Unohdin ostaa auton luovutuksen yhteydessä alkupeäisen maskipeiton. Tiedättekö saako vantaalta sellaisen jostain sopuhintaan? Ilmat on viileät ja suosittelivat maskipeittoa heti näillä keleillä.
Uuteen suberbiin maskipeittoa?
7
<50
Vastaukset
- Autoinsinööri
Hanki motonetistä Boschin termari. Ne on skeidoissa rikki jo lähdössä.
- pixinirkka
Kaikkein paras olisi jos jostain löydät vanhan puna-armeijan manttelin. Sen kun taittelee nätisti ja kuroo nahkaisilla irtohihnoilla kiinni niin kyllä piisaa lämpö kopissa.
samaan liikkeeseen hattu kourassa vaan..
- Skodaniksit
Leikkaat pahvilaatikosta itse sellasen maskisuojan. Nostaa samalla Skodan arvoa ja parantaa ulkonäköä.
- yytsiviit
Suomalainen tyhmyys se vain joukossa tiivistyy yksi kysyy 4 tyhmää "vastaa asiallisesti"
- Nokkapeitto
Se nokkapeite voi sotkea moottorinohjausboxin totaalisesti monine antureineen joten ehdottaisin että laitat jonkun länsiauton talviajoneuvoksi.
- samaamieltä
Kannattaisi hankkia joku oikea auto talven ajaksi ja kesällä vesisateeseen. Kesän kuivilla keleillä voi varmaan Skodallakin ajella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184