miksi suomi24 chat ei tomi

laura40

miksi suomi24 chat ei toimi taaskaan? toimiiko muilla?

23

1496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enelma

      Ei toimi,kauanko lie ollut toimimattomana..ilmoituksia ei näy mikä syy?

      • Kolmeen päivään en ole päässyt chattiin....


    • Emmaeleeena

      Ei toimi

      • chat123

        Ei nii toiminu launtai illasta lähtii, luulin että mun selaimessa jotai häikkää error jotai lontoota tulee vaa chatit ei toimi


      • ei täälläkään toimi...


    • Awwwww haluttaa chattaa ja suolakurkkuja. olen ZENNNNN

      • No ei toimi ei, ja miksi eiole mitään ilmoitusta moiseen?? iso moka ylläpidolta kun jättää asiakkaat ihmettelemään! Olisiko pakkanen puraissut koneisiimme...harmin paikka!


    • https://randomi.fi/chatroom/Suomi24 .html
      tuonne keskuteleen näytetään suomi24

    • rusinainen

      Onko jossain varachat missä voi keskustella kun tää suomi24 chat ei toimi?
      Toivoisi myös ylläpidolta jotain selvitystä!?

    • annnnnnnnneli

      Joo, nyt chatti toimimaan, tai ainakin nopeesti ylläpito selventämään, missä on häikkä. Kiitooos.

      • naaneli

        Mä kanssa ihmettelin että onko työnantaja laittanut jonkun eston mun koneelle, mutta se olikin taas suomi24 joka ei anna chattaa..tollanen ilmoitus tuli mulle

        Internal Server Error

        The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

        Please contact the server administrator, [email protected] and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

        More information about this error may be available in the server error log.
        Apache/2.2.15 (CentOS) Server at chat.suomi24.fi Port 80


      • Ylläpito kehiin...


      • Todellakyllastynyt

        yvä jos loppettaisivat koko paskan sätin !


    • Toimii_toisaalla

      Lukuisien chatin toimimattomuuksien ja huollon laiminlyöntien takia ainakin osa suomi24 chattaajista siirtyi pysyvästi jatkamaan täällä -> http://eurosinkut.net/chat/

      Tervetuloa.

    • rusinainen

      Kyllä oli pettymys tuo eurosinkut chat, joitain häiriköitä oli niin ettei viewstit mahtuneet sekaan
      Äkkiä nyt suomi 24 chat kuntoon, tämä on käsky eikä toivomus!

    • Chat_

      Silti edelleen huonommin toimii suomi24chat. Eurosinkut pelittää.

    • Anne_Jkl

      Eilen (16.1.16) chatissa luotsin kertomaa:

      EvilCat: On tää yksi hemmetin sivusto, sain täältä viruksen koneeseen
      EvilCat: Mun ei tarvinnut tulla kun suomi24 etusivulle yksi ilta niin koneeseen tuli jotakin paskoo ja kone ollut sekas siitä saakka.
      EvilCat: On virusohjelmat ok, silti tää tartutti jotakin
      EvilCat: Mu7llakaan ei ole ollut viruksia koneella ainakaan 10 vuoteen, enne kun sain yhden coollilta ja nyt täältä s24.tä

      EvilCat oli siis kirjautunut yllä olevat kertoessaan ja seriffin tunnus oli nikkinsä edessä.
      Onko ylläpito tietoinen näistä ja mitä asialle on tehty?
      Samaisessa keskustelussa myös muut kertoivat saaneensa viruksia täältä.

      • auvonaumanen

        keksitty teksti. ite olin sillon yli vuos sit samaa aikaa kun mulle kans tuli virus täältä. ei cat tolleen sit sanonut. sano vaan et sai etusivulta viruksen ja harmittelii sitä. kylhän sitä voi kirjottaa tänne mitä lystää. kuvakaappaus on ainoo oikee todiste jonku sanomisista. eikä täällä mittään viruksii sais olla tietty perkele!


    • moi ei toimi tulin tänne sivulle

    • kestodrolli

      annna38, paula50, anniina74,laura40. mitä yhteistä?

    • Vähän_yksin

      Ei pääse tuonne chattiin. Onko jotain muuta vastaavaa? Joskus tuntuu et olis kiva jutella jonkun kans, kaupan kassan ja bussikuskin lisäksi ainoat inhimilliset kontaktit on olleet tuolla suoni24 chatissa. Nyt ei oo niitäkään.

    • Anonyymi

      Ei uutta ainakin yli 20v samaa paskaa kuin yhä.

    • Anonyymi

      Ei oo toiminut viikkoon, file_read_error,kaikki huoneet...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      292
      739
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      80
      661
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe