Kaiken maailman lääppijät
"On hyvä muistaa, että naisen kehon seksualisoinnilla ja hyväksikäytöllä on myös suomalaisessa kulttuurissa pitkät perinteet. Kuuluisassa Akseli Gallen-Kallelan Aino-triptyykissä Väinämöinen, vanha tietäjäukko, havittelee alastonta Aino-neitoa."
http://blogit.iltalehti.fi/nasima-razmyar/2016/01/10/kaiken-maailman-laappijat/
Nyt se saatanan koukkunokka veti jo kalevalankin tähän mukaan!
Nasima veti uudet pohjat!
90
814
Vastaukset
- demukivittäjä
Nazima puolustaa omaa kultturiaan hyökkäämällä suomalaisia vastaan. Nazimako heittää ensimmäisenä kivellä suomalaista aviorikkoja naista päin?
Demarit rikastuttaa Suomen, mutta ei taloudellisesti.- Luki-luki
Onko luetun ymmärtäminen noin vaikeaa?
- naamakiinni
Kuinkahan korkealla demarien kannatus olisi ilman kaiken maailman Nazimoitten päänavauksia?
- tosisuomalainen
Olisi hauska tietää,kuinka paljon raiskausten puolustaja niinsanottu kansanedustaja rasima nazmyar on onnistunut kuppaamaan ja huijaamaan veronmaksajien rahoja maahanmuuttobisneksellään.olisiko syytä jättää tutkimuspyyntö ja rikosilmoitus poliisille.
- entinen_demari
nyky sdp täynnä miesvihaa ja mamuja muukalaisia jotka tulevat tänne vaatimaan.
sietämätöntä. hyvästi kansallisvaltio ja solidaarisuus. EU;ssa ei hyvinvointivaltiota tunneta. tällainen vihafeminismi valtio ei ole puolustamisen arvoinen. - MatuPolitikkot
Suomen diktatoorit ! ja Suomen pettureita ! Suomen matu politikkot !
https://m.youtube.com/watch?v=B44bwbCdQa8
Suomi ei ole suomalaisile ! Hävetkää ! - Anonyymi00098
naamakiinni kirjoitti:
Kuinkahan korkealla demarien kannatus olisi ilman kaiken maailman Nazimoitten päänavauksia?
- thyjyju
Naziman pitäs kysyä lääppimistä kärsineiltä, oliko kivaa??
Se nazima koukkunokka ei edes raukka tiedä sitä ,että kalevala on tarukirja .Ja luulis sen nazun tietävän sen ,että koraani on satukirja.eihän tämä nazu välitä jos täällä suomessa joku matu raiskailee siellä sun täällä suomalaisianaisia pitäähän niillä partalapsilla harrastus olla.auta armias jos joku kantasuomalainen pieraisee matuun päin niin nazusta se on rasismia.
- Luki-luki
Ja vielä lisää ymmärtämisongelmista kärsiviä?
- Nasimaonvale
On kyllä törkeä akka, tuossakin paljastuu tuo islamilaisuuden pohja. Suomessa naiset ovat saaneet kyllä rauhassa liikkua ennen. Tietysti aina on joitain hulluja ollut, mutta on voitu puhua yksittäistapauksista, mutta nyt tänne on pesiytynyt oikein kulttuuria, jossa naisia kähmitään ja ahdistellaan, pidetään alempiarvoisina.
Olen vanhempi kuin tuo Nasima Rasisma ja tiedän kyllä myös, millaista täällä ennen on ollut, Nasima ei tiedä ja hän on kulttuurinsa asialla vain. SDP on monikulttuuripuolue tavallaan eikä se erittele, että ovatko kaikki kulttuurit hyviä.Ilmeisesti sinua ei ole asia kiinnostanut ennen. Nimittäin esimerkiksi Ihmisoikeuskeskuksen vuoden 2014 raportin mukaan 71 prosenttia naisista on kokenut seksuaalista häirintää Suomessa täytettyään 15 vuotta. 23 % edeltäneen vuoden aikana. 46 % on vältellyt tiettyjä tilanteita tai paikkoja edeltäneen vuoden aikana pelätessään joutuvansa uhriksi. Jne.
Ilmeisesti ikäsi ei riitä tietämään. Uskon kyllä, että sinusta täällä on ollut turvallista, mutta naisten kokemukset kertovat jotain ihan muuta.- SyöPellePaskaa
TheUrbanLegends kirjoitti:
Ilmeisesti sinua ei ole asia kiinnostanut ennen. Nimittäin esimerkiksi Ihmisoikeuskeskuksen vuoden 2014 raportin mukaan 71 prosenttia naisista on kokenut seksuaalista häirintää Suomessa täytettyään 15 vuotta. 23 % edeltäneen vuoden aikana. 46 % on vältellyt tiettyjä tilanteita tai paikkoja edeltäneen vuoden aikana pelätessään joutuvansa uhriksi. Jne.
Ilmeisesti ikäsi ei riitä tietämään. Uskon kyllä, että sinusta täällä on ollut turvallista, mutta naisten kokemukset kertovat jotain ihan muuta.Mitä se raiskaajapelle taas lässyttää?
- joopajootaas
TheUrbanLegends kirjoitti:
Ilmeisesti sinua ei ole asia kiinnostanut ennen. Nimittäin esimerkiksi Ihmisoikeuskeskuksen vuoden 2014 raportin mukaan 71 prosenttia naisista on kokenut seksuaalista häirintää Suomessa täytettyään 15 vuotta. 23 % edeltäneen vuoden aikana. 46 % on vältellyt tiettyjä tilanteita tai paikkoja edeltäneen vuoden aikana pelätessään joutuvansa uhriksi. Jne.
