mikä on paras horoskooppi..

kauriille??

Ajatelkaapas etä mikä tai mitkä horoskoopit sopisivat parhaiten kauriille ja mitkä eivät...

41

11168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cauris

      Itse sanoisin omasta kokemuksesta, että härkä tai skorpioni on parhaita kumppaneita kauriille.
      Vesimies on ehdoton no, koska ne ei oikein aina tykkää olla uskollisia naisilleen.
      Mulla klikkaa hyvin myös oinaiden ja leijonien kanssa, mutta enpä ole sitten suhdetta heidän kanssaan kokeillut...

      • vastaan

        että ei tulisi mieleenikään suhteessa pettää! oli sitten horoskooppimerkki mikä hyvänsä. seurustelen kauriin kanssa, ja minusta meillä asiat ihan hyvin. voimme keskustella asioista vakavammin ja hullutella jos siltä tuntuu.


    • Kaurisnainen..

      Elämässäni on kaikki miehet ihan sattumalta olleet härkiä. Ainakin kaurisnainen ja härkämies sopivat toisilleen yleensä. Mun kohdalla asia on ollut näin. Joissain horoskoopeissakin lukee, että kauris n ja härkä m, sopisivat kaikista horoskoopeista parhaiten toisilleen. Ite en horoskooppeja pahemmin lue, mut pakko kai jo uskoa..heh..

      • niina91

        no itte oon ollu kiinnostunu yhest härästä mut se oli mun mielest vähä samaa tasoo kun mäkin sellane leikittelevä kaveri...

        no nyt oon jo ynohtanu sen ja sit oon kyl seurustellu yhen härän kanssa ja me seurusteltiin aika kauan ja ollaan me vieläkin kavereita mut se ottaa aika rajusti sillee niinku et me seurusteltais viäl.....


      • tumppa

        Härkä on sellainen vastapuoli Kauriille, et heillä menee tosi hyvin, ja asiat täsmää toisiinsa


    • 2005

      Olen kalat ja miesystäväni on kauris. Me Naiset-lehden vuoden rakkaushoroskoopissa oli näitä yhteensopivuuksia eri merkkien välillä. Kalat ja kauriit sopivat sen ja myös itseni mukaan ***** verran toisilleen eli siis erinomaisesti! Kala pystyy sulattamaan jään kauriin ympäriltä...

    • Krisse-kauris

      Mun kokemuksen mukaan skorppari kumppanina ja vaaka ystävänä.

    • Vuorten Kaurisman

      Minä tulen parhaiten toimeen leijonien ja jousimiesten kanssa, ne ei kai kirjojen mukaan sovi, mutta aina kun tulen jonkun kanssa hyvin juttuun, niin se useinmiten on leijona, joskus jousimies.

      Ravut ja neitsyet ottaa kaaliin.

      • niina91

        joo kyl mä tuun kans hyvi toimee leijonen kans mut ravut ja vesimiehet ottaa kyl niin paljo kaalii että..


    • vesimiesN

      Pystyykö vesimies sulattamaan kauriin jäästä? Vesimies kun on itsekkin viileä.

      • niina91

        on mahdollista kyllä


      • kauristypy
        niina91 kirjoitti:

        on mahdollista kyllä

        mun 2 ekaa poikaystävää oli kaloja! eka rupes parittamaan mua toiselle henkilölle samalla ku väitti rakastavansa mua. ja sit toinen oli huligaani joka vaihto tyttöystäviään yhtä monesti ku joku siisti ihminen sukkiaan! kauris käy kauriille hyvin! et kannattaa kaloja varoa!!!


      • oudolta
        kauristypy kirjoitti:

        mun 2 ekaa poikaystävää oli kaloja! eka rupes parittamaan mua toiselle henkilölle samalla ku väitti rakastavansa mua. ja sit toinen oli huligaani joka vaihto tyttöystäviään yhtä monesti ku joku siisti ihminen sukkiaan! kauris käy kauriille hyvin! et kannattaa kaloja varoa!!!

        Ehkä kalamiehet käyttäytyvät noin, mutta kala-typyt ei. Olen itse kalat ja pihkassa kaurismieheen. Mies ei kyllä ole tunteellisemmasta päästä, mutta kuitenkin niin haastava, että katson homman loppuun!


