Sarjaan tyhmiä kysymyksiä...Finnairilla omalta paikkakunnalta Helsinkiin ja sieltä Finnairilla Dubaihin. Pystyykö liittymälennon lentoasemalta (Joensuu) tekemään lähtöselvityksen tiskillä suoraan myös Dubain jatkolennolle ja samalla pistämään ruumaan menevät laukut jo suoraan Dubain koneeseen? Vai pitääkö lähtöselvitys tehdä erikseen hki-vantaalla/netissä Dubain lennolle? Lentojen vaihtoväli on lyhyt, joten haluaisimme päästä mahd. helpolla ja nopeasti. Jos näin, niin eikös sitten hki-vantaalla pysty heti menemään tulli- ja passitarkastuksen kautta portille? Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista!
lähtöselvitys liittymälennoilla ja matkalaukut
8
245
Vastaukset
- 1617
Oletko varannut lennot yhdellä kertaa eli ovatko ne samalla varauksella? Jos näin on, niin päässet matkatavaroistasi eroon jo Joensuussa, ja Helsinki-Vantaalle menet sitten vain passintarkastukseen ja portille.
- fsfsfdsf
lennot ovat eri varauksella...onnistuuko matkatavaroitten siirto Dubain lennolle silti jo Joensuusta?
- 1617
fsfsfdsf kirjoitti:
lennot ovat eri varauksella...onnistuuko matkatavaroitten siirto Dubain lennolle silti jo Joensuusta?
Koska yhtiö pysyy samana, se voi onnistuakin. Tästä on omakohtaista kokemustakin; tosin noin 15 vuoden takaa, ja silloin onnistui vaikka oli eri varaus.
- finnfair
Näin minäkin olen kokenut ...samalla varauksella laukkuja ei tartte tsekata välikentillä
- Montakertaa
Meillä oli matka Cran canarialle. Lähtö Joensuusta Helsinkiin ja aamulla Helsingistä Canarialle, matkat eri lipuilla ja finnairin (flyben)/lomamatkojen lippuja, mutta Joensuun päässä laittoivat matkatavarat jo Canarialle asti, samoin antoivat jo liput valmiiksi Helsingistä Canarialle. Eli päästiin Helsingissä suoraan ilman laukkuja Kansainväliselle puolelle odottelemaan aamun lähtöä, ilman mitään passin ym. tarkastuksia. Kysy tiskillä Joensuun päässä, saisitko jo liputkin valmiiksi.
- 545454
Kyllä se on Kanaria näin Suomeksi.
Yleensä onnistuu vaikka erivarauksella, jos on sama lentoyhtiö. Lähtöselvityksen voit tehdä jo lähtökentällä.
- Onnimannistamatikka
Onnistuu! OneWorld-lennotkin sujuvat samalla periaatteella: matkalaukku tuli Briteistä Helsingin kautta maakuntaan. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174956
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2172671- 301740
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella341735Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731697Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301568Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1511170
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81154Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42972