Täällä kirjoittelee 19 vuotias tyttö, paniikkihäiriöstä kärsivä ja ois aivan loistavaa saada täältä vertaistukea siihen! Olisi kiva jutella esim. Paniikkihäiriön oireista kestosta tms. Multa löytyy esim kik missä voitais jutella
Vertaistukea PANIIKKIHÄIRIÖÖN +18
6
155
Vastaukset
- girllll8
Tosiaan jos tällä on kiinnostuneita niin kommentoikaa tähän vaikka just kik nimenne, sähköposti tms. Niin otan yhteyttä :))
- sarastuksia
Hei mua kiinnostais!
Oon tosisaan 18v, ehkä voidaan kikissä puhua enemmän :) -> sarastuksia pitäis löytyä!
- Polix
Mä oon 19 ja muakin kiinnostas kikiä ei oo voisin tehdä uudelleen
- Polix
Millä nimellä teijät löytää sieltä?:) olisi kiva kanssa jakaa näitä kokemuksia kun omat frendit ei oikein ymmärrä :( ainiin ja olen siis tyttö!:D
- Mailme
Voitko mailata tohon niin laitan kikin siellä mailmeemaybee(ät)gmail(piste)com. Vertaistuki ois kiva :)
- Mailme
Väärinhän se tietenkin meni. Siis mailmemaybee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1492209
- 1211505
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v3371309Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni671234Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401210- 1421202
IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk31201- 491139
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.1651104- 701034