      • Skrp

        Puhutte täällä "jäästä Kauriin ympärillä". Minkä ihmeen jään? Kaurishan huokuu lämpöä ja karismaa, se on vain pinnan alle piilotettu. Sitä varmaan tarkoitittekin. Itse olen Skorpioni (jäinen jonkun mielestä kenties?), ja vain Skorpioni ja Kauris ovat tuntuneet heti kuumilta kohdatessani miehiä ensimmäisen kerran. Eivät ole hetkeäkään jäisiä olleet seurassani. Itsepäisiä kyllä. Soisin, että kaikki tehtäisiin, niin kuin minä määrään, mutta kun ei. Hahhahaahaha.


      • niina91
        kauristypy kirjoitti:

        mun 2 ekaa poikaystävää oli kaloja! eka rupes parittamaan mua toiselle henkilölle samalla ku väitti rakastavansa mua. ja sit toinen oli huligaani joka vaihto tyttöystäviään yhtä monesti ku joku siisti ihminen sukkiaan! kauris käy kauriille hyvin! et kannattaa kaloja varoa!!!

        joo mut tua miten on kauriin ja oinaan laita, kun oon ihan kusessa yhteen oinas mieheen...

        se kyl kattelee mua mut epäilen et se ei uskalla tulla kysyy mitää...

        kannattaisko mun tehä sillee millee mun horoskoopissa sanottii "tartu härkää sarvista".

        eli käy kiinni suoraa suomeks...

        pliis auta mua oon ihan onneton...


    • niina91

      mul on käyny samalla tavalla..

      olin kalan kanssa ja se rupes kyselee et jos mua kiinnostais yks sen kaveri ja sit mä kysyin et eix se haluu olla mun kanssa..

      sit se sano et ei oo siit kyse et haluunko vai en..

      mut sit mä sanoin sille et ettii toine muija kaverilles paritettavax...

    • 0201

      kaurisnaisena pakko sanoa, että pannu hajoo heti oinaitten kanssa. Kalat ja vaa'at on jees.

    • sannu

      Jonkinlaisella kokemuspohjalla sanoisin,että ehdottomasti paras kumppani kauriille on skorpioni. Skopulla on luonnetta, antaa siis tarvittavaa haastetta ja vastusta myötäilijöitä kammoksuvalle sarvipäälle. Neitsyen kanssa yhteiselo onnistuu yleensä loistavasti, mutta se kirkkain liekki kyllä puuttuu. Neitsyt kun on niin kiltti, ainakin jos vertaa skorpioniin! Kaksi merkkiä joita vältän tietoisesti jatkossa ovat rapu ja vesimies, ei vaan koskaan synny sitä "henkistä yhteyttä"... Ja nämähän olivat vain minun omia näkemyksiäni, eivät todellakaan niitä ainoita oikeita :)

      • nouskopu

        kauris jäätyy lopullisesti skopun läheisyydessä, viekää poiiiis...iikk..skopu tappaa...


    • Toinen kauris

      Mielestäni kauriille sopivat parhaiten maamerkit, eli härkä, neitsyt ja toinen kauris. Juuri tässä järjestyksessä.

    • horoskooppajattelija

      Voi ei.. ihan kauheeta lukee näitä kun ite oon ollu ihan varma että jotku tietyt merkit sopii aina tietyille merkeille, mut eihän näissä kirjoituksissa oo kovinkaa paljon yhteistä.. Olen kaurisnainen ja mun pahimmat vihamiehet on nais-jousimiehet, ennemmin tai myöhemmin tuun siihen tulokseen että ne on kamalia ihmisiä. Siis itteään korostavia ja huokuaa sellasta "huomaa mut, kehu mua" -ajatusta. Miespuoliset kalat on puoleensa vetäviä, mut niihin ei kaurisnainen sorru, koska tietää mitä ne on. Pettureita tai naistenhakkaajia tai niin perkeleen mustasukkaisia ettei kannata edes tutustua sen paremmin. Ite olen naimisissa vesimiehen kanssa, jonka kanssa muuten toimis kaikki ok, jos ei mies olis niin "poikamiesmäinen", eli vaikka meillä on perhe, niin se elää omaa elämäänsä eikä huomio muita. Ei siis ehkä paras vaihtoehto, mut ihmisenä ihana. Neitsyen kanssa olin pitkään, mut neitsyt-miehet on tyhmiä. Kertoo samat vanhat vitsit vuosikausia.. En siis sano mitään yhden ihmisen perusteella, vaan ihan koko tuttavapiirin horoskooppien perusteella! Hauskinta on se, että kun on tehnyt päätelmät millasia eri horoskoopit on ja nekin eroaa vielä siinä onko mies vai nainen, niin olen kymmeniä kertoja arvannut tuttujen horoskooppimerkkejä oikein ihan vaan sen perusteella millasia ne on luonteeltaan! Esim. jos on mukava mies joka tuhlaa aina kaikki rahansa ja on aina persaukinen vaikka kuinka tienais, niin tod.näk. tämä on oinasmies! Toki vielä jotkut muutkin luonteenpiirteet vaikuttaa, mutta sellaset oppii tuntemaan kun tarpeeks seuraa.
      Parhaita ystäviä mulle on ollu nais-kaksonen ja nais-härkä ja miehistä mies-kaksonen, mies-vesimies, mies-skorpioni, mies-kalat (niitä on monta..), mies-oinas.. mut miehistä ei kuitenkaan montaa merkkiä löydy kenen kanssa vois seurustelua ajatella!

      • minä vaan

        Kyllä kaurisnainen serustelee kalamiehen kanssa, vaikka kalamies pettääkin.
        Kaurisnainen oli varattu aloittaessaan seurustelun, kalamies on vieläkin varattu.

        Ovat " seurustelleet " ( pettäneet ) jo kolme vuotta.
        Kyllä kaurisnainen sortuu myös kalamieheen, kummatkin kovia tunteettomia ihmisiä.
        Naisten hakkaajia on kalamiehissä, pettäminen suujuu erinomaisesti.

        Tuttavapiirissäni on melkein kaikkien merkkien edustajia.
        Minua on petetty salaa ja ihan julkisesti ( kalamies )


      • joorauhas
        minä vaan kirjoitti:

        Kyllä kaurisnainen serustelee kalamiehen kanssa, vaikka kalamies pettääkin.
        Kaurisnainen oli varattu aloittaessaan seurustelun, kalamies on vieläkin varattu.

        Ovat " seurustelleet " ( pettäneet ) jo kolme vuotta.
        Kyllä kaurisnainen sortuu myös kalamieheen, kummatkin kovia tunteettomia ihmisiä.
        Naisten hakkaajia on kalamiehissä, pettäminen suujuu erinomaisesti.

        Tuttavapiirissäni on melkein kaikkien merkkien edustajia.
        Minua on petetty salaa ja ihan julkisesti ( kalamies )

        HÄRREGUUG!!!!! Miks kaikki ottaa horoskoopit niin vakavastiiii?? Ne on vaan herranjumala horoskooppeja! Ei ne todellakaan kerro ihmisestä yhtään mitään, keksittyjä juttuja, jolla saadaan ihmiset uskomaan mitä halutaan. Jokanen ihminen on yksilö eikä siihen horoskoopit vaikuta. Koittakaa jo helvetti ymmärtää, että ne horoskoopit on vaan sellasta jännää taikauskoa johon joko uskoo tai ei usko, mutta ei ne todellakaan pidä paikkaansa siinä kenen kanssa tulee toimeen ja kenen ei. Ihminen on YKSILÖLLINEN, kaikki on erilaisia eikä horoskoopiltaan kauriit ole todellakaan samanlaisia. Siis pliis. Yrittäkää tajuta, ettei ne horoskoopit vaikuta mitään vaan kysymys on ihmisestä itsestään ja käyttäytymisestä.

        THANK YOU.


      • ja joku
        joorauhas kirjoitti:

        HÄRREGUUG!!!!! Miks kaikki ottaa horoskoopit niin vakavastiiii?? Ne on vaan herranjumala horoskooppeja! Ei ne todellakaan kerro ihmisestä yhtään mitään, keksittyjä juttuja, jolla saadaan ihmiset uskomaan mitä halutaan. Jokanen ihminen on yksilö eikä siihen horoskoopit vaikuta. Koittakaa jo helvetti ymmärtää, että ne horoskoopit on vaan sellasta jännää taikauskoa johon joko uskoo tai ei usko, mutta ei ne todellakaan pidä paikkaansa siinä kenen kanssa tulee toimeen ja kenen ei. Ihminen on YKSILÖLLINEN, kaikki on erilaisia eikä horoskoopiltaan kauriit ole todellakaan samanlaisia. Siis pliis. Yrittäkää tajuta, ettei ne horoskoopit vaikuta mitään vaan kysymys on ihmisestä itsestään ja käyttäytymisestä.

        THANK YOU.

        viitsii paneutua valaisemaan asiaan jopa yöaikaan.


      • /rami
        ja joku kirjoitti:

        viitsii paneutua valaisemaan asiaan jopa yöaikaan.

        intohimoiselle ja romanttiselle ja älykkäälle kaurikselle sopivat ravut, vesimiehet, härät. myös neitsyt tai kalat ovat sopivia kumppaneita. upea kauris tekee onnelliseksi kenet tahansa mutta nämä merkit tekevät kauriin onnelliseksi.


      • tossukkaliini
        /rami kirjoitti:

        intohimoiselle ja romanttiselle ja älykkäälle kaurikselle sopivat ravut, vesimiehet, härät. myös neitsyt tai kalat ovat sopivia kumppaneita. upea kauris tekee onnelliseksi kenet tahansa mutta nämä merkit tekevät kauriin onnelliseksi.

        itse oon nais-kauris, ja mulla parhaiten on toiminut skorppari, toiset kauriit, härkä ja neitsyt. Vaa'an kanssa kans tulen hyvin juttuun, jos sitä puhuttavaa on. Kaksoset ja oinaat on yleensä ne joitten kanssa ei sitten mitään saa suustan ja aika jäistä se meno on. Jousimiestenkään kanssa ei kovin hyvin tuu juttuun, vaikka saattaa aluks siltä vaikuttaa, eli hermo menee ennen pitkää. Tällä hetkellä ois kiikarissa yks vesimies kundi, jonka kans on aika lailla kemiaa, varsinkin fyysistä, ja juttukin luistaa ihan hyvin... vähän vaa pelottaa että, kun nää vesimiehet on vähän sellasii pelimiehii.... ehkei kantsi sit mitää vakavampaa lähtee hakeen


      • tossukkaliini
        tossukkaliini kirjoitti:

        itse oon nais-kauris, ja mulla parhaiten on toiminut skorppari, toiset kauriit, härkä ja neitsyt. Vaa'an kanssa kans tulen hyvin juttuun, jos sitä puhuttavaa on. Kaksoset ja oinaat on yleensä ne joitten kanssa ei sitten mitään saa suustan ja aika jäistä se meno on. Jousimiestenkään kanssa ei kovin hyvin tuu juttuun, vaikka saattaa aluks siltä vaikuttaa, eli hermo menee ennen pitkää. Tällä hetkellä ois kiikarissa yks vesimies kundi, jonka kans on aika lailla kemiaa, varsinkin fyysistä, ja juttukin luistaa ihan hyvin... vähän vaa pelottaa että, kun nää vesimiehet on vähän sellasii pelimiehii.... ehkei kantsi sit mitää vakavampaa lähtee hakeen

        mut ite tuun sit tosiaan aika lailla kaikkien kaa juttuun, ees vähäsen, kauriilla on luonnetta ja huumoria kaikille! eikä me kauriit niin kylmiä loppujen lopuksi olla, ei vaan luoteta keneen tahansa, meiän luottamus pitää ansaita


      • K11nnostaa
        tossukkaliini kirjoitti:

        itse oon nais-kauris, ja mulla parhaiten on toiminut skorppari, toiset kauriit, härkä ja neitsyt. Vaa'an kanssa kans tulen hyvin juttuun, jos sitä puhuttavaa on. Kaksoset ja oinaat on yleensä ne joitten kanssa ei sitten mitään saa suustan ja aika jäistä se meno on. Jousimiestenkään kanssa ei kovin hyvin tuu juttuun, vaikka saattaa aluks siltä vaikuttaa, eli hermo menee ennen pitkää. Tällä hetkellä ois kiikarissa yks vesimies kundi, jonka kans on aika lailla kemiaa, varsinkin fyysistä, ja juttukin luistaa ihan hyvin... vähän vaa pelottaa että, kun nää vesimiehet on vähän sellasii pelimiehii.... ehkei kantsi sit mitää vakavampaa lähtee hakeen

        Nouseva merkkisi kaksonen, jos jousimiehiin menee hermo?


      • härkän.
        joorauhas kirjoitti:

        HÄRREGUUG!!!!! Miks kaikki ottaa horoskoopit niin vakavastiiii?? Ne on vaan herranjumala horoskooppeja! Ei ne todellakaan kerro ihmisestä yhtään mitään, keksittyjä juttuja, jolla saadaan ihmiset uskomaan mitä halutaan. Jokanen ihminen on yksilö eikä siihen horoskoopit vaikuta. Koittakaa jo helvetti ymmärtää, että ne horoskoopit on vaan sellasta jännää taikauskoa johon joko uskoo tai ei usko, mutta ei ne todellakaan pidä paikkaansa siinä kenen kanssa tulee toimeen ja kenen ei. Ihminen on YKSILÖLLINEN, kaikki on erilaisia eikä horoskoopiltaan kauriit ole todellakaan samanlaisia. Siis pliis. Yrittäkää tajuta, ettei ne horoskoopit vaikuta mitään vaan kysymys on ihmisestä itsestään ja käyttäytymisestä.

        THANK YOU.

        Kuule tutustu sun syntymäkarttaan. Hämmästyt vielä.


      • KIRKAFAN
        tossukkaliini kirjoitti:

        itse oon nais-kauris, ja mulla parhaiten on toiminut skorppari, toiset kauriit, härkä ja neitsyt. Vaa'an kanssa kans tulen hyvin juttuun, jos sitä puhuttavaa on. Kaksoset ja oinaat on yleensä ne joitten kanssa ei sitten mitään saa suustan ja aika jäistä se meno on. Jousimiestenkään kanssa ei kovin hyvin tuu juttuun, vaikka saattaa aluks siltä vaikuttaa, eli hermo menee ennen pitkää. Tällä hetkellä ois kiikarissa yks vesimies kundi, jonka kans on aika lailla kemiaa, varsinkin fyysistä, ja juttukin luistaa ihan hyvin... vähän vaa pelottaa että, kun nää vesimiehet on vähän sellasii pelimiehii.... ehkei kantsi sit mitää vakavampaa lähtee hakeen

        Kauris Skorpioni sopivat kaikista horoskoopeita parhaiten yhteen!


        TOTTA!!!!


      • feministi

        Mutta, eiks se oo,et kun on monta horoskooppimerkkiä (kiinalainen,japanilainen,maya...)niin eri tyypeistä tulee sekoituksia.


    • kaurisneito

      minä olen itse kauris ja olen seurustellut leijona-miehen kanssa nyt jonkin aikaa :) ja voin kertoa että nämä viisi seitsemän kuukautta ovat olleet elämäni parhaita! leijonani on mitä ihanin kumppani vakavaan parisuhteeseen. :)

    • kauris itte

      naiskauriina leijona, vaaka ja kaksonen. Leijona muuten ok, mutta jatkuva valtataistelu ja leijonan ylemmyydentunne asioissa vei eroon. Vaaka on liian rauhallinen ja tasainen kaurisnaiselle, joka kuitenkin tarvitsee tietynlaista "vastustusta" suhteessa. Kaksonen oli täysin toimimaton yhdistelmä, ensin tuntuu että kaikki natsaa, mutta kun kaksosen toinen puoli paljastuu, kauriin kylmäksi sanottu järki muuttuu vielä kylmemmäksi. Eli sitä oikeaa odotellen :)

      • kaurisM<3

        siis kaurismiehille sopii parhaiten kalat ja härkä,,, mun paras ystävä on kalatN ja naimisissa kauriin miehen kaa, täydellisempää avioparia en oo törmänny koskaan aikasemmin!!!
        mutta kalat mies ja kauris n eivät tuu toimeen yhdessä, mä oon sitä mieltä että kalat mies ei sovi kellekkään, kun on niin itsekäs ja petturi salailee kaikkea ja valehtelee kokoajan...
        Ei kannat rakastua ja haaskata elämää kalaan:-P


      • kaurisvoman
        kaurisM<3 kirjoitti:

        siis kaurismiehille sopii parhaiten kalat ja härkä,,, mun paras ystävä on kalatN ja naimisissa kauriin miehen kaa, täydellisempää avioparia en oo törmänny koskaan aikasemmin!!!
        mutta kalat mies ja kauris n eivät tuu toimeen yhdessä, mä oon sitä mieltä että kalat mies ei sovi kellekkään, kun on niin itsekäs ja petturi salailee kaikkea ja valehtelee kokoajan...
        Ei kannat rakastua ja haaskata elämää kalaan:-P

        kalatmies sopii kaurisnaiselle, ainakin tapauksessa jossa kummatkin valehtelee ja pettää.
        tunnen parin kummatkin itsekeskeisiä, se ero että nainen vedättää kala sokea ihme kylläkin.


