Kokemuksia Aulangon lomakylän saunamökeistä?

Memmeli1

Olen varannut majoituksen 3 yöksi kyseiseen kohteeseen ensi kesälle, mutta sitten löysin täältä ei niin mairittelevia kommentteja vuodelta 2009...Mökki oli ollut epäsiisti ja nuhjuinen, puutteellisesti varusteltu. Onko ketään joka olisi ollut ko paikassa viime aikoina, onko mitään parannusta tapahtunut? Löysin paikan Hämeenlinnan matkailun sivuilta, mainostaisivatko he aivan sutta ja sekundaa? Mietin tässä että pitäisikö perua koko juttu...

2

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mokkasiinit

      Aulangon campingalueet, Aulangon lomakylän ja Katajistontie 1alueet,ovat 2011 alkaen ollet Kultaperho oy:n vuokraama.Kumpikaan alue ei ole kehuttavassa kunnossa,Lomakylässä ei tällä hetkellä ole saunaa,koska se on palanut maan tasalle.Katajistontien alue on erittäin huonosti hoidettut mökit ovat vanhoja -50 luvulta,eikä homeiset ja muutenkin jopa kelvottomia lomailuun,ja ylihinnoteltuja.
      Palvelu alueella toimii vain kaksi ja puolikuukautta klo 18 asti,alueilla ei ole vartiointia,joten siellåhän olet jos jotain tapahtuu.ainakin Aulangon Camping alueella on paikalliset hilunut ja sytytellyt jopa mm huonekaluja tuleen.Alue on epäsiisti ja siivouksen taso kehno kaikkialla.Uimaankaan ei voi mennä koska heinäkuussa sinilevä valloittaa rannat (Ei Aulangon lomakylässä)
      2016 Kesällä, on hieno uutinen se että yrittäjä vaihtuu alueella,tai Hämeenlinnan kaupunki ottaa alueen kehittämisen omalle kontolle joten, jos pitää kiirettä voi tehdä aikamatkan 50luvulle,jos ei odota mitään.
      Onnea matkaan

    • Kalossit

      Ei ole muuttunut,taso on huono ja mökit ainakin osa niistä homeessa.Maksettava ennenkuin näet paikat ja perumisen varaa ei ole.
      En menisi toistakertaa ko alueella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9766
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2857
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      172
      2647
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1647
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      12
      1468
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe