Olen asiakaspalvelijana ihastunut erääseen asiakkaaseen. Minusta varmasti huomaa ihastukseni kömpelyydestäni, oudoista jutuistani ja jäätyilystäni hänen läsnäollessaan. Hän kyllä juttelee ja hymyilee jne. mutta mistä tiedän ettei ole vain kohtelias ja hämmentynyt oudosta käytöksestäni :D ?
Olen saanut aiemmin ns. turpiini väärintulkintojeni takia, kun olen yrittänyt lähestyä olettaen ihastuksen olevan molemminpuolista ja siksi epäilen ja en uskalla tehdä ratkaisevaa siirtoa, vaikka kiinnostus on suuri. Ihmisillä kun on tapa heijastaa ja nähdä omat tunteensa muissa ihmisissä, niin en halua tulkita väärin. Lisäksi asiakaspalvelija-asiakas-aspekti tuo vielä tilanteeseen oman lisänsä, normien mukaanhan asiakaspalvelija ei saisi ottaa kontaktia asiakkaaseen kuin asiakaspalvelumielessä. En myöskään halua aiheuttaa hänelle epämiellyttävää tilannetta.
Kun asiakaspalvelija ihastuu asiakkaaseen
33
931
Vastaukset
- asiakaspalvelijamieheen
Olen asiakkaan roolissa itse ihastunut... Ollut jo pitkään , mutta en ole tehnyt mitään aloitetta koska on varattu nainen , enkä syksyllä saanut sen yhden lyhyen vahinkotapaamisen aikana oikein selville , että osoittiko hän hieman mielenkiintoa minua kohtaan vai mitä se oli... Pieni häivähdys mielenkiinnosta siinä minusta oli....
- hymyjälisää
Entäs sitten toisinpäin, asiakkaana olen ihastunut asiakaspalvelijaan. Kaikki muu onkin samalla tavalla kuin aloittajalla.
- Blörght
Sama juttu maanantaina, asiakkaana ollessa...
- haluaisinomia
Kunpa laittaisit kirjaimia omasta tilanteestasi. Naiselta miehellekö aloitus?
- ihanaoot
Omasta kokemuksesta voin sanoa, että kyllä huomasin juuri kyseiset oireet kun keskustelin erään henkilön kanssa. Hän ei ehkä tiennyt, että myös minulla on tunteita häntä kohtaan. Uskon että hän sen silloin huomasi.
- IhastunuMies
Itse olen ihastunut asiakaspalvelijaan, "lähikaupan"-myyjättäreen. Jos tulisin torjutuks, en kehtais enää mennä sinne ikinä :) Hymyillään kyllä kummatkin ja jäätyillään vuorotellen. On myös mua nuorempi varmaan jonkun verran, mut tietää mun iän, kun on mun henkkareita syynäilly monta kertaa, kun oon pakettei hakenu. Aina, kun käyn siellä kaupassa ja hän on siellä töissä, enkä hirveesti jäädy (sillon hävettää), niin mielen valtaa tajuton hyvänolontunne kotimatkaks ja pidemmäksikin aikaa.
- NOmitäsPoppe
Naisia on pilvin pimein, älä hermustule... herra "IhastunutMies", tai poika, mikä onkaan, joku Pippeli-Poppe kuitenkin hehhehe..
- kakkonenonykkönen
Rakkaus kiertää Suomen byrokratiarattaiston typerät lait, ja silloin kun siltä tuntuu, että NYT, niin kyllä minä ainakin asiakaspalvelijana tarttuisin naruihin, sanoi laki mitä sanoi. =)
Miul on ittel samanmoinen tilanne nyt, tosin olen itse se "asiakaspalveltava". Mieluummin olisin partnerisi vaikka koko loppuiän.
Itse olen toki suustani sanavalmis, jokseenkin olen ollut hämmentynyt ko. kaunistuksen läsnäollessa, joten en koe välttämättä velvollisuudekseni tehdä itse aloitetta. Me molemmat voimme sen tehdä, tai yhtä hyvin olla tekemättä.
