ODININ PELLET KATUPARTIOJOHTAJA PUUKOTTI NAISTA

RosvotPoisKadulta

Partiojohtaja on tuomittu naisen ja lapsen pahoinpitelystä, millä mandaatilla rikolliset voi partioida kadulla!

58

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Halla-ahonäänestäjä7

      SUOMALAISET TAISTELEVAT NYT TÄYDELLÄ RINTAMALLA KOSKEMATTOMUUTENSA JA HENKENSÄ PUOLESTA

      On tarkoi valittava kehen luottaa, ympäristössä on suvakkia, ryssäntrollia, mamua, matua, ja muuta epäilyttävää

      pilvin pimein

      VERORAHOILLASI RAHOITETTUA vielä melko usein

      Hyvät Yle, Hesari, Atte Jääskeläinen Yle , muut suvakkiuutiset ...

      Olette aikaisemmin julkaisseet mm. Immosesta tehdyn tutkintapyynnön

      PYYTÄISIN ETTÄ JULKAISISITTE OHEISEN KANTELUN EPÄILYSTÄ, ETTÄ POLIISI VALEHTELEE VIRKA-ASEMAANSA HYVÄKSIKÄYTTÄEN

      http://uutismaailma.com/krpn-ylikomisario-thomas-elfgrenista-tehty-kantelu-eduskunnan-oikeusasiamiehelle/

      http://mvlehti.net/2016/01/07/thomas-elfgrenista-kantelu-eduskunnan-oikeusasiamiehelle/

      • MitäVittuaLehdestäkö

        Mikäs piipittäjä meillä tässä on ?


      • EiMitäänVaikutusta

        Mv ryssänjulkaisu vouhottaa omiaan!


      • retertr

        Ihme valheita tuolla MV:ssä


      • Rfftggfrt

        Höröhöröhö umikaheli vouhotta Halla ahon natsijulistuksia!


      • Jhhsjsjbs

        Suksi hörhö helvettiin julistelemaan halla ahon natsi juttuja!


      • Tgagsfds

        Kovia poikia nämä vähäpoikien partiomiehet, heheh!


    • NäinOnNäppylät

      Kuse housuun ! minulla on aina partiovarusteet autossa ?

      • lunssan_siitä_saa

        Ookko teheny lenkkiä, pyörällä iliman penkkiä?


    • vbnbvnb

      Millä mandaatilla kukaan kieltäisi rikoksensa sovittaneita kävelemästä kadulla?

      • tällä_mandaatilla

        Rikostausta on este moneen muuhunkin tehtävään, erityisesti poliisin töitä muistuttaviin partiotehtäviin.


      • pässiköolet
        tällä_mandaatilla kirjoitti:

        Rikostausta on este moneen muuhunkin tehtävään, erityisesti poliisin töitä muistuttaviin partiotehtäviin.

        Kyseinen partio ei ole lähelläkään mitään poliisimaisuutta. Oletko vaivautunut edes ottamaan selvää mistä asiassa on kyse vai oksennatko tänne mitä sattuu tietämättä edes mistä puhut?


      • jotainrajaa
        pässiköolet kirjoitti:

        Kyseinen partio ei ole lähelläkään mitään poliisimaisuutta. Oletko vaivautunut edes ottamaan selvää mistä asiassa on kyse vai oksennatko tänne mitä sattuu tietämättä edes mistä puhut?

        Poliisiuralle tuollaisen sakin jäsenten on turha edes haaveilla. Tuskin pääsisivät edes myymäläetsiviksi tai jonkun räkälän portsareiksi.


      • Hakksjjdhd
        jotainrajaa kirjoitti:

        Poliisiuralle tuollaisen sakin jäsenten on turha edes haaveilla. Tuskin pääsisivät edes myymäläetsiviksi tai jonkun räkälän portsareiksi.

        Rikolliset ei pääse muualle kuin vankilaan, sinnene kuuluu eikä kadulle!


    • iRAKIThelvettiin

      Siis se I-Rakki on tuomittu, se Helsingin 2000 i-rakin raiskauspartion johtaja.
      Joka lähti Irakin viranomaisia karkuun, kerjäämään ruokaa ja turvaa Suomesta.

      • Hehehehehehe

        Huumori vatipää vahäpoika viisastelee!


      • RikollisiaVähäpoikia

        Vähäpoikien katupartiot on paskasakkia!


