Minulla on useita sairauksia, löytyy sekä fyysisiä, psyykkisiä että neurologisia/neuropsykiatrisia diagnooseja ja taudinkuvia mitä kaikkea ei ole vielä edes diagnosoitu. Asun yksin ja sairauksiini saan/olen lähiaikoina saamassa apua. Tarvitsisin kuitenkin kerran viikossa tukihenkilöä joka kävisi luonani ja jonka kanssa voisin tehdä yhdessä kaikkea kivaa ja tehdä myös kotitöitä yhdessä kun minulla joskus kotitöissä vähän "pallo hukassa" että mistä pitää aloittaa. Myös jutteluseuraa on kiva aina saada, samoin vaihtelua elämään. Olisiko Joensuussa tai lähialueilla joku nuori, keski-ikäinen tai iäkkäämpi naispuolinen henkilö (17-75v) joka olisi valmis tutustumaan minuun ja tapaamaan minua kerran viikossa ja auttamaan minua? Voit olla terveydenhuollon ammattilainen tai opiskelija tai sellainenkin joka ei työkseen tee eikä myöskään opiskele terveydenhuoltoa, mutta joka haluaa auttaa toista ihmistä. Jos juuri sinä kuka tätä luet olet sopiva henkilö tai tunnet sopivan henkilön, niin minulle kun ollaan etsimässä tukihenkilöä, niin ota yhteyttä sähköpostitse joko [email protected] tai [email protected] ja kysy jos voidaan järjestää tapaaminen joko Minnan tai Teron kanssa minun tukihenkilöasiastani. Voit ottaa myös suoraan minuun yhteyttä sähköpostitse [email protected]
Tukihenkilöä Joensuusta?
henzu1234
0
65
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167190- 1992577
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1082120En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761568Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911109- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46979- 87925
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7738