punatulkut joutsenten tapaan loppuikäkseen?
Kysymyksen syynä se, että tuossa kun olen ruokaa linnuille vienyt, siellä näyttää nyt vahtia pitävät yksi punatulkkupariskunta, välillä kyllä siihen lehahtaa pienehkö parvi muitakin punatulkkuja. Mutta siis tämä yksi pariskunta, ja senkin käyttätymisestä olen ollut, sen muutaman kerran kun olen lautaa kytännyt, pistävinäni merkille että herra vahtii kun rouva syö.
No, muutenkin tuossa liian lähekkäin asettujen ruokinta-astioitten muodostamalla ruokabaarilla on vahtijoita. Käpytikka näyttää pysyttelevän lähellä, ja saattaapi esim. punatulkkuparvin tullessa paikalle ruveta parvea siihen malliin lähentelemään, että se poistuu paikalta. Ja jossain vaiheessa äksy talitintti ajeli muita tinttejä pois.... Oravista nyt puhumattakaan.
avioituvatko
punatulkkupari
1
62
Vastaukset
- joo_pareittain
Suomen Luonto lintulautavierailijat-sarjan mukaan punatulkut talvisin liikkuvat pareittain tai pieninä parvina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433683- 362354
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321935- 191679
- 171659
- 231578
- 241437
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai841398- 221379
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko891272