Ilmeisesti ikäsi ei riitä tietämään. Uskon kyllä, että sinusta täällä on ollut turvallista, mutta naisten kokemukset kertovat jotain ihan muuta.Ai, no sittenhän se on ihan ok jos matumiehet raiskaa tai ahdistelee, kun suomalaisetkin on sellaiseen syyllistyneet! Tämä on juuri yksi niistä argumenteista joka ei vaan koskaan ole oikein auennut minulle. Poliisi ja mm. Aseman Lapset ovat kertoneet että Helsingissä liikkuu noin 30-50 matumiehen ryhmä jotka ahdistelevat naisia ja alaikäisiä tyttöjä. Ahdisteluissa on ollut selkeä piikki kun pk-seudulle on avattu vastaanottokeskuksia. Lisäksi tällainen joukkoahdistelu on uusi ilmiö josta esim. nuorisotyöntekijätkin ovat huolissaan. Mutta eihän siinä mitään sinun mielestäsi ole koska kyllä suomalaisetkin...
joopajootaas kirjoitti:
Ai, no sittenhän se on ihan ok jos matumiehet raiskaa tai ahdistelee, kun suomalaisetkin on sellaiseen syyllistyneet! Tämä on juuri yksi niistä argumenteista joka ei vaan koskaan ole oikein auennut minulle. Poliisi ja mm. Aseman Lapset ovat kertoneet että Helsingissä liikkuu noin 30-50 matumiehen ryhmä jotka ahdistelevat naisia ja alaikäisiä tyttöjä. Ahdisteluissa on ollut selkeä piikki kun pk-seudulle on avattu vastaanottokeskuksia. Lisäksi tällainen joukkoahdistelu on uusi ilmiö josta esim. nuorisotyöntekijätkin ovat huolissaan. Mutta eihän siinä mitään sinun mielestäsi ole koska kyllä suomalaisetkin...
Minulle taas ei ole auennut tämä omituinen johtopäätös, jota jotkut toistelevat. Kun puhutaan siitä, että Suomessa on ollut naisilla turvatonta ennenkin, niin millä ihmeen logiikalla siitä päästään siihen, että tuo puhe olisi maahanmuuttajien puolustelua tai jopa lupa raiskauksiin? Käsittämätöntä.
- joopajootaas
TheUrbanLegends kirjoitti:
Minulle taas ei ole auennut tämä omituinen johtopäätös, jota jotkut toistelevat. Kun puhutaan siitä, että Suomessa on ollut naisilla turvatonta ennenkin, niin millä ihmeen logiikalla siitä päästään siihen, että tuo puhe olisi maahanmuuttajien puolustelua tai jopa lupa raiskauksiin? Käsittämätöntä.
No siltähän se juuri vaikuttaa. Kun esim. poliisi tiedotti että ahdistelut ovat lisääntyneet ja että tällainen joukkoahdistelu on uusi ilmiö, niin esim. Naisasialiitto Unioni aloitti oman mustamaalauskampanjansa, jonka tarkoituksena oli osoittaa että itseasiassa suomalaiset miehet ovat paljon pahempia ahdistelijoita kuin yksikään matu.
Ja onhan näitä yksittäisiä kommentteja ollut tässä paljonkin pitkin syksyä ja talvea. Tilastojen mukaan matut ovat yliedustettuina raiskaustilastoissa, mutta silti tämäkin yleensä kuitataan punavihreiden feministien toimesta sillä, että kyllä ne suomalaisetkin tekee kaikenlaista.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015031319350781_uu.shtml joopajootaas kirjoitti:
No siltähän se juuri vaikuttaa. Kun esim. poliisi tiedotti että ahdistelut ovat lisääntyneet ja että tällainen joukkoahdistelu on uusi ilmiö, niin esim. Naisasialiitto Unioni aloitti oman mustamaalauskampanjansa, jonka tarkoituksena oli osoittaa että itseasiassa suomalaiset miehet ovat paljon pahempia ahdistelijoita kuin yksikään matu.
Ja onhan näitä yksittäisiä kommentteja ollut tässä paljonkin pitkin syksyä ja talvea. Tilastojen mukaan matut ovat yliedustettuina raiskaustilastoissa, mutta silti tämäkin yleensä kuitataan punavihreiden feministien toimesta sillä, että kyllä ne suomalaisetkin tekee kaikenlaista.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015031319350781_uu.shtmlMinusta taas ei vaikuta yhtään siltä. Lääppijät - jos siihen viittaat - on kampanja, jonka tarkoituksena on tehdä ahdistelu ja raiskauskokemukset näkyviksi. Vastauksena väitteisiin, joissa julkiset ahdistelut ja puistoraiskaukset olivat olevinaan uusi ilmiö. Miksi niitä tapauksia pitäisi piilotella? Kyllä naisilla on oikeus puhua heihin kohdistuneista rikoksista.
On erikoista, jos raiskauksista ja ahdisteluista saa puhua vain konseptissa, jossa tuomitaan vain ulkomaalaistaustaisten teot ja muista ollaan hipihiljaa kuin niitä ei olisikaan. On erikoista, jos joku kertoo tulleensa raiskatuksi ja tätä kokemusta pidetään lupana raiskata tai jonkun toisen raiskaajan puolustamisena. Jopa äsken laittamani tieto siitä, miten turvattomiksi naiset ovat täällä itsensä kokeneet, oli olevinaan lupa raiskauksiin.
Jos se nyt oikeasti pitää erikseen selittää niin raiskaus ja ahdistelu on väärin, oli tekijänä kuka hyvänsä. Yhdestä raiskauksesta puhuminen ei ole lupa toiseen. Yhdestä tekijästä puhuminen ei ole siunaus toiselle. Uhreja ei siis ole syytä vaientaa.- joopajootaas
TheUrbanLegends kirjoitti:
Minusta taas ei vaikuta yhtään siltä. Lääppijät - jos siihen viittaat - on kampanja, jonka tarkoituksena on tehdä ahdistelu ja raiskauskokemukset näkyviksi. Vastauksena väitteisiin, joissa julkiset ahdistelut ja puistoraiskaukset olivat olevinaan uusi ilmiö. Miksi niitä tapauksia pitäisi piilotella? Kyllä naisilla on oikeus puhua heihin kohdistuneista rikoksista.
On erikoista, jos raiskauksista ja ahdisteluista saa puhua vain konseptissa, jossa tuomitaan vain ulkomaalaistaustaisten teot ja muista ollaan hipihiljaa kuin niitä ei olisikaan. On erikoista, jos joku kertoo tulleensa raiskatuksi ja tätä kokemusta pidetään lupana raiskata tai jonkun toisen raiskaajan puolustamisena. Jopa äsken laittamani tieto siitä, miten turvattomiksi naiset ovat täällä itsensä kokeneet, oli olevinaan lupa raiskauksiin.
Jos se nyt oikeasti pitää erikseen selittää niin raiskaus ja ahdistelu on väärin, oli tekijänä kuka hyvänsä. Yhdestä raiskauksesta puhuminen ei ole lupa toiseen. Yhdestä tekijästä puhuminen ei ole siunaus toiselle. Uhreja ei siis ole syytä vaientaa.Joukkoahdistelu on uusi ilmiö. Puskaraiskaukset ovat lisääntyneet. Näin on tapahtunut sen jälkeen kun vastaanottokeskuksia on avattu ja turvapaikanhakijamiesten määrä on lisääntynyt. Tämä on ongelma, myös viranomaisten mielestä. Mielestäni feministien vihapuheet suomalaisista miehistä eivät tätä ongelmaa ratkaise. Eikä sitä ratkaista hyssyttelemällä. Rikoksiin syyllistyneet matumiehet pitää voida karkottaa pikavauhtia, ja lisäksi turvapaikka politiikassa pitäisi suosia enemmän naisia ja lapsia ja lapsiperheitä. Ei yksin saapuvia muslimimiehiä, jotka tuovat mukanaan monenlaisia turvallisuusriskejä, eivätkä helposti sopeudu elämään länsimaisessa yhteiskunnassa. Tästä käy esimerkiksi terrori-iskut ja niiden suunnittelu ympäri Eurooppaa, jihadistimatkailu Isisin riveihin ja omalta osaltaan myös heidän tekemänsä seksuaalirikokset.
joopajootaas kirjoitti:
Joukkoahdistelu on uusi ilmiö. Puskaraiskaukset ovat lisääntyneet. Näin on tapahtunut sen jälkeen kun vastaanottokeskuksia on avattu ja turvapaikanhakijamiesten määrä on lisääntynyt. Tämä on ongelma, myös viranomaisten mielestä. Mielestäni feministien vihapuheet suomalaisista miehistä eivät tätä ongelmaa ratkaise. Eikä sitä ratkaista hyssyttelemällä. Rikoksiin syyllistyneet matumiehet pitää voida karkottaa pikavauhtia, ja lisäksi turvapaikka politiikassa pitäisi suosia enemmän naisia ja lapsia ja lapsiperheitä. Ei yksin saapuvia muslimimiehiä, jotka tuovat mukanaan monenlaisia turvallisuusriskejä, eivätkä helposti sopeudu elämään länsimaisessa yhteiskunnassa. Tästä käy esimerkiksi terrori-iskut ja niiden suunnittelu ympäri Eurooppaa, jihadistimatkailu Isisin riveihin ja omalta osaltaan myös heidän tekemänsä seksuaalirikokset.
En ole nähnyt vielä viimeisen kvartaalin rikostilastoja, joten en tiedä lisääntymisestä. Mutta kaikkinainen ahdistelu ja raiskaukset ovat ongelma, siinä olen täysin samaa mieltä. Mikään vihapuhe ei myöskään tätä ongelmaa poista. Eikä hyssyttely, kuten sanoitkin, ja siksi onkin hyvä, että uhrit puhuvat avoimesti kokemuksistaan. Nuo tilastot, joka kertovat, että valtaosa tyttölapsistamme kokee seksuaalista häirintää ja lähes puolet naisista välttelee tilanteita ja paikkoja pelon vuoksi, ovat hätkähdyttäviä. Jotainhan tilanteelle on tehtävä, ei se voi tällaisena jatkua.
Perustuslakimme ei anna oikeutta asettaa ihmisiä eriarvoiseen asemaan sukupuolen mukaan. Jokaisen turvapaikanhakijan hakemus tulee käsitellä omanaan ja näin nähdäkseni tehdäänkin. Valtaosa päätöksistähän on kielteisiä ja karkotuksiakin tehdään vuosittain lukuisia. Minunkin mielestäni karkotusprosessia pitäisi nopeuttaa, mutta se ei tietysti yksinään ratkaise ongelmia. Myös rangaistuksia tulisi koventaa ja valistusta lisätä, jotta ilmapiiri Suomessa muuttuisi turvallisemmaksi.- NuoruusMuistoja
TheUrbanLegends kirjoitti:
Minusta taas ei vaikuta yhtään siltä. Lääppijät - jos siihen viittaat - on kampanja, jonka tarkoituksena on tehdä ahdistelu ja raiskauskokemukset näkyviksi. Vastauksena väitteisiin, joissa julkiset ahdistelut ja puistoraiskaukset olivat olevinaan uusi ilmiö. Miksi niitä tapauksia pitäisi piilotella? Kyllä naisilla on oikeus puhua heihin kohdistuneista rikoksista.
On erikoista, jos raiskauksista ja ahdisteluista saa puhua vain konseptissa, jossa tuomitaan vain ulkomaalaistaustaisten teot ja muista ollaan hipihiljaa kuin niitä ei olisikaan. On erikoista, jos joku kertoo tulleensa raiskatuksi ja tätä kokemusta pidetään lupana raiskata tai jonkun toisen raiskaajan puolustamisena. Jopa äsken laittamani tieto siitä, miten turvattomiksi naiset ovat täällä itsensä kokeneet, oli olevinaan lupa raiskauksiin.
Jos se nyt oikeasti pitää erikseen selittää niin raiskaus ja ahdistelu on väärin, oli tekijänä kuka hyvänsä. Yhdestä raiskauksesta puhuminen ei ole lupa toiseen. Yhdestä tekijästä puhuminen ei ole siunaus toiselle. Uhreja ei siis ole syytä vaientaa."On erikoista, jos raiskauksista ja ahdisteluista saa puhua vain konseptissa, jossa tuomitaan vain ulkomaalaistaustaisten teot ja muista ollaan hipihiljaa kuin niitä ei olisikaan."
Outoa, minusta kun taas on alkanut tässä viime aikoina tuntumaan ihan päin vastaiselle:
Minusta tuntuu, että n i m e n o m a a n ulkomaalaistaustaisten miesten tekemistä raiskauksista ja ahdisteluista ei saa puhua ollenkaan, koska se on rasismia. Täällä olisi korrektia olla juurikin niin kuin niitä tekoja ei olisi ollenkaan tapahtunut, vaikka kyse on järjestäytyneestä ja laajamittaisesta toiminnasta. Matujen rikollinen käyttäyttyminen yritetään painaa villaisella ja vesittää sillä ääliökommentilla, että raiskaavathan ja lääppiväthän suomalaisetkin.
Suomalaisilla nuorilla miehillä ei todellakaan ole ollut mitään muslimimiesten "joukkoraiskausleikkiin" samaistettavaa perinnettä. Itse olen ollut nuori tyttö joskus 1980-luvulla ja ei silloin kyllä pojat meitä tyttöjä joukkoraiskailleet tai ryhmälääppineet. Joku joskus ihastuksissaan saattoi vähän pyllyä kehua, ja poikakaverin kanssa oli intiimejä kehontutkiskelutuokioita, mutta se oli todella viatonta ja perustui molemminpuoleiseen vapaaehtoisuuteen. Ehkä oli joitain lääppiviä yksittäistapausääliöitäkin, mutta niitä potkittiin munille ja isommat pojat hakkasivat ne. NuoruusMuistoja kirjoitti:
"On erikoista, jos raiskauksista ja ahdisteluista saa puhua vain konseptissa, jossa tuomitaan vain ulkomaalaistaustaisten teot ja muista ollaan hipihiljaa kuin niitä ei olisikaan."
Outoa, minusta kun taas on alkanut tässä viime aikoina tuntumaan ihan päin vastaiselle:
Minusta tuntuu, että n i m e n o m a a n ulkomaalaistaustaisten miesten tekemistä raiskauksista ja ahdisteluista ei saa puhua ollenkaan, koska se on rasismia. Täällä olisi korrektia olla juurikin niin kuin niitä tekoja ei olisi ollenkaan tapahtunut, vaikka kyse on järjestäytyneestä ja laajamittaisesta toiminnasta. Matujen rikollinen käyttäyttyminen yritetään painaa villaisella ja vesittää sillä ääliökommentilla, että raiskaavathan ja lääppiväthän suomalaisetkin.
Suomalaisilla nuorilla miehillä ei todellakaan ole ollut mitään muslimimiesten "joukkoraiskausleikkiin" samaistettavaa perinnettä. Itse olen ollut nuori tyttö joskus 1980-luvulla ja ei silloin kyllä pojat meitä tyttöjä joukkoraiskailleet tai ryhmälääppineet. Joku joskus ihastuksissaan saattoi vähän pyllyä kehua, ja poikakaverin kanssa oli intiimejä kehontutkiskelutuokioita, mutta se oli todella viatonta ja perustui molemminpuoleiseen vapaaehtoisuuteen. Ehkä oli joitain lääppiviä yksittäistapausääliöitäkin, mutta niitä potkittiin munille ja isommat pojat hakkasivat ne.Ja jälleen tämä sama ajatus, että toisesta raiskauksesta puhuminen vesittää toisesta raiskauksesta puhumisen. Logiikka on minusta käsittämätön. Ei minulla olisi sydäntä vaatia suomalaisten raiskaajien uhreja pitämään suitaan kiinni, kun nyt puhutaan muista raiskauksista. Kyllä heillä on ihan yhtä suuri oikeus kertoa kokemuksistaan.
Se on hienoa, että sinä et ole kokenut tuon kummempaa. Moni on. Sinun turvallisemmat kokemuksesi eivät ole syy mitätöidä heidän kokemuksiaan.
Raiskaus ja ahdistelu on väärin. Riippumatta tekijästä. Niistä saa puhua.- SoijaaPukkaaX
Ymmärrätkö tahallasi väärin kommenttini. Käsittääkseni tämän viestiketjun pointti on kommentoida ulkomalaisten ja erityisesti matujen tekemiä lääppimisiä ja raiskauksia Nasiman blogin pohjalta. Matujen tekemistä raiskauksista ja lääppimisistä puhuminen ei mielestäni mitätöi suomalaisten raiskaajien ja lääppijöiden tekemisiä tai heidän uhrien kokemuksia...
Teidän vihervasurisuvakkifeministien kanssa on aina yhtä rattoisaa vaihtaa mielipiteitä, kun heti kättelyssä pääsee puolustus- ja selittelykannalle. Niin että keskustelun perimmäinen pointti lopulta katoaa kuin pieru hiekka-aavikolle.
Minä olen tämän saman ilmiön jo niin monta kertaa huomannut. Minulle se kertoo ainoastaa sen, että vastapuoli on älynnyt kommentointinsa epäloogisuuden, ei keksi enää mitään järkevää sanottavaa ja alkaa jankuttaa joutavia. Kiitos. - gsgsdfgdsgdf
TheUrbanLegends kirjoitti:
Ja jälleen tämä sama ajatus, että toisesta raiskauksesta puhuminen vesittää toisesta raiskauksesta puhumisen. Logiikka on minusta käsittämätön. Ei minulla olisi sydäntä vaatia suomalaisten raiskaajien uhreja pitämään suitaan kiinni, kun nyt puhutaan muista raiskauksista. Kyllä heillä on ihan yhtä suuri oikeus kertoa kokemuksistaan.
Se on hienoa, että sinä et ole kokenut tuon kummempaa. Moni on. Sinun turvallisemmat kokemuksesi eivät ole syy mitätöidä heidän kokemuksiaan.
Raiskaus ja ahdistelu on väärin. Riippumatta tekijästä. Niistä saa puhua.Ruotsissa on päätetty vaieta ahdisteluista joissa suurin osa tekijöistä ulkomaalaisia.
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1452488246937.html SoijaaPukkaaX kirjoitti:
Ymmärrätkö tahallasi väärin kommenttini. Käsittääkseni tämän viestiketjun pointti on kommentoida ulkomalaisten ja erityisesti matujen tekemiä lääppimisiä ja raiskauksia Nasiman blogin pohjalta. Matujen tekemistä raiskauksista ja lääppimisistä puhuminen ei mielestäni mitätöi suomalaisten raiskaajien ja lääppijöiden tekemisiä tai heidän uhrien kokemuksia...
Teidän vihervasurisuvakkifeministien kanssa on aina yhtä rattoisaa vaihtaa mielipiteitä, kun heti kättelyssä pääsee puolustus- ja selittelykannalle. Niin että keskustelun perimmäinen pointti lopulta katoaa kuin pieru hiekka-aavikolle.
Minä olen tämän saman ilmiön jo niin monta kertaa huomannut. Minulle se kertoo ainoastaa sen, että vastapuoli on älynnyt kommentointinsa epäloogisuuden, ei keksi enää mitään järkevää sanottavaa ja alkaa jankuttaa joutavia. Kiitos.Niinkö? Eikö pointti olekaan keskustella Kalevalan vetämisestä mukaan raiskauskeskusteluun, kuten aloituksessa puhuttiin?
Minä joka tapauksessa kommentoin viestiin, jossa väitettiin: "Suomessa naiset ovat saaneet kyllä rauhassa liikkua ennen. Tietysti aina on joitain hulluja ollut, mutta on voitu puhua yksittäistapauksista". Kommentoin tuomalla tilastojen kautta esiin, miten turvatonta naisilla on täällä ennenkin ollut. En näe mitään epäloogista sen tiedostamisessa, miten naiset ovat tilanteen kokeneet.
