miten suhtaudutte taukoon? miten ajattelitte saada kokonaisen vuoden kulumaan ilman uusia keikkakuvia, videoita jne?
Itse olen menossa molemmille ensi vuoden Suomen keikoille ja otan niistä kaiken irti. Vanhat keikkavideot ja levyt on aina, joten niitä katsellessa ja kuunnellessa. koen kuotenkin, että tauko tekee jokaiselle jäsenelle hyvää, ja he vetävät varmasti myös viimeistä keikkaa myöten täysillä, tuttuun tapaan. tauon jälkeen on varmasti tulossa jotakin mielenkiintoista!
Nightwishin tauko 2017
15
238
Vastaukset
- catsanddogs
Joo.....minäkin oon katellu aina keikka clipit YouTubesta...yms.
Voi olla aika tyhjä olo....sitte kun niitä uusia ei tulekkaan.
Toisaalta....uuden albumin/kiertueen odotus on mukavaa sekin..... - Birth_of_the_Cool
Taidan kuunnella jazzia, sen jälkeen taas sinfooninen metalli maistuu.
- kynsiäjahabaa
Tosifaniryhmä vuokraa Röskön ja nauttii ruohonleikkuriorkesterista moottorisaha- ja kirvesorkkien välillä kaljaveikkojen perätuuppari- ja vesiskootteribändejä unohtamatta. Kokonaisvartalollinen kokemus ilmestyy liveDVDeenä 2018-joulumyyntiin bonuksenaan sydäntalviversio traktoreineen, lumipuhaltimineen ja moottorikelkkoineen. Kummankin lätyn lopussa kuuluu kisszzzhh ennen maailmankuulua perisuomalaista sivistyssanaa ja ulko-oven jysähdystä. Äärimmäisen vaimea taustamusa muistuttaa erehdyttävästi Oncen kymppiraitaa.
- kuinkastämä
nyt sitten taas meneekään. Jos nyt jotain Troyn tarinoinnista ymmärsin, niin lokakuussa on viimeiset keikat ja se on sitten siinä. Jotain suurta on tekeillä 2017 ja aikaisintaan 2019 ilmestynee seuraava bändin levy. Ehkä sitten se viimeinen.
No jos tämä viittaus johonkin 2017 on sitten juurikin tehdä vanhat puuttuvat orkestraalit ja instrumentaalit. Kyllähän tässä sitten menee ainakin kolme/neljäkin vuotta näillä. - Näillämennäänainakin
Live dvd:een ja hyvän musiikin parissa tietysti. Kiteellä vierailu ihan mielenkiinnosta ja ensikesän konsertit käyn tallentamassa elämäntarinaani.
- joooooo
ehkä Tuomas tekee lapsen Marco ei enään jaksa ja muut ovat , kyllästyneet kiertue elämään ,käivää on varmaa loppuelämän ajaksi
- enuskoenusk
En usko että vielä kymmeneen vuoteen kyllästyvät.
Tuomas jotain v. 2025 on puhunutkin. Silloin saattaa kyllä olla jo viimeiset ajat... - korvapuusti-on-hyvää
Nykyisin bändit jatkaa eläkeikäisinäkin. Veikkaan että Nightwish-nimellä julkaistaan uutta musiikkia vielä vuoden 2045 jälkeen... jos maailmaa enää sitten on
- Kerhoreikä
Kyllä lapsenteko syö luomisvoimaa..se tietää bänille nuolemaa
- Nightwish4ever
Onneksi elämme viellä sellaisessa kulttuurissa missä naisella on viimeinen sana haluaako hän lapsen vai ei. Yrität selittää - taiteellisen johtajan vaimon saadessa lapsen koko yritys loptetaan - järkee vai ei ?
- että_silleen
Meinaatko että nykylääketieteen avulla Tuomas haluaa itse synnyttää lapsen? Niin tai näin lapsethan rikastuttavat elämää eli entistä parempaa musiikkia on luvassa kunhan Johanna pamahtaa paksuksi.
- erotkoon
eihn sitä tiedä miten kauan liitto kestää,eihän se ensimmäinenkään kuin muutaman vuoden
- parempaaontarjolla
Enpä ole enää vuoteen jaksanu bändin touhuja seurailla. Lienevätkö jo laulajaa vaihtaneet? Onko bändi peräti hajonnut osiin?
- HuittistenHukkakaura
Alkaako trollia väsyttää? Yritä keksiä parempaa.
- Menestysonhuikeaa
Kesällä ovat saksassa kahdessa maan suurimmassa festivaaleissa pääesiintyjänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029