Nokia lumia 625-huijarimyyjä katja

retropimu

Älä osta mitään Tori.fi palstalta nimimerkiltä "katja". On Torin käyttäjä maaliskuusta 2014. Huijauspaikka on Uusimaa, Vantaa, Rekola. Ostin ja maksoin puhelimen 5.1. Puhelinta ei ole toimitettu ja tänään on 11.1. Olen ollut yhteydessä Tori.fi asiakaspalveluun. Poistan tämän kommentin jos myyjä palauttaa rahat tai toimittaa puhelimen.

3

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilmaiseksi

      VAROITUS TORI.FI VALVOJISTA JOTKA MUUTEN VALVOVAT KAIKKIA SUOMEN NETTIKIRPPUTOREJA KOSKA OVAT SANOMA OY PALVELUKSESSA. VALVOJISSA ON SUURIN OSA HUIJAREITA JOTKA YRITTÄVÄT VETÄÄ VÄLISTÄ HALVALLA IHMISTEN ARVOKKAITA MYYNTIKOHTEITA ESIM YSTÄVÄTTÄRENI ILMOITUS SULJETTIIN KOSKA VALVOJAN MIELESTÄ HINTA TUOTTEELLE OLI LIIAN KORKEA.YSTÄVÄTTÄRENI MEINASI MENNÄ TEKEMÄÄN RIKOSILMOITUKSEN KYSEISESTÄ VALVOJASTA JOLLOIN VALVOJA HYVÄKSYIKIN YSTÄVÄYYÄRENI ILMOIRUKSEN JA YSTÄVÄTERENI LAITTAMALLA MYYNTIHINNALLA.VOIN KERTOA ETTÄ OLISI TULLUT TODELLA KALLIIKSI KYSEISELLE VALVOJALLE YRITTÄÄ RIKOLLISELLA TOIMINALLAAN SAADA ENSIN YSTÄVÄTTÄRENI LASKEMAAN HUIPPUKALLIDEN DESING VERHOJEN HINTA JA SENJÄLKEEN VALVOJA OLISIKIN ITSE OSTANUT VERHOT.SANOMAOSAKETHTIÖ ON SEN VERRRAN SUURI YRUTYS ETTÄ LUULISI ETTEI PALKAA TÖIHIN RIKOLLISIA JOTKA YRITTÄVÄT MONIN KEINOIN HUIJATA VÄLISTÄ IHMISTEN KALIIT MYYNTIKOHTEET.YLEENSÄHÄN NÄMÄ HUIJARIT OMISTAVA MYÖS ITSE 10 TILIÄ ERI SANOMA OSAKETHTIÖN NETTIKIRPPUTOREILLA ERI NIMILLÄ JA MYYVÄT 2EURON KAATOPAIKKA JÄTTEITÄÄN USEIMMILLLA HEISTÄ ON MYÖS KYMMENITTÄIN NEGATIIVISIA PALAUTTEITA. MUTTA SANOMAOSAKEYHTIÖN KIRPPUTOREILLAHAN SAA JÄTTÄÄ TUOTTEEN LUNASTAMATTA JA HAUKKUA MYYJIÄ SANOMA OSAKEYHTIÖN NETTIKIRPPUTORIT OVAT SUOJATYÖKESKUKSIA JONNE PALKATAAN VAJAAÄLYISET SYYNTTAKEETTOMAT IHMISET JOTKA EI PÄÄSISI ÄLYLLISIIN TYÖPAIKKOIHIN,

    • digi-info

      Et sä sillä mitään ois tehnykään.. 625 oli susi malli. Niistä menee kytkimet rikki itestään jatkuvasti. Ne on sellaet teipatun folion pääs olevat mikrokytkimet jotka lässähtää rikki ja saat vaihtaa ku hehkupolttimoita taskulamppuun... Niitä 30 euron liimasettejä ... Toiseksi, muistia oli vain 512M. Ei päivitettävissä ees nykyseen windows phoneen. Oliko ees HSPA nettiyhteyttä ... Kaveri sai synttärilahjaks , kestäny montaaka kuukautta .... Mitään tekemätöntä tekniikka 2016... Unohda. Rikosilmotus. Muuta et voi.... Jos huijauksia on paljon, poliisi voinee ottaa kiinni... ja usein nois on. Mutta se on prosentti kun menee tollaseen kauppaan halpaan. Myyjällä ei oo välttämättä oikeesti mitään tekoo ees Vantaan kaupungin kanssa. ÄLÄ KOSKAAN MAKSA myyjälle etukäteen jos palautepistemäärä ei oo ainaki 50, mitään 15 euroo kalliimpaa ainakaan. Kertakäyttötunnuksia yleensä sillon.

    • nöstölö

      Kyseinen Katja markkinoi torissa kaikkea mahdollista ja asustaa ympäri suomea. Ja näitä katjoja ym torissa riittää. Olen lopettanut torista ostamisen koska olen havainnut, että tori on nykyisin huijareiden kauppapaikka, sinnehän ei tarvitse rekisteröityä, eikä torivalvojien mielestä ole tarpeenkaan koska huijaukset ovat kuulema ihan satunnaisia. Kuitenkin kun laitoin toriin ilmoituksen kuinka moni on joutunut huijauksen kohteeksi sain valtavasti viestejä ihmisiltä jotka olivat tulleet huijatuiksi. On myyty mm vallilaa, muumeja, pyhelimia ja vaatteita joita myyjällä ei ole olemassa. Kuvat on kaapattu mm vanhojen tavaroiden myyjien sivuilta sivuilta ja jopa käyty kuvaamassa liikkeissä. Mutta rikollinenhan on aina askeleen edellä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      181
      1693
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      60
      1180
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      55
      947
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      69
      829
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      135
      809
    6. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      40
      775
    7. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      768
    8. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      709
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      684
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      309
      649
    Aihe