Tästä on sitten kovasti lähdetty selittämään minulle, miten tästä aiemmasta turvattomuudesta puhuminen on raiskausten puolustelua, jopa lupa niihin, sekä monenmoista asian vierestä. Naisten aiempi turvattomuus tai sen hätkähdyttävä määrä ei näyttänyt kiinnostavan.
En tiedä, mitä olet aiemmin mahdollisesti kommentoinut minkä olisin ymmärtänyt väärin, kun en äkkiseltään tuollaisen nimimerkin nähnyt tähän säikeeseen kirjoittaneen.gsgsdfgdsgdf kirjoitti:
Ruotsissa on päätetty vaieta ahdisteluista joissa suurin osa tekijöistä ulkomaalaisia.
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1452488246937.htmlVaikenemisella on tuhoisat seuraukset. Ei järin fiksua toimintaa. En tiedä, miten se tähän asiaan liittyy, mutta siitäkin on hyvä toki keskustella.
- seitsemänveljestä
Ennen oli ennen ja nyt on nyt. Kalevala on kalavale.
- NatsimaRasisma
Seuraavana Sibelius vuorossa? "Kyllähän sekin naistaan kähmi, niin raiskaukset ja ahdistelu on ihan ok!".
- Ei_vieläkään
Palstalaiset eivät vieläkään ymmärrä Naziman viestiä!
- Tuskinkoskaan
Hyvä että joku muukin huomasi, meinasin jo tulla epätoivoiseksi että eikö yksikään ymmärtänyt lukemaansa. Onneksi tuo "urbaanilegenda" sentään yrittää oikoa kieroutuneita käsityksiä.
Naziman jutulle annan täydet pinnat ja voisin kuvitella, että hän tuntee Kalevalan paremmin kuin moni syntyjuuriltaan suomalainen. Jos ei tunne oman kansansa juuria ja taustoja, ei voi ikinä ymmärtää kenenkään eikä minkään muunkaan kansallisuuden. - Sammontakoja1
Selitä, väännä rautalangasta meille tyhmille junteille, please!
Terveisiä nimimerkiltä "taidehistoriaan ja kansansa historiaan perehtynyt"
- Joku_roti_sentään
Yksinkertaista, suomalaisen "käpälöinti" hoidetaan Suomen lakien mukaan, ulkomaalaisesta "käpälöijästä" ei tule koskaan suomalaista (Suomen kansalaista), huom. tässä ei puhuta mitään ihonväristä. Se on moro!
Satukirjan "joukkoVäinämöinen" on erittäin huono esimerkki. Väinämöisellä on päässä kipa, saisihan siitäkin aikaan mehevän riidan ; )- Sammontakoja1
Nazima kertoo jossain blogissaan olevansa suomalainen ja että suomalaisuus on "tunne". Jos olisi suomalainen, puolustaisi Suomea ja suomalaisuutta henkeen ja vereen. Toisaalta, eihän tämä hänen maansa olekaan. Hänellä on kansalaisuus, ei muuta. Vanha kansa tapasi sanoa: kiittämättömyys on maailman palkka. Sitä jaksan ihmetellä kuinka kauan hänen annetaan olla tämän kansan edustajana...Mitä hyvää hän on tehnyt ansaitakseen ja ennenkaikkea pitääkseen luottamusaseman joka hänelle on annettu? Itse en ole nähnyt yhtikäs mitään, tai no, päinvastaista toimintaa ns. isänmaansa hyväksi (lue: pahaksi). Voi luoja, tulisi nyt jostakin edes vähän apua...Avatkaa nyt hyvät kanssaeläjät silmänne, ei pelkällä naamalla meidän asioitamme hoideta.
- demutotta
Nazima on selvästi sivistynyt demarinainen. Tietää, että Kalevala on totta.
- Viisasnainen
Kalevala on kerätty vanhoista, entisten aikojen ihmisten runoista ja lauluista. Niissä kerrottiin mistäpä muusta kuin siitä elämästä jota silloin elettiin. Totta kai värssyjen kerääjä on kuvittanut ja maalaillut juttuja omilla mielensä mukaisilla väreillä.
Joten niissä on sekä totuutta että keksittyä mutta yhtäkaikki, joskus elettyä elämää. Oletan että Nazima ymmärtää sen vaikka sinä et. - kellopeliorange
Viisasnainen kirjoitti:
Kalevala on kerätty vanhoista, entisten aikojen ihmisten runoista ja lauluista. Niissä kerrottiin mistäpä muusta kuin siitä elämästä jota silloin elettiin. Totta kai värssyjen kerääjä on kuvittanut ja maalaillut juttuja omilla mielensä mukaisilla väreillä.
Joten niissä on sekä totuutta että keksittyä mutta yhtäkaikki, joskus elettyä elämää. Oletan että Nazima ymmärtää sen vaikka sinä et.Kaikkien nyky laulujenkin sanat ja elokuvat pidetään satojen vuosien päästä totena. Siis sun mielestä.
- Revisiitä
Mitä eroa on nykyajalla ja sata vuotta sitten eletyllä elämällä? Jos kykenet käsittämään tai mielikuvittelemaan. Tietoa ei näytä olevan.
- TässäNePoliitikot
Pohjanoteeraus, ensin pidin näitä henkilöön kohdistuneita kommentteja asiattomina mutta minkäs sitä ihminen itselleen voi.
Mutta kyllä nämä Ainot ja Kullervot hänet pitävät mukana poliittisessa päätöksenteossa.
Herääkin enää kysymys , miten oikein tyhmä voi olla. - kyytiäsaksanmalliin
Ja minä aito Suomalainen joka olen veroni maksanut 30vuotta,helvettiäkö te äänestätte sellaisia ihmisiä eduskuntaan joilla on muu tausta,ajatelkaa jos tuollain hullu pääsis presidentiksi,mikä maa se sitten olisi ,ei olisi meillä kun pikkanen nurkkaus suomestaomalla kansalla..
..irvokas kannanotto, taas. Eihän sentään suomalaista kasnsallisromantikkaa ja kalevalaa voida verrata muslimien sairaaseen käytökseen.
Afganistanissa lapsia naitatetaan vanhoille ukoille, siis todella hirveää, naisia ammutaan ja tyttöjä kielletään menemästä opiskelemaan. Seurauksena hapon heittoa naamalle ja/tai murhataan. Naisen asema jokapuolella muslimien yhteisöjä on sama. Todella alistettu , koiraakin alempana olo.
Naisten raiskaaminen on myös tavallista, muslimeilla.
Ei ole mitään verrattavaa suomen parisuhdeväkivallassa ja siiinä mitä muslimit tekevät.
Raskauksen uhri on syyllinen jne.!
Miksi näillä suomeen armosta otetuilla on aina näin ihmeen syvä kunnioitus omaa epäonnistunutta lähtömaata ja uskontoansa kohtaan?
Sanoisin afgaani pakolaisena, että johan on saatana, että näin hävytön käytös karkumatkalla ei voi olla mahdollista.
Pakolaiset ja ennekaikkea muslimit, ajetava takaisin. Suomalaisten ei tarviitse ryhtyä pelkäämään ja uhraamaan muslimi-sairaille satoja miljoonia. Muslimi ei ikinä hyväksy kristinuskon opetuksia omakseen. Se ei voi myöntää, että nyt muslimien käytös olisi jotenkin kummalista tai väärin-sattuuhan sitä. He eivät ihmettele, kuinka miehet voivat maksaa tuhansia matkoistaan ja kävellä pitkin euroopan teitä-ja stten palata takaisin! "ruoka ei ollut riittävän hyvää jne."! Mikä mies se tällainen uskomaton pelle voi olla?-muslimi......- YksiKansa
Harvinaisen nasevasti sanottu: "Miksi näillä suomeen armosta otetuilla on aina näin ihmeen syvä kunnioitus omaa epäonnistunutta lähtömaata ja uskontoansa kohtaan?" Tuota minäkin olen ihmetellyt. Toisaalta, ihmisellä tuppaa olemaan rakkaus omaa isänmaataan kohtaan, minne sitten muuttaakin. Minäkin asuin kymmeniä vuosia ulkomailla. En minä oikeastaan erityisen innokkaasti yrittänyt omaksua sikäläistä kulttuuria. Paremminkin yritin muuttaa tapaamieni ihmisiä kertomalla heille, miten paljon paremmin kaikki tehdään Suomessa;) Minusta ihmisten olisi hyvä pysyä omissa maissaan. Ellei sitten joudu lähtemään, kuten sinä. Ajatelkaa, miten mahtavaa on ollut se, että on olemassa erilaisia maita, joissa voi käydä katselemasta erilaista elämänmenoa. Nytkö maailmaa sekoitetaan niin, että joka maa on laimea, epäharmoninen, sekava ja epämääräinen sekoitus arvoja ja tapoja ja kieliä ja vaatimuksia. Miksei vaalea, geneettisesti herkkä Suomi voisi säilyä pikku kuriositeettina täällä kylmässä, sen sijaan, että se sulatetaan maailman kansoihin, ihmisiin, joilla on dominoivampi geenistö. Muitakin vähemmistöjä suojellaan, miksei sitten Suomea?
- hahhahhahhaha
Ei jumalauta, kas kun ei ottanut esimerkiksi havis amandaa.Muslimin pitäisi nyt vähän opetella sitä länsimaalaista taidehistoriaa voi hyvänen aika.
- pois.muslimi.apinat
turpa kii, suvakkipaska.
- vidddu
Uuttavuotta juhlimassa olleita naisia ahdisteltiin seksuaalisesti myös Wienissä, Salzburgissa ja Innsbruckissa.
Tähän mennessä poliisille on tehty 18 seksirikosilmoitusta. Eilen poliisi vastaanotti taas kaksi uutta ahdisteluilmoitusta.
Österreich-lehden mukaan ahdistelun kohteeksi joutuneet naiset olivat olleet uudenvuoden yönä matkalla Salzburgin Residenz-aukiolle, kun heitä vastaan oli tullut viiden, ulkomaalaiselta näyttävän miehen ryhmä.
Yksi miehistä oli käynyt kiinni naisen takamuksen ja rintoihin. Toinen taas oli avannut housunsa ja heilutellut paljasta penistään naisille.
Miesten henkilöys ei ole vielä tiedossa.- nytkyttäjä_koirat
Oliko naisilla mikroskooppi tuon pienimunaisen vehkeen näkemiseen.
- ssssbsbddgndgndgng
WASSUP nigggaaaaaaaa.....
http://metro.co.uk/2016/01/09/man-who-raped-woman-twice-in-four-minute-ordeal-caught-thanks-to-bbc-crimewatch-5612762/ - multikutii
Lisää multikutia: http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2016011120942750_ul.shtml
- pahaa_tekee
Miksi kukaan jaksaa edes kommentoida tuon aknearpisen kommentteja?
- ihmetapaustämä
Muslimi tulkitsee taidehistoriaa.Alastomuus tauluissa on naisten hyväksikäyttöä.Siellähän on alastonpatsaita muuten eduskunnassakin jos oikein muistan. Vaatiikohan se niitä nyt peitettäväksi.
- olisihiljaa
Kuten aiemminkin todettua, tällä henkilöllä ei ole minkäänlaista oikeutta arvostella suomalaisia itseään, tapoja tai kulttuuria, kuten ei myöskään ottamaan kantaa mihinkään pakolaisia koskeviin asioihin. Älytöntä mennä kenenkään edes kyysymään hänen mielipidettään yleensä mistään asiasta. Ei ole asiantuntija eikä osallinen.
- musliminjärki
Aku Ankalla ei ole housuja, suomalaiset lapset on siis jo pienestä pitäen hyväksikäyttämään ankkojen ruumiita ja seksualisoimaan ne.Suomessa on siis pitkät perinteet ankkaeläinten seksuaalisoimiselle.
- tähjahäh
No mitä se Naima on taas mennyt tekemään???
- Kulttuurihenkilö
Muslimi näkee taidemaalauksen jossa on alaston nainen. Se on hänen mielestään naisen vartalon seksuaalista hyväksikäyttöä.Taidepiirit repesi persuista, saa nähdä repeekö nyt kun kulttuurihenkilö esittää tällaisen väittämän.
- spörjeg
Mitä tämä nainen oikein yrittää???
eikö kaikki ainakin naiset pitäis ymmärtää mitä raiskaus on ??
Miksi puollustaa kun varmaa tietää että poliisit totta puhuu saksan tapahtumat! - Uskomaton.valittaja
Täytyy kyllä sanoa että tuo naikkonen on oikea anti kotoutuksen, sopeutumisen ja suomalaisten vihaan kiihottamisen mestari.
Kuvitelkaa näitä joku maa täyteen. Niinpä. Pois on lähdettävä. - UrpoSuomalainen
Minäkään en ymmärtänyt Nasiman blogin pointtia, voisiko joku sellainen joka ymmärsi, tietää tai luulee tietävänsä, kertoa sen minulle.