Tässä vaiheessa olen kuitenkin vielä hyvin epävarma, ja varovainen, jotta en tekisi vääriä johtopäätöksiä, ja alkaisi tivaamaan puhelinnumeroita sun muita ja saadakin vaan litsari naamaan opetukseksi vielä kaiken kukkuraksi. xD
Olisi kiva tietää vähän enemmän, koska omalla tapauksessani tämä tilanne on hieman epätyypillinen. En oikein tiedä mitä pitäisi tehdä, mutta sen tiedän, että jos olisit hän, ja minä hänen ihastuksensa, niin en empisi sekuntiakaan, vaan juoksisin vaikka koko korttelin ympäri alasti tällä sekunnilla. Mutta, kun ei tiedä niin ei tiedä, ja en taida itse uskaltaa vihjailla mitään, koska pelkona on aina se, että nolaa itsensä. - Minänainen
On käynyt näin mulle ja se oli vielä molemmin puolista. Vaihdettiin numeroita.
Se soitti mulle :) se ihana mies ;)
Harmi että oltiin/ollaan kumpikin varattuja.
Tavattiin kerran pari.
Onneksi vaihdoin työpaikkaa.
Sitten aloin epäröimään sitä miten suhdetta voi jatkaa varattuna ja vielä että nähdään muutenkin niin kovin usein sattumalta aina jossain.
Sitten se mies vain katosi mystisesti. Mitään en ole hänestä kuullut moneen kuukauteen.
Nyt elämä jatkuu ilman häntä :) - tee_se
Jos kyseessä on normaali ja mukava ihminen, hän osaa ottaa vihjeesi tai tunnustuksesi vastaan ilman, että asiasta tulee ongelma vaikka hän ei tuntisi samoin. Elämä on kertaluontoista ja lyhyt, sen vuoksi kannattaa tarttua tilaisuuteen silloin, kun siltä tuntuu. Tyyli ratkaisee, eli likaiset ehdotukset ovat ikäviä, mutta suorasanainen tai suorasukainen, asiallinen vinkki tilanteesta voi olla jopa sitä, mitä toinen toivookin. Ei se loukkaa ketään vaan on useimmiten vähintään ilahduttavaa ja imartelevaa.
- Nuor1Na1nen
Voi että, minäkin ihastunut asiakaspalvelijaan, JM.
Mä ihastuun mun parturihin.
Niin onkohan se liioottelua käyrä parturis kerran viikos?- Miehellesuunnattuvastaus
Aloituksesta ei käynyt esiin kummalle sukupuolelle tarkoitettu, mutta vastataan nyt omasta näkökulmasta.
Aina on se vapaa-aika olemassa, jolloin voi yrittää jotain tutustumista, sitä ei voi työnantaja ainakaan kieltää, eikä ole olosuhteet ja sivulliset häiritsemässä. Yritä siis saada nimi selville ja laita viestiä puhelimeen tai someen josko lähtisi vaikka kahville tai syömään. Minusta se ei ole noloa, itse olisin erittäin mielissäni, jos ihastukseni ottaisi yhteyttä, ja vähintäänkin imarreltu, vaikka en olisikaan kiinnostunut.
Se on ihan normaalia yrittää tutustua toiseen osapuoleen - valitettavasti Suomessa miehillä on usein kumma tapa olettaa, että naiseen ei saa ottaa yhteyttä tai on joku luuseri. Päin vastoin, heteromies toimii ihan normaalisti, kun on ja osoittaa olevansa kiinnostunut naisesta, ei sitä kannata nolostella VAIKKA sitten kävisikin niin, ettei se nainen lähdekään tai on varattu. Se on vaan elämää ja ainakin koitit onneasi ja osoitit olevasi normaali mies :)- samaamieltä
Jos olet mies, ole Mies. Naiset arvostaa. Ylipäätään minusta näistä tunneasioista tehdään suomessa elämää suurempia ja nurinkurisia: täällä on jopa ok vihata avoimesti, mutta annas olla, jos kyse on ns. tavallista lämpimämmistä tunteista, asia on hirveä tabu. Ei kai kukaan voi oikeasti pahastua, jos toinen kertoo tykkäävänsä kovasti. Tiedän tyypin, joka oli silminnähden hirveän ihastunut minuun ja mietin jopa itse tilanteen puhaltamista poikki ottamalla asian puheeksi, mutta koskaan ikinä hän ei ole puhunut asiasta halaistua sanaa, vaikka tilanne on ohi ja olemme kavereita.
- enaloitasiksi
Tekisin aloitteen, mutta jos toinen ei tuntisikaan samoin, joutuisin vaihtamaan lähikauppaa.
- Miehellesuunnattuvastaus
Itse olen miettinyt joskus asiakkaana aloitteen tekemistä, koska olen ollut huomaavinani joitain kiinnostuksen ilmaisuja itseäni kohtaan ja olen itsekin ihastunut häneen. Olen tietysti miettinyt, että mitä jos vastaus olisikin ei, kestäisinkö sen vai pitäisikö vaihtaa kauppaa. Tulin siihen tulokseen, että en vaihtaisi kauppaa, mutta turhat kiertelyt loppuisivat kyllä siihen kaupassa eikä tulisi ylimääräisiä käyntejä siinä toivossa, että hänet näkisin.
Miksi pitäisi olla normaalista asiasta häpeissään eli mielenkiinnon osoittamisesta? Tietysti, jos tyyppi olisikin epäkypsä ja lähtisi levittelemään asiaa kollegoilleen, niin sitten pitäisi vaihtaa asiointipaikkaa, koska en haluaisi mitään naureskeluja kokea, vaikka tuskin kukaan päin naamaa tulisi sitä tekemään. Ajatus siitä olisi jo tarpeeksi epämiellyttävä.
- 324234324234324
Ilmeisen varakas mies ja liikkuu yleensä käteiselläkin paljon... jos tykkää, ei ole minkäänlaista vaaraa kai sitten, kun jos se mieskin pitää sinusta....
- odotanseuraavaa
kyllä pidän aspastani!
- Ghjd
Ihastuin myös aspaani
- YksiAsiakas
Jos olet eräs H alkuinen ihana nainen niin anna palaa, tunne on molemmin puolinen ;)
Kysy minulta tänään vaikka jotain pelikonsoleista ;)- sivusta
Eikös se ole asiakkaan tehtävä kysyä?
- YksiAsiakas
Huomasin H kun kivat nappulat alkoi kohota paitasi muodoksi eilen ;)
- please33
wenla hiero mun henk koht asettani
- ghgfhfx
Onko aloittaja vielä langoilla?
- asiakaspalvelua
Sitä tapahtuu. Aika normaalia että ihastuksen tunne syntyy. Työ työnä muut muina. Jos ei onnistu niin kannattaa vaihtaa duunipaikkaa niin sitten ei tuu eettisiä ongelmia. ;)
- Toteutui
Mä sain onneksi vaihdettua työpaikan, jippii! Ei ole ainakaan mitään enää
- jaahajoo
Mä en ois halunnu vaihtaa, ois ollu kiva nähdä vielä häntä
- Toteutui
Mun oli ihan pakko. Meidän välillä oli paljon vetovoimaa että ois käyny niin että olisin varmaan pyörtynyt sinne. Harmi vaan että vaikka tavattiin niin ei se edennyt mihinkään.
- aapee-
Odotan oikeaa tilaisuutta vaivihkaa tehdä jonkinlaista aloitetta. Samalla pyrin rohkaisemaan myös toista tekemään niin. Työaikana on kuitenkin usein kaikenlaisia "esteitä" pidemmän jutustelun tiellä, kuten asiakkaat, joita on palveltava :)
- piristävääihastumista
Miten olisi ihan vain vanhanaikainen lappu jonka annat hänelle? Sellaisen voisit tehdä valmiiksi ja sitten melko lyhyessäkin ajassa ojentaa hänelle.
- kerrokerro
Joko sait juteltua hänen kanssaan?
- jhgjgdj
Oletko itse nainen vai mies?
- senvoihuomata
Et sinä hänen mielestään välttämättä jäätyile. Niin miehet kuin naisetkin huomaavat monesti molemminpuolisen vetovoiman. Mies voi tietää ihastuksesi, joten älä jännitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022166- 991557
- 1211273
- 801265
- 1171226
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571034Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601014- 511007
- 36932
- 33804