3päivää getzi käyttämättömänä;; sit vaan kokeileen käymään LAAKISTA LÄHTI<<<
no pyöritys oli aika heikko,,mutta kummiskin KÄYMÄÄN
Ei vaikuta 27c astetta viel
8
109
Vastaukset
- v3uj88
Totta kait lähtee, mikäli kaikki on huollettu ja kunnossa. Miksi ei lähtisi? Kaikki autot ja merkit lähtevät.
- NiinpäJuuri
Tuo ei ole ihme eikä mikään, sillä kaikki autot käynnistyy ilman lämmitystäkin kunhan on hyvä akku, talviöljyt sekä sytytys ja polttoainelaitteet kunnossa.
Ei tee minkaanlaista vaikeuttakaan.
- tojotadiesel
Vanha toyotan romu seisoi 3viikkoa pihassa. Ei lohkolämmitintä ei webastoa nyt viimmeiset 1.5 viikkoa ollut -25-32c. Pakkaset. No tänään tuli autolle käyttöä ja laakistahan tuo lähti kun käänti avaimesta.
- öljysyöpöksi
Ei taida hynyä hymyilyttää, tollanen rääkkäys! Siivu metallii lähti mukeista varmaan!
- Punaviiniä.naukkailen
Citroen on parempi.
- c42ff
Miksi jonkun aina täytyy olla parempi. Minulle välttää huonompikin.
- ulkona27
Lämpimästä tallista tietysti, huonosti pyörittää!
- PatteritKuntoon
Ei ole mitään syytä miksi Getz tai melkein mikä tahansa muu bensavehje ei starttaisi ekalla yrityksellä vaikka -30C:ssä jos akku on kunnossa ja kunnolliset täyssynteettiset öljyt vaihdettu huolto-ohjelman mukaisesti. Ongelmat johtuvat melkein aina omistajan laiminlyönneistä eli pääosin tyhjentyneestä akusta. Akkujen menekissä olikin myyntipiikki viime viikolla: http://yle.fi/uutiset/akkukauppiaalle_tuli_joulu__akut_revitaan_kasista/8579674
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354463- 553065
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462958- 302763
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3412685Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82665- 382339
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542085- 51981
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461703