    • Uffaffaa

      Oliskohan vaikkapa Kempeleen raiskattu tyttö kieltäytynyt näitten "natsien" avusta? Käsi ylös, kuka on nähnyt, yhdenkään katupartiolaisen ahdistelleen naisia tai tyttöjä. Millähän mandaatilla tuomitut rikolliset voivat olla kansanedustajia, taikka ministereitä? Ihan sillä samalla, kuin muutkin.
      Jos vihervasurit haluaisi perustaa katupartion, joka valvoisi, ettei matut ahdistele naisia, niin oikein hyvä. Paha vaan, että niistä anarkisteista ja muista liandersoneista ja dankoivulaaksoista ei siihen ole. Eivät kykene, eivät halua. Siitä kun ei saa sopparahaa ja matu pahoittaisi mielensä, kun ei saa toteuttaa lajityypillistä käyttäytymistään.
      Miksi otsikon kirjoittaja ei kirjoittanut esim. "Irakin pellet puukotti sivullista Helsingissä." Näinhän siellä kävikin. Jostain syystä vain nämä viheranarkistit katsovat niitä uutisia sokealla silmällään. No, ei niin huonoa, ettei jotain hyvääkin. Ruotsissa matujen asuinalueet on siivottu hinttareista ja lattapillun hakkaajista ! Musut on näyttäneet hinteille ulosmenotien alueiltaan. Siitä rispektit sille uskontokunnalle. Samaa on tulossa meillekin. Mistähän nämä "tervetuloa Tampereelle"-kylttien pitäjät aikovat löytää turvapaikan? Sitä saa mitä tilaa, kuten ranskalaiset ym muut urpot ovat saaneet kokea. Ranskassahan oli "hiljainen" uusivuosi. "vain" reilut 1000 autoa poltettiin matujen toimesta.
      Minusta on aivan sama, vaikka kaduilla partioisi itse perkele, jos sillä saadaan loppumaan tämä maahantunkeutujien terrori. Kova kovaa vastaan vaan, ennenkuin on myöhäistä.

      • EiTutkitaEnää

        Kempeleen ja Ylivieskan tapaukset olivat rasistipellejen vouhotusta!


      • MeneJaTiedä

        Oulussa rajat kiinni rasistit raiskasi alaikäisen lapsen , ettei vaan ollut muös näitä Odinin pellejä!


      • KuvausKannattaa
        EiTutkitaEnää kirjoitti:

        Kempeleen ja Ylivieskan tapaukset olivat rasistipellejen vouhotusta!

        Katupartiomiehet kannattaa ehdottomasti kuvata, moni rikos saa silloin kasvot!


      • asdgskjgouy

        Hitto että oot hauska


      • Pollkl
        asdgskjgouy kirjoitti:

        Hitto että oot hauska

        Valokuvaus kannattaa aina, moni rikos saa aidot kasvot!


    • Höröhöröhörö

      Onneksi Kyllikit pistää Odinin pellet ojennukseen!

      • Marjastamalla puolukoita? Vai mustikoita?


    • Aloittajavedävittupäähän

      Millä mandaatilla aloittaja kieltää Odinin äijien käppäilyn kaduilla ?

      • VaanLinnaan

        Naistenhakkaajat ei kuulu kadulle idiootti!


      • VaanLinnaan kirjoitti:

        Naistenhakkaajat ei kuulu kadulle idiootti!

        Entä raiskaajat?


      • Hgffhjjgg
        idompsu kirjoitti:

        Entä raiskaajat?

        Katupartioissa on myös raiskauksista tuomittuja!



      • KyllikitTilalle
        Hgffhjjgg kirjoitti:

        Katupartioissa on myös raiskauksista tuomittuja!

        Rosvot helvettiin kadulta !


      • RosvotHelvettiin
        KyllikitTilalle kirjoitti:

        Rosvot helvettiin kadulta !

        Kerran rikollinen aina rikollinen, vanha totuus!


    • natsi_luusereita

      todellinen "soturi" ja "mies", puukottaa naista ja pahoinpitelee lasta.

      varmaan joku kaljupää natsi

      • Tgahagatq

        Mulkeroisia on monen laisia!


      • Rfasdzxadw

        Nämä mulkut kuuluu lukkojen taakse eikä kadulle, johtaja mulkkukin puukotti sosiaalivirkailijaa kun tämä kehoitti vatipäätä maksamaan itse laskunsa!


    • Eqwacz

      Hyi helvetti mitä vatipäitä kaduilla partioi, rosvot kuuluu yksiselitteisesti linnaan!

    • OikeaPaikkaVankila

      Noilta pellejä ei saisi missään nimessä päästää ihmisten ilmoille!

      • kjjkggdt

        Juu
        toivottavasti pysyt vain täällä kommentoimassa. Niitä on sellaisia palveluja jotka tuovat tilatut ruuat kotiisi, sinun kannattaisi käyttää sellaisia


    • deralte

      Partiohan siellä kadulla ihan aitoja sotarikollisia, terroristeja, lampaanpanijoita..
      Monimuotoisuushan on suuri rikkaus, kunhan lakeja vaan noudatetaan.

      Jos olisin aatteen kannattaja, hieman kyllä antaisin pyyhkeitä propagandaosastolle
      väärästä mytologiasta ja kielestä.

    • MrJuha82outolintu

      Jaa että niillä partiolaisilla on rikostaustaa ja natsitaustaa.
      Kävin ottamassa hieman selvää.
      Niinpä niin.
      Poliisit puuttuvat asiaan, jos ilmenee enemmän väkivaltaisuuksia.
      Ainaki toistaiseksi partiojoukot ovat vähemmistö ja niissä ei toimi erityisen paljon porukkaa, joten poliisit kyllä pystyvät laittamaan kampoihin.
      Veikkaan niin.
      Riippuu jengin suuruudesta tosin.
      Jos se yleistyy, tästä voi tulla ongelma tai pelastus, mut riippuu partiolaisten toiminnasta eli mitä tekevät??
      Jos toiminta perustuu natsismiin, niin silloin ollaan hakoteillä.
      Natsit voivat tehdä vaikka mitä, myös kantasuomalaisillekin.

      • kghkkj

        Siinä meillä on varsinainen Kyllikin sisko taas. Olet muuten juuri oikea esikuva kaikille hyysäreille.


      • NoPanik
        kghkkj kirjoitti:

        Siinä meillä on varsinainen Kyllikin sisko taas. Olet muuten juuri oikea esikuva kaikille hyysäreille.

        Älä pekää suotta Suomessa kaikki hyvin!


      • Tgvcbbbcxz

        Kun mamut alkaa pistää pystyyn omia partioitaan on peli menetetty, siksi nuo pellet on häädettävä pois kaduilta provosoimasta mamuja!


      • Tehvwwq

        Vähäpojilla riittää mielikuvitusta joka lähtöön!


    • Rfczxcvxz

      Olipas vittumainen sossutäti pyysi soturia menemään töihin ja maksamaan itse laskunsa, sai puukkoa!

      • VähäpoikaaPainostettiin

        Ui ui että oikein töihin käski, olipas vittumainen täti!


    • sefgerdtyhtyiyuo
      • Xzxdc

        Jos pelottaa Kyllikin siskot rientää avuksi!


    • Eikö hyysärit löydä ajankohtaisempi rikoksia, kun nuo 20 vuoden takaiset tapahtumat Joensuussa ? Nyt eletään vuotta 2016 ja 9 päivä Tammikuuta. Että silleen

      • Hhahshsa

        Seli seli rikoksenuusijoita nuo ovat koko sakki!


    • Ryqysvsha

      Poliisin pitää puuttua tilanteeseen ennenkuin on liian myöhäistä, rikollisille ei saa antaa mitään partiotehtäviä!

      • NoPanik

        No hätä Kyllikit autaa pelokkaita rasisteja, nyt voi vähäpojatkin tuntea olonsa turvalliseksi!


    • JariTervoTietää

      Odinin pellet ovat entisiä syrjäytyneitä työttömiä nykyisiä taparikollisia, Jari Tervon viisas lausahdus eilisestä uutisvuodosta!

      • apuatarvitaankyllä

        Toivottavasti joku edes auttaa, kun seuraava nainen tarvitsee apua ahdistelijoiden käydessä kimppuun.Olkaa silloin paikalla, ihan sama mistä porukasta olettekin.


    • UusnatsitSucksAiniaan

      Mutta nehän on vain nössöjä, jotka eivät naisia puukota...

      [sarkasmia, idioottirasisti-info]

    • Rfqcsza

      Vähäpoikien partiopojat on pistettävä töihin eikä vetelehtimään kaduilla

    • odininpellet

      Odinin sirkus, mikä pellet!

    • UusnatsitSucksAiniaan

      Parasta olisi lähettää nämä partiopojat uudelleenkoulutusleirille Voglan mutkaan Putinilta vuokrattavalle alueelle....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe