Finnmatkat on löytänyt uuden ja nopean 13 tunnin reitin Phuketista Helsinkiin. lisäksi osa matkustajista saa myös matkatavarat koneeseen ja myös muut aikatauluun liittyvät yksityiskohdat taattua TUI laatua kuten edellisinäkin vuosina !
http://www.iltasanomat.fi/matkat/art-1452312989354.html
Finnmatkojen uusi kätevä reitti Phukettiin !
5
204
Vastaukset
- Harmi
Tätä Finmatkojen toimintaa arvostellaan aika-ajoin. Jos otat pelkänlennon heiltä, et kuulu textaripiiriin. Siis ei ilmoituksia esim. lentoajoista.Haloo. 3timmaa kentällä venttailtiin, sen jälkeen oon äänestänyt heitä jaloilla!
- utelias_ex_fm_asiakas
Miten tuntuu että ne ongelmat ovat aina paluulennoilla, matkatavaroita jätetään, lentoaika pidentyy yms? Saako ne menomatkalla lentää Venäjän yli?
- Saasnähdä
Saas nähdä, miten meidän lennon käy. Olemme lähdössä Phukettiin kolmen viikon päästä finnmatkojen matkalle! Ei enää tässävaiheessa kannata perua, toivottavasti sinne päästään, paluusta ei ole niin väliä!
- 120116
Aihetta käsitelty jo aiemminkin . Alempaa löytyy:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13994965/finmatkojen-piiiiitkat-lennot - huomioitavaa
Suoran itätuulen kohdistuessa fennosskandiaan, tuo uusi reitti on nopeampi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703530Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483433Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463312- 532759
- 312013
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301942- 481676
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401655Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä931616- 391390