MIHIN MAAHAN KANNATTAA PERUSTAA YRITYS

KANNATTAAKOSUOMEEN

6

937

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sellisetlepingut

      Ei ainakaan Eestiin!!! Liikaa Suomalaisia ja verottajat lahden molemmin puolin tekevät tiukkaa yhteistyötä. Muistattehan kertoa että verovelka on kohta myös ongelma Eestissä? Muistattehan kertoa että suomessa rekattu Eestin firma kun jää alv velkaa härmälandiaan! Pistää suomen verottaja nopiasti ilmoituksen Eestin hätähousuille ja kappas!!
      kummasti napsahti firman tili kiinni samoin omistaan henk koht tili jos sellainen ko maassa on. Verottaja putsaa tilin kakeista rahasta..mukava ylläri vaikka veroista olis sovittukin.. Muistatte kertoa varmaankin että Eestin alv rekisteriin on Suomalaisella vaikea päästä jos suomalainen maassa mitään pystyy markkinoiden pienuuden ja ylitarjonnan vuoksi tekemään?? Montakos nyrkkipajaa siellä oikeaa rahaa tekee??
      Ai niin rakennusliikkeet, siivousfirmat, kaikenmaailman konsulttifirmat jne mitä kaikkea sitä "nerokkaita" liikeidoita maassa olevilla pursuaakin..ja pöytälaatikkoon kuitenkin jäävät.
      Ihan vinkkinä teille pojille joita arvelen teidän olevan..ensinäkin itse olen maassa ollut 1990 luvun alusta ja asunut siellä ne kasvun vuodet ja nähnyt hyvät kuin huontokin asiat, ongelmat alkoi siit kun Suomalaisia on alaknut tulemaan maahan kiihtyvään tahtiin ja mitäs pojat tapahtuu kun Suomesta siirtyy johonkin "paratiisiin" väkeä??
      Kuinkas kävi Portugalin, Espanjan verosopparien?? kun niitä huudeltiin mediassa??
      Suomalainen kateus on sen verran syvällä että se suomen verottaja on innolla Viron virkaveljiä opastamassa ja valvonta tehostuu...Eestihän alkaa olemaan jo kuin Suomi ja kaikki huono opitaan "pöderin käest"
      Ja mites liiketoimintakielto Suomessa?? Muistatehan tämänkin kertoa ettei tule turhaa reissua "notaarin buroolle" moni mies on maitolaivalla tullut takaisin.

      Näitä "busines consultant" ukkoja on koko Tallinna täysi ja kukaan ei oikeasti tiedä
      mitään , muutama asiallinen ja osaava toimija maasta löytyy ja sellainen kuka vakavasti hommaa suunnittelee ja on toimiva liikeideaa on jo lähtökohdilta fiksumpi ja osaa itse ne toimijat etsiä ja siinä ei raha enää ole missään virassa vaan tuote mitä ostetaan eli tietoa ja osaamista!!
      helppohekit ei taida tajuta että firma pitää pistää sellaiseen maahan mikä on kaukana Suomesta ja vähän suomalaisia ettei tule mitän riskejä, koska suomalaisuus on valitettavasti rasite johtuen kyttäämistä harjoittavasta DDR mallisesta diktatuurista joka verottaa kansalaisia hautaan saakka, itsellä on passi ihan muillamailla vierahilla niin viel yrittivät kysellä vanhoja veroja suomen sosialistisesta diktatuurista....hehheh suomen passin olen polttanut!!
      Mutta koetakaahan helppoheikit keksiä oikeaa työtä kun ilmeisesti on pula siitä meinaan suomi 24 palstalla ei osaavan tarvitse mainostella...

      • HoonoSoomi_

        Suosittelen noin huonosti kirjoittavalle peruskoulun uusimista. Osaatko jo lukea? Lue oma tekeleesi ja tee siitä johtopäätös. Juu ei. Sä saat potkut! On minun tulkinta asiasta.


    • tuulentuvassa

      Viroon siirtyy lähinnä ne joilla on luottotiedot suomeesa menneet.

    • ojakatu

      Onko pakko aina vain huijausmielessä perustaa yritys toiseen maahan ???

      Voisihan olla puhtaat jauhot pussissa....Virossa edellen työvoima halpaa ja ilmaisia toimipaikkoja tarjolla, maksaa vain sähköt ja lämmityksen.

    • lontooharkinnassa

      Iso-Britannia kyllä houkuttelee ton alv-rajan takia....Ei tarvitse rekisteröityä alv-velvolliseks ennen kuin myyntiä on n. 100 000€. Esim. tästä http://comistar.com/fi/yritys-isobritanniaan/ katottuna ei ainakaan Suomea huonommalta vaikuta?

    • AYjyrä

      Ihmettelen, että Antti Rinne, vaikka on aatemaailmaltaan lähellä kommareita, on ehdottanut ALVin alarajan nostoa, mikä auttaisi aloittelevia/pieniä yrityksiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9139
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3799
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2665
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2494
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1773
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1602
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe