Luontaistuotteet ja kaksisuuntainen

Lääkevastainen

Onko kellään mitään hyviä kokemuksia luontaistuotteista, joilla olisi kokenut olevansa hyötyä kaksisuuntaisen hoidossa?

14

388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hannamaaria_

Söin joskus e-epaa ja paria muuta vitamiiniä aika suuria määriä päivässä, kyllä ne vähän piristivät, mutta vaikea kyllä sanoa mikä oli plasebovaikutusta ja mikä taas normaalia mielialan nousua masennuksesta. Mutta ei kai sillä niin väliä, kuilun pohjalta nousin ja nyt on mennyt jo useampi vuosi hyvin, mitä väliä sillä on mintenkä sieltä pääsin, pääasia on se että pääsin sieltä pois.

• Lääkevastainen

Paljoko otit e-epaa päivässä ja kuinka pitään jatkoit niiden syömistä. Itsellä tuntuu että alkaa olo vetään taas tuonne alakerran suuntaa, eikä kiinostais oikein mennä tonne oikealle lääkepurkille.

• Hannamaaria_

• Hannamaaria_
        Hannamaaria_ kirjoitti:

En muista tarkkaa määrää enää, jotain 1000mg päivässä kai se taisi olla.

Ne oli ehkä näitä "TRI TOLOSEN CARDIOMEGA" -kapseleita mitä popsin pari päivässä, jos oikein muistan...

http://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/epages/KYA.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/KYA/Products/TE2022036/SubProducts/TE2022036

Tarkistin asian päiväkirjastani.

Söin puolen vuoden ajan tuota cardiomegaa 2000mg päivässä (2 pilleriä aamulla ja 2 illalla) ja sen jälkeen vuoden ajan 1000mg päivässä (yksi aamulla, toinen illalla) kunnes lopetin. Aika kalliita nuo olivat, joten hinta oli pääsyynä syömisen lopettamiseen kun alkoi tuntua siltä että pärjäähän sitä ilmankin.

• Lääkevastainen

Oliko mitään haittavaikutuksia muuta kuin tuo hinta?

• IFHY

Jenkeissä kaks suuntasta hoidetaan (ei tietenkään jokapaikassa ja aina) e-epalla. Suomesta ei vaan niin vahvoja saa. Taisi olla nelinkertainen ellei isompikin määrä tähän suomen vanhempaan e-epaan. Mutta eihän se missään nimessä pahaa tee ottaa pienempääkään annosta :) 5htp on myös sellanen joka vaikuttaa serotoniiniin. Joskus kun oma sairaus oli vielä lievempi niin mäkikuisma auttoi vähän.

• Ajatusvirhe

Masennuksella ei ole tekemistä serotoniinitason kanssa sanovat lääkärit ja mainostajat sinulle mitä tahtovat.

• Lääkevastainen

Eikös tuo 5htp lueta Suomessa reseptilääkkeeksi? Mites Oletko itse ottanut noin suuria määriä tuota e-epaa?

• IFHY

Ajatusvirhe: miks niin sitten väitetään? Mä yritin itsekseni opiskella aivojen sisältöä mutta meni ihan yli hilseen. Oletko sinä lukenut aivojentoiminnasta? Mikä siihen sitten vaikuttaa?

Lääkevastainen: mun mielestä ainakin vielä pari vuotta sitten sitä sai ihan luontaistuote kaupasta.
        En ole ottanut noin isoja annoksia, kallista kamaa kun on. Enkä suoraan sanottuna ole jaksanut. Kerroin vain mitä olen kuullut ja lukenut.

• Lääkevastainen

Luin jonkun Jenkki/Ranskalaisen psykiatrin kirjan siinä tais olla myös tuota e-epaa oli suositellut kaksisuuntaiseen hoitoon tuollaisia 1- 2 gramman päivä annoksia .

Olen vuoden ollu ilman lääkkeitä, mutta nyt alkaa taas päässä tuntua siltä, että pakko aloittaa taas liton syönti jos ei sitten muuta keksi.

• Lääkevastainen

IFHY:lle oliko tuo mäkikuisma uute vai tee? Paljonko sitä otit jakuinka nopeaa alkoi vaikuttaa päiviä viikkoja?
        Itse jaksan ehkä viikon sinnitellä, sitten lito purkki kutsuu.

• IFHY

Se oli tabletteina, mutta uutteena vissiin tehokkaampaa. Meni ehk vko tai pari että alkoi huomata. Ero oli kuitenkin pieni enkä usko että auttaa vaikeimmissa tapauksissa. Siksi mäkin siirryin litoon.

• Lääkevastainen

Niin kuin tiedät pienikin olon parannus otetaan vastaan avosylin!

• IFHY

Ainiin sitten oli vielä tämä ruusunjuuriuute, mitä myyjä suositteli. Itsellä ei kärsivällisyys riittänyt sen säännölliseen käyttöön. Myyjän mukaan toiminut joillekin todella hyvin :) eikä edes muistaakseeni kallista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe