http://yle.fi/uutiset/ihmisoikeusprofessori_testaisi_kansanedustajien_rasismiasenteet/8576871
Hurrisuvakkiproffa yrittää hyökätä kansanedustajia vastaan tekemällä ns. rasismitutkimuksen.
Martin "Scheisse" Scheinin tutkimuksellaan haluaa leimata jokaisen mamutulvaa vastustavan päättäjän rasistiksi!
Tähänkö jo ollaan tultu????
Suvakkiproffa tekee mustaa listaa "rasisteista"!?
18
91
Vastaukset
- herätkää_suomalaiset
Miksi hurrieliitin jäsen ei tee tutkimusta oman väkensä tunnetusti rasismia lähentelevästä halveksunnasta suomalaisia ja suomalaisuutta kohtaan?
RKP, Folktinget, Åbo Akademi, fondit ja muut ruotsinkieliset tahot etuilullaan ja pakkoruotsituksen vaatimisellaan on aina halveksineet suomalaista kansaa, jonka siivellä ovat aina loisineet!ja propagandaa suolletaan pakkoveroylellä uusintana : suomi on ruotsalainen. että ne jaksaa jauhaa paskaa
- onefortime
Hyökkäys on paras puolustus. Ahtaallahan nuo jo on.Vasemmistoideologia ja meillä on unelma murenee.
- tulos_ennalta_selvä
Voi hyvin arvata tuollaisen "tutkimuksen" tuloksen.
Jo tuossa jutussa ENNEN tutkimusta proffa leimaa perussuomalaiset rasisteiksi!
Joten miksi pitää tehdä jokin näennäinen tutkimus sen "vahvistamiseksi"?
Läpinäkyvää pelleilyä taas mamuttajaeliitiltä.... - Shillerin-lista
Miten pääsisin listalle?
- hienoa
samoin... olisi kunnia olla kyseisellä listalla, siellä kaikki ajattelevia, fiksuja, vahvan itsetunnon omaavia, oman kulttuurinsa puolustajia.
- HurriPummiSuvakki
Mistä niin päättelet, että Schein haluaa leimata mamutulvan vastustamisen rasismiksi?
Haukut tutkimusta, jota ei ole vielä edes tehty.
Kannattaisi lisäksi miettiä sitä, että ovatko omat tieteelliset ansiot ja akateemiset näytöt sitä luokkaa, että voi haastaa professorin...- HalooPahvi
Miksi Scheisse ottaa esiin PS-edustajat jo tässä vaiheessa ennen tutkimusta?!
Täytyy olla todella naiivi tai sokea, jos ei käsitä kyseen olevan tilaustutkimuksesta. - umpihurrit
rkplla on aina näitä tilaustutkimuksia, ne vuotaa ne sitten jonnekin ruotsin mediaan jossa sitten kauhistellaan suomalaisia rasisteja. Tosin taitaa ruotsindemokraatit aina lisätä kannatustaan näiden suomen uutisten jälkeen kun ihmiset huomaavat että toisinkin voi ja saa ajatella.
- sdsdfsdf
Vihervasurinaiset kannattavat kritiikittömästi näiden mieslaumojen maahantuontia. Olisi ihan oikein, jos heihin vain ja ainoastaan osuisi nämä kaikki rikokset. Eikö se silloin menisi ihan oikein? Se kuka tuo ja tukee myös vastaa.
Professorin voi aina haastaa. Ja fiksu proffa antautuu aitoon keskusteluun. Suostuu jopa pohtimaan toisen näkemyksiä. Voi jopa muuttaa omaa mielipidettään. Keskustelu on vastavuoroista.
Proffat ei ole yli- ihmisiä. Tyhmiäkin joukossa. Plagioijia. Rahalla ostettuja professuureja on myös, eli sen lauluja laulat jonka leipää syöt.
- 18.uutisten.jälkeen
Nyt astu sensuuri palstalle.
- auttaapersuja
Ei pitäisi tehdä johtopäätelmiä vaalikampanjaretoriikan mukaan, vaan käytännön politiikan. Ei niiden puheiden joilla kusetetaan äänestäjiä ja kieltämättä saadaan rasistien ääniä, vaan toiminnan mukaan miten Soini myynyt persettään pakolaiskysymyksessä. Siitä on rasistiset ajatukset kaukana. Siinä mennään hyyssäämiseen ja suvakkiuden puolelle että aita heiluu.
Nyt tuolla väärällä analyysilla ei vahingoita persuja, vaan luodaan heistä vääränlaista mielikuvaa, joka uppoaa kansaan. Nyt juuri tällä hetkellä persut sitä kaipaavat että heistä muodostuisi maahanmuuttokriittinen rasistinen kuva. Se heille tässä tilanteessa kuin Jumalan lahja.
Joten proffa täysin metsiköissä höpinöineen.- ketuttaako_trollia
Hehheh! Mamuttajatrollimme on nyt pulassa, kun mamuttajaproffa leimaa pesut rasisteiksi eli mamutulvan vastustajiksi! ;-)
Mamuttajatrollimmehan suoltaa valhetta, että juuri pesut olisivat kovimpia mamuttajia?
Ei ole helppoa trollailla ja valehdella työkseen palstalla....
- sdfdsfdf
"Olisi kertakaikkisen upeaa, jos lopputulokseksi saataisiin, ettei Suomen eduskunnassa ole rasisteja, Scheinin toteaa."
Olisi todella upeaa, jos eduskunnassa ei olisi punavihermädättäjiä. En tiedä ketä ne rasistit ovat, mutta punavihreämätäläisiä ei yhdenkään suomalaisen elämä kiinnosta millään lailla. Vieraat ensin!- Suomalaisetkinraiskaa
On siellä, ainakin kaksi.
Nehän voi hesarin kanssa taas tehdä jonkun "ennen vaaleja valehtelulistan/testin". Edustaja ja äänestäjät unohtaa kyllä lupaukset heti vaalihumun vaiettua.
Jos tehdään rasistitesti, pitää tehdä myös: Tasa-arvo, ympäristö-, alkoholi-, uskonto-, peliriippuvuus-, tupakka-, terveys/sairaus-, eutanasia-, rikos-, ihmisoikeus-, polttoaineveromielipidetutkimus.
Ai, niin ja ikämielipidetutkimus...
Humpuukia tämän proffan aatokset.- hävettävää
Nämä suvakkiproffat ovat itse asiassa Suomelle vielä vaarallisempia, kuin itse matut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943562
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442927Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742396- 612338
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512301Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172267Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202127- 1162078
- 621984