Käsitääkseni hiellä on erilainen vakaumus, Kurkelalla uskonnollinen ja Holopaisella ei.
Ei sitten tullut kirkkohäitä. Nehän pidettiin jullkisuudelta piilossa syksyllä, ei olisi kirkkohäiden salaaminen onnistunut.
Holopainen siis "voitti väännön". Mutta varmastikin kunnioittavat toistensa vakaumuksia.
Holopainen/Kurkela naimisiin, siviilivihkiminen
11
334
Vastaukset
- julkistavaiei
Heidän vakaumuksensa ja asiansa olkoon ihan heidän oma asiansa, jos eivät niitä julkisiksi itse halua tehdä.
- uskonratkaisu111111
Mistä moinen salamyhkäisyys? Valoon vaan kaikki asiat!: )
- a----a
uskonratkaisu111111 kirjoitti:
Mistä moinen salamyhkäisyys? Valoon vaan kaikki asiat!: )
Miksi käytät nimimerkkiä?
- Kiinnnnostunut
Keitä nää naimisiinmenneet ovat?
- ateistitampio
SekulaariSavolainen kirjoitti:
Luultavasti Johanna Kurkela ja Tuomas Holopainen
Ja sitten pitäisi enää tietää, keitä he ovat.
ateistitampio kirjoitti:
Ja sitten pitäisi enää tietää, keitä he ovat.
Googlaamalla selviää. Tässä vähän aiheeseen liittyvää: https://youtu.be/ZJuWLkTwtFs
"siviilivihkiminen "
Miten olisi siviilikuolema tai -hautaus?
Oikeus elää ja kuolla siviilinä on ihmisoikeuksien äiti.
Siviilipalveluksen suorittaneella on oikeus elää ja kuolla siviilinä. Kuollut siviili on paras siviili.- jotakin.rajaa
Et sinä ainakaan parantumisen merkkejä osoita. Jätät jkai lääkkeesi ottamatta ja se on sinun ihmisoikeutesi se.
jotakin.rajaa kirjoitti:
Et sinä ainakaan parantumisen merkkejä osoita. Jätät jkai lääkkeesi ottamatta ja se on sinun ihmisoikeutesi se.
Pysytelköön jokainen tahollaan siviilinä...
Tulkaa siiviileiksi, sanoo...
- Teuvoo
Tuskin ny HIELLÄ sen kummallisempaa vaikutusta ole kuin "luotaantyöntävä"
Kalevi Saarenpäällä oli myös hikiongelma, mutta onneksi vain jaloissa.
Nahkakengät mätänivät parissa viikossa, käyttää nykyisin vain kumisaappaita, jopa ehtoollisella käydessään.
Pohjissa näyttää olevan numerot 46
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k323738Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet491648- 731348
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751191Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1721047Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911031- 84915
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua39797Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?48749- 39740