Tänään huomasin että meidän 04 vuosimallin (c5 korimalli) 2,4 a6 farmari ei puhaltanu lämmintä ilmaa laisinkaan. Ajoin lähimpään kaupunkiin 20km ja takas eli yhteensä 40km.
Olin superjäässä kun tulin kotio. Hyvä että oli tunto varpaissa ja sormissa tallella. Yhtään ei auto lämmennyt eli onko jollain samoja kokemuksia/ ideoita mistä johtuupi?
Audi ei puhalla lämmintä ilmaa
6
5187
Vastaukset
- 14ja
Sulla on automaatti-ilmastointi säädetty liian kylmälle.
- BratwurstitPaaliinSäätiö
Sul on Bratwursti, joka on suunniteltu lämpöisiin olosuhteisiin. Voittaa tosin aina TM:n testit, mutta siinä kaikki.......
- teknikalamäes
Ilmakuplaa jäähdytysneste järjestelmäs vai elektroniikka vikaa?
- dasromuVW
Onko öljyä koneessa?
Tiisseli ilman vebaa ei lämpiä ikinä - kokemustaon
Voi olla termostaatti rikki, jolloin lämmöt ei näillä pakkasilla nouse, vaikka ajaisit 100km.
Jos mittaristosta kuitenkin näkyy, että moottorin lämmöt on suht normaalissa, on vika lämmityslaitteen kennossa. Millaiset jäähdytinnesteet autossa on? Ts.voiko jäähdytinnesteet olla niin laimeita, että lämppärin kennossa neste on jäässä.
Onko jäähdytinnestettä riittävästi?
Nesteen vähyys näkyy yleensä ekana lämppärin kennossa. Noinkin vanhassa autossa on kuitenkin varmaan nesteen pinnan alarajahälytys, mistä selviää milloin nesteitä on liian vähän. - obladioblada
Tervetuloa kerhoon. Oma PASSAT oli samanlainen. Jokaisessa huollossa (oli valtuutettu huolto) valitin asiasta, mutta mitään ei tapahtunut. Autoa noutaessa huoltomies totesi, että "Tossa se on nyt käynyt tunnin tyhjäkäynnillä, ja kun laittaa käden tänne (kojelaudalle) niin kyllä täältä tämmöistä lämmintä ilmaa tuntuu....."
Lopulta luulin, että olen mielenvikainen, enkä vaan erota toisistaan kylmää ja lämmintä. Otin autoon mukaan sisälämpömittarin. Tunnin maantieajon jälkeen auton sisälämpötila oli 13 astetta keskikonsolista mitattuna. Oli heinäkuinen aamuyö. Ja passatin lämppäri huusi hoosiannaa. Ei, ei ollut ilmastoinnin pelti jäänyt jumiin. En tiedä mikä mahtoi olla. Muutaman vuoden tuota jaksoi ihmetellä, kunnes vika korjaantui. Koko lämmityslaite vaihdettiin uuteen. Uusi lämmityslaite oli kiinni uudessa Nissan Qashqaissa. Sen jälkeen lämmitys- eikä muitakaan vikoja ole ilmennyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892658Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2041682- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641242Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 74906
- 45877
- 61845