Kiitos suvakit

OotteItsekkäitä

36

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myöhäistäpyllistää
    • alistavatkristittyjä
      • kutokaavillasukkia

        Kuinka noin SÄÄLITTÄVIÄ "miehiä" on ees olemassa?! No näköjään on!

        Ja joku norissa on tulevaisuus käskee vielä noille lahjoittaa vaatteita, ettei niille tule kylmä kun raiskaa, varastaa, hakkaa ja alistaa jne. Uskomantotanta pask..aa.


    • nuorissa_on_tulevaisuus

      Kiitos hyvin käyttäytyneiden uussuomalaisten, mitään ei tapahtunut. Kaikki päästettiin vapaaksi, eikä tuhannesta juhlimaan kokoontuneesta yksikään tehnyt mitään mistä jollakin olisi valittamista.

      Aina te tartutte epäilyihin ja kuvittelette, että jokaisen rikoksen takana olisi turvapaikanhakija. Näin ei suinkaan ole, vaan jos kyse on ulkomaalaisesta, niin lähes aina asialla on itäblokin mafia tai vastaava.

      Tässä teille ihan jotain muuta ajateltavaa, hienoa toimintaa Suomelta!
      http://formin.finland.fi/public/default.aspx?contentid=339853&contentlan=1&culture=fi-Fi

      • pidäunelmas

        Pirä sä nyt se idiootti turpas jo kiinni, sun lässytystä ja unelmointia ei kukaan enää usko!


      • hwriuyweuy

        "eikä tuhannesta juhlimaan kokoontuneesta yksikään tehnyt mitään mistä jollakin olisi valittamista."

        Mistäs sinä sen tiedät?


      • missäaivot

        Osaaksä tollo ees lukea uutisia vai pitääkö sekin vääntää rautalangasta?


      • AntiAhmedAhne

        Kiitos Suomen poliisin mitään ei tapahtunut. Terrorismia suunnittelevat saatiin rautoihin ja Kölnin kaltaiselta naisten häpäisyltä vältyttiin (tällä kertaa).


      • Jaritas

        Sinun pitää olla kyllä erittäin pahoin mieleltäsi häiriintynyt, kun väännät asiat aina väärinpäin. Kuinka yleesäkkään tuollainen ihminen voi kulkea vapaana.


      • Tornados

        Minä nyt satuin olemaan töissä(vartija/järjestyksen valvoja) uudenvuoden aattona Helsingissä, ja uskon tietäväni pikkuisen paremmin asioista, kun sinä. Esimerkiksi Helsingin rautatieasemalla on tapahtanut useita seksuaalisia ahdisteluja uudenvuoden aattona. Pahimmillaan asemalla oli ariviolta toistatuhatta irakkilaista, eikä asemalaiturille tohtinu naisihmiset ilman vartijoitten saattamista edes mennä. Saapi nähdä koska poliisi tästä tiedottaa, ja mitä olen antanut itselleni kertoa, on Helsingissä tapahtunut raiskauksiakin uudenvuoden aattona, mutta poliisi ei tientenkään saa asiasta mitään tiedottaa. Eli sinä voit kyllä kauhavan asioista puhua jos niistä olet tietoinen, mutta älä puhu Helsingin asioista, kun niistä et mitään tiedä. Terv: entinen Kauhavalainen.


      • AntiAhmedAhne

      • Nuorissa-eitulevaisuutta
        Tornados kirjoitti:

        Minä nyt satuin olemaan töissä(vartija/järjestyksen valvoja) uudenvuoden aattona Helsingissä, ja uskon tietäväni pikkuisen paremmin asioista, kun sinä. Esimerkiksi Helsingin rautatieasemalla on tapahtanut useita seksuaalisia ahdisteluja uudenvuoden aattona. Pahimmillaan asemalla oli ariviolta toistatuhatta irakkilaista, eikä asemalaiturille tohtinu naisihmiset ilman vartijoitten saattamista edes mennä. Saapi nähdä koska poliisi tästä tiedottaa, ja mitä olen antanut itselleni kertoa, on Helsingissä tapahtunut raiskauksiakin uudenvuoden aattona, mutta poliisi ei tientenkään saa asiasta mitään tiedottaa. Eli sinä voit kyllä kauhavan asioista puhua jos niistä olet tietoinen, mutta älä puhu Helsingin asioista, kun niistä et mitään tiedä. Terv: entinen Kauhavalainen.

        Sillä on vähän tai aika paljokin sitä vikaa, et luulee tietävänsä, mut oikeesti se ei tiedä/tajua mistään mitään.


      • paskamäihä
        TheTruth kirjoitti:

        Siinä linkki suvakeille:
        http://www.hs.fi/kaupunki/a1452138124738?jako=1133b3dd856a0387a10e07d0a27cf94e&ref=fb-share

        On tää niin surullista, tätähän tässä tilanteessa suomi toivoikin.
        Valitettavasti enää ei ole paluuta samaan rauhalliseen lintukoto suomeen, koska osa noista apinoista jää suomeenkin lopunelämäksi ja lisääntyy ja tuo omaa sairasta kulttuuriaan lisää suomeen.
        Suomalaiset varmasti aikojen saatossa luovuttaa ja muuttavat muualle, mihin ei ole otettu paljon näitä kulttuurin rikastuttajia.


