Olen etsinyt ja toivonut. Kukaan ei kouri :-(
Missä niitä mutiaisia kun kourii haaroista ?
9
85
Vastaukset
- hkjgjhhhhh
Kysy sipilän apinalta
- He.niitä.niin.toivoi
Tarjan ja Tuijan lemmitttyjä.
Vaikkapa laitetaan puheiteen esille, viimevuosilta. - Osmium76
Kepu-puolueen ikuinen Neuvostoliiton ihailija, ikuisen Neuvostoliiton jo väitöskirjassaan todistanut isänmaan petturi Paavo Vladimirov Väyrynen kähmi oikein hameen alta lentoemäntää valtiovierailulta tultaessa. Tämän kertoi ja todisti useat mukana olleet.
Nyt tätä tapausta ja Paavo Vl Väyrystä on, tietysti tässä Uudessa Reporadiossa pesty putipuhtaaksi näin: Televisio-ohjelmassa eräs, varmaan kepuänkyrä, väitti Väyrysen NIPISTELLEN lentoemäntää ja toinen kepuänkyrä, tai peräti Tollisko kertoi, ettei nähnyt MITÄÄN NIPISTELYÄ., joka saattaa olla totta, mutta vitulle menosta, siis hameen alle, ei kepulitoimittajat kertoneet mitään.
- KysyMajurilta
Hällä niitä saunamökissään hyyryläisinä.
- saattekulkearauhassa
Onko nimesi Tarja,vai Pena,siinä tapauksessa en ihmettele.
suomenomistaja kirjoitti:
eikö edes pentti kouri?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Pentti_KouriKjehKjehKjeh!
- jihhujjhfff
Sipilä tykkää kuranaamoista
- Anntoni
Rossi ja kaveri sekä muita Paanane ja Heikki ryhmä pilleisiin menosa.,,.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648173Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592512- 71866
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 55813
- 25806
- 64802
- 12770
- 46766
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68693