Demissä oli semmonen keskustelu juten tein tännekkin.
Itellä on monta hauskaa ja laitan niitä lähiaikoina.
Hauskimmat jutut mitä teidän opettajat on sanonut
ALOittajaja
5
<50
Vastaukset
"Pitää olla puhtaat vehkeet että vaahtoaa" muna siis. Köksässä
- ALOittajaja
Onko pakko tulla pilaamaan aina kaikki keskustelut??
- jaahastarallaa
nii onko
- Kcoekgirfgiiieejxkfjhjoe
Mun ope ei sanonu, mut joku saattaa tietää Joona Leppälän, ZoneVDn, ja sen yhes vidis se sano et sen joku bilsan ope oli puhunu jostain parittelusta ja esim. sakset ei voi paritella. Sit se avaa kahet sakset ja laitto ne "parittelemaan" ja sano et "Ei tuu lapsisaksia" :D
Mul on ihan sairaan tylsät opettajat.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242481Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3492090Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261932Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101763Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581538Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121082Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181059- 55920
- 63905
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2868