Mietitääs yhdessä matkakohdetta !

Reissumieli

Matkakaveria 60 naiselle seuraksi ja säästämään yhden hengen huoneen kuluja.

15

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lämpöseen

      Heips, matkalle olisin minäkin lähdössä, ei vielä tilattuna, kun matkakaveri multakin nyt puuttuu, jutellaanko, olisiko kohde ja ajankohta molemmille sopiva.?
      Sähköposti; [email protected]

    • Elise58

      Heippa!
      Melkein 60 eronnut eläkeläisrouva H:stä. Olen asunut ulkomailla ja matkustellut aika paljon. Kaikki kohteet kiinnostaa....pitkät lennot vähän hirvittää...Olen valmis lähtemään vaikka huomenna.Aurinko,ihmiset ja uudet kokemukset kiehtoo.Alkoholia kohtuudella ei tupakkaa.Kielitaitoa jonkunverran,ruotsi englanti ja ein bischen deutch....(muutama sana turkkia ja espanjaa)
      Sposti. [email protected]

    • Hei.
      Travelclub matkakerholla on muutama paikka vapaana ryhmämatkalla DUBAIHIN 12.-27.2.2016. Katso lisätiedot:

      https://travelclubfinland.files.wordpress.com/2015/10/matkaohjelma_dubai20163.pdf

      Yksittäisiä mies- ja naispaikkoja on saatavissa varaustilanteen mukaan. Jos kiinnostaa, ota yhteyttä matkanjohtajaan email [email protected].

      Pienryhmä pääosin 50 v osallistujia. Matkanjohtaja mukana Suomesta lähtien avustamassa myös vähemmän tottuneita matkailijoita. Tervetuloa mukaan!

      Terv. TRAVEL CLUB FINLAND Matkakerho

    • Viivi777

      Hei.

      Matkakuume on ikuimen. Edellisestä reissusta just kotiutunut ja taas polttelee lähteä jonnekin. Ajatuksena suht edullinen matka maaliskuussa, mieluummin alkupuolella.

      Olen 38-vuotias heteronainen. Olen matkustellut niin naisten kun miestenkin kanssa ja aina homma on toiminut. Matkakumppanien iät vaihdelleet 48-78. Eli iällä ei ole mitään väliä minulle! Kunhan löytyy huumoria ja rehellisyyttä. Ja toki ihmisen pitää olla perussiisti.

      Jos haluat vaihtaa ajtuksia lisää niin laita s-postia: [email protected]

      Terkuin Mervi

      • mirjamark

        Hei Viivi!

        Miten olis Bali tai Intia. Mulla olis edullisia ehdotuksia. Laita viestiä, jos kiinnostaa:
        [email protected]


    • leenasofia

      Luotettava 50v. nainen myös, matkaseuraa vailla , toisesta naisesta , kaksin on mukavampi liikkua.

      • mirjamark

        Hei Leenasofia! Jos olet vielä seuraa vailla ja kiinnostunut, laita postia.
        Olen aika paljon kaukomaitakin matkustellut nainen ja nyt vailla matkaseuraa.
        Olen huumorintajuinen, ulospäinsuuntautunut ja eri kulttuureista kiinnostunut
        hieman yli keski-ikäien heteronainen.

        Voit lähettää postia: [email protected]


    • mirjamark

      Hei!

      Joko sait matkaseuraa?Olen vähän päälle 6-kymppinen, sporttinen, huumorintajuinen heteronainen, joka on aika paljon myös kaukomatkaillut.

      Ota yhteys, jos et saanut vielä seuraa:[email protected]

      • leenasofia

        Hei ! Vielä olen vailla matkaseuraa, mirjamark. laitoin sinulle sähköpostia. Pääsisin piankin matkaan!


      • Mirjamark
        leenasofia kirjoitti:

        Hei ! Vielä olen vailla matkaseuraa, mirjamark. laitoin sinulle sähköpostia. Pääsisin piankin matkaan!

        Hei Leenasofia!
        Postisi ei tullut koskaan perille.


    • Pii56

      Hei, kiinnostaisiko Norjan vuonoristeily matkakohteena, loppukevät-kesä-alkusyksy? Olen kohta 60 v varhaiseläkeläinen Helsingistä.

      • Pii56

        Ja olen siis nainen, hetero. Jos Norja kiinnostaa, jätä joku yhteystieto, kiitos.


    • bounded

      Hei! Kaapo Pitkärannasta. Lofooteille olen ajatellut suunnata. On jotain mitä vielä haluat tietää minusta? Olen mielenterveys psykilogi ja töissä olin Terveystalossa. Nyt työttömänä. Tuli avioero ja työpaikka meni omaisuuden jaossa vaimolle. Mulle jäi Ressu.koira. Se on labbiksen ja mäyriksen risteytys. Tosi mukava veijari ja lähtee matkalle mukaan. Laita kuva ittestäs rinnanympäryksen kera niin vastaan viestiisi, niinkuin tahdot. Olen sinun orjasi.

    • vamosole

      Juuri 60 täyttänyt vielä työelämässä puurran. Matkustelu intohimoni. Reissuseuraa vailla silloin tällöin.Matkakuume aina kova.Minulle voi kirjoittaa [email protected] pääkaupunkiseudulta.

    • Sunshine62

      Heippa!Oon 62v nainen ,vielä työelämässä kiinni..Oon paljon matkustellut ja aina ,kun on mahdollista menossa.Nyt matkaseuraa vailla syksyllä vko 37..Oon kiinnostunut ranta-elämästä,tanssista ja rennosta lomailusta.Löytyykö samanhenkistä matkaseuraa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2612
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2141
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe