Miten saa yhteyden? Onko katupartioita?
Onko Mikkelissä Soldiers of Odinin toimintaa?
66
496
Vastaukset
Jokos on piäs ajeltu muliks? Entäs onko muastohoosut ja leijonaketjut ostettuna? Ee puhettakkaa iliman niitä:D Sitte sinne o vielä tiukat piäsykokkeet. Älykkyystestissä suap suaha korkkeinttaa kymmene rosenttija oekkeeta vasttaaksija:D
- aqaq
Entäs LASTEN NUSSIJOITTEN ÄÖ !! Myös sinä olet se joka puoltaa Raiskaajia...HÄPEÄ PIKKUMUNA !!
- Perssavo
Tää sama persläpi yrittää taas saada ääntä palstoilla. Ehdotan että että kukaan ei reagoi tai vastaile tän persläven kirjoituiksiin.
- Jokaviikonloppu
Kyllä on, porukalla hakkasivat känniläisen ja veivät rahat.
- pena_piirimyyjä
saako mikkelistä ostaa amfeta-vitamiineja? pysyy arjalaine taistelutahto koholla paremmin
- Poikakavereita
Kutupartioita ?!
- VaippaMiehiä
Eikös tuossa joku kysellyt takaperin, että miten saa vaipat mahtumaan maastohousuihin...Olisko "odinin veljeksillä" sitten suolijunaa harrastettu jo niin paljon, että alkaa olla rektumi mukavan löysässä kunnossa...Eli siis on homojen kerhotoimintaa varmaan täälläkin. Eikä siinä mitään väärää toki ole, mutta pitääkö sitä nyt koko ajan mainostaa...sitä omaa suuntausta.
- Pedo..11
Sinähän se varsinainen Äitin nussija oletkin.........Pääsit sitten valkkaamaan "Leikkikentältä MORSIAMMEN"..........
- Katupartiot_kunniaan
Tarvetta olisi. Ja kiire myös, koska kevät tulee aika nopeaan. Keväällä saadaan nähdä mamujen hurjat raiskaukset, jos ei nyt toimita. Se on vielä pientä mitä syksynä nähtiin. Kevät ja kesä ovat vaikeaa aikaa Suomelle. Ilman katupartioita tapaukset jäävät selvittämättä, kun poliisilla ei riitä resurssit ja poliisilla on median paine pimittää kaikki mamuihin liittyvä rikollisuus. Ei muuta kuin jätkiä jonoon ja hommiin.
- Jonetapsa
Tässä 50-vuotias ukko. Ollaan kavereiden kanssa sovittu, että jos....jos. yksikin tulija tekee pahaa. aletaan partioimaan. Eikä olla perheenisiä kummempia. tukat on päässä kaikilla.
- Mikkelinmies2
ei tänne tarvita mitään kaljupäitä. Meitä on jo 50 miestä kokoontumassa kulkemaan katuja jos siihen on tarvetta. Tulijat... teidän pitää osata 0lla nätisti. Tietäkää se. Suomalainen pitää puolensa.
- Markooooo
Marko, kiitti vitusti. Mina abraham jymmarta sinu text hjyvi.
- Perheenisät
Mistään kaljupäistä, kaljanlitkijöistä ja sossupummeista ei ole kysymys, vaan normaaleista miehistä ja perheenisistä. Tuolla kestosuvakilla ei ole koskaan mitään järkeviä argumentteja, vaan kaikki on tuollaista typerää herjaa.
- Höpölänsanomat
Yön partioi ja mekkaloi kadulla ja aamulla seiskaks töihin. Ja minä olen UKK
- fuckingnormal
Höpölänsanomat kirjoitti:
Yön partioi ja mekkaloi kadulla ja aamulla seiskaks töihin. Ja minä olen UKK
Normaalit on kaljupäitä, juovat normaalisti kaljaa saavat normaalisti rahansa liitosta tai sossusta koska kapitalisti on siirtänyt työt kiinaan tai tuonut mamut tekemään työt puoleen hintaan.
- Normaali1234567
Ei tuo ole normaalia. Ihan vaan tiedoksi, jos on päässyt unohtumaan. Kyllä hävettäis, jos oma mies tallustella pitkin katuja pilottitakki päällä.
- Raiskaajien_kevät
Katupartioilla on kiire. Kölnin poliisi on voimaton mamuraiskaajien edessä. Mitä sitten on Suomen poliisi? Turvallisuus tulee olemaan nollassa, jos ei poliisi saa useampaa miestä kaduille. Kansalaisten järjestämät katupartiot on hyvä juttu. Lisää vain ja mamuraiskaajille luu kurkkuun. Kevät on tulossa, miettikää sitä.
- NiittiPistooli
Sinäkö tämäntyyppisen katupartioinnin organiseeraat? Taidat olla ihan oman elämäsi järjestysmies jos sitäkään.
- Kevväämmällä
Meinaatko mennä partioimaan kun kelit lämpenee ? Eihä sitä näin pakkasella viiti vai ?
Mukavampihan se sisällä lämpimässä on kirjoitella mahtipontisia lauseita... - vehkeetvaltiolle
NiittiPistooli kirjoitti:
Sinäkö tämäntyyppisen katupartioinnin organiseeraat? Taidat olla ihan oman elämäsi järjestysmies jos sitäkään.
Jokainen teroittaa nyt puukot ja pistimet kotona sekä opettelee niitten käyttöä että on valmiina kun tulee tosipaikka. Raiskaajaa piikillä silmään ja puukolla kiveksiin niin alkaa oppimaan.
- NiittiPistooli
vehkeetvaltiolle kirjoitti:
Jokainen teroittaa nyt puukot ja pistimet kotona sekä opettelee niitten käyttöä että on valmiina kun tulee tosipaikka. Raiskaajaa piikillä silmään ja puukolla kiveksiin niin alkaa oppimaan.
Kalustoa osataan kyllä käyttää. Pidä vaan huolta omista silmistäs ja siitä toisesta kiveksestäs.
- Elekeehöpöttee
Ei tarvihte polissi lissee vahittavia. Lehessä luk. Käykee rauhassa makkoomaa.
No niimpä justtiisa! Kaekki järki-immeiset Tarja Halosesta alakkaen on tuominnu jyrkästi niihen katupartioehen perustamisen!
- Partiot_tulee
Ennustan, että tänä vuonna vastaavia porukoita perustetaan useisiin uusiin kaupunkeihin. Ne syntyvät yhteisestä tarpeesta, kun mamukusetus on saanut kansan vihaiseksi. Katupartiot ehkäisevät mamujen rikollisuutta.
- Ei_ikinä_enää
Voi jeesusperkele, nämä pelastajat kun saa pahantekijän verekseltään kiinni. Ja mistä ne saa? Batman oli nopeasti joka paikassa, paska-aivot eivät ole. Sarjakuvatasolle on poikien ajatusmaailma jäänyt. Verukkeilla maalailevat urheuskuvia itsestään. On siinä turhautunutta sakkia. Oisitte käyny koulunne, mutta ei. Ei huvittanu, ei kyenny, ei jaksanu herätä kouluun.
- Ennustaja_eukko
Ennustan että joutava mussutus ei lopu pitkään aikaan. Selvännäkijäkyvylläni näen pitkän listan lietsojista..partiot..patriot..nyt en kyllä näe selvästi sano Kekkonenkin aikoinaan. Roistoja sano Ehrnrooth. Onneksi sananvapaus.
- kimmo7791
On Mikkelissä esim fasen kautta Kimmo ranta saat yhteyden
- Varris
Joo, mielenterveystoimiston oven edestä hänet tapaa varmimmin. Tuntomerkkeivä valju katse, haisevat vaatteet ja maastohousut.
- suvvaettaahhammyö
Varris kirjoitti:
Joo, mielenterveystoimiston oven edestä hänet tapaa varmimmin. Tuntomerkkeivä valju katse, haisevat vaatteet ja maastohousut.
Saempa tuassiisa imelät uamunaarut!!:D:D
- joel77
On kuuleman
- kyösti77861
On Mikkelissä s.o.o. Karkkeja täys koko poppoo muun piri vellu johtoo koko hommaa
- jaakkoooooo
Olen keski-ikäinen mikkeliläinen neljän lapsen isä. Asun omakotitalossa perheeni kanssa, olen hyvässä työssä ja en mielipiteiltäni ole oikeistolainen, vaan enemmänkin vasemmistoa.
Tämä monikulttuurinen pakkotyö alkaa kuitenkin riittämään. Olen valmis partioimaan Mikkelin katuja, mikäli raiskaamista paikallisia kohtaan esiintyy.- Quis
Jaakkoo, vetästään yhdessä jotain kiimamisua. Toinen ainakin saa liukasta tunnelia.
- Tunnensinut
Sossun vähäpoikia. Minä maksan sinun kaljat ja makkarat !!!!!
- Sinutkin_tunnetaan
Tunnensinut kirjoitti:
taustasi ja tapasi, Pia Rask. Tuomio niiden mukaan. Huonosti siinä käy.
- Quis
Tunnensinut kirjoitti:
Vai maksat. Minulla on punkkua ja valkkaria. Porsaan sisäfilettä ja lohta. Iiiihan itse ansaittu, maksettu ja nautittu. Olen maksanut sinun ylläpitoasi jo vaippaiästäsi.
- Kjehkjeh
Quis kirjoitti:
Vai maksat. Minulla on punkkua ja valkkaria. Porsaan sisäfilettä ja lohta. Iiiihan itse ansaittu, maksettu ja nautittu. Olen maksanut sinun ylläpitoasi jo vaippaiästäsi.
Hmm...erikoista...hmm...missä kohtaa porsaassa onkaan lohta...???
Menikö hiukan munilleen...?...? - Buhahahahaaa
Kjehkjeh kirjoitti:
Hmm...erikoista...hmm...missä kohtaa porsaassa onkaan lohta...???
Menikö hiukan munilleen...?...?Nyt on Kjehkjeh-suvakilla tainnut olla liian rajut tötsyt, kun ei lukemaansa ymmärrä. "Porsaan sisäfilettä JA lohta" Miten tuosta saa sellaisen käsityksen, että porsaassa olisi lohta!? Joko suomen kielen taito on olematonta, tai sitten on tosiaan vedetty muutakin, kuin pulkkaa..
- MelkoisiaIsäOotte
Jännästi on huoli noussut perheen isillä, vaikka jo vuosia 30 nisti miehet ovat vikitelleet stellassa, näitä nuoria tyttöjä ja tarjonneet ilmaisia maistiaisia, annas olla kun pakolaisia on ilmaantunut niin silloin on suuremmista asioista kyse.
- Siinämenisekin
Se on ainakin hiton varma et pesunkestävä rotta ja vasikka yrittää järjestäytyä mikkelissä joko eläimeen tai sitte tää koko homma on pelkkää vasikoinin supportoimista.... saatana säälittävää paskaa ja pataan tulee persereikä homo.
- Matuperkele
Soldiers of Odin toimii Mikkelissä. Vuoden positiivisin uutinen. Toivottavasti syntyy kaikkiin kaupunkeihin ja pitäjiin ko. ryhmät.
- einaroinen
On kai hyvä, että peräkamarin pojille on toimintaa. Kai,
Jos siinä päissään livahtaa sormi toisen pojan anukseen, ei se vielä tee homoksi. Kai.
Siellä on mukava poikien kanssa kylkimyyryssä uhota.- Huomo
So zo, ei kait nyt muutamasta kerrasta homoksi muutu.
- geinaroinen
Eipähän tuosta kenellekään mitään haittaa ole?! Toisin on esimerkiksi tässä tapauksessa, jossa irakilainen turvapaikanhakija raiskasi 10-vuotiaan pikkupojan, koska oli "seksuaalinen hätätila". Irakilaisella vaimo ja lapset luonnollisesti Irakissa.
http://www.dailymail.co.uk/news/article-3434708/Iraqi-migrant-raped-10-year-old-boy-swimming-pool-Vienna-told-police-sexual-emergency-hadn-t-sex-months.html
Ruotsissakin turvapaikanhakijat raiskailleet. Tällä kertaa uhrina turvapaikanhakijapoika.
http://mobil.dn.se/nyheter/sverige/valdtakter-mot-asylsokande-pojkar-oroar/ - päätteleitse
"Suomessa on tämän vuoden yhdeksän ensimmäisen kuukauden aikana tullut poliisin tietoon 760 raiskausta. Niistä noin kymmenessä tapauksessa epäiltynä on turvapaikanhakija." Länsi-Suomi 4.12.2015. Tästä voi itse kukin päätellä ja käyttää omaa järkeään.
- silmätaukijo
päätteleitse kirjoitti:
"Suomessa on tämän vuoden yhdeksän ensimmäisen kuukauden aikana tullut poliisin tietoon 760 raiskausta. Niistä noin kymmenessä tapauksessa epäiltynä on turvapaikanhakija." Länsi-Suomi 4.12.2015. Tästä voi itse kukin päätellä ja käyttää omaa järkeään.
Turvapaikanhakija-status ruvettiin kirjaamaan rikostilastoihin vasta viime vuoden marraskuussa. Eli tuo hurja uutinen on kuukauden ajan raiskausepäilyt, eli ei sisällä raiskausyrityksiä, eikä seksuaalisia ahdisteluita ja vain kuukauden ajalta. Nuokin ikävät luvut saataisiin kokonaan poistettua, kun annettaisin hakijoille suoraan oleskelulupa, tai oikeastaan suoraan Suomen kansalaisuus, niin voitaisiin sanoa, että suomalainen raiskasi taas. Kummallista on silti, ettei hädänalaisilla pysy nakki housuissa, kun ovat kuitenkin turvaa täältä hakemassa.
