Olen etsinyt ja toivonut. Kukaan ei kouri :-(
Missä niitä mutiaisia kun kourii haaroista ?
9
112
Vastaukset
- hkjgjhhhhh
Kysy sipilän apinalta
- He.niitä.niin.toivoi
Tarjan ja Tuijan lemmitttyjä.
Vaikkapa laitetaan puheiteen esille, viimevuosilta. - Osmium76
Kepu-puolueen ikuinen Neuvostoliiton ihailija, ikuisen Neuvostoliiton jo väitöskirjassaan todistanut isänmaan petturi Paavo Vladimirov Väyrynen kähmi oikein hameen alta lentoemäntää valtiovierailulta tultaessa. Tämän kertoi ja todisti useat mukana olleet.
Nyt tätä tapausta ja Paavo Vl Väyrystä on, tietysti tässä Uudessa Reporadiossa pesty putipuhtaaksi näin: Televisio-ohjelmassa eräs, varmaan kepuänkyrä, väitti Väyrysen NIPISTELLEN lentoemäntää ja toinen kepuänkyrä, tai peräti Tollisko kertoi, ettei nähnyt MITÄÄN NIPISTELYÄ., joka saattaa olla totta, mutta vitulle menosta, siis hameen alle, ei kepulitoimittajat kertoneet mitään.
- KysyMajurilta
Hällä niitä saunamökissään hyyryläisinä.
- saattekulkearauhassa
Onko nimesi Tarja,vai Pena,siinä tapauksessa en ihmettele.
suomenomistaja kirjoitti:
eikö edes pentti kouri?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Pentti_KouriKjehKjehKjeh!
- jihhujjhfff
Sipilä tykkää kuranaamoista
- Anntoni
Rossi ja kaveri sekä muita Paanane ja Heikki ryhmä pilleisiin menosa.,,.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311364
- 102881
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13521ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417- 26389
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384