tasavallan presidentti Sauli Niinistössä - jotain sellaista, mihin ei homo kykenisi?
Mitä erinomaista näette Suomen
10
76
Vastaukset
- ValehtelevaPersläpi
Edellinen ainakin valehtee:
"Olli Sademies kirjoittaa Facebook-päivityksessään:
Ex-presidentti Tarja Halosen esiintyminen tv:ssä oli surkuhupaisaa.
Halonen väitti, että hänelle on tyttönä ollessa neuvottu vetämään kännykkä esiin vaaran uhatessa.
Nokian ensimmäinen sarjavalmisteinen malli 1011 tuli markkinoille marraskuussa 1992.
Tarja-tyttönen oli silloin 49-vuotias.
Kuinka ihminen voi vieraantua todellisuudesta ja rehellisyydestä noin paljon?"
http://mvlehti.net/2016/01/09/sademies-miten-halonen-voi-olla-niin-vieraantunut-todellisuudesta/ - Thaimaassa
Kiipesi suojaan pylvääseen?
- pelastuspartio
Joku matkusteli yksityislentokoneella Afrikassa toistamiseen. Hän sentään pelasti kehitysmaita. Ja nyt hän on huipputason professori jossakin USAn yliopistossa (vai olikos se Englanti?).
Näin meille kansalaisille kerrottiin. Joten se on totta!
- crääc
Ilmeisesti homopressa ei pystyisi suhteeseen heteronaisen kanssa, kuten nyt on.
- JosNeekerikin
Miten saada idiootti presidentiksi?
Laita vähäjärkinen vastaehdokkaaksi. - EiMerkitystä
Jenni on maho ja Ninnillä ei seiso => eivät saa lasta
Antonio ja Pekka eivät myöskään voi saada lasta.
Suomi on lilliputtivaltio maailmassa, jonka päätöksillä ei ole mitään merkitystä, joten on aivan sama kuka on Presidenttinä, vaikka impotentti, seniili Ninnistö onks Nerg homo
- hahahahah
Erikoisuus: erinomainen markkinamies onnistui huijaamaan Suomalaiset äänestämään itsensä presidentiksi. Niinistö presidenttinä ja lehmät lentää
Ja mädät hedelmät tippuvat puista " Yhä useammalle alkaa olla päivänselvyys että Niinistön poliittinen taitamattomuus no jo romahduttanut totaalisesti kaiken sen ulkopoliittisen diplomatian ja viisauden jonka Paasikivi aluksi vaivalla loi, mitä Kekkonen jatkoi ja sitten Koivisto"
Lue lisää http://www.jenni-haukio.blogspot.fi- otsakiekura
Koivisto oli Suomen tuhoisin presidentti.
- Toivoisin
Että panee jennin paksuksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk754081Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n232205Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj371989Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361314- 271239
Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et111053Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.43889Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit73881- 40761
Peuran liikenne ajovaloissa
Haittaako se jos bussit on romuja ja käyttökiellossa? https://www.ilkkapohjalainen.fi/avi-loysi-kahdeksan-puutetta-kaup28752