Eikä Suomessa ole ennen ollut tällaista joukkoahdistelukulttuuria, mitä on nyt joutunut suomalaiset naiset ja lapset todistamaan, ja se on ikävä fakta se.
Mikä tuossa on niin hirveää, jos jotkut haluaa harrastaa rauhallista hyötyliikuntaa kävelemällä porukassa!? Katupartiot eivät ole tehneet mitään rikollista, toisin kuin matupartiot!!!
- qwrrty
On. Facesta löytyy supportryhmä.
- Hähmitenon
Uutisissa oli että pääkaupunkiseudulla raiskauksista menee mamujen piikkiin puolet. Sitäkö tässä odotellaan meillekin?
- Tomppa_vaan
Ja miten ooppelipojat voi raiskauksiin vaikuttaa. Ei mitenkään. Kuten eivät mihinkään muuhunkaan.
Oikein tom of finlandeja oloasuissaan.
- ghvccc
On kääpiöiden ryhmä.
- mulkikelllkin
Kikkelinvenyttäjät kuulk
Rasistimaalaisina ootte syntyneet maahan kikkelin.
Kuolette maassaaas milkkelin... - trollittaasvauhdissa
Älä ruoki trollia.....
- Kevätkoittaataas
Nyt tolkkua touhuihin.
Olen valmis katupartiointiin mutta sen pitää tapahtua kaikkia kansalaisia turvaten eikä ketään halveksuen. Myös yhteisesti sovittuja lakeja kunnioittaen, mutta rikoksia ehkäisten.
Haluan että lapseni ja vaimoni voivat kulkea turvallisesti myös iltaisin.
MKAllen@poista(gmx).poista(com) - Odin-Shit
Joskus oli mikkelissä natsiongelmaa, kunnes mustalaiset tappo pääjehun. Muut Skinimulkut pakeni kaupungista ja pikku alamaiset meni pelaan pleikkaria. Hyvä komiat kaaleet!
- einaroinen
Imatralla nämä "sotilaat" kännissä hakkasivat kantasuomalaisen miehen nakkikioskin luona. Miten tämä poikkeaa ihan tavallisesta suomalaisesta viikonloppukännäilystä? No ei mitenkään.
Menkää nyt lapsukaiset kotiin. Opetelkaa kirjoittamaan suomea. Mamma laittaa makaronilaatikkoa ja panee ketsuppia päälle. Siitä se paha olo helpottaa.
Jatkoksi vaihtoehtoja: menkää töihin, Suomessa on kova työvoimapula. Menkää koulutukseen, jos jäi koulut vaiheeseen. Lähihoitajista on kova puute. Mummoja kääntäessä ei jaksa miettiä katupartiointia. Vaippoja kun päivän vaihtelee, tyytyy illalla ihan telkkariin ja pitsaan.
Olette te kyllä tosi urpoja. Säälittäviä.- meinaroinen
Onneksi palstan pääurpo tuli taas nolaamaan itsensä. Tuollaista urpoa ei tosin kukaan viitsi edes sääliäkään. Luulee taas tietävänsä jostain jotain, mutta ei oikeastaan tiedä mistään mitään. Einaroinen on aivan yhtä ennakkoluuloinen esim. odineista, kuin oikeat rasistit ovat kaikista ulkomaalaisista. Olet aivan yhtä onneton, kuin halveksumasi rasistit.
- pasotur
http://mvlehti.net/2016/03/16/soldiers-of-odinin-jasen-keksi-paastaan-eilisen-sankaritarinan/
Valheeksi paljastui tämäkin... - pasotur
http://yle.fi/uutiset/soldiers_of_odinin_johdon_salaiset_facebook-viestit_aseita_natsitunnuksia_kytkos_mv-lehteen/8747297?origin=rss
natsitunnuksia, aseita ja kytkös mv-lehteen... sillälailla pojat!!! - amisboy420
vitu juntit, pistän teijät nippuu ja sillee
- Anonyymi
ei marssittu 6.12.?? kuka on presidentinä nyt?
- Anonyymi
Stubi...
- Anonyymi
Presidentti on Ilja Janitskin. Jokaisen Odinin soturit velvoittaa totuus, kuten teki myös presidentti Iljaa.
- Anonyymi
onko ekiksellä vielä odineita?
- Anonyymi
On. Kaikki muuttaneet Turkuun.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik174873MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022511Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5781871- 101784
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1131594Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671207Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331148Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31008Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641007Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000