      • Minä_myös
        Tornados kirjoitti:

        Minä nyt satuin olemaan töissä(vartija/järjestyksen valvoja) uudenvuoden aattona Helsingissä, ja uskon tietäväni pikkuisen paremmin asioista, kun sinä. Esimerkiksi Helsingin rautatieasemalla on tapahtanut useita seksuaalisia ahdisteluja uudenvuoden aattona. Pahimmillaan asemalla oli ariviolta toistatuhatta irakkilaista, eikä asemalaiturille tohtinu naisihmiset ilman vartijoitten saattamista edes mennä. Saapi nähdä koska poliisi tästä tiedottaa, ja mitä olen antanut itselleni kertoa, on Helsingissä tapahtunut raiskauksiakin uudenvuoden aattona, mutta poliisi ei tientenkään saa asiasta mitään tiedottaa. Eli sinä voit kyllä kauhavan asioista puhua jos niistä olet tietoinen, mutta älä puhu Helsingin asioista, kun niistä et mitään tiedä. Terv: entinen Kauhavalainen.

        Olin siellä enkä nähnyt mitään tuollaista.
        Aika paljon täällä puhutaan paskaa.
        Sen verran minäkin tiedän Helsingistä ettei se ole muutakuin käsistä karannut rihkamahelvetti,hyvää siellä on pois vievät tiet ja rautatiet.


      • souyrty
        Minä_myös kirjoitti:

        Olin siellä enkä nähnyt mitään tuollaista.
        Aika paljon täällä puhutaan paskaa.
        Sen verran minäkin tiedän Helsingistä ettei se ole muutakuin käsistä karannut rihkamahelvetti,hyvää siellä on pois vievät tiet ja rautatiet.

        Ja sekös todistaa että mitään ei tapahtunut?


      • toivoton-tapaus
        Minä_myös kirjoitti:

        Olin siellä enkä nähnyt mitään tuollaista.
        Aika paljon täällä puhutaan paskaa.
        Sen verran minäkin tiedän Helsingistä ettei se ole muutakuin käsistä karannut rihkamahelvetti,hyvää siellä on pois vievät tiet ja rautatiet.

        Ai sun mielestä myös sisäministeri ja muut puhuu paskaa, etkö muuta enää keksi puollustaaksees MAAHANTUNKEUTUJIA?


      • TheTruth
        Minä_myös kirjoitti:

        Olin siellä enkä nähnyt mitään tuollaista.
        Aika paljon täällä puhutaan paskaa.
        Sen verran minäkin tiedän Helsingistä ettei se ole muutakuin käsistä karannut rihkamahelvetti,hyvää siellä on pois vievät tiet ja rautatiet.

        On nuo suvakit sitten kovakalloisia, vaikka jopa yle myöntää Helsingin matu häiriköinnin niin ei mee vaan jakeluun! Suvakit on suvakkeja vaikka voissa paistais.


      • helsinginkauhavalainen
        Tornados kirjoitti:

        Minä nyt satuin olemaan töissä(vartija/järjestyksen valvoja) uudenvuoden aattona Helsingissä, ja uskon tietäväni pikkuisen paremmin asioista, kun sinä. Esimerkiksi Helsingin rautatieasemalla on tapahtanut useita seksuaalisia ahdisteluja uudenvuoden aattona. Pahimmillaan asemalla oli ariviolta toistatuhatta irakkilaista, eikä asemalaiturille tohtinu naisihmiset ilman vartijoitten saattamista edes mennä. Saapi nähdä koska poliisi tästä tiedottaa, ja mitä olen antanut itselleni kertoa, on Helsingissä tapahtunut raiskauksiakin uudenvuoden aattona, mutta poliisi ei tientenkään saa asiasta mitään tiedottaa. Eli sinä voit kyllä kauhavan asioista puhua jos niistä olet tietoinen, mutta älä puhu Helsingin asioista, kun niistä et mitään tiedä. Terv: entinen Kauhavalainen.

        Kiitos hyvästä kommentista. Tuolla tavoin käyttäytyvien matujen ja mamujen takia täällä Helsingissä on tällä hetkellä erittäin turvatonta ja niin on kaikkialla Suomessa. Tuollainen käytös maahantulijoiden taholta ei millään tavalla edistä suomalaisten myönteistä suhtautumista heitä kohtaan. Heidän pitäisi nyt kyllä muuttaa käyttäytymistään Suomessa. Eikö heidän omasta piiristään löytyisi ketään täällä jo pidempään asunutta, joka alkaisi ohjata heitä oikeille käytöstavoille? TÄLLAINEN PELI EI VAAN KERTAKAIKKIAAN VETELE! Kiitos kommentista, terv. toinen entinen kauhavalainen


    • mitävuosituo

      http://yle.fi/uutiset/jopa_kolmannes_nykyisista_tyopaikoista_katoaa__katso_animaatio/8535270

      Lisäksi tämä lama ja työpaikkojen katoaminen. Mä en oo koskaan ymmärtänyt, sitä suvakkien ajatusmaailmaa, että me tarvitaan työvoimaa. Ei tarvita. Meillä on vaan matujen takia lisää painetta valtion talouteen, mikä ei kestä sitä, mutta sille ei voi enää mitään, koska meillä valitettavasti on ollut aivottomia päättäjiä.

