tuossa videonpätkässä. Kaksi laihaa lasta ja tanakka hyvänkuntoinen mies pulputtaa minuuttitolkulla. Hyväkuntoisia olivat nuo muutkin jotka marssivat plakaattia heilutellen. Syökö nuo jätkät noiden lasten eväät?
- eitasa-arvoa
NilsHolgersson kirjoitti:
Kummallinen ristiriita tuossa videonpätkässä. Kaksi laihaa lasta ja tanakka hyvänkuntoinen mies pulputtaa minuuttitolkulla. Hyväkuntoisia olivat nuo muutkin jotka marssivat plakaattia heilutellen. Syökö nuo jätkät noiden lasten eväät?
Näähän mamumiehet repi yhdessä maassa miehen kädestä ruoka avustukset, joita auttaja oli antamassa naisille ja lapsille. On siinä herrasmiehiä kerrakseen.
- 1ttäistapaus
Suomessa irakilaisia turvapaikanhakijoita saapui Helsinkiin uuden vuoden viettoon muualta Suomesta ja lisäksi kaupungin omista vastaanottokeskuksista. Rautatieaseman asematunnelissa oli iltayhdentoista aikaan jopa 1 000 irakilaista turvapaikanhakijaa, kertoo Helsingin poliisi. Poliisi uskoo estäneensä näyttävällä läsnäololla ennalta Kölnin kaltaisen tilanteen syntymisen Helsingissä.
- SormetsanooSoSoSo
Missä on etusormi...missä on etusormi...täällähän minä...
- Rasisti2016
MInä olen rasisti. Minulla on siihen oikeus. Suomessa on mahdollista ja oikeutettua olla eri mieltä asioista. Minä en suvaitse matuja Suomessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti20630422Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2493431Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos293421Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori932854Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s222442Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta251811Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös171507En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk61345Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.3131244Nurmijärven onnettomuus.
Ihan vain muistutuksena (onnettomuushan tapahtui yksityisellä tiellä) se, että nykyinen hallitus päätti 2023 leikata yks341181