      • vast erinomasest
        kaurisvoman kirjoitti:

        kalatmies sopii kaurisnaiselle, ainakin tapauksessa jossa kummatkin valehtelee ja pettää.
        tunnen parin kummatkin itsekeskeisiä, se ero että nainen vedättää kala sokea ihme kylläkin.

        passaakin kun kumpikaan ei itsekkyydestä johtuen petä :))


      • turkispalttoo
        kaurisvoman kirjoitti:

        kalatmies sopii kaurisnaiselle, ainakin tapauksessa jossa kummatkin valehtelee ja pettää.
        tunnen parin kummatkin itsekeskeisiä, se ero että nainen vedättää kala sokea ihme kylläkin.

        Ite olen jo melkein kuuro ja raihnainen ja aina kylmä. Nytkin on villapalttoo päällä ja turkislakki korvilla, että ei palijon kuule mitään. Olisi mukavaa olla sokean kalan kaa, jota sais pettää mennen tullen ja vielä palatessakin, tässä en tarkoita palamista vaan palaamista, huom senkin aasit!

        Niin siis kala, kalamies ja sitt vois mennä kesällä vaikks ongelle yhdessä, eiks vaan? Iloista mieltä!


      • ********************
        turkispalttoo kirjoitti:

        Ite olen jo melkein kuuro ja raihnainen ja aina kylmä. Nytkin on villapalttoo päällä ja turkislakki korvilla, että ei palijon kuule mitään. Olisi mukavaa olla sokean kalan kaa, jota sais pettää mennen tullen ja vielä palatessakin, tässä en tarkoita palamista vaan palaamista, huom senkin aasit!

        Niin siis kala, kalamies ja sitt vois mennä kesällä vaikks ongelle yhdessä, eiks vaan? Iloista mieltä!

        Älä kirjoita tänne! Kyllähän sun pittäis se tietää, ettei näillä "täällä" ole huumorintajjuu lainkaan ;D


    • MasterZeromus

      Keskitaivas Kauriina sanoisin näin!

      1.Keskitaivas Neitsyt koska on alistuvainen introvertti ja ahkera
      2.Keskitaivas Härkä koska se on ainoa maanmerkki joka tuo kevään mennessään
      3.Keskitaivas Kauris koska kuka ymmärtää itsee paremmin kuin toinen samanlainen

      Veden merkeistä voisi sanoa että Keskitaivas Skorpiooni on sosiopaatti macho ihanteellaan, Keskitaivas Rapu ailahtelee liikaa kun taas Keskitaivas Kalat on se ainoa jota yli päätään jaksaa kuunnella vaikka ei uskoiskaan kaikkiin heidän puheisiin.

      Tulen merkeistä taas Keskitaivas Leijona on ahmiva sika muutenkin yhtä ylpeä kuin Kauriskin mutta väärällä tavalla, Keskitaivas Oinas taas on sekä päälle käyvä että hyvin kiireinen j.n.e

      • minä ite

        Ei missään nimessä rapua tai oinasta.Ensimmäinen on kiinniliimautuva ja toinen besserwisser. Ja minä kuitenkin tiedän paremmin. Leijona se olla pitää; haastetta, älykkyyttä ja hyvää seksiä. Kalat on liian herkistelevä ja pilvilinnoissa elävä ja usein mustasukkainen. Oinaan kanssa jatkuva sarvien kolistelu. Härät liian maanläheisiä ja tylsiä, kaksonen olla vaiko eikö olla-tyyppi ja arvaamaton. Neitsyt pedantti näyttelijä. Vaaka ärsyttävä materialisti, skorpioni sydäntä lähellä, mutta jotenkin vaikeasti lähestyttävä, jousimies; tahtoisin olla, toinen kauris yhtä tylsä kuin itsekin, vesimies kiehtova, mutta vaikea luonne. Loppujen lopuksi minulle riittää oma seurani, enkä tarvitse muita!


    • JK

      EI MIKÄÄN

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      80
      3339
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1982
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1881
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1395
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1385
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1109
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1048
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      854
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      840
    Aihe