Mutta tuo Kalevala esimerkkisi kuvastaa minusta paremmin nykypäivän muslimimaita kuin Eurooppaa. Suomessa tytöt eivät enää tee itsemurhia sen vuoksi, että heidät olisi luvattu vaimoksi jollekin ikivanhalle ukolle. Muslimimaissa (Afghanistan, Irak, Iran...) se on edelleen ajankohtainen ja järkyttävän surullinen tosiasia. - Taleban_Man
Nazimalla on muslimitaustainen kieroutunut käsitys kaikesta, ajattelee ihan eri tavalla asioista kuin länsimaalaiset.
- crääc
Ongelma on siinä ,että muslimi ei osaa tarkastella itseään ikäänkuin sivullisen silmin, ja tarvittaessa pyytää anteeksi,,,,,hmmm
- Lakdjcl
Siihen kun lisätään vielä surujen kotoutus niin siinä on saanut suomalaisvastaisuutta kerrassaan. Surunhan kanssa tämä luuska on naimisissakin.
- KyllähänSuomalaisetkin
Käänetään toisinpäin.
Miksei suomessa saa raiskata pikkupoikia? Raiskaahan ne afganistanissakin.
Hakkaahan ne pakistanilaisetkin vaimojaan. Miksei suomalainen saisi? - Ldkj
Vanhan polven demaripukit ne vasta kähmyjä olivatkin. Kalevalainen meininki niissä pikkujouluissa..
- Siperiaankaikki
Hyi helewetti että tämä ketju on kipeä. Rasistin pää on selvästi pahempi kuin turvenuija, jossa on rasistiin verrattuna jotain järkeä.
- TotuusSattuu
Sinun saatanan vajakkisuvakin päässä ei liiku kuin kusta ja paskaa!
- henkivartiakoPalkattava
Ei tässä enää tiedä ketä ja mitä uskoa; välillä uutisoidaan turvapaikanhakijoiden joukkokokoontumisista - ja ahdistelutapauksista, tänään a-studiossa kerrottiin että tällaista joukkoahdistelua harrastaa nykyään myös kantaväestö - mitä on kyllä vaikeahko uskoa (toivon todella ettei pidä paikkansa). Verbaalista ja yksittäistä häirintäähän on aina ollut, mutta se ei ole sama asia kun joukkohäirintä, jota ulkomaalaistaustaiset (ilm. turvapaikanhakijat) ovat Euroopassa ja Suomessakin harjoittaneet.
Oli niin tai näin tuollainen ilmiö on kammottava, varsinkin jos johtaa raiskaukseen ja siitä tulee "muoti-ilmiö" tai tapa protestoida jotain vastaan. Ei tällaista pitäisi länsimaisessa demokratiassa tapahtua, mutta nuo Saksan tapahtumat eivät hyvää ennusta.
Nasimalla on kritiikitön suhtautuminen kaikkeen mikä pakolaisiin liittyy.- NasimanÄO
Kantaväestöllä tarkoitetaan tässä tapauksessakin jo aikaisemmin tulleita afrikkalaisia esim. somppuja joille hyysäri on lahjoittanut kansalaisuuden ja jotka ovat olevinaan kantasuomalaisia,
afrikan tavat vain ovat jääneet ja alhainen ÄÖ seuraavat, niitä ei mikään kansalaisuuden saaminen voi poistaa.
- rikollisianasimoita
Nassiman maanmiehet aina ensimmäisenä tekemässä rikoksia,
meillä ja muualla.
http://www.verkkouutiset.fi/ulkomaat/dagens polis-45235- RuotsinPoliisiBoikottiin
Jokos Natzima on tuominnut tuonkin "turhan" paljastuksen pöyristyttävänä ja razistisena?
Ällähu Ällähy:
http://static.mvlehti.net/uploads/2016/01/Nazima_tyypillinen_afgaani.png - Vasemmanpuoleisessa
RuotsinPoliisiBoikottiin kirjoitti:
Jokos Natzima on tuominnut tuonkin "turhan" paljastuksen pöyristyttävänä ja razistisena?
Ällähu Ällähy:
http://static.mvlehti.net/uploads/2016/01/Nazima_tyypillinen_afgaani.pngkuvassa on sentään ajanut partansa, veikkaan että toi akka joutuu ajamaan säärikarvat ruohonleikkurilla.
- autsaider
Nazima, kommunisti-isän muslimitytär ei tietenkään ole suomalaisten puolella.
- ihankuutamolla
Muistuttaisin tässä välissä, ettei kalevalalla ole oikeassa elämässä mitään todellisuuspohjaa.
Kas kun ei viitanut elokuvaan Hymypoika, jossa kaksi kantasuomalaista yritti raiskata kahta naista. Ai niin, elokuvassa Täällä pohjantähden alla raiskattiin useita naisia.
Tai elokuva Käsky ja siinä oli homokin joka ahdisteli seksuaalisesti?? - Afgaaninen_Natsirasisti
"veti jo kalevalankin tähän mukaan!"
No huh, huh, kuka tuota oikein äänestää?
Nämä palstalla tuuleen vinkuvat kaikki muuminsa laaksoistaan ajat sitten menettäneet suvakkivajakitko muun muassa kenties? - HuolestunuHoitaja
Nasuma on mielisairas pelle. Nazima on niin hullu, ettei erota satukirjaa todellisuudesta.
Miksi tuollainen mielipuoli saa olla vapaana. Sehän kuuluisi mielisairaalan suljetulle. - VoiPyhäSylvi
Nusimalle ajateltavaksi: Tunnettu taulu, jossa Väinämöinen tavoittelee alastonta nuorta Ainoa, on Akseli Gallen-Kallelan tulkinta Kalevalasta, joka on Lönnrotin kansan keskuudesta keräämiin kansanrunoihin perustuva dramaattinen fiktio. Se ei ole Kalevalaa tarkasti noudattava kuvituskuva. Maalaus kuvastaa taiteilijan tyyliä siihen aikaan.
Dramaattisen vaikutuksen aikaansaadakseen laulujen laulajat loivat tarinan tytöstä ja hänelle vaariksi sopivasta arvostelukykynsä menettäneestä vanhuksesta. Se oli arkitodellisuuteen verrattuna niin outoa, että siitä kannatti laulaa. Koko juttu olisi lässähtänyt pahasti, jos laulaja olisi keskittynyt lurittelemaan kahden nuoren ihastumisesta ja naimisiin menosta ja arkielämästä. Kuulijat olisivat pian haukotellen poistuneet heinäpelloilleen. - AlexUbergood
SDP:n naiset ovat hölmöjä, muuten Nasima ei olisi eduskunnassa.