      Hyvää uutta vuotta vaan suomen kansa.

      • laittaaaatteleen

      • MeilläOnOngelma

        Ei se maahanmuuttotaustaisen työvoiman tarve ole suvakeilta lähtöisin, mutta hyödyntävät sitäkin mantraa kun se sattuu omaan ideologiaan sopimaan.

        Se väitetty uhkaava työvoimapula on propagandaa taholta joka haluaa Suomeen halpatyövoimaa. Eli lähinnä EK:n ja muun eliitin suuntaan kallistuu tuo kansan sumutus. Ja hehän eivät uhraa ajatustakaan sen kummemmin kantasuomalaisten kun mamujenkaan hyvinvoinnin eteen. Toisin kun suvakit kuvittelevat.

        Näillä kahdella asialla ei suoranaisesti ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Kunhan nyt vaan sattuvat intressit menemään hiukan päällekkäin. Ja voin vain kuvitella miten EK:ssa hykerrellään käsiään tämän päivän tilanteelle, ja kun on vielä saatu suvakitkin valjastettua ajamaan heidän henkilökohtaista etuaan.


      • paskamäihä
        laittaaaatteleen kirjoitti:

        Suosittelen lukemaan myös kommenttiosion. http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1452138417084.html

        Pointti oli? Niin ei tänne edes mahtuisi enempää matuja koska treenatut Irakilais raiskaaja miehet ovat vieneet jo paikat!


      • MeilläOnOngelma
        paskamäihä kirjoitti:

        Pointti oli? Niin ei tänne edes mahtuisi enempää matuja koska treenatut Irakilais raiskaaja miehet ovat vieneet jo paikat!

        Eiköhän se pointti ollut tuossa linkissä se että nuoret miehet lähtevät joukolla eurooppaan paremman elämän perään ja jättävät perheensä ja lapsensa sodan armoille näkemään nälkää. Näin oleta, tai ainakin itse tuon tulkitsin.


      • näinonasiat
        MeilläOnOngelma kirjoitti:

        Eiköhän se pointti ollut tuossa linkissä se että nuoret miehet lähtevät joukolla eurooppaan paremman elämän perään ja jättävät perheensä ja lapsensa sodan armoille näkemään nälkää. Näin oleta, tai ainakin itse tuon tulkitsin.

        Niin mäkin aattelin, mut epäilin, et onko toi joku suvakin kompo.


      • laittaaaatteleen
        näinonasiat kirjoitti:

        Niin mäkin aattelin, mut epäilin, et onko toi joku suvakin kompo.

        Samoja Rasisteja olen kun kaikki muutkin.Samoin kun te linkkini tarkoitin.Ja vielä IS-lehdessä


      • näinsehommamenee

      • NilsHolgersson

        Kummallinen ristiriita tuossa videonpätkässä. Kaksi laihaa lasta ja tanakka hyvänkuntoinen mies pulputtaa minuuttitolkulla. Hyväkuntoisia olivat nuo muutkin jotka marssivat plakaattia heilutellen. Syökö nuo jätkät noiden lasten eväät?


      • eitasa-arvoa
        NilsHolgersson kirjoitti:

        Kummallinen ristiriita tuossa videonpätkässä. Kaksi laihaa lasta ja tanakka hyvänkuntoinen mies pulputtaa minuuttitolkulla. Hyväkuntoisia olivat nuo muutkin jotka marssivat plakaattia heilutellen. Syökö nuo jätkät noiden lasten eväät?

        Näähän mamumiehet repi yhdessä maassa miehen kädestä ruoka avustukset, joita auttaja oli antamassa naisille ja lapsille. On siinä herrasmiehiä kerrakseen.


    • 1ttäistapaus

      Suomessa irakilaisia turvapaikanhakijoita saapui Helsinkiin uuden vuoden viettoon muualta Suomesta ja lisäksi kaupungin omista vastaanottokeskuksista. Rautatieaseman asematunnelissa oli iltayhdentoista aikaan jopa 1 000 irakilaista turvapaikanhakijaa, kertoo Helsingin poliisi. Poliisi uskoo estäneensä näyttävällä läsnäololla ennalta Kölnin kaltaisen tilanteen syntymisen Helsingissä.

      • Tällä kertaa...
        Kauanko pystyvät, on eri juttu...


    • SormetsanooSoSoSo

      Missä on etusormi...missä on etusormi...täällähän minä...

    • Rasisti2016

      MInä olen rasisti. Minulla on siihen oikeus. Suomessa on mahdollista ja oikeutettua olla eri mieltä asioista. Minä en suvaitse matuja Suomessa.

      • Asia kunnossa, toveri...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe