paras gay kohde

LadyboysMuchHuaHin

Hua Hin ehdottomasti paras gay kohdeTaikamaassa. Hua Hinistä Ladyboyt sai alkunsa ja sitä Hua Hinissä juhlitaan joka viikonloppu. Bangkokin ladyboyt ruuhauttavat tiet Hua Hiniin.

13

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • adyboysMuchHuaHin

      jaa ei täällä taida olla mitään homokaupungin osaa kuten pattayalla... mikä sen nimi oli tiedätkö, kun nämä hua hinin homo asiat noin tarkkaan tiedät... kirjoita se rohkeasti vaan palstalle, missä lomasi vietät.

      • AvaaSilmät

        Koko Hua Hin on homoja eli ladypoikia täynnä, keitä haittaa keitä taas ei. Tarjoilijat, hotellien siivoojat, 7/11 myyjät ym ym ym. Ovat niin aidon naisen näköisiä että täytyy olla harjaantunut silmä että huomaa.
        Kummastuttaa tuo Pattayan esiin ottaminen jälleen.
        Hua Hinissä ja muuallakin Thaimaassa lomani vietän. Elikkä vertailu kohteita on.


      • adyboysMuchHuaHin

        No mullakin on tuota vertailukohtaa, olen nimittäin nytkin Hua Hinissä ja ensiviikolla Pattayalla, tämä Hua Hin on ollut pettymys, eihän täällä ole homoja juuri ollenkaan, olin vuosi sitten pattayalla...

        paremmat homobileet siellä oli, täällä ei ole vielä tullut kolmessa viikossa vastaan kuin muutama, muutaman leidarin olen päässyt juttuihin, tuolla soi 80... kaiketi viisi...

        rohkeasti vaan pattayalle sateenkaarikansan pariin, eiks muuten sen pattayan homo kaupungin osan nimi ole muistaakseni boyztown tai jotain sinne päin...

        Muuten leidarin erottaa hyvin helposti, katsomalla heidän käsiään, kaiken muun voi muuttaa mutta käsiä ei juurikaan.


      • ajatmuuttuneet

        Niinpä Pattayalla viihtyy kaikki jopa kaltaisesi. Siellä on kaikkea. Boyztowniin ( joka on pieni kadun pätkä) siis suuntaa sä sinne. Me heterot emme sinne eksy. Helvetin hyvä että boyztown on niiin hyvin eristestetty helppo kiertää. Toista se on Hua Hinissä jossa soi 80 ja bintabat, soi selekam ym kuhisee leidareita. Alla kuva nykyisestä boyz townista siis lyhyt katu, oli ennen pidempi mutta kun ei ollut asiakkaita moni baari lopetti toiminnan ja aloitti Hua Hinissä.


      • adyboysMuchHuaHin

        Homot ja transeksuaalit eivät ole sama asia, lähellekään...

        tuli muuten kierrettyä kaikki nuo mainitsemasi paikat, noissa ei paljon leidareita näy, homo paikkoja ei ole vastaan tullut kuin yksi tai kaksi
        ja nekin hyvin huonoja...

        Parhaat leidarit ja homot on kyllä pattayalla, kuten varmasti tiedät, kun osaat niitä katseellasi etsiä... minun ei tarvitse, koska en niistä ole kiinnostunut...

        tarkalleen ei nuo homotkaan mutta kun kerrot olevasi kiinnostunut, heitin vettä kiukaalle...

        olet varmaan saanut parhaat kyydit noista pattayan boyztown kymmenestä paikasta.


      • ajatmuuttuneet
        adyboysMuchHuaHin kirjoitti:

        Homot ja transeksuaalit eivät ole sama asia, lähellekään...

        tuli muuten kierrettyä kaikki nuo mainitsemasi paikat, noissa ei paljon leidareita näy, homo paikkoja ei ole vastaan tullut kuin yksi tai kaksi
        ja nekin hyvin huonoja...

        Parhaat leidarit ja homot on kyllä pattayalla, kuten varmasti tiedät, kun osaat niitä katseellasi etsiä... minun ei tarvitse, koska en niistä ole kiinnostunut...

        tarkalleen ei nuo homotkaan mutta kun kerrot olevasi kiinnostunut, heitin vettä kiukaalle...

        olet varmaan saanut parhaat kyydit noista pattayan boyztown kymmenestä paikasta.

        Sulta puuttuu lukemisen ymmärrys niin kuin lähes kaikilta Hua Hin palstalla. Toistan - me heterot emme sinne eksy (boyz town) Khau tzau na?(suom. ymmärrätkö jo).
        Kuitenkin kirjoitit ettet muka nähnyt taisit siis oikeasti itse etsiä :)
        Tuo kappaleen jako kertoo myös kuinka sivistynyt olet. Kirjoitustaidoton moukka, reppana.


      • eitulisimieleenkään
        adyboysMuchHuaHin kirjoitti:

        Homot ja transeksuaalit eivät ole sama asia, lähellekään...

        tuli muuten kierrettyä kaikki nuo mainitsemasi paikat, noissa ei paljon leidareita näy, homo paikkoja ei ole vastaan tullut kuin yksi tai kaksi
        ja nekin hyvin huonoja...

        Parhaat leidarit ja homot on kyllä pattayalla, kuten varmasti tiedät, kun osaat niitä katseellasi etsiä... minun ei tarvitse, koska en niistä ole kiinnostunut...

        tarkalleen ei nuo homotkaan mutta kun kerrot olevasi kiinnostunut, heitin vettä kiukaalle...

        olet varmaan saanut parhaat kyydit noista pattayan boyztown kymmenestä paikasta.

        Ketkä ne niiden leidareiden kanssa vehtaa siellä Huassa? Ei ainakaan heterot.


      • päähanuristiasialla
        adyboysMuchHuaHin kirjoitti:

        No mullakin on tuota vertailukohtaa, olen nimittäin nytkin Hua Hinissä ja ensiviikolla Pattayalla, tämä Hua Hin on ollut pettymys, eihän täällä ole homoja juuri ollenkaan, olin vuosi sitten pattayalla...

        paremmat homobileet siellä oli, täällä ei ole vielä tullut kolmessa viikossa vastaan kuin muutama, muutaman leidarin olen päässyt juttuihin, tuolla soi 80... kaiketi viisi...

        rohkeasti vaan pattayalle sateenkaarikansan pariin, eiks muuten sen pattayan homo kaupungin osan nimi ole muistaakseni boyztown tai jotain sinne päin...

        Muuten leidarin erottaa hyvin helposti, katsomalla heidän käsiään, kaiken muun voi muuttaa mutta käsiä ei juurikaan.

        Herra Z siellä valheitaan höpöttelee jälleen?


      • Tommorrowlife
        päähanuristiasialla kirjoitti:

        Herra Z siellä valheitaan höpöttelee jälleen?

        Mitähän nämä sinun avaukset sinusta kertovat, faktoja osaat etsiä leidareita harjaantuneilla silmilläsi havaitset myös siellä missä niitä ei edes ole, kertooko se sinun mielenterveydestä, vai siitä että olet itse täysi äidin pikku homo poju, ilman että edes sitä tiedostat...

        Haluaisitko olla yksi heistä, mutta munat on kuin pikku pojalla, ei uskalla.
        Vai onko kyse samasta ilmiöstä kun on paskat rannalla, venetsiassa joka häipyvät kun kangastukset kuin lääkitystä korjataan.
        Semmoista se on Pattayaboyssien elämä...


        90 vuotiaan äitinsä kanssa.

        Siinä sinulle miettimistä..


      • HellitäHarhoissaPoju

        Kyllähän avaaja selvästi puppeli onkin. Mutta minä en löytänyt mistään tästä ketjusta kirjoitusta Venetsia rannasta.
        Tomorrowlife elää harhoissa. Taitaa olla liian suuret lääkemäärät.


      • ApukoulussakoOpit
        Tommorrowlife kirjoitti:

        Mitähän nämä sinun avaukset sinusta kertovat, faktoja osaat etsiä leidareita harjaantuneilla silmilläsi havaitset myös siellä missä niitä ei edes ole, kertooko se sinun mielenterveydestä, vai siitä että olet itse täysi äidin pikku homo poju, ilman että edes sitä tiedostat...

        Haluaisitko olla yksi heistä, mutta munat on kuin pikku pojalla, ei uskalla.
        Vai onko kyse samasta ilmiöstä kun on paskat rannalla, venetsiassa joka häipyvät kun kangastukset kuin lääkitystä korjataan.
        Semmoista se on Pattayaboyssien elämä...


        90 vuotiaan äitinsä kanssa.

        Siinä sinulle miettimistä..

        Missä nämä Hua Hin lahkolaiset ovat koulunsa käyneet. Yksikään ei osaa kirjoittaa oikein, välimerkit laitetaan miten sattuu.


      • Siinäyxpuppeli
        päähanuristiasialla kirjoitti:

        Herra Z siellä valheitaan höpöttelee jälleen?

        Zaphod mikäs se ystäväsi Dan on hmmm miehiään.


    • ajatmuuttuneet

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      435
      3141
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      109
      2549
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      379
      2439
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2045
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1877
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1287
    7. Mitkä kolme sanaa haluat nyt sanoa ikäväsi kohteelle?

      Niitä tässä odotan.
      Ikävä
      168
      1280
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1186
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1121
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      977
    Aihe