Hänelle pitäisi jonkun lahjoittaa sukset ja voidella ne huolella.
Nasima voisi sitten suksia ....... - RASISMFASISMMIGRANTS
MIGRANTS = FASISM & RASISM = ISLAM
http://counterjihadreport.com/tag/europe/ - Eurooppassa
Jihad vauva tehdas : ISIS taistelijoiden " kyllästää 30000 naisten & tyttöjen laajentaa terrori armeija
http://www.express.co.uk/news/world/650855/Islamic-State-impregnating-30-000-women-and-girls-to-boost-terror-army?_ga=1.199807150.1255242259.1421455938 - SDPjaaEU
SDP JA EU
Kuka ihmeessä on Haastatelluista ? Työväenluokka porukka, jotka eivät tiedä eroa EU ja Euroopassa ? Voiko nämä ihmiset edes äänestää ? En ymmärrä, miten älykäs koulutettu kansalainen voi ajatella näin ?
http://mvlehti.net/2016/03/12/stubb-varoittaa-eu-lisaa-mahdollisesti-paatosvaltaansa-suomen-asioissa/
Urpilainen says the EU is clearly going through an era of selfish behaviour and has been unable to “make joint decisions to defend the best interests of all of the member states and a common union”. ???????????????????????????
She said that the EU has instead become mired in a situation in which each of the member states are increasingly making their own decisions, according to their individual national criteria. ???????????????????????????????
http://tundratabloids.com/2016/02/finnish-leaders-respond-positively-to-cameron-eu-deal-pantomime/
http://tundratabloids.com/muslim-rape-spree-in-finland/
https://m.youtube.com/watch?v=MHplEJgevqM
UK MIGRANTS
BRITAIN & EU
SDP Jutta Urpilainen
Why do a third of Brits want to leave the EU?
https://m.youtube.com/watch?v=XvXig8vrpIU
Britain's Exit from Europe is Inevitable! - Bible Prophecy Requires Britain out!
https://m.youtube.com/watch?v=6hqAKvVhkss
FINNISH LEADERS RESPOND POSITIVELY TO CAMERON EU DEAL ‘PANTOMIME - SOPEUTUMINENVAIKEA
SIELTÄ EI KUKA. SOPETU EUROOPPAAN !
http://global-security-news.com/2011/05/01/afghanistan-and-somalia-the-barbarity-of-sunni-islam-and-islamic-sharia-law/
SOPEUTUMINEN EI KOSKAAN ONNISTUNUT ja tämä PORUKKA ON VAikea meille ja vain rasistia ja fasistia , - Afgan
AFGAN Aivan paska raiskaja !
http://mvlehti.net/2016/03/19/syyrialaiset-ottivat-afgaanipedofiilin-kiinni-mies-yritti-raiskata-7-vuotiaan/ - KOVAKOVA
Tätä lakia varmasti parantaa mahdollisuuksia ihmisille , joilla on oikeus saada tuntea turvallisempia ja elää rauhassa !
http://mvlehti.net/2016/04/02/puolaan-julkinen-seksuaalirikollisten-rekisteri-pedofiilien-nimet-ja-paikkakunnat-esille/
Varmasti tällaisen lain auttaa monet äidit lapsen omaa ahdistusta sekä naisille, jotka haluavat hiljaa palata töihin koteihin . Nyt lapset ja naiset voivat kävellä kaduilla vähemmän stressiä , tulee kevään ja kesän jotka varmasti naiset ja lapset tuntevat turvallisempi .Voi kävellä rauhallisesti läpi puistojen ja katujen , iltaisin ja tuntea olonsa turvalliseksi . Lomien aikana , kun tällainen oikeus tekee sinusta tuntuu paljon turvallisempaa . Onneksi on olemassa maita, jotka välittävät kansalaisten turvallisuuteen !
Huom ! Raiskaajia ja pedofiilit tullaan voimakkaasti rangaistaan !
http://mvlehti.net/2016/04/01/nain-rajusti-ulkomaalaisten-tekemat-raiskaukset-nousivat/
Pitää huolehtia siitä , että raiskaajia rangaistaan ankarasti !
Meidän täytyy huolehtia ja on otettava käyttöön vahvemmat seuraamukset raiskauksista ja vähättelyn naisia ja lapsia . Korkea seuraamuksia pedofiilien !
Tämä ei todellakaan ole hyväksyttävää , että näin helposti muslimit nöyryyttää naisia ja lapsia . Meidän on ehdottomasti vaadittava korkein rangaistus raiskauksesta ! Ei todellakaan ole hyväksyttävää tällaisten muslimien julmuuksien . Muslimit aliarvioida ja vähätellä naiset ja lapset . Meidän on ehdottomasti vaadittava korkein rangaistus raiskauksesta ! Meidän täytyy lopettaa tämä julma käyttäytyminen muslimien Euroopassa ! Röyhkeä vähättelyn naisten ihmisarvoa ja tällaista lähestymistapaa ehdottomasti pydettään erittäin iso rangaistus ! Muslimi pedot häpeämättömästi nöyryyttää ja kohtelevat naisia ja tyttöjä , aivan kuten niiden islamilaisissa maissa . Ne röyhkeä muslimit kohtelevat meitä täysin omien toiveiden ja tarpeiden ja siksi meidän täytyy lopettaa tällaista muslimien käyttäytymistä !
Nämä pedot muslimit on välttämättä heitettävä pois maasta ja Euroopasta ! - finlandssvenskor
Nussima Nasua myös sorkittu, että paksuksi pamahtanut.
Voi harmi! - Serkkusipoika
Niin, Väinämöistaulussa on ihmiskunnan alitajunnan symboleita, osa voi olla kristillistä perimää, joka tietenkin tekee tästä kuviosta vieläkin mielenkiintoisemman. Talibaanit tuhosi buddhan kuvia afganistanissa, nasima taas käsitetuhoaa samalla tavalla Väinämöistaulua, kun se ei vaan ymmärrä. Mikä on tavallaan helvetin huolestuttavaa.
- Anonyymi00092
- Anonyymi00093
- Anonyymi00094
Onko taas nenäpäivä? Muistellaan kuinka da Vinci (mies) pakotti Mona-Lisan (nainen) mallin tuntikausiksi istumaan liikkumatta.
- Anonyymi00096
- Anonyymi00095
- Anonyymi00099
Muslimimies ei raiskaa kuin vääräuskoisia naisia ja lapsia, ei ongelmaa sanoo Nazima.
- Anonyymi00100
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 73633
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483