Mietitääs yhdessä matkakohdetta !

Reissumieli

Matkakaveria 60 naiselle seuraksi ja säästämään yhden hengen huoneen kuluja.

15

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lämpöseen

Heips, matkalle olisin minäkin lähdössä, ei vielä tilattuna, kun matkakaveri multakin nyt puuttuu, jutellaanko, olisiko kohde ja ajankohta molemmille sopiva.?
      Sähköposti; [email protected]

• Elise58

Heippa!
      Melkein 60 eronnut eläkeläisrouva H:stä. Olen asunut ulkomailla ja matkustellut aika paljon. Kaikki kohteet kiinnostaa....pitkät lennot vähän hirvittää...Olen valmis lähtemään vaikka huomenna.Aurinko,ihmiset ja uudet kokemukset kiehtoo.Alkoholia kohtuudella ei tupakkaa.Kielitaitoa jonkunverran,ruotsi englanti ja ein bischen deutch....(muutama sana turkkia ja espanjaa)
      Sposti. [email protected]

• Hei.
      Travelclub matkakerholla on muutama paikka vapaana ryhmämatkalla DUBAIHIN 12.-27.2.2016. Katso lisätiedot:

https://travelclubfinland.files.wordpress.com/2015/10/matkaohjelma_dubai20163.pdf

Yksittäisiä mies- ja naispaikkoja on saatavissa varaustilanteen mukaan. Jos kiinnostaa, ota yhteyttä matkanjohtajaan email [email protected].

Pienryhmä pääosin 50 v osallistujia. Matkanjohtaja mukana Suomesta lähtien avustamassa myös vähemmän tottuneita matkailijoita. Tervetuloa mukaan!

Terv. TRAVEL CLUB FINLAND Matkakerho

• Viivi777

Hei.

Matkakuume on ikuimen. Edellisestä reissusta just kotiutunut ja taas polttelee lähteä jonnekin. Ajatuksena suht edullinen matka maaliskuussa, mieluummin alkupuolella.

Olen 38-vuotias heteronainen. Olen matkustellut niin naisten kun miestenkin kanssa ja aina homma on toiminut. Matkakumppanien iät vaihdelleet 48-78. Eli iällä ei ole mitään väliä minulle! Kunhan löytyy huumoria ja rehellisyyttä. Ja toki ihmisen pitää olla perussiisti.

Jos haluat vaihtaa ajtuksia lisää niin laita s-postia: [email protected]

Terkuin Mervi

• mirjamark

Hei Viivi!

Miten olis Bali tai Intia. Mulla olis edullisia ehdotuksia. Laita viestiä, jos kiinnostaa:
        [email protected]

• leenasofia

Luotettava 50v. nainen myös, matkaseuraa vailla , toisesta naisesta , kaksin on mukavampi liikkua.

• mirjamark

Hei Leenasofia! Jos olet vielä seuraa vailla ja kiinnostunut, laita postia.
        Olen aika paljon kaukomaitakin matkustellut nainen ja nyt vailla matkaseuraa.
        Olen huumorintajuinen, ulospäinsuuntautunut ja eri kulttuureista kiinnostunut
        hieman yli keski-ikäien heteronainen.

Voit lähettää postia: [email protected]

• mirjamark

Hei!

Joko sait matkaseuraa?Olen vähän päälle 6-kymppinen, sporttinen, huumorintajuinen heteronainen, joka on aika paljon myös kaukomatkaillut.

Ota yhteys, jos et saanut vielä seuraa:[email protected]

• leenasofia

Hei ! Vielä olen vailla matkaseuraa, mirjamark. laitoin sinulle sähköpostia. Pääsisin piankin matkaan!

• Mirjamark
        leenasofia kirjoitti:

Hei ! Vielä olen vailla matkaseuraa, mirjamark. laitoin sinulle sähköpostia. Pääsisin piankin matkaan!

Hei Leenasofia!
        Postisi ei tullut koskaan perille.

• Pii56

Hei, kiinnostaisiko Norjan vuonoristeily matkakohteena, loppukevät-kesä-alkusyksy? Olen kohta 60 v varhaiseläkeläinen Helsingistä.

• Pii56

Ja olen siis nainen, hetero. Jos Norja kiinnostaa, jätä joku yhteystieto, kiitos.

• bounded

Hei! Kaapo Pitkärannasta. Lofooteille olen ajatellut suunnata. On jotain mitä vielä haluat tietää minusta? Olen mielenterveys psykilogi ja töissä olin Terveystalossa. Nyt työttömänä. Tuli avioero ja työpaikka meni omaisuuden jaossa vaimolle. Mulle jäi Ressu.koira. Se on labbiksen ja mäyriksen risteytys. Tosi mukava veijari ja lähtee matkalle mukaan. Laita kuva ittestäs rinnanympäryksen kera niin vastaan viestiisi, niinkuin tahdot. Olen sinun orjasi.

• vamosole

Juuri 60 täyttänyt vielä työelämässä puurran. Matkustelu intohimoni. Reissuseuraa vailla silloin tällöin.Matkakuume aina kova.Minulle voi kirjoittaa [email protected] pääkaupunkiseudulta.

• Sunshine62

Heippa!Oon 62v nainen ,vielä työelämässä kiinni..Oon paljon matkustellut ja aina ,kun on mahdollista menossa.Nyt matkaseuraa vailla syksyllä vko 37..Oon kiinnostunut ranta-elämästä,tanssista ja rennosta lomailusta.Löytyykö samanhenkistä matkaseuraa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2930
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      34
      2622
    3. 148
      2284
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2259
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1880
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      391
      1716
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      105
      1664
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      312
      1569
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1469
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1456
    Aihe