punatulkut joutsenten tapaan loppuikäkseen?
Kysymyksen syynä se, että tuossa kun olen ruokaa linnuille vienyt, siellä näyttää nyt vahtia pitävät yksi punatulkkupariskunta, välillä kyllä siihen lehahtaa pienehkö parvi muitakin punatulkkuja. Mutta siis tämä yksi pariskunta, ja senkin käyttätymisestä olen ollut, sen muutaman kerran kun olen lautaa kytännyt, pistävinäni merkille että herra vahtii kun rouva syö.
No, muutenkin tuossa liian lähekkäin asettujen ruokinta-astioitten muodostamalla ruokabaarilla on vahtijoita. Käpytikka näyttää pysyttelevän lähellä, ja saattaapi esim. punatulkkuparvin tullessa paikalle ruveta parvea siihen malliin lähentelemään, että se poistuu paikalta. Ja jossain vaiheessa äksy talitintti ajeli muita tinttejä pois.... Oravista nyt puhumattakaan.
avioituvatko
punatulkkupari
1
106
Vastaukset 1
- joo_pareittain
Suomen Luonto lintulautavierailijat-sarjan mukaan punatulkut talvisin liikkuvat pareittain tai pieninä parvina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3681631- 1141246
- 1291191
- 1401030
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh25924- 111842
- 46563
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.138531Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i112527- 18500